Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • xy.zsolt

    őstag

    válasz Beri #202349 üzenetére

    Édes Istenem :O Lehet itt tiltani valahogy téged vagy el kell viseljelek? Nem szeretnéd máshol osztani az észt, mint itt olyan témában amihez láthatóan közöd sincs (ez is egy érv)?

    [ Szerkesztve ]

    BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

  • SpaceJam

    aktív tag

    válasz Beri #202349 üzenetére

    Egy normálisan haladó bringást nem nagyon kell kerülgetni, max elmész mellette egyszer, és nem kell tartanod, hogy kidől eléd. Habár ekkor sem árt részedről figyelni az úthibákat, mert nagyon más az, amin a két jármű átmegy. Tök mindegy, hogy monti vagy országúti, én pl. mindkettővel 28-30 km/h átlag környékén megyek városban (csak most kifejezetten városi géppel). De nyilván jellemzően az országútisok, akik haladnak is.

    Ahol rossz a bicajút és haladna (főleg megint országúti), nem alternatíva semennyire sem a "néha kikerülök" valamit a bringaúton. Sokkal kisebb problémát okoz egy autósnak a – valószínűleg nem kezdő – bringás megelőzése, mint a bringásnak totálisan leállni és gyalogosokat kerülgetni, össze sem hasonlítható. Neked autóval konkrétan krátereket meg csigára kötött bólyákat kellene ehhez az effekthez az utakon kerülgetni.

    Szóval ha te mégis máshogy gondolod, akkor valójában tényleg te vagy a gyökér, de minimum az atom tapasztalatlan városi környezetben. Ennyit erről.

    [ Szerkesztve ]

    neszetools.hu ● pc360.hu

  • parandroid

    nagyúr

    válasz Beri #202349 üzenetére

    Azon gondolkoztam, hogy téged pontosan mi is az, ami frusztrál a topikban, de aztán úgy voltam vele, hogy ha akarod, majd elmondod, mi fáj. Valaki mindenesetre nagyon a tyúkszemedre lépett valami semmiséggel.

    A témát összefoglalva meg: igen, mind álszentek vagyunk kicsit. Nem fogunk lemenni a szar bicikliútra, akkor sem, ha muszáj lenne (ez egyébként csak az országúti bicajjal van így, mtb-vel, vagy a crosserrel bevállalok bármilyen kalandos bicikliutat). Nincs csengő az országútimon, pedig kötelező lenne (a többin van). Sőt, küllő-, és pedálprizma sem (pedálprizma a crosseren sem, de azon reflexcsíkos gumi van, az MTB-n konkrétan semmi fix fényvisszaverő). De még az első villogóm sem stvu-konform (az akkus lámpáim viszont igen). Csak neked bevallom a legnagyobb bűnömet is: ha közel-távol sehol senki a kereszteződésben, néha még a piroson is átmegyek, de ezt többnyire csak jobbra kis íven kanyarodva. Tessék, meggyóntam, a többi pontban ártatlan vagyok (bolyozni nem szoktam, nem mintha önmagában szabálytalan lenne), de gondolom azért így is jár az árokba lövés.

    Amiből meg az egész kiindult: autósként tessék biztonságos oldaltávolságot tartani mindig, mindentől, különösen, ha élet(ekj múl(na)ik rajta. Akkor is, ha az adott kikerülendő/előzendő esetleg szabálytalan, vagy nem is lehetne ott. Ez érvényes kerékpárosra, lovaskocsira, gyalogosra, kiguruló labdára, vagy eltévedt kiskutyára egyaránt. 2 centit fordítani a kormányon nem kerül semmibe. Ha meg le kell lassítani, vagy neadjisten meg kell állni miatta, akkor meg így járt a delikvens, előfordul autóvezetés közben. Annyira nem siethetsz, hogy életeket sodorj veszélybe, ez még akkor is igaz, ha megkülönböztető jelzést használsz, és amúgy éppen életet mentenél. Ha már elvek…

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák