- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Egységesítéssel gyorsítaná fel fejlesztéseit a Google
ph A vállalat számos szoftveres és hardveres csapatot von össze az AI érdekében.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
ma A kiszivárgott információk alapján kedvező áron, és két 50 megapixeles kamerával érkezhet a HMD egyik első saját készüléke.
Új hozzászólás Aktív témák
-
waccamár
senior tag
Még egy valid cég valid hirdetését is nehéz átütni egészségügy/pénzügy vagy akár ingatlan témában is Facebook-on. Már ún. speciális hirdetési kategóriába esik, tehát célozni is korlátozottabban lehet - az alap demográfiai adatokon kívül semmit nem tudsz állítani. Eléggé be van korlátozva, hogy hogyan kommunikálhatsz.
Persze én is belefutok egyértelmű kamunak tűnő hirdetésekbe és támogatom a kiszűrésüket, de ezekre a módszerekre szerintem amúgy sem lehet stabil vállalkozást építeni.
Ami szokott történni ilyenkor az az, hogy a hirdetés ki sem megy, ha többször próbálkoznak szabályellenes-hirdetéssel, akkor megy a hirdetési fiók tiltása, ha kimegy a hirdetés de jön rá a report, akkor is megy a hirdetési fiók tiltása, ha ez többször történik meg, akkor az egész vállalkozói fiókot tiltják, drágul a kattintási költség, csökken az elérés, stb.
Szóval ezek a kamu hirdetések elég kevés emberhez érnek el. Persze ha elég nagy sereg van ráállítva arra, hogy folyamatosan más profilokról gyártsák a vállalkozói fiókokat (egy ember kettőt hozhat létre max), és hozzák létre az új hirdetési fiókokat (amin be kell állítani újból mindent, a fizetési módtól kezdve (kártyát szintén tilthatnak) a célközönségeken át a pixelekig (amit ha ugyan arra a tiltott domainre kötsz be, akkor megint csak jelez a rendszer) ) - akkor persze, működhet, ahogy valószínű működik is.
Viszont én nagyon kíváncsi lennék a pontos számokra: a megjelenő hirdetések hány százaléka ilyen, hány "próbálkozást" sikerül kiszűrniük, és azok a hirdetések amik mégis megjelennek hány embernek jelennek meg és hányan kattintanak - majd pedig hányan konvertálnak, tehát hány embert sikerül "átverniük".
Leginkább a felhasználókat kellene edukálni, hogy ki tudják szűrni a get rich quick és lose fat quick sémákat - de mivel ezek alap pszichológiai triggerek, így mindig lesz valaki, aki elhiszi, hogy vannak csodák.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- Gyúrósok ide!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Formula-1
- Az alaplapok okozhatják az újabb és gyorsabb Intel CPU-k instabilitását?
- Fotók, videók mobillal
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Le Mans Ultimate
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...