- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- LTE frekvenciák
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Teasüti #1507 üzenetére
"Tán a gumibelső tart ellen a küllőanyának olyan szinten, hogy a küllők képesek kihajlani?"
A dupla falú felninél ez eleve kizárt, mert ott a belső nem is ér hozzá a küllőkhöz. Ha sima felniről beszélünk, ott a küllő felülete ami a gumival érintkezik kb 0,78 cm2 (5 mm-es átmérőnél). Ekkor ha a belsőben 4 bar nyomás van, az kb 3,1 kg-os súlynak felel meg küllőnként. Remélem jól számoltam.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- Óra topik
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- EAFC 24
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...