- Yettel topik
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #192939 üzenetére
Nehéz megmondani mi lehet a baj, de tény, hogy a váltórugó megerősítése, vagy az un. kuplungosítása (szerintem inkább dörzsfék az mint kuplung) egyik legjobb fejlesztés, mely nemcsak, hogy pontosan tarja a láncot elől, hátul, hanem a váltást is pontossá, feszessé teszi....legalábbis én ezt tapasztalom. Ugyanakkor ha nem kopott a sor és lánc, akkor szerintem a rossz váltás legtöbbször a bowdenezés vagy a kar miatt szokott lenni. Tény, hogy én pl. cseréltem görgőt és kanálfeszítő rugót is, de látványos javulás azért nem lett régebbi XT 786-os váltómnál.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg