- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor 90 - modellalkat
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz
semmiho #286231 üzenetére
Szintén az autóiparban kutakodnék, restaurálás irányában. Van a savkádas merítés, vagy a homokszórás, utóbbinál kérdés, hogy vannak-e valahol olyan furatok, amiben maradhat homok, és gondot okoz. A sav kifolyik, kiszárad mindenhonnan.
De a legnagyobb kérdés az, hogy az anyaga alapján melyiket lehet használni. Ahogy írtad, nem ugyanaz az ötvözet, mint amit más iparágban használnak, félő, hogy a sav megmarja, vagy a homok nagyon bele kap.
Esetleg kérdezd meg őt, mit javasol. Hátha segítőkész. GriNMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz
semmiho #286231 üzenetére
én foglalkozom restaurálással, és vannak ismerőseim a témában
egy cimborám lakkoztatott polírozott vázat (egy GT RTS-t) ez tényleg nem egyszerű móka, mert előtte fel kell vinni egy tapadóhidat, amire a lakk tapadni fog. bónusz: meg fog sárgulni, akár mit csinálsz vele
szerk: vannak tapadóhíd nélküli verziók is, de ahhoz meg nem szabad tükörre polírozni, mer tnem lezs amin megtapadjon
a homokolás nagyon durva felületet hagy maga után, azt el is vetheted a festék eltávolítására, inkább korund, de még inkább minél kisebb (100 µm) gyöngy lesz a megoldás, az már kellően sima felületet eredményez szórás után.
házilag olcsón a fékolaj a legjobb megoldás, mert az új kromofágok sem olyan erősek már, mint a régiek
viszont a fékolajnak sok idő kell, és a hengeres felületről hajlandó lefolyni, így vagy sokszor bekened, vagy csinálsz neki egy speciális bödönt és bele állítod 3 literbe
hátránya a fékolajos festék eltávolításnak, hogy azt szinte lehetetlen lesz újra fényezniígy véleményem szerint a felület kezelésére amit keresel, az a színtelen eloxálás egyébként
szóval ha szép fényes alu SID-et szeretnék, akkor vennék valami puruttya festék eltávolítót (én EZT használom) áztatnám benne 2-3 napig, aztán ami nem jött le, azt lamellás Dremellel lecsiszolnám, majd fine szivacs, utána superfine szivacs, esetleg 600-800 papír szárazon, utána vizes 1000-es papír, vizes 2000-es papír, és mehet a színtelen eloxba[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Trollok komolyan
- Politika
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Gaming notebook topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Kugoo KuKirin G2 Master
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Stabil MoBalux fürdőkád belépő
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition