Hirdetés
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz
Lacerta #289056 üzenetére
Az elmélet meg a gyakorlat két különböző dolog. Nulla súrlódás nincsen, így kopás is van. A kenés csak csökkenti a kopást, teljesen kiküszöbölni nem lehet. Akkor minden zárt csapágy (ha kizárják a szennyeződést) örök élet lenne.
A V-fékes dolgot nem értem. V-fékhez a felninek kell lennie fékező felülettel ellátottnak, az agy oly mindegy, hogy tud fogadni tárcsaféket vagy sem (azaz 6 lyukas vagy CenterLockos). Jövő szempontjából jobb ha támogatja amúgy, emiatt kellett már nekem is új kerekeket vennem.
Fordítva lényeg, hogy az agy tud-e fogadni tárcsát, V-féknél a felninek kell kompatibilisnek lennie.
Ringman: Ez elvileg road, az első 100 mm O.L.D.-dal elmegy, de a hátsó 130-as papucstávval nem jó.
[ Szerkesztve ]