Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • waccamár

    senior tag

    Még egy valid cég valid hirdetését is nehéz átütni egészségügy/pénzügy vagy akár ingatlan témában is Facebook-on. Már ún. speciális hirdetési kategóriába esik, tehát célozni is korlátozottabban lehet - az alap demográfiai adatokon kívül semmit nem tudsz állítani. Eléggé be van korlátozva, hogy hogyan kommunikálhatsz.

    Persze én is belefutok egyértelmű kamunak tűnő hirdetésekbe és támogatom a kiszűrésüket, de ezekre a módszerekre szerintem amúgy sem lehet stabil vállalkozást építeni.

    Ami szokott történni ilyenkor az az, hogy a hirdetés ki sem megy, ha többször próbálkoznak szabályellenes-hirdetéssel, akkor megy a hirdetési fiók tiltása, ha kimegy a hirdetés de jön rá a report, akkor is megy a hirdetési fiók tiltása, ha ez többször történik meg, akkor az egész vállalkozói fiókot tiltják, drágul a kattintási költség, csökken az elérés, stb.

    Szóval ezek a kamu hirdetések elég kevés emberhez érnek el. Persze ha elég nagy sereg van ráállítva arra, hogy folyamatosan más profilokról gyártsák a vállalkozói fiókokat (egy ember kettőt hozhat létre max), és hozzák létre az új hirdetési fiókokat (amin be kell állítani újból mindent, a fizetési módtól kezdve (kártyát szintén tilthatnak) a célközönségeken át a pixelekig (amit ha ugyan arra a tiltott domainre kötsz be, akkor megint csak jelez a rendszer) ) - akkor persze, működhet, ahogy valószínű működik is.

    Viszont én nagyon kíváncsi lennék a pontos számokra: a megjelenő hirdetések hány százaléka ilyen, hány "próbálkozást" sikerül kiszűrniük, és azok a hirdetések amik mégis megjelennek hány embernek jelennek meg és hányan kattintanak - majd pedig hányan konvertálnak, tehát hány embert sikerül "átverniük".

    Leginkább a felhasználókat kellene edukálni, hogy ki tudják szűrni a get rich quick és lose fat quick sémákat - de mivel ezek alap pszichológiai triggerek, így mindig lesz valaki, aki elhiszi, hogy vannak csodák.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák