- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Fotók, videók mobillal
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Mobil flották
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
ma A bogyószerű kialakítást felváltja a fülből lefelé lógó szár az idei szériában.
-
2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
ph Az ASML bizakodó az új technológiát tekintve, és a piac is reálisabban szemléli, mint korábban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz
chubby2o6 #252356 üzenetére
Igaz, felhasználás, szokás függő, hogy macera-e. Nekem azért volt a végén már macera, mert:
- csak a belépő fapados gumik defektállóak, ergo be kell nyelni a kis választékot és gagyi gumikeveréket
- a defektálló gumik nehezek
- vastag nehéz belsővel ritkán kaptam defektet, de ugy-e az nehéz
- az extralight belsők könnyebbek, de azokkal állandóan defektet kaptam
- minél defektállóbb, vastagabb a gumi és a gumibelső, annál jobban ráz terepen, egy vékony 120 TPI gumi belső nélkül érezhetően jobban csillapítPersze a tubelessel is van szívás, de nálam szerencsére már kevesebb. Akkor szívtam a tubelessel a legtöbbet, amikor nem volt boosterem és a szomszéd faluba kellett menni kompresszorért
szerk: amúgy a Mavic felnim is fel van fúrva gyárilag autó szelephez, de a dobozban adtak hozzá schrader - presta átalakítót és azzal használom. Az elején észre sem vettem, hogy benne van, szal teszi a dolgát. Asszem alin is lehet kapni. Ezek a high volume és high flow szelepek amúgy szelepmag nélkül is több levegőt engednek át egyszerre, ergo könnyebb pumpálni. Persze nem olyan óriási a különbség, de pl. én a mini boosteremmel 2-3 próbálkozással tudtam feltenni eddig a gumikat, most a Mitas szeleppel elsőre megy.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz
chubby2o6 #252356 üzenetére
Attól is függ, hogy ki merre teker. Én sokszor megyek réteken keresztül, ahol nagy az esélye egy tüskének. jjeahh meg sziklás terepen ahol szintén nagyobb a defekt esélye
Én is csak azért csináltam meg, mert kellett új külső és ha már a felni tudja, akkor miért ne
Aztán persze kiderült, hogy repedt a felni és vehettem újat
. De a legjobb része nyilván az az egész TL-nek, amikor összeáll és boldog vagy, hogy sikerült
Nekem elég vegyesvàgott,de rögtön összeállt: schwalbe racing ralph alap külsők, stans felniszalag, joe's tej és dt swiss szelepek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Plazma TV topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen videókártyát?
- Yettel topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...