- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeppErKorN
tag
Az a gond, hogy az MN-MH történelme során a végtelenhez konvergáló mennyiségű változás (át,- le,- ki-, össze-, meg-……. –szervezés) történt. Ezért egy-egy alakulat hadrendi száma, fedőszáma és hívóneve is többször változhatott, nem is beszélve az egy-egy nagyobb helyőrségen belüli alakulat-kavalkádról.
Nem tudok olyan forrásról, amelyik kimerítően taglalná ezt a kérdéskört. A fegyvernemek szerint talán el lehet indulni, az egykori aktív katonák itt-ott megírták az ő általuk tudott dolgokat. A teljes képet összerakni viszont emberes munka lenne.--K--N--R--
-
Vadkelet
csendes tag
Mityku ! Csak ha engem illettél ilyen szép jelzővel:
Nem akarok értelmetlen szócsatákba belemenni,mert ez a fórum nem erről szól.
Te hidd azt amit akarsz,én meg azt amit én. "Lebaromozni" a legkönnyebb,de tudod mit?
Győzz meg az ellenkezőjéről! Írd meg mi a jobb most!Sze-vosztok
-
hadsz
tag
Helló,
tényleg nagyszerű gyűjtemény!
Miután a szovjetek /787.vadászrepülő ezred/ 93-ban kivonultak,ha jól tudom öt magánszemély megvette a repülőtér ÉNY-i sarkát 11 db AU13-as fedezékkel,a harcállásponttal meg egy-két épülettel,és szépen berendezkedtek.Itt restaurálják a gépeket,katonai járműveket,technikai eszközöket.
Két érdekes sztori:
- Az itt kiállított 1945-ben lezuhant FW-190-es roncsát '96-ban emelték ki egy közeli tóból,úgy,hogy a pilóta /illetve ami maradt szerencsétlenből/ még beszíjazva ült benne.
- az egyik fotón látható emlékmű annak a két szovjet pilótának a tiszteletére készült,akik '66-ban egy Jak-28-al felderítő repülést végeztek Berlin felett,amikor mindkét hajtóművük leállt.A srácok nem katapultáltak,hanem kivitték /valahogy kinavigáltak vitorlázással/ a gépet a sűrűn lakott terület fölül és egy elhagyott részen lezuhantak.