Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz arcitec #222390 üzenetére

    Általában görbe, vagy csavarodott váltófül a ludas. Korábban tíz sebességnél nem számított annyira, de 11-12 már olyan közeli lánckerekeket jelent, hogy minden kis eltérés számít. Most ha váltót állítok első mindig belenézni hátulról a láncvonalba és megnézni párhuzamos-e a kinyúlt váltókanál a váz függőleges síkjával (leginkább hátsó kerék) és a feszítő görgőről egyenesen fut-e a lánc az első tányérra. Annyira könnyen hajolnak ezek a fülek (gondolom nem véletlenül) hogy egy kemény felületen történt sima kerékpár eldölés is meghajlítja, elcsavarja őket.
    Ha egyenes akkor kikapcsolva beállítanám, majd bekapcsolva finomhangolnám mely után tökéletes kell legyen mindenhogy... azt még nézd meg fix-e a váltó, nem kotyog-e a váltó, váltófül. :F

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák