- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Manitou
addikt
Big kvescsön:
Én pl azt se értem a 2x 10-es rendszrnek mi értelme van, amit megspórolnak tányért elöl, azt súlyban hozzáteszik hátul a kazettán. pl van alapból egy 9 vagy 10-es 11-32-es kazi hátul + van elöl egy 3 tányéros hajtómű (pl XT ) Ezzel szemben ott van egy 28/42-es XT-h.mű pl. + hátra teszünk egy 11-36-os kazettát, de csak tegyünk egy 11-34-et, akkor is kb azonos súly jön ki a két rendszernél.
Elsőváltó + elsőváltóhoz kar mindkét esetben kell, az 1x 11-nél mondjuk legalább ezek lejönnek, de cserébe a hátsó kazi elég nehéz, mondomn ezt úgy hogy jobban nem néztem rá a 11-es rendszerre.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Azért az kemény, hogy az egész hátsó sort egy darabból alakítják ki
Egyébként nekem nagyon szimpatikus az első váltó nélküli megoldás. Ráadásul számolgattam, pont annyi áttétel különbség van egy 1x11-el, mint az én 2x10-emmel... ha lenne 42-es hajtómű, akkor ugyanolyan áttételek lennének elérhetőek, mint a mostani rendszeremen (csak nyilván nagyobb ugrásokkal). Remélem mire odaérek(2-3-5 év), hogy teljes váltás+hajtás csere, addigra már alsóbb kategóriába (jobb ár/érték arány sávba) is lekúszik ez a megoldás
Szerk:
Számolgatáshoz kerestem egy használható képletet, ha más is akar számolni, akkor ne kelljen keresni:
sebesség [km/h] = (hajtómű fokszám)/(lánckerék fokszám)*(pedál fordulatszám)/60*(kerékkerület[1])*3,6[1] méterben, 26" esetén 2.075, 28" 2.234, persze egyedi méréssel lehet finomítani
Manitou:
Szerintem nem feltétlen (csak) a súly a lényeg itt. Nekem pl. sokszor úgy jön ki, hogy a két első tányér "határán" változik a megfelelő áttétel. Szóval vagy váltogatom folyamatosan az első váltót (ami messze kényelmetlenebb, mint a hátsó), vagy keresztbeváltással használom. Utóbbi nem biztos jó ötlet ha ~1 órán keresztül megy így. Persze tudom ez totál hely, erőnlét, stb. függő, illetve átvariált hátsó sorral meg is lehet oldani. De lényeg a lényeg: kényelmesebbé teheti a váltást.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen