Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    válasz Hasaggymeg #130356 üzenetére

    + (#130355) ZolkoW

    Az a baj hogy kb 3 hete volt szervizelve, pontosabban akkor cserélte ki egy hozzáértő ismerős a gumigarnitúrát, én raktam össze úgy hogy ott állt mellettem, töltöttem bele az olajat, oda ahova kell. Egy tekeréssel előtte, és egyel utána is pont ugyan annyi olajat pöfögött ki, ezért nem értem hogy mi a fene baja lehet. Az sem volt megoldás hogy menjek vele és csak a felesleg jön majd ki, mert minél hosszabb útra mentem annál több jött, teljesen nyitott állásban 35km után túlfolyt a gumigyűrűn is, ez nem lehet normális :(

    Most pár napig bent tartom a melegben... nekem jobb híján, továbbra is az az elméletem hogy nem szereti a hideg időt :) más magyarázatot nem találok, egyik alkalomról a másikra romlott el, és kezdett jelentős mennyiségű olajat engedni pont tavaly decemberében, azután hogy 15 fok alá esett a napi hőmérséklet. (persze a szerelő is mondta hogy ez marhaság, mert úgy van tervezve hogy ne legyen rá hatással a hidegebb idő)

    ---

    (#130353) ivana

    Mindenképp nézz utána rendesen mit veszel, nekem van onnan pedálom, én azért vettem mert jobban nézett ki mint a márkás modellek, rá is bsztam. Az egyik eltört, a másik egész jól működik, de a szegecsek, fél év után, valahogy megkoptak, és nem tapadtak többé.

    A lényeg hogy olyat válassz ha montira kell, amiben van anyag, és nem vékony lemezekből épül fel. Azok álltalában nem mérnökök álltal tervezett darabok, hanem mondhatni dizájnerek ötletei, mert igaz hogy jól néznek ki, de biztos hogy nagy részül törik mint a pufuleti, még talán általános felhasználás mellett is.

    [ Szerkesztve ]

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák