Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyuszaa
őstag
válasz Runner_fxr #3017 üzenetére
Köszönöm a választ, akkor szerzek mindenképp egyet. Lassan annyi pénzbe lesz ez minden kenceficével, olajjal, szimmering, pumpa.
Reba-nak olvasva a manuálját most jöttem rá, hogy súly szerint kell belőni.
115 mm rugóútnál :63-72 kg-ig 115-130 psi.
"A pozitív levegőnyomás meghatározza a villa összenyomásához szükséges erőt. A nagyobb pozitív levegőnyomás eredménye kisebb megereszkedés és nagyobb kirugózási erő. A kisebb pozitív levegőnyomás eredménye nagyobb megereszkedés és kisebb kirugózási erő."
"A negatív levegőnyomással a rugóút elején, a rugózás megkezdéséhez szükséges erőhatást állíthatjuk be. A negatív nyomás a villát érő erőhatásokkal együtt a pozitív légkamra nyomásával ellentétes irányba hat. Nagyobb negatív nyomás aktívabb működést eredményez, különösen kisebb buckák esetén. Kisebb levegőnyomás azt eredményezi, hogy a villa nem reagál olyan érzékenyen, ill. kevésbé jelentkezik a „pogózás”. Az alábbi táblázat irányértékeket közöl a negatív légkamra nyomásának beállításához."
Aktívabb 115-130 psi, kevésbé aktívabb 70-80 psi
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #3017 üzenetére
A telónak nem hinném, h ártana. Csak arról van szó, hogy a telópumpának kicsi a lökettérfogata és jó nagy az áttétele. Vagyis kis erővel csinálhatsz bazinagy nyomást, de lassan.
A telónál az lehet problémás, ha rákötöd egy kompresszorra és túlfújod.
De ha a kompresszor is hétköznapi nyomásokra van beállítva, akkor elvileg nyugodtan lehet fújni bele azzal is.
Ha eléri azt a nyomást, ameddig a kompresszor sűrített és ez még a teló tűréshatárán belül van, akkor ott egyszerűen csak kialakul a nyugalmi állapot a teló légkamrája és a sűrítő tartálya között.
A biztonság kedvéért nem szokták ajánlani a kompresszort (nem tudni, hogy egy kúton mekkora nyomásra van beállítva - bár meg merem kockáztatni, hogy ha csak óvatosan pöckölgeted a nyomógombot, akkor nem lehet nagy baj), a többi pumpát meg azért, meg elég nehéz velük kellő nyomást produkálni.(#3018) gyuszaa
Fura ez a negatív légkamrára írt kézikönyv.
Én eddig azt hittem, hogy az a kívánatos, ha minél "aktívabb" legyen a teló. Már csupán ez indokolja a negatív légkamra létjogosultságát. Ezen túlmenően meg elvileg a csillapítás dolga lenne a csillapítás, nem a légkamráé.[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz Runner_fxr #3017 üzenetére
Ha egy hidraulikus villát szétszedsz, nem szabad a régi szimmeringel összerakni
Ez hülyeség. Szimmeringet általában akkor cserélsz, amikor elkezd folyni. Nem egyik pillanatról a másikra fogja elereszteni az összes olajat. Be is b*szna nekem az évi 3 szimmeringcsere
Jutnak eszembe a régi Marzók, amik 5-6 évet (némelyik még többet is) elment egy szimmeringgel, persze rendszeres használat mellett.rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Aliexpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Napelem
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mászós topik - falmászás, via ferrata, sziklamászás, hegymászás
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...