- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Yettel topik
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
ma 5G, IP68/69K, 120 Hz, 120 W, 121 dB, 200 MP, 512 GB, 15 600 mAh és walkie-talkie opció – csak néhány kulcsadat.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
belaazallat
addikt
válasz troland26 #16165 üzenetére
Szia!
Ha több az aszfalt, mint a terep, akkor inkább ilyen típusú bringát javasolnék.
Nagyobb kerékátmérő, vékonyabb kerék, kisebb gördülési ellenállás. Túrázni jobb vele."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
-=RelakS=-
veterán
válasz troland26 #16322 üzenetére
Elsődlegesen azért, mert ha kap egy nyolcast a kereked, attól még haza fogsz tudni menni. Persze csak ha nem akkora a nyolcas, hogy a villa is útban van.
Másodszor, nem koptatja el a felnidet.
Harmadszor, kevésbé lesz retkes, ezért az időjárási viszonyok sem befolyásolják annyira.Cserébe
Drágább, mint a V fék
Csavarja a vázat/villát (gyengébb váz/villa esetében gáz)Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz troland26 #16322 üzenetére
Jobban el lehet adni mert menőn néz ki, mert a motorokon is az van, és többe kerül utána a karbantartása, és az alkatrész hozzá, és könnyű szétcseszni, akkor meg még jobb mert vehetsz újat.
Egyébként a jók (!) komolyabb fékerőt, direktebb fékezést produkálnak a V fékhez képest, persze csak addig míg el nem melegíted őket, mert után újra a V fék nyer, mert azt nem tudod megsütni.
Valamint sárban, esőben is jól fog, ahol MTB -on a V fék ugye semmit nem ér.
Többit előttem említették.[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
válasz troland26 #16645 üzenetére
Az ilyen bringákat nem értem. A tárcsaféket rárakják, de a halál gagyi Joy Tech menetes agyakról és a Tourney elemektől nem tudnak szabadulni. Persze hátul ott virít az Acera váltó, hogy vakuljon a kedves user.
Lehet mégse jártam annyira rosszul a Schwinn Csepel Elite bringával? Hajtőművön és váltókaron kívül mindene Alivio 8 sebességes, a lebontott alkatrészeket jó áron elpasszoltam, kapott kiegészítőket és 110 volt az egész, ha a saját munkadíjamat nem számolom.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz troland26 #16645 üzenetére
Ha már maradunk a boltnál szerintem egy ilyesmi bringa sokkal jobb vétel. Normális Shimano kazettás agy, 8 sebesség, használható kiegészítők és csak egy tízessel több. Egyedül az első váltót cserélném, számomra ezerszer használhatóbb ide az Alföldre, mint a fent linkelt Kross.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
deicide
veterán
válasz troland26 #18876 üzenetére
Én akármilyen bringával is megyek, nem használom. Egyébként azért van, mert az outisok nagy többsége edzés céljából teker, arra pedig a kerékpárút nagyrészt alkalmatlan, mert léptem nyomon megtöri a lendületet. Rengeteg velencei tó kört megyek, lévén itt lakom, de sosem megyek azon, mert életszerűtlen mondjuk egy 37-38km/h-s kört menni úgy, hogy a bringaúton kerülgetem a lassabbakat/gyalogosokat. Cserébe az út széléhez húzódva megyek amennyire az útviszonyok engedik.
Gizmo94: Azért a BP-i bringások/robogósok fel tudnak ba**ni, amikor előrecsorognak lámpánál én meg indulnék 200 lóval dinamikusan és nem tudok, mert előttem bénázik, nem megy. A körúton szinte minden héten beszopom, ha véletlenül a külső sávba keveredek.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
sssent
senior tag
válasz troland26 #19004 üzenetére
Szerintem nem nagyon. Az a gond, hogy sokkal ballonosabb külsőt szerintem már nem tud rátenni. Hacsak nem nagyon nagy nyomáson használja most, akkor azon se sokat tud csökkenteni, mert 110 kilóval az első nagyobb döccenőn fel fogja ütni. Ezen kívül kérdés, hogy mit is értetek rázás alatt. A gyári villa csillapítás nélküli (ahogy a trekkingek jelentős része az, sajnos), ami egy-egy ütést tompít, de mondjuk macskakövön vagy traktornyomban nagyjából semmit se ér, mert a csillapítás hiánya miatt pattog. Esetleg a villa rúgójának előfeszítését lehetne tekergetni, de nem is tudom, hogy 110 kilóval elképzelhető-e, hogy egy ilyen villa túl legyen húzva.
-
hoffman_
nagyúr
válasz troland26 #20289 üzenetére
az a baj, hogy a 27,5" kategória még relatíve új, és ennél fogva nagyon szeretnek sok pénzt érte elkérni, nem nagyon van olcsó lehetőség. ilyenkor szokott az ember a használtpiacra vetni egy pillantást, de a méret frissességéből adódóan még gyakorlatilag nem találni használtan eladó darabot.
syberia:
már egy ideje elszálltak az árakkal. a többiek is, de ők talán picit jobban.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Mewryck
tag
válasz troland26 #20496 üzenetére
sebességek száma,ill a hátsó lánckeréksor fogkiosztásából,ha nem látsz képet a bringa ezen részéről
menetes:6-7 lánckerék (hajtóműtől függ a sebességek száma,általában 18 v 21 sebesség),legkisebb lánckerék 14 fogas,ettől kisebb nem lehet,mert már fizikailag nem fér el,legnagyobb lánckerék 28 fogas,de létezik belőle "megarange" változat is ami 32 ill 34 fogas
kazettás:7-8-9-10-11 (hajtóműtől függ a sebességek száma),a legkisebb lánckerék általában 11 fogas,legnagyobb 32,34,36-lánckerék számától függ,pl 9es rendszereknél 11-32 és 11-34 a legelterjedtebbek...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
-
D.Orion
veterán
válasz troland26 #20916 üzenetére
Volt rajtad kesztyű? Ha igen, akkor túl szoros volt és elnyomott egy vagy több eret. Ha nem, akkor csak simán rossz szögben áll a kormány és/vagy a nyereg. Dobj fel egy képet oldalnézetből a kerékpárról, kb. így fotózva.
Szerk.: Most olvastam el még egyszer, leesett, hogy kölcsöngép.
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz troland26 #24785 üzenetére
hát, alapvetően nem, mert használtan 170ért egy-két kategóriával jobb gépet lehet kifogni, csak az időigényes, és nem hátrány a hozzáértő szem. viszont abban a tekintetben, hogy új, ráadásul KTM és még 27,5" is, ahhoz mérten meglepően jó áron adják. lehetne picit bővebb az alkatrészlista, de első blikkre nem olyan ijesztő, mint általában az új bringák árai.
XmoD:
ugyan nem az "eredeti" battle, de ettől függetlenül funny
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz troland26 #24788 üzenetére
125ért újonnan bizony igencsak jó vétel.
-40% az már döfi. akkor most érdemes szétnézni a Hervisben, a felső kategóriás Fuji bringáik most nagyon jók lehetnek az árukért.
szerk.
hűazannyát, hát most nagyon bezsongtam, kár hogy nem vagyok pénzemnél, ez jöhetett volna 2 hónappal később, 200-ért már lehet érdemi bringát venni - újonnan. Fuji Nevada Recon-nal és SLX-el 180-ért, bakker
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Because
őstag
-
hoffman_
nagyúr
válasz troland26 #24899 üzenetére
ez már annyira nem egyértelmű. ugyanaz az alap hidra fék, és alap teleszkóp, mint a(z elvi) 125 ezerre akciózott tegnapi verziónál. a felni szintén ugyanaz, valószínűleg az egész kerék. a hajtás továbbra sem integrált, alap shimano mind a kettő.
ez a másikhoz képest nagyon satnya, csúnyán túl van árazva. még talán az is jobb verzió, hogy azt veszed meg 165-ért és nem ezt 190-ért. ehhez azért tudni kéne a teljes és pontos alkatrészlistát, de hogy sehol nem ér kétszer annyit az halálbiztos. ez a két bringa majdnem ugyanaz. nem értem a gyári árban a 100k diffit. kép alapján más a váltókar, a hajtókar, a fogsor és az első/hátsóváltó, de nem érdemi kategóriaugrás.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Runner_fxr
Ármester
válasz troland26 #24899 üzenetére
Én ezeket a hervis-es KTM kerékpárokat úgy elfelejteném mint a huzat, ezek külön a hervis-nek gyártott "szarok". A 2014-es ktm katalógusban benne sincsenek. Nyilván nem szarok, de a vázak úgymond bevásárló központos kategória, nem ugyan az a minőség.
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
-
-
schumy1
aktív tag
-
-
#16729600
törölt tag
válasz troland26 #27511 üzenetére
Nem akarok okostojáskodni és lehet igazad vad, de itt Ausztriában az a közvélekedés,hogy a nagyobb láncoknál valóban nem érdemes vásárolni ,mert a gyártás során keletkezett nem a legtökéletesebb példányokat adják oda ( hegesztési és egyéb szépséghibák, a gyártási standardoktól kis mértékben eltérő darabok stb.stb ) Aztán mondom, lehet ebben nincs igazság és nálad a pont
-
Balazska15
senior tag
válasz troland26 #27513 üzenetére
Mert a multiknak még így is megéri, lehet visszavisznek pár darabot, mert azért annyira silánynak nem gondolom a minőségét, de lényegesen olcsóbban jut hozzá.
Off: egyébként kicsiben is ez megy, jó darabig egy ásványvíz palackozó üzemben dolgoztam, ott sem kellett minden megrendelésnél annyira szigorúan figyelni az apró hibákra, mint más kisebb, fontosabb vásárló esetében...
"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD
-
Runner_fxr
Ármester
válasz troland26 #27513 üzenetére
Nem arról van szó, hogy most ez el fog törni, erre igen kicsi az esély, pláne egy trekingnél.
Átlag ember nem teszi ki olyan terhelésnek úgy sem.
Decathlon meg élettartam garanciát osztogat a rockriderekre aztán azok a vázak sem a minőség mintaszobrai.
Tervezés, hajtás merevség stb. A síléceket tudom még felhozni konkrét példának, a hivatalos Magyarországi Völkl forgalmazó kb 15 éve a Vadonsport, az összes Völkl termék innen kerül Magyarországon más üzletekbe. Az intersportnak meg a hervisnek is sikerült szerezni Völkl-t, nem tőlünk, a főnököm fel is hívta a gyárat, mivel elég jó viszonyba van a Német vezetőséggel és közölték vele, hogy azok B kategóriás termékek, azaz a nem annyira jól sikerült darabok (nálunk ezek a kölcsönzőbe vannak), illetve olyan finomságok, hogy a komolyabb léc festése egy gyengébb lécen, tehát ránézésre úgy nézett ki mint egy komolyabb modell, holott egy alap volt, csak sokan nem értenek hozzá csak azt látják ez az rtm77-es itt 160 ezer ott meg 90 ezer, holott az nem 77-es csak 74-es vagy 75-ös csak a 77-es fényezésével.
Egyébként a KTM gyártja az intersportos Genesis kerékpárokat is, aztán azok se a minőségről híresek.
A KTM is hasonlóan csinálja, a főnököm ismeri jól őket. Azok valamilyen szinten alacsonyabb minőségi színvonalat képviselnek, ez akár tetszik akár nem, így van. Ettől függetlenül néha vannak olyan akciók amikor a felszereltség és ár viszonya olyan, hogy megéri a bevásárló központos KTM is. Alap helyzetben azért inkább olyan modellt választanék ami megtalálható a katalógusban is és nem a nagy áruházaknak készült, hanem az igényesebb kerékpárosoknak. -
Runner_fxr
Ármester
válasz troland26 #27518 üzenetére
Bizonyos minőségi követelményeknek eleget is tesz.
Én nem azt mondtam, hogy az egy vacak, csak fenntartással kezelem, ennyi.Egyébként ettől függetlenül én nem vagyok elájulva a KTM kerékpár részlegétől, tudom, hogy most nagyon menő a KTM név, de nekem mondjuk az sem olyan szimpatikus, hogy a kerékpár részleg egy az egyben el van adva egy Taiwan-i cégnek, oké, hogy mindent ma már ott gyártanak, de azért teljesen átadni nekik, hát fene tudja. Szívesebben vásárolok Német tulajdonban lévő gyártótól.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz troland26 #27520 üzenetére
Pont ezt írtam, hogy néha a felszereltség miatt megéri a multinál is venni ha akció van. 130-ért valóban jó vétel volt az a bringa, annyiért jó vétel volt, jó bringázást hozzá! Amiről előzőleg beszéltem az normál vagy akár kiskernél is drágább nagyáruházi bringákra vonatkozott.
-
Tothgera30
Ármester
válasz troland26 #27545 üzenetére
Alivo/Deore, M395. Akkor ez jobb áron van, és kb. ugyan az.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Teasüti
nagyúr
válasz troland26 #31518 üzenetére
Nem, ez full aszfalt, nulla szinttel.
Gondolhatod is mennyire sajnáltam szegény bütyköket.
Ha nincs benne a kihívásban, h bütykössel kell menni, akkor felraktam volna a félterep gumikat.Ha lett volna benne, azt onnan vennéd észre, hogy egyrészt nem műút közepére húzza a csíkot a térkép, valamint egy nagy zöld övezet lenne Gmaps-en nem jelölt utakkal, jelentős szintkülönbséggel ahol rendszerint a max sebességem ennél jóval nagyobb, az átlagom meg jóval szarabb.
Bár legutóbb nem bírták a gumik az ennél jóval nagyobb max sebességem, szóval vissza kell vennem.
Épp ma vettem észre, h nyolcast sikerült beleverni a hátsó kerékbe, szóval hivatalosan is kijelenthetem túl durván csapatom.
Vagy veszek egy új bringát...[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz troland26 #34926 üzenetére
Egy Selle SMP TRK!
Azóta a 115-ös kör is szépen lement
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Politika
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Dell notebook topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...