Hirdetés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Magisk
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
woodworm
veterán
válasz Alf65 #200401 üzenetére
Mielőtt belemennénk a cső vs tömör tengely statikai tulajdonságainak a vizsgálatába, ezt te hoztad fel. A menetes és kazettás agy között nem ez a legnagyobb különbség, hanem a csapágyazás helye. Emiatt törik a tengely hamarabb a menetes agyban és nem azért mert tömör vagy csőtengely van benne.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Alf65 #200401 üzenetére
Amit nap mint nap látok a szervizben az nem téged igazol.
Természetesen szíved joga azt választani ami neked szimpatikusabb, ezzel nem is vitatkoznék.Attól görbül a tengely, hogy a csapágyazás két oldalt a menetesben közelebb van egymáshoz mint a kazettásban. Ezáltal a menetes tengely nagyobb terhelést kap. Kételkedhetsz benne (vannak emberek akik a mai napig úgy vélik, hogy a föld lapos), de ettől még az üreges tengely is merevebb mint a tömör!
-
félisten
válasz Alf65 #200401 üzenetére
"Részemről szimpatikusabb egy 7-es sor tömör acéltengelye, mint a 8-asom gyorszáras csöve."
Ez picit komplexebb mint első ránézésre tűnik.
Ha van gépész ismerősöd valószínűleg el tudja magyarázni, hogy miket és miért kell figyelembe venni.
Ha tudsz angolul biztos vagyok benne, hogy YT-on is ott a választ."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
őstag
válasz Alf65 #200401 üzenetére
nekem van olyan komoly menetes agyam is, ami többet ér, mint bármelyik ma kapható kazettás (Nuke Proof is, meg Bullseye is) mindkettőben alu csőtengely van, és még azokon is kacsázik a zsír új (NOS ha úgy tetszik) XC Pro sor
ahogy írta woodworm és Runner is, az, hogy az utolsó csapágyazott pont a kerékben a kazettatest kezdeténél vagy a végénél van - figyeld a piros pöttyöket a képen@ivana: azért a 90-es évek elején voltak páran, beleértve a Suntour-t is, akik képesek voltak jó menetes agyat csinálni.
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Alf65 #200401 üzenetére
Az, hogy a cső merevebb-e vagy a "sok anyagot" tartalmazó tömör rúd az fizikai, pontosabban statikai tudományos tény és nem meggyőzőerő kérdése.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen