- iPhone topik
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
HollyBoni
veterán
válasz
tatabike #29889 üzenetére
Én azt szeretem a legjobban a régi főleg outi alkatrészekben hogy tudtak még gyönyörű cuccokat is csinálni, és nem csak a legfelső kategóriában. Pl egy szép muffolt acélvázas outi nagyon szép régi Campa felszereltséggel nekem álombringa kategória.
+ ugye amit említettél sokkal jobban meg voltak csinálva.
-
imyourfriend
őstag
válasz
tatabike #29889 üzenetére
Integrált 105-ösről tudok nyilatkozni így 10ezer felett, nem nagyon vettem észre semmi komolyabbat. Igaz acél vázba van szerelve és csak edződtem rajta de nem mondanám sebezhetőnek. Lehet hogy már csapágyat kell benne cserélnem, [link] rábökve egy google linkre ez 5-6ezer forint körül kerül (fogalmam sincs milyen verzióm van, de biztos kompatibilis a cucc). De nem feltétlen a csapágy, úgy maga összességében a szett az ami hosszabb távon kényelmet nyújt és megvan a maga precizitása. De ezt igazán 100km környéki túrán veszem észre amikor nem kell odafigyeljek hogy jól vált e a sor, vagy hogy a nagytányéron kell e feljebb kattintani hogy ne érjen hozzá a terelőhöz a lánc lejtőn lefelé és a társaik. Ezek így beidegződtek hamar és nem terelik el a figyelmet. Carbon maga meg azt adja amit semmi más: bizonyos sebesség felett ami szerintem 30km/h kevesebb erő befektetésével lehet többet elérni. Személy szerint nem hittem el, de most megtapasztaltam hogy milyen 1km-t letekerni úgy hogy 40 felett tekersz végig, ez acél vázzal képtelenség volt számomra pl.. nameg felfelé is más tészta. De rá kellett ülni majd megvenni. Bár drága volt, de megadja azt az élvezetet amire hivatott. Nameg mégsem maradhatok örökké az acél váz megtestesült híveként, pedig még most is jobban szeretem azt a gépet mint az újat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen routert?
- iPhone topik
- Milyen notebookot vegyek?
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- BestBuy topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- DJI FPV Racer Combo drón +Fly more Combo FMC +Motion Controller
- Braun Series 9 Pro 9477cc Silver
- KOMONO 16.5mm szíj