Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- iPhone topik
- HMD Skyline - jó szerelés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android szakmai topik
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Hirdetés
-
Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
it Elmondta Elon Musk, hogy mennyi Startshipet indítanak a Marsra – ha nem lesz gond, utána mehetnek az emberek. 4 éven belül.
-
A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
ma Legalábbis erre utal egy, a vékony dobozról készült fénykép.
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
válasz parandroid #174410 üzenetére
Ha jól tudom magyar szabályok szerint "közúti közlekedésre nem alkalmas sporteszköz" vagy valami hasonló besorolás.
Kerékpárnak túl erős, SMKP-nak meg nem lehet bejegyeztetni mert nincs típusengedélye... Szóval zárt pályán lehet sportolgatni vele.
Németeknél lehet kicsit könnyebb engedélyeztetni egyedileg, legalábbis ha jól emlékszem ott a házilag átalakított autókat is csak le kell vizsgáztatni és ha átmegy onnantól road legal... szóval kb. bármit építhetsz magadnak, ha a vizsgaszabályoknak megfelel, akkor besorolják a megfelelő kategóriába, megkapod rá a "zöldkártyát" és mehetsz utadra.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #174410 üzenetére
Nincs itt semmilyen felvágósdi. Attól, hogy 130 a megengedett az autópályán, még 130 -nál is érvényes a jobbratartás. Ugyanígy tök mindegy, hogy ki, mennyivel megy egy kerékpárúton, kutya kötelessége figyelni a mögöttes forgalomra. Nem kacsázhat, nem haladhat egymás mellett beszélgetve, stb.
Arról nem is szólva, hogy épp egy lejtőn ereszkedés témánál hozod fel ezt, ahol semmi jelentősége sincs annak, hogy analóg bringa, vagy hekkelt pedelec.
Sőt! Egyedül sík úton van jelentősége a korlátozás kiütésének, mert emelkedőn gyári állapotában is lenyom bármilyen analógot.Alg:
Pontosítsunk! Semmivel sem erősebb a bringám, mint egy standard pedelec, ami kerékpárnak minősül. Egy jogi besorolás miatti korlátozás van benne kitolva, ami arra vonatkozik, hogy azt a bizonyos maximális teljesítményt (250W) mekkora sebességig nyújtsa. Ugyanez a bringa USA piacon 32Km/h -nál korlátoz, de az ereje akkor is ugyanennyi.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rgqjx
tag
válasz parandroid #174410 üzenetére
Szerintem(!) nem kell ennyire túlreagálni. Lejtőn a kanyarsebességen volt a párbeszéd lényege. Ott meg pont kevésbé lényeges, hogy milyen erővel van hajtva. Ő szélesebb gumin magabiztosabbnak érzi magát, ennyi.
"Ugyanakkor ez nem is bicikli, szóval legálisan bicikliként sem használhatod (bicikliúton, vagy túraúton pl)." pl. egy magyar outin nincs csengő. nanemáá......
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- iPhone topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- HMD Skyline - jó szerelés
- SONY LCD és LED TV-k
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen