Hirdetés
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
Hirdetés
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #147044 üzenetére
Igazából nem tudom, nem volt koppanás, de elmentem 2 vastagabb ág mellett, de nem mentem rá szerintem. Egyszer csak blokkált a kerék, és a küllők között volt a váltó. 20 al gurultem, nem tekertem, és semminek nem vertem oda, minden úgy volt beállítva ahogy kell, a limit csavarok stb.
Igazából én azt nem értem, hogy veletek hogy nem történik ilyesmi, annyira általános hogy felverődnek az ágak, de h ez miért adta meg magát az elsőtől az is rejtély. Talán van valami köze ahhoz, hogy most minden szuper könnyű kell legyen, akkor is ha emiatt kicsit kevésbé strapabíró, lásd m7000 fékkar hajlongása.
Az előző M786 os váltóm, rengeteget kapott a kb 7000km alatt amit belepakoltam, és mikor azzal történt akkor is inkább a váltófül ment el, most viszont a visszaegyengetett, tehát meggyengült váltófül, tökéletesen egyenes maradt, és a kanál része görbült csak be a küllők közé, és tört is el egyben.
Senki nem tud segíteni a kompatibilitási kérdésben? Ha jól emlékszem az SickBiker YT arc, bemutatta a deore-t és az SLX váltót is és ott azt mondta hogy ugyan az a kettő, a váltó karra is meg erre a hátsó váltóra is, ez elméletben azt jelenti, hogy ha rendelnék, legalább egy külső kanalat az M6000-hez, akkor az rámegy erre is?
A kuplungról meg annyit, h ahogy már régebben írtam, nekem a szervizes haverok azt mondták, és láttam hogy ők is úgy használták, hogy csak leejtőzésnél kell bekapcsolni. Személy szerint bekapcsolt állapotban nehezebb és talán picit lassabb volt a váltás, ezért nem használtam eddig. Azt nem tudtam, hogy esetleg segített volna elkerülni az ilyen helyzeteket.
Kösz, azt kitől tudnám még ma este megtudakolni, hogy a 11 sebességes kanál, passzol-e az én 10 sebességes váltómra?
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
belsodavid
aktív tag
válasz Hasaggymeg #147044 üzenetére
A gyári fékolajosat égettem ki, az újakat garantáltan tisztán raktam össze!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Házimozi belépő szinten
- Mobil flották
- Milyen egeret válasszak?
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen