Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #214502 üzenetére
Baromi egyszerű: a fogsor teljesen 1 darabban van, nincs hézagolni való, se leszedhető zárógyűrű vagy záró fogaskerék. Rá kell helyezni simán a kazettatestre úgy, hogy ahogy belül vannak a vályatok az mint egy kerékőr belemenjen a kazetta belső felének a mintájába, itt érezni, amikor beleesik, de ezzel még nincs a helyén a sor. Ez lényegében csak azért kell, hogy vezesse az egészet. Majd ezután a menetre egy standard kazetta csavarral szépen betekered (40 NM az előírt) és akkor kerül szépen véglegesen a helyére. A meneten tekeréskor a kazetta már nem forog semerre azt vezeti befelé a küllők felé.
Az XDR-t nem ismerem azt nem tudom hol használják, a montikra való eagle sor mind XD-s, sőt már a korábbi generációs 11 sebességes sram rendszer is XD volt, így a 11 és 12-es rendszer sramnál átjárható kazetta test csere nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest