Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Apple iPhone 11 - népalma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
-
90 wattal tölt a Xiaomi 15
ma Októberben tarthatja a márka a kínai bemutatót, hogy meglegyen az első Snapdragon 8 Gen 4-es telefon címe.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Valkűr #17780 üzenetére
Ez úgy van, hogy vannak a gagyibb kerékpár gyártók, akik simán kiválasztanak egy taiwani katalógusból vázakat, majd legyártatják és csak felmatricázzák, meg vannak az igényesebb kerékpárgyártók, akik veszik a fáradtságot és saját vázakat terveznek, amiket szintén taiwan-on gyártanak le, de az nagyon nem mindegy, hogy a vázat egy precíz német kerékpárgyártó tervezte vagy a taiwaniak. Az autógyártók pedig valószínű szintén maguk próbálják megtervezi a kerékpárvázaikat, amik még bizakodásra adnának okot, de a végeredmény láthatjuk, hogy milyen. Szóval mindenki maradjon a kaptafánál, autógyártó ne akarjon kerékpárgyártó is lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz Valkűr #17780 üzenetére
És ez pontosan így is van, jól informálódtál. Igen régen járok BMW-vel, és szeretem is, ennek ellenére nem venném meg a bringájukat, mert hiába minőségi mind, de jelentősen túlárazott. Itt nyilván nem a hi-tec-et kell megfizetni, hanem a márkaspecifikusságot. Nyilván nem BMW fejlesztés, mint ahogy ez látszik az összetevőkön is. Általában Crank vagy DT kerekekkel, Shimano vagy Sram szettekkel nyomják őket, a vázakat is rendelik, nincs ezeken semmi BMW a dekoron kívül. Mint ahogy egy BMW-s esernyő sem véd jobban az esőtől, mint bármelyik másik, így a bringa sem kiemelkedő az adott kategóriából, de nyilván a felhasznált alkatrészek minőségét képviseli. Nem véletlenül a BMW Lifestyle sorozat alatt futnak, a többi kiegészítővel együtt, tehát ehhez BMW-s mérnököknek nem sok köze van, inkább a marketingosztálynak.. Az meg, hogy ingyen osztogatnák autók mellé, az urban legend, még kint sem, még akkor sem, ha drága modellt vesz valaki. Az ajándékok redukálódnak téli kerékszett, ingyen szőnyeggarnitúra, ingyen választható plusz extra szintre, de nem közel fél millás biciklit jelentenek, bár van nekik jóval drágább is, közel a millához. Ezzel együtt előfordulhat, hogy az adott dealernek be van ragadva pár modell és ha azok közül választ valaki, odaad bármit a saját terhére, csak vigyék az autót. De ez bőven nem általános. Használtan esetleg megéri megvenni őket annak aki totál fanatik BMW hívő, mert néha van aki eladja csak mert foglalja a helyet és nem aranyáron adja. Ilyenkor a vevő kb. ugyanazt kapja, mintha venne mondjuk egy Merida-t, vagy mittudomén, bármit a kategóriában. Itt mindenképpen nagyon komoly árképző tényező a logo, én annak ellenére, hogy BMW fan vagyok, egy vasat nem dobnék ki pluszban rá, azon a pénzen inkább egy rakás jó cuccot vennék.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen