Hirdetés
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
aktív tag
válasz semmiho #286161 üzenetére
Bárkinek bármi hasznos infója van ezen ügyben, ne legyen rest megosztani azt és köszi!
Ismerem ezeket a srácokat, majd rákérdezek! BTW ha valaki azt gondolná drága a bringa, mint hobby: emelje négyzetre az összeget, amit eddig beleölt a gépbe, na az egy nagyon belépő egyedi csopperAl-Mg ötvözet a villa?
-
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #286185 üzenetére
jön hozzá a plusz 200 watt is, mert akkor jó deal?
-
mauimagic
aktív tag
válasz chubby2o6 #286193 üzenetére
A fehér szigszalaggal kötöttem össze a régi és az új házat, nem tört meg semmi.
Olyan tróger módon kábelezték a bringát a katalánok, hogy 9 hónap használat után eldarálta egymást a váltóbowden meg a teló és a tag lock bowdenháza...
A váltóbowden konkrétan kilátszott már -
mauimagic
aktív tag
válasz Fall-N #286194 üzenetére
Ezzel már válaszolok Hasaggymegnek, hogy ezért is bejönne neki az AXS...
Ja kurvajó lehet, ismeretségi körben van több is, pont most írt az egyik srác, bogy a mai ride elmaradt, mert beszart az AXS... de tavaly meg a másikra kellett várni, mert lemerült a váltókarban az elem és mehetett haza túrni gombelemet -
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #286207 üzenetére
Nem vitatom, nem ismerem, nem használtam. Csak furcsa, hogy mindkét usernek volt vele gondja, akit ismerek...
-
mauimagic
aktív tag
válasz semmiho #286280 üzenetére
Rákérdeztem én is a villára a csopperépítő arcoknál, azt mondták a sima polírozás a legjobb, de az meg visszamattul idővel, úgyhogy évente újra kell polírozni, akár többször is.
Ráadásul elég puha az anyag, így sérülékenyebb is lesz a láb a gyári festés nélkül.A lakkozás szerintük zsákutca, mert nincs olyan, ami valóban UV álló lenne, így besárgul, repedezik, stb.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz jjeahh #286338 üzenetére
BTW az eredeti Wiha tényleg jó cucc, úgyhogy reméljük azt koppintották le
-
mauimagic
aktív tag
válasz fattyu #286379 üzenetére
Fasza bringa, gratulálok
Inkább overkill legyen szerintem is, ne a bringa legyen később a szűk keresztmetszetEgyébként ha nem tervezed a "rendeltetésszerű" használatot (bike park, enduro, komolyabb trail), hanem a hazai montisok 95%-ához hasonlóan túra/maraton/light trail a cél, akkor talán ez a legjobb alkalom, hogy a gyári gumit "8km-t futott, új bringából bontva" szöveggel feltedd az apróba, mert az a 2.6"-os tényleg overkill.
Egy könnyebb 2.35-ös gumi nagyon sokat dobna a sebességen, aszfalton se éreznéd úgy, hogy befog a fék és hátránya kb nem lenne. Ja meg ledobna 6-700g-ot a bringa gördülő tömegből, azért az már érezhető.[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz jjeahh #286425 üzenetére
A korrektség jegyében ezt azért ideszúrnám:
This particular rider, who weighs in the neighborhood of 220 lb (98 kg) went a little deep off a 5-foot rock drop, and the resulting landing force ended up snapping the frame at the seat tube near the shock mount area. Now, I should stress that although the drop wasn't huge, it was also bigger than what you'd see on a typical race course, and the fact that the rider went a little past the sweet spot certainly didn't help.
Magyarul a 98 kilós tesztelő leugrott a 10 kiló körüli (?) bringával egy 150centi körüli droppot.
Egyrészt le is írják, hogy ez azért nagyobb, mint amik az XC pályákon vannak, másrészt azért egy ekkora ugrásnál jó lenne látni a landolást is, említik is, hogy nem volt a legjobb (went past the sweet spot)...Mondjuk a lényegen nem változtat: tipikus enduro/bike park felhasználásnál eltört az XC race váz
Mondjuk a weight limit még érdekelne egy olyan szakágra tervezett versenyváznál, ahol az átlag rider 60kg, nem 60%-al több...[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz jjeahh #286429 üzenetére
Szal igen, túlságosan nagyot droppolt a csávó, ugyanakkor az a max 61cm drop 138kg súlyra vonatkozik, nem 98 kilóra, versenyen a profik 60kg körüli súllyal annál sokkal nagyobbat is ugranak.
138kg a rider+bike+all equipment. Vonjunk le nagy jóindulattal 10kg-ot, így a Max rider weight 128kg.
Itt találtam egy kalkulátort, majd egy matekos kijavít, ha nem jó.Max system weight esetén: 138kg 61cm dropdrop (305 lbs, 2 feet) Average impact force (pounds)
366.5057455A mázsás teszter(system weight 238lbs)+5 feet drop: impact force: 714, vagyis kétszer annyi, mint az általad linkelt max megengedett súly+drop esetében...
Ennyit arról, hogy egy közel 1m-el magasabb drop mennyit számít
Mennyivel kéne szerinted egy versenyre szánt grammbuzi XC vázat túltervezni? 300%-al a weight limit fölé? Vagy még többel?[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz Ringman #286434 üzenetére
Gondolom be is tartják ezeket, különben egymás után törnének a vázak.
A másik oldalon meg ugye ott a nyomás, hogy legyen könnyebb, merevebb, laposabb a gép minden egyes évben, nyilván ez a végtelenségig nem megy, ha nem fejlődik a gyártástechnika hozzá...Szerintem tudják tervezők mi az a terhelés, amit valóban bír a váz, mennyi a puffer benne, csak ezt az infó a saleseshez/importőrhöz nem jutott el, ezért ők kivitték a tesztelőket egy brutál pályára, mert "úgyis mindent kibír" a gép.
Lehet hogy a mérnökök elküldték volna őket a p.csába, ha tudják, mert ez így elég komoly arcvesztés. -
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #286435 üzenetére
Nekem a sima bringázásnál sokkal több a "junk mile" (z3)
Mondjuk ezeket általában jobban megnyomom, mert a sok z2 után kell egy kis fun -
mauimagic
aktív tag
válasz Mezga Aladár #286453 üzenetére
42, 186.
A max pulzus az autodetect-re van állítva az Edge-en, szal elvileg volt is ennyi tavaly óta, mióta megvan?
181-2 körüli értéket szoktam is látni, bár az már nem a nézelődős állapotInkább a nyugalmi pulzus, ami gyanús nekem, amit meg egy Instinct 2 szed össze, 52-t ír... viszont ha ébredés után ránézek, akkor 60 körül van.
-
mauimagic
aktív tag
válasz fattyu #286469 üzenetére
Én tavaly előttig ráültem a bringára heti 3x és mentem, ahogy a csövön kifért. Ez Z3-Z4 volt nálam.
Ahhoz képest a sok Z2 + heti 1-2 Z4 intervallum sokat gyorsultam, nőtt az állóképességem.
Nálam működött.Aztán vannak azok (a gondolom profik...), akik szerint ez az egész hülyeség, heti 10 óra alatt mindenki koca bringás, nem érdemes túlbonyolítani, lásd feljebb.
Úgyhogy tedd le a voksod az egyik mellett, vagy csináld egész máshogy, a lényeg, hogy tekerj.
Itt igazságot úgysem találsz, szinte semmilyen témában -
mauimagic
aktív tag
válasz nepszter1 #286579 üzenetére
Ha kinnt élnék, akkor 100%, hogy eBay kleineinziegen vagymin néznék használtat.
Ha mindenképp a decás kell, akkor szerintem a Microshift nem gond, viszont nekem volt ilyesmi bringám, GRVL 520 és a felnik a legszarabbak, amiket láttam, szinte szerelhetetlen, alig megy fel rá külső, illetve a kormánycsapágy szabványon kívüli szar, hamar tönkremegy és csak a decában kapsz...ugyanazt a szart...
Ezenkívül értékvesztése az egyik legdurvább, így ha nincs rá 30-40% kedvezmény, akkor fel se merülne nálam. -
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #286635 üzenetére
lásd fentebb hogyan gyűjti a Deore a koszt, szerintem rossz konstrukció.
Nem olvastam, de ha gyűjti a koszt, az jó, nem?
Mert így indokolttá teszi a minden bringázás utáni, kerékpár specifikus aloe verás tisztítószerrel való komplett hajtás zsírmentesítést majd láncszemenként újravakszolást, amit egyébként is megcsinála az ember.
A topikban utánaolvasva az jött le, hogy a ride - maintenance időarány akkor jó, ha minimum 1:1 -
mauimagic
aktív tag
Megfigyeltem, hogy mikor kezd beindulni az aljnövényzet az erdőben, előjönnek.
Általában pirosbetűs ünnepen van az első komolyabb rajzás, 20 fok körüli hőmérséklet és csapadékmentes időjárás esetén. Pont mint a mai nap...Szinte az összes faj megfigyelhető volt:
1. gyalog: Zétényke, a kisgyerek, aki mobillal a kezében zombi módban kirándul, nagybetűs Anya ráüvölt:Zééétééény! VigyázzzzbiciGli!!! Zétényke nem jön ki a zombi üzemmódból, ezért nagybetűs Apa csúnyán néz rám, hogy Zétényke mellett el mertem menni biciGlivel, a 3 méter széles úton...2. Vannak a kutyások, akik az épp aktuális divatkutyát nem tudják behívni, 2 reakció van: Pánik, vagy "Nem bánt, csak jáccik...Málna gyeremá vissza a q.va anyád, teee..."
3. ebikeból két alfaj ismert, közös bennük a 30 kiló zsír a seggen, hason, úgynevezett "jóllakott napközis" testalkatú.
3a. Kocaebájkos bérelt bringával, vagy valami alap géppel, ha köszönsz, hülyén néz, sisak sosincs, lakott területtől max 3km a hatótávolsága. Létezik elektromos tereprolleres (vagy mi az anyám) mutációja is
3b. Profi ebályk warrior, minden PRO, falkában jár.
Hiába a 150-160-at mozgó Enduro gép, FOX 38 vagy mifasz, vagy Lyrik, mert analóg XC géppel, ha begyújtod neki a Gravitációs Hajtóművet, otthagyod, mint eb a szarátÉrdemes megfigyelni őket, mert az aljnövényzettel egyidejűleg ők is visszahúzódnak majd, ha bejön a meleg és kinyitnak a strandok
-
mauimagic
aktív tag
válasz lsebestyen #286680 üzenetére
Ilyenkor vagy korán kell indulni, 9 előtt tök üres az erdő, vagy el kell kerülni a parkolók, meg a felkapott látványosságok (DK, Prédikálószék, stb.) környékét.
-
mauimagic
aktív tag
válasz -=RelakS=- #286679 üzenetére
Mifelénk alap az is, hogy hazaérve a
melóbólFrei Caféból, keresztbe ráfordul a kapura az utcán az anya-tank, megvárja mindenki szépen, amíg a 4 méter széles Hörmann kapu kinyílik, aztán beáll a Q8-al a hölgy és mehet is a plebs a dógára -
mauimagic
aktív tag
válasz Because #286688 üzenetére
Részemről egy 3 méter széles úton, ahol autók is járnak egyébként, az lenne az elvárás, hogy a gyalogos ha észrevesz, akkor ne sóbálvánnyá meredve tátogjon az út közepén, hanem valamelyik szélére csoszogjon el.
De tudom, hogy ez irreális elvárás, úgyhogy mindegy is, megoldom, ahogy eddig is
-
mauimagic
aktív tag
Durva ez a meleg...tegnap eggyel sem találkoztam, ma viszont már tele volt az erdő "mászóléggyel", az a fajta, amelyik a mászásoknál felhőben követ...tudom, gyorsabban kell mászni, akkor lemarad
Lehet én emlékszem rosszul, de szerintem ezek kb. egy hónappal később szoktak megjelenni -
mauimagic
aktív tag
válasz gergo5991 #286826 üzenetére
Ha nem versenyzés vagy grammozás a cél, akkor a H10 azért több mindenre használható szerintem.
Nekem az van, 13.5 kg körül van komolyabb fogyókúra nélkül tyúblesszesítve.
A gyári kerékszett nem a legkönnyebb, de problémamentes.Felszereltségben ez kb a HT carbon 3, ezek szerint kb ugyanannyiért.
Nehéz döntés, én sokszor kattogok egy könnyű HT-en az Oiz helyett, aztán elmegyek egy hosszabb körre és 3-4 óra után rájövök, hogy nem hülyeség a rúgóstag
Ja még annyi, hogy mint tudjuk, a Cannondale vázak törnek, mint a ropi
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #286842 üzenetére
...meg, hogy a keményfarkúak keményfarúval nyomják.
Ezexerint a versenyzők is mind puhap.csök...ma is tanultam valamit -
mauimagic
aktív tag
-
mauimagic
aktív tag
válasz gordonfreemN #286868 üzenetére
squirt
Vigyázz, ha simán beírod a keresőbe, egészen más dolgok is kijöhetnek, amiknek semmi köze a kerékpározáshoz -
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #286874 üzenetére
bocs, de a képen nem látszik, hogy merev lenne...
De elhiszem, légyszi ne tegyél fel képet, mert akkor bannolnod kell magad[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #286886 üzenetére
...ez meg egyre rosszabb, egyszerűen nem tudok elszakadni a hármas zónától.
Akkor se, ha leszállsz és tolod?
Szép nagy kör, nálunk kiütötte a családot valami kórság 1-1.5 órákra tudok menni max.
Remélem holnap sikerül menni valami értékelhetőt -
mauimagic
aktív tag
válasz fulton #286948 üzenetére
A hátsó kerekem majdnem elvitte egy idióta kempinges.
Egyre jobban ébernek kell lenni, mentem egy 38-40 es tempóval épp át a falun...A "Falusi bringások" topicból idemásolom Neked:
Majdnem elütött ma egy idióta karbonklyúbos... Megyek a faluban a szokásos 15 km/h-s utazómmal, 45-ös RPM-el a bringaúton, erre majdnem elkaszál 38-40-es tempóval egy World Tour Pro wannabe a semmiből érkezve, és még ő szól be. Csak tudnám, hogy miért nem megy a főúton, mint a többi MAMIL, ezért nevezik országúti bringának ezeket a lélekvesztőket, nem?
Mindezt Húsvét hétfőn, falun baszki, mégis mire számított a enber?!
Még jó, hogy egész délelőtt pálinkával hidratáltam, különben tiszta ideg lennék most[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
Nemtom a meleg ütött-e ki, vagy a 3 nap nem alvás, esetleg elkaptam a purdétól a legújabb bubópestis-kolera hibridet, amit sikerült a zoviból hazahoznia, de az idei egyik legszarabb tekerés volt a mai
30/650-et sikerült kiszenvednem, 2x ennyi volt a terv mára.De legalább Bea asszonyt jól meglocsoltam, squirt-öt is kap mingyá
-
mauimagic
aktív tag
válasz Ringman #286985 üzenetére
Új bowden+ház? Akkor megrángatnám keményen, hátha nyúlik kicsit és utána állítanám be.
Váltófül egyenes?
Ez megvót? 19. oldal - B-screw[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz gordonfreemN #287084 üzenetére
Parancsolly kérlek
-
mauimagic
aktív tag
válasz gordonfreemN #287096 üzenetére
Az első az Syncros és csak a Fox 34 SC-re jó.
A nyereg alatti a k2-ből van, de szerintem mindenhol lehet kapni nyeregpálcára rögzíthetőt.
A támvillákra meg a legegyszerűbb hajlítható filléres cucc, kötegelőkkel lehet rögzíteni.Ezek sártól védenek valamennyire, ha portól szeretnél mindent megvédeni a bringán, akkor nem a MTB a te szakágad...
A hegyen por és sár van, a hegyikerékpár erre van kitalálva.
-
mauimagic
aktív tag
válasz gordonfreemN #287125 üzenetére
Legjpbban a becsúszókon zavar a por, tartok tőle, hogy előbb utóbb megsérül...
Ha külső behatás nem éri (≈nem b@szod oda valahova), akkor 2 dologtól sérülhet meg:
1. Hagyod rászáradni a sarat és utána úgy használod, így előbb-utóbb bedolgozza magát a szimering alá a mocsok és csiszolni kezd.
2. Elfogy az olaj a lábból a karbantartás hiánya miatt és előbb-utóbb bedolgozza magát a szimering alá a mocsok és csiszolni kezd.Ennyi. Nem kell túlkombinálni, erre a felhasználásra vannak kitalálva. Ha 50-100(Fox) óránként kap egy lower leg service-t a teló, azzal többet megteszel mint a userek 90%-a és nem lesz vele gondod sokáig.
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #287162 üzenetére
Én nem is üzemórát nézek, hanem kilométert, 1000-1200 után olajcsere, összesen nincs egy óra a taggal együtt.
A leírásokat olvasva, itt van olyan, aki heti szinten elpepecsel ennyit a lánckenéssel, pedig az még sorral együtt is aprópénz egy villához képest.
Pont 1 hete csináltam, volt is egy kis mocsok a szivacsgyűrűkben...
Mondjuk én adok neki rendesen, aszfalton nem is használom szinte egyáltalán.
Egy összekaristolt becsúszó egyenlő egy gazdasági totálkárral egy villánál, annál fillérb@szóbb vagyok, hogy elhanyagoljam[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
Kollégám element teljesítmény diagnosztikára, annyira felhúzott a számaival, hogy muszáj volt egy nyélgázt mennem
Még mindig tesifelmentett kategória, de legalább javul
Térgyes: -
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #287168 üzenetére
A sztepkesztes rókáknál is nagyon beteg a püfölés, ráadásul spéci szerszám is kell hozzá, mert mélyen van minden.
A kres vásőr a para inkább, azt nekem is szerezni kéne, de úgy vagyok vele, ha folyna, kipurhabozom a g.cibe
-
mauimagic
aktív tag
válasz lsebestyen #287169 üzenetére
3.21, úgyhogy jó lenne leadni vagy 20 kilót
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen