Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Tothgera30 #51933 üzenetére

    Szerintem ha berakják egy fully ebike-ba is, akkor nem lehet rossz. Még nem sokat mentem vele, de meg se nyikkan egyenlőre.

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Tothgera30 #51933 üzenetére

    Voltam ma egy 50km-es karikát tekerni hegyen. :) Nem sok időm van mostanában, de ma sikerült végre normálisan kipróbálni az új bringát. Baromi nagy élmény volt, ez a bosch középmotoros megoldás brutális. Nem vagyok most a toppon edzettségileg, de úgy mentem mint egy top versenyző. :) El is fáradtam rendesen, mert csak ott kértem a segítséget ahol már nagyon fáradt voltam. Kipróbáltam pár hihetetlen durva köves emelkedőn Turbo módban, mindenhol felmentem nagyon durván, eszméletlen élvezetes, hogy olyan tempóban mész fel mindenhol mint egy profi versenyző. Jó nyilván ez csalás, de megvan azért az edzés része is, mert szinte abba se akarod hagyni a bringázást, annyira tökély ez a technika és legalább annyit tudtam menni amennyit akartam, nem kellett kisebb kört mennem. A motor nyomatéka nagyon okosan van beállítva, 4 fokozat van, Eco, Tour, Sport, Turbo. Eco mód arra elég, hogy ellensúlyozza a plusz kb 8kg-os többletsúlyt és egy egész kicsit hozzátegyen. Tour-on már tol rendesen, közepes emelkedőkön is. Sport-ban már szinte a falon felmegy, a Turbo meg elmebeteg. :) Elkapar a kerék ha nem figyelsz és jöhet bármilyen emelkedő. :D Össze sem lehet hasonlítani egy agymotoros ebike-al, ez sokkal kifinomultabb, jóval erősebb, nem véletlenül alkalmazza az összes valamire való gyártó ezt a megoldást.
    Az aksi is jól vizsgázott, volt egy Normafa, majd egy Hármas-határ hegy feltekerés is az útvonalba. Még maradt 20% az aksiba mire hazaértem. A töltés 0-ról kb 2-2,5 óra.
    29"-es össztelós megoldás is jól vizsgázott, 120mm rugóút ekkora kerekekkel hihetetlen jó. Talán egyetlen negatívum, hogy ha nagyon durvulsz vele, akkor érződik, hogy a Fox32-es nem annyira partner ebben, mert azért van némi rugalmassága a 32-es becsúszónak, de a csillapítása mesés. Fox 34-el már szerintem elég durva AM gép lenne. Vagy egy RS Pike-al.
    Amúgy Trail/Light AM-re így is kiváló. A DT kerekek meg se nyikkantak, pedig a bringa nem könnyű, 21,7kg (bár Ebike fullyba ez nem számít rossznak). Én meg 80kg vagyok és kapta lefelé rendesen.
    A plusz súly miatt és hogy ez középen helyezkedik el, iszonyú stabil a bringa lejtőzésnél, a Deore fékek is elegendőnek bizonyultak. Ami még állati, az a középmotor láncvezetése, láncleesést hírből sem ismeri, akárhogy mész vele, az RD-M786 Deore XT váltóval kiegészítve tökéletes, szinte nincs is hangja a láncnak lefelé csapatáskor, olyan feszes. Ha a váltón a kis rugófeszítő kapcsoló is be van kapcsolva, akkor meg szó szerint egy csörrenést nem hallani a lánc felől. Ez is baromira tetszett. Aminek van egy kis hangja az a motor, az agymotorosnak semmi hangja, de itt azért hallani a működését.
    A kormányról állítható nyeregcső is teljesen jól működik, bár nem olyan finoman mint a hidraulikus Reverb, de tulajdonképpen a feladatát ellátja.
    Legközelebb viszem a Goprot, nem is a lefelé miatt, hanem ahogy felfelé megy a hegyre. :)
    Most csak pár képet lőttem:
    [link]
    [link]
    [link]
    [link]
    [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák