- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz
brownus #60125 üzenetére
Azon egyelőre még dolgoznak, hogy mégis miként ellenőrzik majd a kerékpározást. Elképzelhető egy GPS-es rendszer, mely követi, merre jár épp a munkába igyekvő dolgozó, és a sebességből állapítaná meg, hogy valóban kerékpárral halad-e.
Ismered a magyar embert, szerinted mennyivel tekernének többen és mennyi ember kérne támogatást?
Anno talán a meki csinált olyat, hogy reggelit adott a Föld napján, ha biciklivel mentél dolgozni. Hallottam olyanról, hogy kocsival elvitték a biciklit, a parkolóból eltekertek kajálni, aztán kocsival irány a munka.Arról nem is beszélve, hogy senki nem szeretné, ha csak úgy követnék GPS-szel.
Hírnek, ötletnek jó, de szvsz megvalósíthatatlan. Az infrastruktúra fejlesztésével sokkal több embert rá lehetne venni a bringázásra.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
kacsyx
aktív tag
válasz
brownus #60125 üzenetére
Azért tegyük hozzá, hogy nem egészen ugyanaz a várostervezési kultúra Norvégiában mint itthon. Gondolj csak arra, hogy Budapesten hány olyan utca van, ami egyszerűen szűk arra, hogy oda külön kerékpárút épüljön. Norvégiában alapvetően fiatalabbak a városok, az épületek, jobban át lehetett gondolni mint évszázadokkal ezelőtt idehaza az urbanisztika át volt gondolva. Lásd az USA-t. Ott egy pár százezres városban könnyedén meg tudod oldani a közlekedéstervezést, mert egyszerűen olyan batár nagy léptékekkel építkeznek, hogy belefér. Most Székesfehérvárra a Bástya utcára tervezek épületet. Próbáld meg az óvárost megoldani úgy, hogy minden forgalomban résztvevő kényelmesen elkülönüljön és még zöldfelület is maradjon.
A másik meg a pénz. Ég és föld. Nem rajongok én sem a politikusokért, de azért szúrja a szemem, mikor minden rájuk van fogva. Ennél azért sokkal bonyolultabb a helyzet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Ukrajnai háború
- Amatőr csillagászat
- Mobil flották
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Tudományos Pandémia Klub
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...