- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- iPhone topik
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz
Willie #76882 üzenetére
Túra mániás vagyok
Jó gépek azok.
Fontos: ez a 28 a 635-ös 700b nem a 622-es 700c, ezért csak olyan jó rá.
CST 28x 1 1/2 635mm külső ebikon van, teljesen jó cucc, nekem is az van, veerubber gagyibb, de az is elmegy.
Bármilyen belső jó ezekbe, ami 28 x 1 1/2-hez van, viszont 622-es belső nem jó, vagy legalábbis nem ideális, conti belső meg felesleges a kenda a legolcsóbb az 900 körül szokott lenni olyat vegyél.De csak ha eredeti westwood profilú 635-ös felni van rajta ez mind akkor érvényes
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz
Willie #76895 üzenetére
Az a külső piros, nem barna, de sajnos nem kapni újonnan, elvileg falcosban létezik, de azt se kapni itthon.
Igen erre gondoltam...
Ék nem tudom milyen kell sose cseréltem elvileg kellene, de ki fogom vágni a francba az egész ékes hajtást középcsapival és veszek aliról 15-ért prowheel solid integrált hajtást, mert az ékest nem az én erőmhöz tervezték...
Ezekben a bringákban jó:
- váz (de csak a 28-as túra váz)
- kormány hajlítás
- kemény rugós nyereg (de ez szétesik)
- kerékméret
- kontrás agy
Rossz:
- rudas fék
- első agy
- a dinamós világítás folyamatos kiégése (jó tudom gyorsan megyek)
- gagyi lánc
- szemétre való hajlongó ékes hajtás[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz
Willie #76907 üzenetére
Simán lehet 8-as a tányérban (magyarban a hajtáson lánc tányér van, a hátsó az lánc kerék, de újabban inkább cog), az gáz, de azt érezned kell hajtás közben is (lüktet).
Igen sajnos ezek az ékes hajtások elég alja dolgok, nem azért mert kopnak, a merevség a gáz.
A rugós nyereg még nekem is egyben van, de nem fogja sokáig bírni szerintem a napi min. 15km-et ha így folytatom.
A rudas fék miatt egyszer majdnem sikerült kicsúsznom egy kocsi elé, esőben csúszott a pirosra festett bringa út az Örsön, hogy rohadna ketté aki kitalálta ezt a piros festést esőben korcsolya pálya.
Első aggyal nem lenne bajom, de amióta az 50 kilós hugom kitörte a golyópályát a sajátjából azóta félek
A dinamót alapjáraton szeretem, de most mindig kiég az izzó ( jó mondjuk a bringához képest gyorsan megyek, simán ott hagyok bénább outisokatMit szólnának ha outival lennék
)
A hajtás amiről beszéltem az a prowheel solid (ilyenem van négyszögesben és szeretem, jó cucc) ami a legolcsóbb értelmes egysebi hajtás integrált verziója, ami tekintve, hogy 15kHuf elég csábító mivel lassan a sima solid is 10k felett van itthon és ez integrált középcsapi jár hozzá. [link]
A csepel szabvány angol menetes mindennel kompatibilis szinte, legalábbis ami szóba jöhet azzal tuti -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
Willie #76907 üzenetére
Az ékes hajtás az egy botrányos hitvány egy dolog. Már rég négyszögessel szerelték a háború környékén is a Weiss Manfréd bringákat, csak a csepel visszahozta... Rengeteget javítunk, és elegünk szokott lenni belőle, mikor különféle módszerekkel kell kipréselni, meg kifúrni az éket hogy szétszedd, mert lehetetlen kiütni, úgy belegyógyul 30-40 év alatt. Munkahelyi baleseteink 90% -a csepel miatt történik.
Ha a középcsapágy is rossz már, akkor kell bele rakni egy egyszerű négyszöges hajtóművet, egy olcsó sunrace monoblokkal, aztán kész.
Egyébként ezeket az egytányéros acél hajtóműveket ki lehet "centrírozni" ha nagyon muszáj, egy kalapács kell hozzá meg némi "szép" érzék.Mútlkor egy NSU hajtómű tányérjában volt fél centi, levittem 2 mm alá pár ütéssel...
Egyébként lehet excenteres is, azzal már nem tudsz mit kezdeni.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz
Willie #76921 üzenetére
Ez az jó kicsit overkill, de olcsóbb használható nincs, a normális négyszöges csapival is van ennyi. Most amúgy is dobfékes, agydinamós túrát akarok építeni
-
razzorr
őstag
válasz
Willie #82296 üzenetére
Ha nincs csúcstechnikád, kvázi "normál" halandónak való géped van,akkor Bicaj bt. a Pesti utcán. A két öreg nem ma kezdte. Ha komolyabb a technika,a Chilit a Csapón szokták ajánlani,vagy még a Pótkerék a Böszörményi úti Shell kút mögött. De van még ezeken felül is élet
Cegléd utca,templom mellett,nem jut eszembe a bolt neve,ott is szaki a srác,érti a dolgát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Politika
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Alkoholista nevelde
- Eredeti játékok OFF topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Horgász topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Battlefield 2042
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...