Hirdetés
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
|AP|
veterán
Van itt valakinek Neuzer Courier DT bringája?
Lassan lecserélném a régi városi gépemet (egy régi osztrák vázra épített 7 sebességes gép), mert már lassan többe kerülne rajta egy nagygenerál, mint maga az egész bringa.
Ez a Neuzer a legszimpatikusabb kialakításra, felszereltségre, árra. Viszont írják pár tesztben, hogy az első villa kialakítása miatt gyakorlatilag lehetetlen rá buhera nélkül sárvédőt szerelni. Ha van valakinek ilyen, tudna valamit mondani a témában?Ezen kívül a Csepel Royal gépek tetszenek még, de azokat túl szépnek (ezáltal tolvajmágnesnek ) tartom.
-
|AP|
veterán
Budapesti városi közlekedésre (alapvetően sík, de előfordulnak enyhébb emelkedők) mennyire elég egy 3 sebességes agyváltó?
-
|AP|
veterán
Azon gondolkodom, hogy új bringa helyett lehet a régibe lehelnék inkább új életet. Egy régi osztrák vázra épített 7 sebességes, városi suhanó. Nem volt egy komoly összeg, de a vázat megszerettem, vettem már rá azóta nyerget, új markolatokat, sárvédőt, új fékeket, ezekkel elégedett is vagyok.
Amivel viszont nem teljesen, az a hajtás.
A pedálok nyikorognak, a váltó pontatlan, lefelé néha a sebességet sem veszi be, láncledobálás is elő-előfordul.
Ezek persze mind beállíthatók, szervizelhetők, de kicsit meguntam már és lehet a komplett hajtást cserélném valami megbízhatóbb, jobban működő rendszerre.
Itt jött az ötlet, hogy akkor már miért ne próbálnám meg agyváltósra alakíttatni. Talán egy 3 sebességes is elég lenne, de 5 még inkább.
Mennyiből állhat meg a dolog szerintetek, ha szeretnék költséghatékony maradni, de azért jó is legyen?
Tudtok esetleg Pesten olyan szervizt ajánlani, ahová érdemes ilyen kéréssel vinni a bringát? -
|AP|
veterán
-
|AP|
veterán
Ha az agyváltóm áttétel tartományaival nem vagyok kibékülve, akkor ezen a hátsó fogaskerék cserélésével tudok változtatni, jól tudom?
3 sebességes agyváltóról van szó, és szeretném a könnyebb tekerés irányába elmozdítani a hajtást, mert már a kettes is kemény néha, hármasba meg szinte sosem váltok, olyan comb kellene hozzá.
Városban gyakori az indulás-megállás, és ehhez egy lazább kettest szeretnék.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Házimozi belépő szinten
- Mobil flották
- Milyen egeret válasszak?
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Rendszergazda topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen