- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Újabb forrás erősíti meg a CMF Phone specifikációját
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Európában Moto G85
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz f4lcon #170183 üzenetére
A Berguson -nak nincs kompromisszumos javaslata. Fél órája ütöm a vasat a szervízvezetőnél és a legjobb javaslata eddig az, hogy nagyon sajnálja a szitut. Ezt az első kéthetes etap után még elfogadtam, most viszont már kevés. A főnök nincs bent, vele hétfőn fogok beszélgetni.
Elmondásuk szerint a RockShox hivatalos eljárása az, hogy csere előtt kétszer kell javítani a tagot. Arra nem tudtak válaszolni, hogy ebből miért következik az, hogy nekem kétszer kell visszakapnom hibás taggal a bringát úgy, hogy az átadási papíron "megjavítva" szerepel. Dr. Bike javítja, teszteli, szükség esetén újra javítja, teszteli és a bringámba már a valóban megjavítottat, vagy cseréltet szereljék vissza. Erre volt két hetük. Miért a vásárlóval futtatnak újabb köröket?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz metrion #170191 üzenetére
Átmentem a Concept Store -ba. Egy magas, fiatal sráccal beszéltem (legalábbis tőlem biztos jóval fiatalabb). Kérdeztem, hogy mennyire tartja reálisnak a szitut. Azt válaszolta, hogy Magyarországon sok olyan dolog reális, ....
Kérdeztem, hogy ezt, mint Merida importőr mondja?
-Nem, hanem mint magánember.
-De, engem mint importőr érdekel a véleménye.
Erre azt mondta, hogy a Berguson kutyaütő, ők szúrták el, legközelebb hozzá vigyem a bringát. Mondtam jó, egyeztessünk időpontot! Én 4. -én tudom hozni, onnantól két hétig úgy javítják, ahogy akarják.
Húha, hát ő 8. -ától szabin lesz.
Na, mondom ez a szitu ismerős.
Erre kikelt magából, hogy 10 hónap után neki is jár szabadság. Akkor vigyem 4. -én, aztán majd lesz vele valami.
Ez volt a Merida importőr. Egyre szebb ez a story. Ha ez az etalon, akkor milyen lehet a többi?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz metrion #170206 üzenetére
De, ők nem tudnak új tagot adni. Azt csak a RockShox tudna, de azok meg csak úgy adnak, hogy a Dr. Bike előtte kétszer javítja a telót.
Vajon milyen bonyolult szerkezet lehet egy telótesztelő gép? Kb. egy karos prés, amit egy excenteres tárcsán keresztül, egy villanymotor rángat. Már, ha sajnálják a pénzt egy excenteres présgépre. Ez kéne ahhoz, hogy ne a vásárló legyen a tesztalanya az egyes javítások sikerességének.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz arcitec #170211 üzenetére
A Berguson azt állítja, hogy az első szervíz után semmilyen cserélt alkatrészt sem kaptak vissza a Dr. Bike -tól. Én sem értem az egészet. Bár igazából nem is kéne értsem, és nem is akarom érteni, mert normális esetben erről az egész huzavonáról tudomásom sem kéne legyen, nem rám tartozik. Elviszem a bringát a Bergusonhoz, megjavítják a bringát, sűrű elnézést kérnek az engem ért kellemetlenségért, elhozom a bringát. Ez lenne a normális ügymenet.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Maximum1 #170216 üzenetére
"de ez kezd nagyon egyoldalú lenni, lassan írhatna ide a másik fél is"
Annak én is örülnék, ha leírva is látnám az álláspontjukat. Már csak azért is, mert ez az eljárás minden RockShox telós bringa garis telójavítását érinti.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170243 üzenetére
Itt mindenki nagyon rendes, korrekt, szivességet tesz, csak én vagyok helikopter, mert azt szeretném, hogy vki végre csináljon is valamit, amitől megjavul a bringám.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Zsohi #170245 üzenetére
Ó, ha belenyúlhatnék, akkor már rég meg lett volna oldva. Másrészt viszont, ha bebuknám a garit és kifizetnék egy 30 -ast (felújítókészlet + munkadíj), akkor pontosan az történne, amit a Berguson szeretne. A történtek után juszt sem. Azt felajánlottam, hogy szakemberrel megcsináltatom, ha elfogadják garisnak, de nem mentek bele. A garit ugyanis a RockShox hazai képviselete adja, akik csak a Dr. Bike -ot ismerik el garis szervízként. Gáz ez az egész.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170259 üzenetére
Nem arról van szó, hogy a CS lenne a felelős. A tény az, hogy egy millás Merida garanciális szervízelése fölösleges huzavonával jár. Ha ez a hír terjed el (márpedig én ezen vagyok), akkor az az importőrnek sem jó. Ha ezt szeretnék elkerülni, akkor cselekedniük kéne akár hibásak, akár nem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Toobee #170264 üzenetére
Erről van szó. Ha tudtam volna előre a hazai hozzáállást, akkor én is inkább Ausztriában vettem volna. Nem olyan gáz egy oda-vissza, ha az ember megúszhat vele egy ilyen idő és energiarabló huzavonát. Ez viszont a hazai importőrnek és viszonteladóinak lenne rossz. Ezért kéne lépkedniük az ügyben. De, ha nem, hát nem. Akkor viszont viseljék a kapott savat!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170275 üzenetére
Én nem azért mentem a CS -ba, hogy ők oldják meg a problémát. Csak, a szemükbe nézve akartam hallani a véleményüket a kialakult helyzetről (ezt korábban itt le is írtam). Azt ők ajánlották fel, hogy kezükbe veszik az ügyet, hogy a Dr. Bike hatékonyan legyen "bíztatva". Ezt teljesen pozitív hozzáállásként értékeltem. A probléma akkor kezdődött, amikor kiderült, hogy a nekem megfelelő időpont ütközik az ember szabadságával. Erre hogyan kellett volna reagálnom, miután a Dr. Bike -nál ugyanezért akadt el az ügy, és épp abból a szervízből érkeztem, ahol emiatt két hétig hozzá sem nyúltak a bringámhoz? De, nem én kaptam fel ezen a vizet, hanem a srác. Nem is értem az egészet. Szó nem volt arról, hogy ezt személyesen intézze. Nekem tök mindegy, hogy ki üti a Dr. Bike fejét, csak legyen eredménye!
Egyébként a Bergusonos ember is a hattyú halálát adta elő a leterheltségük miatt. Basszus! Abból ered a leterheltség, hogy az utóbbi hónapokban ha egy talicskára pedált szereltek, azt is el tudták adni biciklinek. Most akkor sajnálnom kéne őket? Szegény, szegény bringaboltosok!Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170284 üzenetére
Elég jól mehet nekik, ha az egyetlen telószerelő a szezon közepén két hónapra elmehet szabira. De, nem is ez a lényeg, hanem az, amit már korábban is írtam:
Egy millás kategóriájú Merida garis szervízelése nincs megfelelően megoldva. Pont. Tanulság:
Aki nem akar szívni a garival, az ne Magyarországon vegyen Meridát![ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #170292 üzenetére
"amikor a technika ördöge kifog a legjobb szakembereken"
Főleg akkor, ha hozzá sem kezdenek a javításhoz. De, nem nehéz a dolgok mögé látni. A RockShox két javítást határoz meg a csere előtt. Miért?
Mert első esetben csak "kisszervízt" kap, átvizsgálják, bezsírozzák, hátha ennyivel meg lehet úszni. Ha nem, akkor jön a szervíz kit. Ha ez sem hoz javulást, akkor csere. Amikor az első után visszakaptam, ugyanúgy eresztett. Kérdem én, miért kell ehhez a vásárlóval kísérleti nyulat játszatni? Egy rugóstagokra specializálódott szervízben nincs erre egy nyomkodógép? Azonnal kiderült volna, hogy az első próbálkozás nem jött be, jöhet a kit. Tíz nappal a szervíz előtt bejelentkeztem, plusz két hétig volt ott a bringa. Huszonöt nap nem elég egy teló szakszervíznek? Nemáááá![ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170295 üzenetére
"A Te esetedben is az RS tagról van szó, ami nem a Meridához tartozik."
Hááát... Én csak egyféle garit kaptam és nekem úgy tűnik, hogy az a tag eredetileg is bele van csavarozva a bringámba. Sőt! Pont az a gond, hogy nélküle nem igazán használható a bringa. Mivel nem egy RS bringát vettem Merida vázzal, hanem egy Meridát RS taggal, ezért igenis a Meridához tartozik. Bocs, de ennyi pénzért hagy ne kelljen már azzal foglalkoznom, hogy a Merida, vagy a viszonteladói ezt hogyan oldják meg a beszállítóikkal! Engem csak az érdekel, hogy legyen megoldva! Ha engem ennél mélyebben belekényszerítenek a témába, akkor azért vkinek fizetnie kell.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #170299 üzenetére
Nekem a Berguson egyáltalán nem válaszolt. Reklamáció esetén nem is preferálok ilyen kommunikációs csatornákat. Szeretek a szemébe nézni annak, akivel problémám van.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #170311 üzenetére
Attól ne félj, hogy engem kerülgetned kéne!
Rendszeres jelenet, hogy az outis úgy gondolja, hogy neki nem kell hátrafelé figyelnie. Látom rajta, hogy összerezzen, amikor megszólal a csengőm a se...ében.
Egyébként a telóhibánál tök mindegy, hogy kenyérszervós, vagy villanyos.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz xy.zsolt #170314 üzenetére
Az eladott mennyiséghez képest nevetségesen kicsi a szervízük. Amikor mentem a bringáért, akkor kérdeztem, hogy legalább a váltót beállították-e. A szervízvezető kérdőn nézett rám, ő csak a telóról tudott. Látni kellett volna az arcát, amikor megmutattam neki a két héttel korábban, általa írt megrendelő lapot, amin ott állt a váltóbeállítás. Hát, ehhez is kevés volt két hét. Onnantól kb. 40 percet vártam, mert nem volt szabad állvány. Akkor meguntam, mondtam, hogy én most elmegyek, hétfőn úgyis jövök a főnökkel beszélgetni, közben megcsinálhatják a váltót. Majd rákérdezek a főnöknél, hogy tudja-e, hogy miért most állítgatják a váltómat.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170344 üzenetére
Mi nem érthető azon, amit írtam? Tök mindegy, hogy ki az oka annak, hogy ez így alakult. A vásárló szempontjából a konklúzió az, hogy egy "drága" Merida bringa garanciális javítása problémás. Ha ez a hír terjed el a márkával kapcsolatban, akkor az nem csak a szervízelést végző kereskedőnek, hanem a forgalmazónak is rossz.
Egyébként meg nem ilyen egyszerű az ügy. A Berguson elküldte a telót. A hazai RockShox garis eljárási módja hibás. De, ezt nem nekem és nem a Bergusonnak kéne jeleznie, hanem a Merida forgalmazójának, hogy a RockShox beszállító hazai képviseletének ügyintézési módja nem összeegyeztethető a Merida márka imázsával.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #170351 üzenetére
Ha mindenki csak magában tudja le az ilyesmit, akkor nem is fog változni a helyzet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170359 üzenetére
Vétkesek közt cinkos aki néma. A forgalmazó is hibás, ha nem tesz ellene, hagyja, hogy ilyen problémás legyen egy Merida gariztatása.
Egyébként a Bikert, a Dr. Bike -ot és a forgalmazót is símán meg lehet kerülni. Pl. úgy, hogy Ausztriából vásárolunk bringát. Ez esetben viszont a hazai forgalmazó is veszteséget szenved. Meg is érdemli, ha nem tesz ellene.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170363 üzenetére
Írtam is régebben, hogy ha nem lenne a gari, akkor a Berguson közelébe sem került volna a bringám. Ezzel viszont most a lóvén kívül két bibi van. Egyrészt, ezzel a kutyaütő Berguson járna a legjobban. Másrészt, a javított/cserélt fődarab garija újraindul és ki tudja, hogy mikor fossa el magát megint ez a csodateló.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170365 üzenetére
De, ezt a változást a hazai Meridának kéne kierőszakolni az anyacégen keresztül, mielőtt a hazai vásárlók elfordulnak tőle .
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170367 üzenetére
Ha ez nem vmi kartellezés, akkor komolyan nem értem a töketlenségüket. Mi olyan nagy kunszt van ebben? Én motoroséktól jövök, ott mindenki ismer mindenkit. Nem hiszem, hogy bringáséknál ez másképp lenne. Ha egy Meridában, meg egy Cube -ban, Kellys -ben ugyanolyan márkájú teló van, akkor a probléma és az érdek is közös. Miből tartana egy közös fellépés? Pár telefonból? Ha ennyire balf...ok, akkor meg is érdemlik a savat.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170369 üzenetére
Egyáltalán a szervízkit, vagy maga a tag jelenleg reális időn belül beszerezhető? Mert anélkül senki sem tudja megjavítani.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170371 üzenetére
A Berguson nem a Biker -re, hanem a Dr. Bike -ra hivatkozott, hogy szabi miatt ők nem vállalták a javítást. Ha viszont nem ők javítják, akkor a Biker nem fogadja el garanciálisnak. Akkor viszont egy kereskedő hogy intézhetné el saját hatáskörben?
Az már más kérdés, hogy egy szabadság miatt hogyan szünetelhet egy ilyen márka országos szintű, garis szervízelése?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170390 üzenetére
A kereskedő nem zár be és biztos vagyok benne, hogy Ausztria legtöbb Meridát értékesítő boltja elsőre megjavította/cserélte volna a telót, nem hagyta volna, hogy a szezon közepén egy hónapig bringa nélkül legyek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170396 üzenetére
Nem hiszem, hogy lesz legközelebb. Ezt fogom fejlesztgetni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz f4lcon #170418 üzenetére
Pl. a RS hazai garis ügyintézésének a megváltoztatását. Bár, abban igazad van, hogy a Meridának, mint gyártónak tök mindegy, hogy Magyarországon, vagy külföldön veszik meg a Meridát. Ez csak a hazai importőrnek és a kereskedőknek rossz.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz linuxalpine #170466 üzenetére
Első válasz: 3000
Második válasz: Mert az út még nincs kész.
Innentől, ha 3000 előtt átadják, az örömatta bódottá.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz linuxalpine #170470 üzenetére
Egyfelől az út akkor van kész, amikor átadják. Ha nem adták át, akkor nincs kész.
Másfelől, ha át lehet rajta menni, akkor készen van, ergo a kérdés értelmetlen.
Szóval, először azt kéne definiálni, hogy mit tekintünk kész útnak. Nekem montim van, aminél egy lépcső, vagy egy épülő út is kész út. Sőt! Akkor jó, ha nincs kész az út, mert ha kész van, akkor uncsi.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz linuxalpine #170473 üzenetére
Nem. Akkor van kész, ha fizikailag át lehet rajta menni. Mit zavarnak a munkások? Csöngetsz, odébbmennek. Azok a csíkos izék pedig nem kordonok, hanem bunny akadályok. Direkt azért rakták oda, hogy ne legyen uncsi az út. Kis gyakorlással símán átugrod.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz bringasisti #170475 üzenetére
Én sem, de jól elbeszégettünk.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz linuxalpine #170490 üzenetére
Na, onnantól éles a szitu, lehet pulzust mérni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #170624 üzenetére
"Ugye nem otthon vagyunk, borult a napirend, össze-vissza történik minden,"
Érdekes. Nálam ez a normális napirend.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz 6030D #170667 üzenetére
A minap szereztem egy Huawei Talkband B5 -öt. Van benne pulzusmérő funkció, meg hozzá egy telós app (Huawei Health), de még nem nagyon értem a működését.
screenshot.
Van vmi SPO2 (vmi véroxigén figyelő) is, de ennek a működését még annyira sem vágom. Tulképp nem létkérdés, egyáltalán nem ezért vettem a kütyüt, csak gondoltam, egyszer kipróbálom.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz rarki72 #170867 üzenetére
Tudnak ezek a kínai mérnökök. A Toobee által linkelt Sigma 2000Lm -hez külön akkupakkot használ, amivel 2,3 órát világít, ez meg 2db. 18650 -esből kihoz 20000Lm -t, 10 órán át. Lehet, hogy az akkuk mellé még bedugtak vmi hidegfúziós energiaforrást is.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz jjeahh #170897 üzenetére
Nyugi, nem vagy egyedül. Nagyobbra lett cserélve a tányérom, de nem fért el a láncvillától, ezért 1mm -rel kíjjebb lett hézagolva. Runner utána ment a váltóval, de nem lett az igazi (nem az ő hibája, nem volt ideje belőni). Az lett az eredmény, hogy nedves időben, terhelés alatt a legkisebb lánckerékről ugrott a lánc, mintha vissza akarna mászni a következő fokozatra (igen, csak esőben csinálta). Múlt héten a Bergusonnál beállították. Most már száraz időben is csinálja.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #170907 üzenetére
Hátrafelé pörgetésnél nálam nem forog a tányér (pedelec). A többit csak tippelem. Feltételezem, hogy gyárilag az első tányér láncvonala 11 -es sor esetén az 5. -re esik. Ha kijjebb kerül a tányér, akkor a láncvonal közepe is kijjebb tolódik. Tehát, az egyik végen ferdébben húzza a láncot. Csak az a bibi, hogy pont a sor nagyobb kerekeinél lenne ferdébben. Én sem értem, de fáj, amikor hallom és érzem, hogy pattan a lánc.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz athomi #171426 üzenetére
Minap gurultam a lámpához. Két sportba glancolt outis már várt oldalt, egy fa árnyékában. Én a tűző napon. Amikor az autósoknak sárgult, nyomultak elém. Gondoltam, menjetek, ha sürgős. De, kíváncsi voltam, hogy mi nekik a sürgős. Egyre gyorsabban tapostak, én meg a seggükben. Már erősen szájon vette a levegőt az ember, amikor lehúzódott. De, szóltam neki, hogy maradjon nyugodtan, nekem jó ez a tempó.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz zsocy #171437 üzenetére
Én nem akartam semmilyen sportértéket. Ők akartak sportolni. Legalábbis az öltözetük és a nekifeszülésük alapján úgy tűnt. Én csak pólóban, ucccai rövidnaciban, meg edzőcipőben, a hátizsákommal mentem az OBI -ba egy csiszológépet venni. Ők erőltették, hogy a lámpánál elém kerüljenek. Hát, gondoltam, ha haladni akartok, akkor haladjunk. Arról nem is szólva, hogy városban akar sportolni egy outival? Örüljön, ha ép marad a bringa.
Most kezdi a bringám a harmadik kéthetét a Bergusonnál. Már odatelefonáltak a telószervízbe, már egyeztettek velük időpontot, kértek cserét stb., stb. Én meg mondtam, hogy engem kizárólag az eredmény érdekel, a színház nem.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G