- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilhasználat külföldön
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Netfone
- Mobil flották
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gizmo94
veterán
Hali! Lehet, hogy láma kérdés lesz, a kérdésem a köv. lenne: Az első telóm egy rockshock tora, ami sajna nem átütőtengelyes, jelenleg is gyorszáras agyas kerekem van. Tudnék venni jó áron egy kerékszettet, amiben az első agy átütőtengelyes, de fogalmam sincs, hogy milyen átalakító létezik ehhez, hogy a normál telóba bele tudjam fogatni, tehát, hogy az átütőtengelyes agyat gyorszárassá tegyem. Egyáltalán van mód erre, illetőleg mennyire horror az ár? Megéri ez? A válaszokat előre is kösz.
-
Gizmo94
veterán
válasz Runner_fxr #15119 üzenetére
Köszi, én is ezt sejtettem, csak reméltem, hogy hátha.... De aki árulja a szettet, győzködött, hogy létezik ilyen átalakító, valami novatecet emlegetett, de én még nem is hallottam ilyenről, csak arról a novatec agyról, ami átütős is, meg gyorszáras is egyben. De alkatrészként átalakítót én sem találtam sehol a weben sajnos.. Ami elég kár, mert jó lett volna nekem ez a kerékszett.. Úgy viszont, hogy még vegyek egy normális gyorszáras agyat is, már túlságosan költséges mutatvány lenne. Kösz a helpet.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz Runner_fxr #15119 üzenetére
Illetőleg ilyet találtam.. Ezmiezazizéaz? Akármi is, de jó drága.. :S
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz Runner_fxr #15137 üzenetére
Én sem vergődöm ezzel a projekttel, úgy döntöttem, hogy nem éri meg, mivel a végén ugyanannyiban vagy többen lenne, mintha veszek egy nekem megfelelő gyorszáras kerékszettet. Vagy nem leszek lusta cserélgetni a gumit és akkor felesleges a kerékszett. Azért köszönöm mindenkinek a segítő hozzászólásokat.
-
Gizmo94
veterán
Akkor én kisgyerekkoromban már jövőbelátóan trendi voltam, mert fixis kisbringám volt virsligumikkal, ami mindig szarráverte a sípcsontomat, ha benéztem valamit. Éktelenül irigyeltem az unokatesómat, akinek szabadonfutós racsnis bringája volt és kövér kerekeken gurult. Míg az én lábam pörgött, lazán vigyorogva pihent. Ő volt a raj gyerek én meg a csumpi. Erre tessék, mekkorát változnak az idők, ma a fixi a menő.
-
Gizmo94
veterán
Sziasztok!
Tanács kellene.. Vettem két DT Swiss felnit itthon és külön két DT Swiss agyat ebayről. A felnik gyárilag az E2000- es kerékhez tartoztak, az agyak szintén. Sajnos most jön a neheze, mert be kellene fűznöm őket, de ilyet még sosem csináltam. A kérdésem, hogy a DT küllőkalkulátor 259, 260, és 261-es küllőket ír hozzá. Lesz abból valami gáz, ha mindkét kerékhez csak 260-as küllőket veszek? Ugyanis olyat tudnék jó árban. Számít itt az az 1-2 milliméter, ha rövidebb, vagy hosszabb a küllő? Lehet, hogy tök hülye a kérdés, de én is az vagyok a küllőzéshez. A segítségért thx.
-
Gizmo94
veterán
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, A küllőket akkor megrendelem a 260mm hosszban, mivel írtátok, hogy azok jók lesznek. Viszont kicsit komolyabban utánaolvastam ennek a fűzésnek és amint itt is írtátok, jobb lesz, ha én nem kezdek ebbe bele, mivel a leírások alapján ugyan eléggé egyértelmű és érthető a dolog, de nem érzek magamban elég késztetést, hogy esetleg elbasszam az egészet. Az autómat megszerelgetem már egy ideje, nyilván nem főtengelycsere szinten azt sem, de ez a kerékfűzés, amint olvastam és írjátok is, gyakorlatot igényel. Utánaérdeklődtem, szervizben befűzik a két kereket centrírozással együtt 6.000-ért, ami nem ingyen van, de azt hiszem sokkal jobb, mintha én gyártok két tojást és dobhatom ki az egészet. Igaz, jön húsvét, de akkor is.
Köszönöm az infokat mégegyszer!
-
Gizmo94
veterán
válasz imyourfriend #17204 üzenetére
Mivel még sosem fűzettem kereket, így nem tudom, hogy sok-e ez az ár. Ha azt nézem, hogy ha elbaszom akkor az egészből szemét lesz, akkor semmiképpen sem sok.
Mivel relatíve jól sikerült megvennem a felniket és az agyakat is, (minden alkatrész új, illetve a felnik futottak talán max. 10 km-t, mielőtt a volt tulaj szétbontotta a kereket és eladta darabokban) így azt hiszem rááldozom ezt az összeget, mivel még a gyári DT competition küllőkkel+ anyákkal együtt sem lesz az egész kerékszett az új árának a felében sem, tehát belefér. Csak először jó nagy önbizalommal úgy képzeltem, hogy majd fogom és befűzöm én, ezért is kértem tanácsot, csak itt igen hamar lebeszéltek erről és alighanem igen jól tették. Sosem csináltam még ilyet, úgy döntöttem, jobb, ha hallgatok az itteni tapasztalt emberekre.Mindenesetre, ha elkészül, ilyennek kéne lennie elvileg, jó erős kerék.. Bírnia kell a 85 kilómat..
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz imyourfriend #17208 üzenetére
Köszi, ez a videó valóban tényleg hülyebiztosan bemutatja a küllőfűzés menetét, csak pl. a centrírozást nem, meg már elvették az önbizalmamat. De valószínűleg azt fogom tenni amit te, majd figyelgetem mások hogyan csinálják, meg esetleg majd az egyik régi kerekemet szétkapom és azokon gyakorolok. Ha nem leszek csonthülye hozzá, akkor a későbbiekben már talán majd nem kell fizetnem érte.
-
Gizmo94
veterán
válasz ---Lasali--- #17274 üzenetére
Az biztos, hogy a DT Swiss ratchet éktelenül hangos.. Most tekergettem meg, vészes hangja van, pedig be sincs fűzve.. Komplett kerékként gondolom még durvább hangja lesz.. Aki halk kereket akar, élből felejtse el szerintem...
-
Gizmo94
veterán
válasz fpeter07 #17506 üzenetére
Kis kiegészítés: Ha valaki számít erre a lidl-s dologra, akkor igyekezzen minél előbb berontani valamelyikbe és megvenni a kinézett bármit, mert a lidl akciói úgy működnek, hogy üzletenként x darab cucc megy az első napon az akciós szarokból és ha elfogy bármi, NEM pótolja. Hiába írja ki egy hétre, ha pár érdeklődő (vagy viszonteladó) gyorsba elviszi az elején, utána nincs semmi a többi napra. Tehát érdemes mielőbb rámenni, ha valaki úgy döntött, hogy venne valamit.
-
Gizmo94
veterán
válasz Zola007 #17523 üzenetére
Igazából nem szívesen ajánlanék bármit, mert nem vagyok szakértője a kérdésnek. Én nem használok ilyesmit, csak pillanatnyilag más ötletem nem volt nagyobb mennyiségű folyadék szállítására. Van haverom aki rendszeresen túrázik, ő használ ilyet. Ha komolyabban érdekel, utánakérdezek, hogy hogy van vele megelégedve, meg mi a jó márka.
Lidl: kíváncsi vagyok, hogy járt a Lidl- támadó csapat. Én nem akartam venni semmit, de gondoltam ha már ennyire népszerű, megnézem. Némi rugdosódás és szitkok elviselése után sikerült szert tennem egy műhelypumpára, szerszámos nyeregtáskára, láncolajra és két belső gumira. Ennyi pénzért ezek megérték szerintem, de majd kiderül. Mindenesetre az emberek katasztrófa 2-es fokozatba váltottak. Eszem nincs hozzá, minek egy kb. min. 75 éves akciónyugdíjas nyanyának 3, három!! műhelypumpa????
Na, amikor a harmadikat húzta volna ki, arra rámartam és két ide-oda húzás alatt veszített, bár nem volt gyenge ellenfél. Amilyen szavakkal illetett, azt nem idézném, pedig csak annyit mondtam neki, hogy ez nem farhát, nem kell spájzolni... Némileg megtépázva ezekhez a cuccokhoz jutottam, kíváncsi vagyok, másoknak mit sikerült és mi a vélemény, mert az árak tényleg alacsonyak voltak... -
Gizmo94
veterán
válasz Teasüti #17533 üzenetére
Én is azt hittem, hogy kulturáltak lesznek, de néha megdöbbenek, mint most is. Egyébként nyilván az időpont nem mindegy. Párom volt olyan 7 körül Lidl-ben és hazatérve azt a helyzetjelentést adta, hogy mehetsz nyugodtan, van mindenből bőven, pár ember lézeng csak, mérsékelt érdeklődés mellett. Ezután összevakartam magam és kb. fél 9 körül érkeztem. Már rossz ómen volt, hogy amikor mentem volna befelé, kirontott egy arc, a kezében négy kartonban nyergek. Na mondom, ez szép lesz.. Bent éktelen tömeg, de leginkább a bringás cuccok körül, mindenki tolakodik, rúg, harap, káosz, kész. Az említett módon zajlott a vásárlás. Viszont megdöbbenésemre ahogy próbálgatom, a pumpa igen jó minőségű. Már megérte.
Zola007: Itt is voltak normális arcok is, többek között haverommal is összefutottam, aki bringás ruhákat vett, azokért annyira nem volt nagy tiprás, kényelmesen válogatott. A nagy küzdelem a láncolajért és a pumpákért folyt. Szerintem ennyi pénzért megéri mindenképpen a minipumpa, nem is kérdés. Nekem ilyen kulacstartóra rögzíthető minipumpám volt már, így a műhelypumpára koncentráltam. Véleményem szerint ami a szerszámokat és a pumpát illeti, jó minőségűek ezek a cuccok. Illetve, legalábbis nem rosszabbak, mint a sokkal drágábbak.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz #48525824 #17578 üzenetére
A szerencsés az lett volna, hogy kellett volna kitölteni egy ilyen szar kárbejelentőt, a biztosítónak, amin lerajzoljátok a balesetet, a járművek helyzetét, sérülésiket, stb. valamint leírjátok ami történt és ezen a bejelentőn írásban elismeri a felelősségét. Ezt kéri a biztosító, bár bringával még nem ütköztem hálaégnek. Elvileg minden autóban kötelező lenne lennie, nálam is van mindig. Ha rendőr volt ésa károkozó elismerte a felelősségét, az jó. Bár volt már olyan cirkuszom amikor a vétkes fél a helyszínen elismerte a kizárólagos felelősségét, utólag viszont módosítani akarta közös felelősségre és közel egy év meg pár tárgyalás után lett pénz.
sanzi89: Pont ilyen megfontolásból vettem én is, ilyen bárhová jó lehet alapon., takarítani-kenni, WD40 kiegészítőnek. Ilyen mindenre jó csodaszernek. Ennyi pénzért macskát dobálni is jó.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz #48525824 #17581 üzenetére
Jobban jártatok volna mindketten, ha van esze, bele is ment volna egyből. A kerékszetted ára nem sok ahhoz képest, hogy most majd két évig szopik rendesen az emelt díjjal, na meg két fokozatot visszaesik bonusban.. Ráadásul a következő kötelezőjét is szarabb feltételekkel köti át, mert volt okozott káreseménye.
