Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mauimagic

    aktív tag

    válasz fattyu #284169 üzenetére

    És agybaj a trail bringa vásárlás mert az alföldön lakok. 30 kilóméterre van a gödöllői dombság lába.... :D
    No offense, de sok értelme tényleg nem lesz a trail geonak meg a +3-4 kilónak... de ha nincs más út, a jjeahh kolléga által linkelt bármelyik Radon best buy.

    Ha pénznemszámít, akkor Focus Raven, ami egy karbon trail dropperrel ;]

  • semmiho

    tag

    válasz fattyu #284169 üzenetére

    Bármelyik jó lesz, akár ugrabugrálni bike parkokban is - de van egy rossz hírem. Pár alkatrész rövid időn belüli cseréjét nem úszod meg. Ha SRAM a hajtás és SX/NX a váltó és váltókar, az SX hátsó váltód műanyag része hamar törhet, ahogy a váltókar műanyag dobja 1000 km körül szinte garantáltan kuka. Íme, az enyém:

    Fékek esetén, ha fémes betétet használnál, jó eséllyel olyan tárcsáid lesznek, amelyek deformálódhatnak fémes betéttel - vagy akár anélkül. Tapasztalat, pár bike parkozás és annyi - bár 25-30 EUR/db áron mondjuk egy Magura Storm/Storm SL.2 és az megold minden ilyesmit.

    Kormánycsapágy. Mikor egy 600-700e-es bicajba ilyet tesznek (például Giant), az nem a tartósság záloga. Nekem sem volt. A hajszálvékony műanyag (!!) vízzáró gyűrű a villa és a ZS pressfit csésze közt első szerviz alatt eltört/elszakadt:

    (Recsegő hangok fóbiásai, meneküljetek!) :)

    A gyári SRAM lánc nekem 700 km és 0.5-re nyúlt. Összehasonlításképpen: XX1 lánc 9000-9500 km nálam terepen, hóban, fagyban, sárban, versenyezve...

    Ha upgrade-et nem tervezel, továbbá jó, ha dropperrel szerelt a bicaj egyből, gondolom nem alföldi használat a cél alapvetően, hanem trailek, esetleg bike parkok.

    Hirtelen ezek ugrottak be, mire figyelnék.

Új hozzászólás Aktív témák