- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Vékonyabb lesz a Galaxy S24 FE
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
-=RelakS=- #21576 üzenetére
Sose volt autóm
Ellenben tizenéve van motorom, amit magam raktam össze, magam szervizelem ez miatt valamicskét értek az autókhoz is. (cbr400-vfr800)
Ha pedig nem cserélsz váltóolajat, simán széb.szod a váltód
Ráadásként olyan 130ezer km-t hajtottam már egy pizzás swiftbe, ami aztán kap hideget-meleget, és a múltkori váltóolaj-csere/utántöltés után megszűnt a sírása 4-5ben, és a váltás is könnyebb lett.
Tetszik vagy sem, mechanikai kopás ott is van. Fém-fémmel érintkezik, az olajmolekulák szép lassan széttöredeznek, és az olaj elveszíti kenő hatását.
Ez van.
Ugyanezért cserélünk a diffiben is olajat.
Magában a blokkban azért cserélsz, amiért fent leírtam. Ráadásként ott még komoly hőelvezető szerepe is van, meg normálisan kennie kell minden szart kezdve a hajtókarcsapágytól a hidrotőkéken át, gyűrű-hengerfal találkozásáig.
Ez mellett még koszt/kormot is megköt, stb.Én akkor röhögtem, amikor a szomszédot megkérdeztem, hogy mikor cserélt olajat a fűnyírójában, mert eléggé kéket pöfög néha-néha.
"Áááá, örökéletű olaj van ebben, nem kell azt cserélni".
Következő évben vitte szerelőhöz, mert beszart az egész, szétkúrta a dugattyút, meg úgy kb az egész hónolást, mindentÖrökéletű olaj... az.
(#21577) ---Lasali---
Én ha egy évben mondjuk csak 2000km-t tudok menni a vfr-emmel, tavasszal akkor is lecserélem.
6000 forint. Legyen 7000. Viszont 79ezer km után még gyári kompresszió van minden hengerben.
Írják ezeket a 15-20ezer km-es olajcsere intervallumokat... aztán csodálkoznak amikor 100ezernél beáll a blokk
Én egy dolgot szoktam felhozni. Nissan 300ZX TT. Igaz, hogy csak 3.8liter olaj megy a blokkba, és V6, meg ikerturbó, de a szervizkönyv 4000km-es olajcserét ír elő.
Ennyi.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Elden Ring
- Politika
- bitpork: 2024 Phautós tali zaba táblázat
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Bestbuy játékok
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- További aktív témák...