-
Gizmo94
veterán
válasz Goblin12 #17639 üzenetére
Én nem vagyok nagy ász a bringákhoz, sok kihagyás után csak nemrégen kezdtem újra tekerni. Vannak itt komolyan hozzáértők sokan, így igazán nem akarok beleszólni, de az én szerény véleményem szerint, ha már ennyi pénzt szánsz biciklire és egy igen normálisat néztél ki, akkor ne rakj rá egy ilyen piacos, szar, gagyi, ótvar retket, mint ez a revolights. Azt pedig, hogy ehhez a tákmány retekhez választasz bringát, szerintem aludd ki. Szerintem nagyon kis idő telne el és csúnyán megbánnád. Az rendben van, hogy fontos, hogy szép és dizájnos legyen a bringa, de ez...
-
Gizmo94
veterán
válasz Goblin12 #17651 üzenetére
Azt már csak halkan teszem hozzá, hogy ebből a pénzből egyrészt vehetsz egy kicsit drágább bringát, vagy hozzá egy csomó hasznos holmit, feleslegesen növeli a súlyt, itthon supportja nulla, tehát ha elbaszódik benne valami, rögtön tengerentúl, a felninek tuti nem használ, lekoszosodik, ocsmány lesz, hogyan takarítod, végezetül amiben biztos vagyok, hogy itthon az első rendőr kéjes vigyorral szedeti le veled az egész bazárt úgy ahogy van.. Mindezek tükrében nem tűnik jó befektetésnek. Zárszóként, szerintem inkább szégyen ,mint haszon. Ki nem mennék vele az utcára, az tuti, max valami top órabérért, maszkban.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz Goblin12 #17656 üzenetére
Nem az ötlet ezzel a baj, mert ha jól látható egy bringás az jó, hanem ez a rettenet kivitel. Továbbra is fenntartom, hogy ebben a formában ez az egész egy technikai csőd. Próbáld elképzelni a napi használatát. Ez az egész totál kiforratlan, a kivitelezése meg nulla.
-
Gizmo94
veterán
válasz rootkiller #17737 üzenetére
Nem biztos.. Itt is érdemes körbenézni a ph-n. Én itt vettem majdnem ennyiért a gepida asgard pro-mat. Tény, hogy nem mai gyerek, 2008-as, de szinte karcmentes állapot és megállja a helyét ma is.
Igaz, hogy jópár évet már csak állt az előző tulaj garázsában és talán pár ezret futhatott összesen. Alig kellett ráköltenem, meg leápolni teljesen mindent rajta, és jelenleg egy újszerű, hibátlan járgány, jó felszereltséggel. Tehát nézelődni kell és ki lehet fogni. Igaz, hogy tavaly december elején vettem, amikor nyilván nem volt kifejezetten keresett termék. -
Gizmo94
veterán
válasz Valkűr #17780 üzenetére
És ez pontosan így is van, jól informálódtál. Igen régen járok BMW-vel, és szeretem is, ennek ellenére nem venném meg a bringájukat, mert hiába minőségi mind, de jelentősen túlárazott. Itt nyilván nem a hi-tec-et kell megfizetni, hanem a márkaspecifikusságot. Nyilván nem BMW fejlesztés, mint ahogy ez látszik az összetevőkön is. Általában Crank vagy DT kerekekkel, Shimano vagy Sram szettekkel nyomják őket, a vázakat is rendelik, nincs ezeken semmi BMW a dekoron kívül. Mint ahogy egy BMW-s esernyő sem véd jobban az esőtől, mint bármelyik másik, így a bringa sem kiemelkedő az adott kategóriából, de nyilván a felhasznált alkatrészek minőségét képviseli. Nem véletlenül a BMW Lifestyle sorozat alatt futnak, a többi kiegészítővel együtt, tehát ehhez BMW-s mérnököknek nem sok köze van, inkább a marketingosztálynak.. Az meg, hogy ingyen osztogatnák autók mellé, az urban legend, még kint sem, még akkor sem, ha drága modellt vesz valaki. Az ajándékok redukálódnak téli kerékszett, ingyen szőnyeggarnitúra, ingyen választható plusz extra szintre, de nem közel fél millás biciklit jelentenek, bár van nekik jóval drágább is, közel a millához. Ezzel együtt előfordulhat, hogy az adott dealernek be van ragadva pár modell és ha azok közül választ valaki, odaad bármit a saját terhére, csak vigyék az autót. De ez bőven nem általános. Használtan esetleg megéri megvenni őket annak aki totál fanatik BMW hívő, mert néha van aki eladja csak mert foglalja a helyet és nem aranyáron adja. Ilyenkor a vevő kb. ugyanazt kapja, mintha venne mondjuk egy Merida-t, vagy mittudomén, bármit a kategóriában. Itt mindenképpen nagyon komoly árképző tényező a logo, én annak ellenére, hogy BMW fan vagyok, egy vasat nem dobnék ki pluszban rá, azon a pénzen inkább egy rakás jó cuccot vennék.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz Runner_fxr #17789 üzenetére
Ez nem újkeletű dolog, hogy cipőt a cipőboltból. Vagy az is megveszi, akinek nem számít, csak legyen a kedvenc márkájából még egy bármi is a háznál. .Nyilván nem éri meg a pénzt, csak annak, akinek van bőven felesleges pénze és nem számít mire költi el, ráadásul teljesen elhivatott BMW fanatikus. Ismerek ilyeneket.. Én nem jutottam el erre a szintre (sajnos) , de egyébként sem vennék autógyártótól bciklit. Nálam kiválóan megfér egymás mellett a BMW és az öreg Gepida. Nem köpködik egymást, jól elvannak.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz Packersbay #17876 üzenetére
Nem kéne. A hígítók többnyire oldják a műanyagokat.
-
Gizmo94
veterán
Készen lettek nagy nehezen a DT E2000-es kerekeim, DT küllőkkel anyákkal. Igaz, a végén már sokminden lett, csak nem olcsó, de az mindegy. Inkább vettem volna megy egyben a szettet, mint felnit-agyat-küllőket-anyákat-szalagot. Köszönet mindenkinek, aki javasolta, hogy ne én küllőzzem be, mert így tökéletes lett. Kis negatívum, hogy ki sem tudtam próbálni, mert nem volt egy rohadt torx kulcsom, hogy átrakjam a tárcsákat, fék nélkül meg inkább kihagytam a projektet. Suck... Na de majd holnap.. Ami a kérdés: mivel sajnáltam volna ledörgölni a két Nobby-t, így vettem rá két arcos Kenda Flame fehérfalú gumit a városra. Ez mennyire defektre hajlamos gumi, meg hány bar-on érdemes használni? Még sosem volt ilyenem, szemre tetszetős, elég masszív, igaz nehéz , mint a sár, meg drótos.. Esetleg tapasztalatok?
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz razzorr #18782 üzenetére
Szerintem jobban jársz. Még jobban, ha amint írták, nem várod meg, amíg teljesen elborítja a mocsok, mert egyrészt igénytelenül néz ki, másrészt nehezebb tekerni, harmadrészt sokkal gyorsabban szétkopik mindened és vehetsz új láncot, fogsort, ami típustól függően költséges is lehet.
Simon Yana: Én inkább nem javasolnám a Sterimobbal mosást, mert a víz nagy nyomással bárhová be tud menni és az nem túl hasznos.. Amúgy a te géped is igen minőségi, szép darab. Inkább ne told neki a Sterimobot.
Zsolt_974 Egyáltalán nem mondanám, hogy idétlen lett, sőt. Az biztos, hogy nem átlagos kinézet, de nekem pl. kifejezetten tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
(#18772) Gizmo94 Erre a Kenda Flame kérdésemre nincs valami tapasztalat? Jahh, tudom, Cruiser gumit venni MTB-ra, no comment. De kellett városi gumi, vékonyat meg nem akartam, mert kellemetlen emlékeim van a csatornarácson kiterülésről. És igen, én megtalálom ezeket, ez meg ballonos, mint a Nobbym és nem fér bele.
-
Gizmo94
veterán
válasz csababarca #18828 üzenetére
Hát 15k- ból nehéz jó váltást összehozni, ezt az összeget maga a hátsó váltó felemészti kb. még használtan is majdnem..Inkább aprókat nézz ebből a keretből, pl. testbike.hu vagy bikemag.hu. Esetleg van egy webshop, sok jó használt cuccuk van, van ami jó árakon. Igaz szentesiek, de elküldik a cuccokat és van amiből még alkudozni is lehet. Valami www.bolthely.hu/kerekparoutlet a címük, de kerékpár szentes beírására google dobja. Jobb ötletem nincs, sajna ez a 15 ezer váltásra nagyon vékony keret...
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz csababarca #18832 üzenetére
Nem rakható. Figyelni kell,hogy hányas rendszerre veszed. 7-8-9-10. Erre ügyelj. Amúgy van Sram is, ami shimano kompatibilis, de a fogaskerékszám nem mindegy.
Jorus: de nem szán a váltásra 30-40k-t, csak 15 -öt. Azért is írtam, hogy az nagyon kevés . Bár két váltókarra elég lehet éppen, de ha a váltás többi része kuka, akkor kár rá megvenni. Tudni kellene, hogy milyen és milyen állapotú a többi cucc....
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz sssent #18843 üzenetére
Úgy fordult meg, hogy ennyi volt a max. erre szánt keret, amit a tulaj említett. Egyébként tudtommal a váltás elemei mobilizálhatóak, így bringacserénél vagy építésnél átrakhatóak, tehát nem kidobott pénz.. Nem mellékesen a 15k eléggé szerény váltást takar még, legalábbis szerintem, kvázi nem egy igazán jelentős összeg......
-
Gizmo94
veterán
válasz sssent #18850 üzenetére
Én nem is neveztem ipari hulladéknak, már elvből sem szólom le sem az alap termékeket, sem más tulajdonát. Mindenkinek van amije van és kész. Minden felhasználás és igényfüggő. Egy egyszerű bringa is szerezhet örömet ha nincsenek túlzott elvárások, más kérdés, hogy van olyan kategória, amiért tényleg kár bármennyi pénzt is adni. Nekem sincs vagyonokat érő bringám, csak egy öreg Gepida Asgard Pro-m van, de szeretem, nem is szeretnék jobbat-szebbet, mindenben tökéletesen megfelel a hobbi bringázáshoz. Lehet, hogy igazad van, bár én is megvettem olcsón a gépet és apránként építgettem rá ezt-azt, ami az eredeti felszereltségben nem felelt meg számomra.
csababarca: Kimondtad a varázsszót, ami kizárja, hogy olcsó legyen, ez pedig a "könnyű".Ennek van a legnagyobb ára legtöbbször.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz csababarca #18855 üzenetére
Mondjuk olyan 12-14 kg-os járgány az már szerintem egészen jó, közepes súlyú. Az enyém jelenleg ahogy mértem, kb. 12.5 Kg és nem érzem nehéznek. Mondjuk az én telóm éktelen nehéz, nem tudom mit raktak ebbe, ólmot??
sssent: Na igen, természetesen nálam is más volt az alap.. Kezdetnek helyből volt XT hátul pl, azt nem kellett fejleszteni.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz csababarca #18859 üzenetére
Nem kell egyből feladni a horror árak miatt, érdemes a használt hirdetéseket böngészni. Én is itt vettem az enyémet a ph-n a télen 55-ért, és annyit bőven megért. Igaz, hogy kellett rá költeni azóta, de nem egyben volt drága, és csak rajtam múlt, hogy rávertem a vételáránál többet, mert ahogy megvettem, úgy is bőven használható és stabil gép volt. Ha van egy relatíve jó alapod és mindig dobsz rá valamit, úgy nem fáj annyira. Mondjuk szegény nem volt túl bizalomgerjesztő és vevőcsalogató jelenség. ezek voltak a hirdetés képei..
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz csababarca #18862 üzenetére
Ezt a szezont ki fogja bírni a bringád, ha nem vagy nehéz és nem gyilkolod. Laza tekergetésre jó lesz, bár a kategóriáról horrortörténeteket tudnék mesélni, de inkább nem. Az a minőségű teló pl. tőben el tud törni és kifordulni,kb. így ezt saját szememmel láttam. És nem kell hozzá downhill, elég a város is. Tehát csak erősen kímélő üzemmód javasolt, az is városban, ahová merev váz eleve jobb lenne, dehát ez van, ami van.
sssent: Nincs is azzal semmi baj, ha nem gyilkolod és karban is tartod, nem hagyod lerohadni, akkor bírja az, ha nem agresszíven váltasz és nem ütöd-vágod. Egyébként nálam az XT-vel is hajlamos csapkodni a lánc néha.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz wxppro #18877 üzenetére
Elég régen járok autóval. BMW-vel. Mindig elengedem a motorosokat, bringásokat is, mert semmivel nem jutok előrébb, ha nem. Általában megköszönik, sőt, majdnem mindig. Néha a lámpánál össze is vigyorgunk, ami nem rossz dolog. Még sosem volt konfliktusom sem motorossal, sem bringással. De ha véletlenül benéznék valamit és jönne egy suttyó aki ahelyett, hogy meg tudnánk beszélni, lebaszná a tükrömet, kb. addig rúgnám amíg mozog, vagy amíg engem nem verne agyon, akármekkora is, gondolkodás nélkül nekimennék és ott ütném-rúgnám, ahol érem. Csak azon okból, mert szeretem az autómat is, megdolgoztam érte és senkinek sincs joga bármi kárt tenni benne. Részemről ennyi a véleményem a kérdéssel kapcsolatban.
-
Gizmo94
veterán
válasz deicide #18885 üzenetére
Ezért megyek mindig a belsőben, különösen a Blahától kifelé. De ha véletlenül a külsőben kötök ki, akkor is engedem őket, mert hidd el, sokkal jobb. A lámpánál úgyis utoléred, megint előtted lesz és ha akar, kibaszhat veled, mert elütni úgysem mered, ezt tudja. Nem éri meg.. Beljebb húzódok, engedem, és általában kitér, nem akadályoz. Azt tartom szem előtt, hogy mindenképpen két kerék, sokkal sebezhetőbb. Ha letiprom őket, semmivel nem érek oda sehová hamarabb, olyan mocskul vannak belőve a lámpák. Hadd menjenek. Pedig van nálam is PS.
-
Gizmo94
veterán
válasz deicide #18893 üzenetére
Sok suttyó bringás is van, mint autós szintén. Ez nem jármű kérdése, hanem emberi mentalitásé. Autós is van, aki látja, hogy ki akarsz állni, elmegy ötven autó, ki nem enged egy paraszt sem, ott gebedhetsz meg. A másik meg egyből fékez hogy gyere. Bringások között detto. Akad paraszt bunkó, amilyet írtál is és van sok normális. Ilyen ez a világ.
-
Gizmo94
veterán
válasz rootkiller #19399 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Blu ray írás és írási hiba
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mini PC
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nintendo Switch
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen