- Apple iPhone 11 - népalma
- Huawei P9 Lite (2017) - nevezzük nevén
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
ma Az egykor márkatársak dominálták a hazai leszállításokat, az Apple és a BBK megbotlott. Merre vagy, Xiaomi?
-
PlayStation 5-re is megjelenik a Slime Rancher 2
gp A játék korai kiadása eddig csak PC-re és Xbox Series X/S-re volt elérhető.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
waccamár
senior tag
Még egy valid cég valid hirdetését is nehéz átütni egészségügy/pénzügy vagy akár ingatlan témában is Facebook-on. Már ún. speciális hirdetési kategóriába esik, tehát célozni is korlátozottabban lehet - az alap demográfiai adatokon kívül semmit nem tudsz állítani. Eléggé be van korlátozva, hogy hogyan kommunikálhatsz.
Persze én is belefutok egyértelmű kamunak tűnő hirdetésekbe és támogatom a kiszűrésüket, de ezekre a módszerekre szerintem amúgy sem lehet stabil vállalkozást építeni.
Ami szokott történni ilyenkor az az, hogy a hirdetés ki sem megy, ha többször próbálkoznak szabályellenes-hirdetéssel, akkor megy a hirdetési fiók tiltása, ha kimegy a hirdetés de jön rá a report, akkor is megy a hirdetési fiók tiltása, ha ez többször történik meg, akkor az egész vállalkozói fiókot tiltják, drágul a kattintási költség, csökken az elérés, stb.
Szóval ezek a kamu hirdetések elég kevés emberhez érnek el. Persze ha elég nagy sereg van ráállítva arra, hogy folyamatosan más profilokról gyártsák a vállalkozói fiókokat (egy ember kettőt hozhat létre max), és hozzák létre az új hirdetési fiókokat (amin be kell állítani újból mindent, a fizetési módtól kezdve (kártyát szintén tilthatnak) a célközönségeken át a pixelekig (amit ha ugyan arra a tiltott domainre kötsz be, akkor megint csak jelez a rendszer) ) - akkor persze, működhet, ahogy valószínű működik is.
Viszont én nagyon kíváncsi lennék a pontos számokra: a megjelenő hirdetések hány százaléka ilyen, hány "próbálkozást" sikerül kiszűrniük, és azok a hirdetések amik mégis megjelennek hány embernek jelennek meg és hányan kattintanak - majd pedig hányan konvertálnak, tehát hány embert sikerül "átverniük".
Leginkább a felhasználókat kellene edukálni, hogy ki tudják szűrni a get rich quick és lose fat quick sémákat - de mivel ezek alap pszichológiai triggerek, így mindig lesz valaki, aki elhiszi, hogy vannak csodák.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 2db Acer AW2000h F2 blade szerver 2x4db AW170H F2 blade-del eladó!
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F