Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz diablo1984 #4040 üzenetére

    huh

    gyürű leragad toyotanal van 2010 utána is. Két plda az 1kr-fe és az 1nr-fe. Mindkettő nagyon gyakori MOon. Külön szerencsétlen, hogy az 1sz-fe és a 2sz-fet váltották amik meg tipikusan a legendás japán örökélet+1nap motorok ahol félmillió! kmnél még gyakori, hogy 0 olajat esznek 0W20ból és a gyári lánc/vezérlés van bennük. Ehez képest az 1nrfe/1krfenél 200.000km körül már jönnek a gondok.

    Kia/Hyundai vonalon fontos hogy az 1.6 magában nem jelent semmit. pl a "régi" 1.6 MPI a jobb féle benzinesek közé tartozik. Nem legendás mint a fenti 2szfe de ha cserélik olajat 400.000kmet elfutnak. Amivel gond van de amennyire látom kb mindel azok a közvetlen befecskendezős darabok. Tipikusan az 1.6 GDI, 1.6TGDI ez régóta piacon van de a nagyobb thetak is betegágyak és úgy néz ki, hogy az új kappak se sikerültek jól.

    :(

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák