Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
it Nagy médiaszenzáció lett az a jelentés, amely szerint a Qualcomm megvenné az Intelt, erre azonban az elemzők szerint kevés az esély, ráadásul óriási trösztellenes botrányt okozna.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsocy
őstag
válasz sutyesz96 #154911 üzenetére
Nem tudom ez mennyire konstruktív, de ennek hogy állandó defekted van biztos hogy mechanikai oka van, amit valószínű a felninél kell keresni. Én a helyedben vennék egy hozzávaló jó minőségűt (vagy fűzetnék) egyet, ezt meg ami rajta van kidobnám. Olcsóbb mint a perelgetés, amivel lehet nem is mennél semmire, de elköltenél nagyon sok pénzt.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sutyesz96 #154911 üzenetére
Nehogy már gumidefektért kerékpárt cseréljünk! ...és adódik is itt néhány fontos kérdés: 1.ugyanazon a kereken történik-e az összes defekt. 2.hol lyukad ki tulajdonképp,mert az nagyon nem mindegy,vagyis ha valahol a futófelület körül akkor aligha lehet konstrukciós hiba. 3.miért nem cseréled te magad,hisz egy internetes videó alapján kábé 10 perc megtanulni,utána meg nemcsak hogy pár 100 forintra és pár 10 percre csökken egy csere költsége,de jó eséllyel meg is állapít6od hol és miért lyukadt ki.
Perelni ilyen összegekért nem hinném értelmes döntés lenne,ugyanakkor ha pl. nem tüskét,üveget stb. szedtek ki gumidból minden alkalommal,gyanús,hogy hülyére vettek a szervizben. Nekik panaszkodni semmiképp sem fölösleges,válaszukból akár ki is derülhet néhány kérdésre a válasz.Fontos,hogy higgadtan,civilizáltan kommunikálj,mert még így sem biztos igazad van.(Pl.van otthonod körül,szokásos körödön stb. egy királydinnyés szakasz melybe rendszeresen belehajtasz.)(#154915) xy.zsolt...nálunk az Őrség ilyen,csak rövidebb hullámokkal és természetesen sz@rabb aszfalttal.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz sutyesz96 #154911 üzenetére
A defekt egy tök általános dolog, főleg ilyen virsli gumis bringán, városban. Két helyről lyukadhat a gumi: a felni felől, ami említve volt, vagy valami átbökte a kereket. Illetve a harmadik, ha felütöd, de ilyet nem írtál.
Én a helyedben elmennék egy másik szervizbe, hogy nézzenek rá a szalagra, nincsen-e félrecsúszva, és a felni sérti meg. Ha nincs, akkor milyen defektvédett külsőt+belsőt javasolnak. Ha most is benne van a lyukas belső, akkor egyszerűbb, mert látszik, melyik oldalon van a lyuk.
Nem a bolt hibázott, esetleg annyiban, hogy 4 belső után már mondhatnának alternatívákat.xy.zsolt: tekerj egyet az Ipoly mentén, ugyanez a hullámvasút, csak az aszfalt kicsit más
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
arn
félisten
válasz sutyesz96 #154911 üzenetére
Sose kerdezted, hogy mi az oka a defektnek? Amugy egy harmadik fel gyorsan megmondana... de egy belsocsere tenyleg nem nagy mutatvany.
Ha nem hasznalatbol ered, akkor max a felni kialakitasa okozhatja, de az kb azonnal kiboki, ezt tuti orvosoltak volna. Esetleg dorzsolesbol johet ossze, hogy elmozdul a gumi a felnin, de ennek is nyoma van a belson. A belso vizsgalatabol eleg egyertelmu, hogy mi az ok.
Ha szurasbol, felutesbol ered, az mar a te hibad... esetleg egy masik kulsovel erdemes probalkozni.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
samujózsi
senior tag
válasz sutyesz96 #154911 üzenetére
Ami eszembe jut: nyomás megfelelő a gumiban? Nagyjából a külsőre írt tartományban van?
A szeleprögzítő csavar nincs túlhúzva? (Mondjuk puha/lapos guminál húzod ütközésig és aztán pumpálod keményre?
Persze meg kellene keresni, hol és milyen lyuk van a belsőn...
Stb.Egyébként a testbike-on panaszkodnak néhányan olyasmire, hogy adott külsővel rengeteg a defekt (valamelyik elvben defktvédett Continentalnal, meg néhány Schwalbe-nál láttam ilyen negatív véleményt), talán egy védettebb külső is segíthet.
[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Toobee
veterán
válasz sutyesz96 #154911 üzenetére
Vegyél rá tömör gumit.
(#154919) jjeahh: durva, hogy milyen könnyen megvan a baj. A nyári esésemnél nem foglalkoztak az ujjammal, hiába mondtam, hogy az is nagyon fáj. Most akkora gutymó van a hüvelykujjamon, mint egy mogyoró. Gondolom eltört és szarul forrt össze. János kórház éjszakai ügyelet...a bp-i bringásoknak szerintem nem is kell tovább ecsetelnem
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz sutyesz96 #154911 üzenetére
ez a "perelés" érdekes dolog, mert látom nem tudod milyen lehetőségeid vannak valójában.
a probléma garanciális (kerékpár esetében első évben jótállás, második évben szavatosság) ahol sorrendben a következő dolgok történnek: javítás, csere, árleszállítás, visszavásárlás. Mindig csak akkor jön a következő, ha az előtte levő nem jelentett megoldást, tehát addig nincs pénz visszatérítés (részleges) amíg a javítás vagy a csere megoldást jelent a problémára.
ráadásul visszavásárlás egyáltalán nincs ha a probléma jelentéktelen, és ez a bírói gyakorlattól függ, hogy mi számít annak, de egy ezer forintos belső jellemzően az.
bővebben a kormány weblapján: Fogyasztóvédelem alapfogalmakelőttem többen írták, hogy a defektek többfélék lehetnek, így több defekt nem jelent automatikusan konstrukciós hibát. dühítő, de annyi, hiszen sokkal nagyobb a matematikai esélye annak, hogy 4 defekt 4 okból keletkezett mint az, hogy mind a 4 defekt ugyan azon okból keletkezett. ilyenkor egy rendes szerviz már a második defekt esetében igyekszik kizárni azt a hibát, ami egy következőt okozhat, ha azt veszi észre, hogy ugyan ott keletkezett a hiba. persze 3-4-5 hónap eltéréssel ez nem elvárható egyetlen szerviztől sem, így ott SZÓLNI KELL, hogy már volt ilyen probléma, és nézzék meg, hogy nem véletlenül ugyan az okozta-e. azonban ha a felni és a külső gumi is hibátlan, akkor bizony előfordulhat, hogy a helytelen felhasználás vagy csak simán külső tárgy okozza a defektet, ez esetben javasolt defektgátló folyadék vagy egyéb eszköz (pl a Tannus Armor - itthon többen is forgalmazzák: Csepel, Patai-Szabó) használata.
illetve egy személyes megjegyzés: minden olyan esetben, ahol kétséges a dolog kimenetele, és a kereskedő jóindulatára (is) vagy hagyatkozva, ott a simulékonysággal és rugalmassággal többre lehet menni, mint a fenyegetőzéssel meg a magas lovon üléssel.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Star Wars Outlaws teszt
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Azonnali notebookos kérdések órája
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Filmvilág
- Mini PC
- iPhone topik
- RAM topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen