Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- iPhone topik
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #246557 üzenetére
50-60e újonnan volt, amíg lehetett kapni.
-
Friczy
senior tag
válasz Dark Archon #246611 üzenetére
Piroson egyébként sem éri meg átmenni.
Többnyire Van olyan hely, ahol viszont igen. Persze mindig ésszel, mint minden szabálytalan dolgot. Adott pl. [link] ez a kereszteződés (Vágóhíd utca eleje, IX. kerület)
Kerékpársáv van, ami gyakorlatilag közvetlen a kereszteződés után megszűnik, ráadásul többnyire a kereszteződés után autók is parkolnak, tehát mindenképpen beljebb kell majd húzódni. A kerékpáros lámpa egyszerre vált zöldre, mint az autós. A zöldre váltás előtt van egy lámpafázis, amikor a gyalogos lámpa (a képen látható) zöldre vált, ezzel egyidejűleg ugyanennek az iránynak a balra kanyarodó sávja zöldet kap, más szabad jelzés ilyenkor a kereszteződésben nincs. Ha ilyenkor átmegyek a nekem piroson, akkor még időben tudok beljebb húzódni úgy, hogy nincs mellettem/mögöttem autó, amire figyelni kell, tehát ez esetben a pirosozás biztonságosabb.Biztos van más hasonló helyzet is, nekem ez a munkábajárós útvonalam része.
-
nagyúr
válasz Dark Archon #246611 üzenetére
tilos áttekerni gyalogos-átkelőhelyen. ahogy lovaskocsival is. [link]
kérlek ezt ne terjeszd, a szuicid részétől eltekintve is egy több tízezer forintos büntetési tétel.
[link][ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz Dark Archon #246642 üzenetére
nem kell írnia, elég, ha nem sorolja fel az engedélyezett módok között.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Phülöp
addikt
válasz Dark Archon #246642 üzenetére
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Friczy
senior tag
válasz Dark Archon #246642 üzenetére
Nem is kell a kerékpárúton tekernem, ha van az út mellett.
Sajnos ebben tévedsz
54. § (1) * Kerékpárral a kerékpárúton, a kerékpársávon vagy erre utaló jelzés (117/c. ábra) esetében az autóbusz forgalmi sávon, ahol ilyen nincs, a leállósávon vagy a kerékpározásra alkalmas útpadkán, illetőleg - ha az út és forgalmi viszonyok ezt lehetővé teszik - a lakott területen kívüli úton, a főútvonalként megjelölt úton az úttest jobb széléhez húzódva kell közlekedni.
11) * Ha az út mellett, annak vonalvezetését követve kerékpárutat vagy gyalog- és kerékpárutat jelöltek ki, a kétkerekű kerékpároknak a kerékpárúton vagy a gyalog- és kerékpárúton kell közlekedni.Ez a két bekezdés együtt eléggé egyértelművé teszi, hogy a kerékpárút, valamint a gyalog- és kerékpárút használata - amennyiben van.- kötelező. A gyalog- és kerékpárút esetén egy másik bekezdés opcionálissá teszi a használatot, ha a gyalogosforgalom sűrű, de a kerékpárút esetén nincs ilyen kivétel. Van még egyéb lehetőség, kijelölt kerékpáros nyom és társai, de az sem általános szabály.
Nekem se tetszik, és volt több olyan kezdeményezés, hogy töröljék el a kötelező használatot, de eddig mindig elvérzett, amikor a tényleges jogszabálymódosításhoz érkezett. Szóval a kerékpárutat - jogszabály szerint - kell használni.
-
Zanik
addikt
válasz Dark Archon #246679 üzenetére
Ráadásul ha leszállok a bringáról és áttolom, az több időbe telik, mintha áttekernék, ergo az autós hosszabb ideig áll a zebránál.
Ettől függetlenül én is jobb megoldásnak tartom, ha van felfestve külön kerékpársáv a zebra mellé, még úgyis hogy a kerékpárosnak nincs elsőbbsége. Csak ezt sok helyen nem alakítják ki.
Mutatok két példát, amik itt vannak a városomban, egymástól mindössze 100 méterre.
Itt van ez:
Erről azt kell tudni, hogy régebben a kerékpárút csak a bal oldalon volt, a jobb oldali folytatása később készült el. A bal oldalon pár méterrel korábban megszűnik a kerékpárút (mert régen addig tartott!), és emiatt van egy kerékpárút vége jelzés és egy stoptábla. A jobb oldali részen is van egy kerékpárút-vége tábla, de stoptábla nincs.
Ez amúgy egy forgalmas kereszteződés, és itt esze ágába sincs egy kerékpárosnak sem átrobogni anélkül, hogy meggyőződne arról, hogy biztonságos. De nem értem miért kéne leszállnom, ha gyorsabban átérek tekerve, miután meggyőződtem róla, hogy biztonságosan át tudok kelni, anélkül, hogy bárki veszélyeztetnék vagy lassításra késztetnék?Aztán 100 méterrel odébb, a kerékpárút új részén már úgy tűnik gondolkodtak a tervezők:
Hopp, itt már van rendes felfestés. Viszont a kerékpárosnak továbbra sincs elsőbbsége! Ott van szépen az elsőbbségadás kötelező tábla nekik (nagyon helyesen)!
Tehát megáll. Meggyőződik arról hogy nem jön autó, vagy ha jön, akkor lemond az elsőbbségéről a kerékpáros javára, és a kerékpáros áttekerhet a túloldalra. Szimpla, egyszerű.A bosszantó dolog igazából az, hogy a kerékpáros mindkét helyen ugyanúgy áthaladhatna tekerve az úttesten. Csak basztak a kerékpárút régi részen átgondolni a dolgot, felfesteni az átkelésre alkalmas sávot (láthatóan elférne ott), és elsőbbségadás kötelező táblákat kirakni a bringásoknak. Helyette szállj le, és toljad, mert "úgy szabályos".
Szóval ez az amikor a rosszul megtervezett átkelő miatt szopatják a kerékpárosokat, és képesek büntetni őket, amiért nem szállnak le hogy gyalogossá változzanak 10mp-re, tök feleslegesen.
#246681 Friczy: Nem értettelek félre, pont arra akartam rámutatni, hogy sokan rosszul értelmezik, és azt hiszik hogy a KRESZ szerint "tilos tekerni", pedig csak annyi történik ha nem szállsz le hogy "nincs elsőbbséged, mert nem vagy gyalogos". (Lehet Velizare-nak kellett volna címeznem, bocsi.)
[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
zsamiatt
őstag
válasz Dark Archon #246941 üzenetére
az elállási jog webáruházaknál akciós termékekre is megillet.
Nézegettem ennek a gyártónak a termékeit, hogy van szélles. Akor ezek szerint ezek sem széllesek?Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #246941 üzenetére
basszus neked tényleg kicsi lábad van, ha max 248 mm a talphosszad.
de ugyanúgy lake-ben az mx 218/219 ~5 mm-el szélesebb, mint az mx 176
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
flash-
veterán
válasz Dark Archon #247025 üzenetére
mondjuk én forrásig lévő vizbe raktam, és a láncot hajszáritóztam vagy 5 percig és úgy tettem rá lehet azért lett folyékonyabb állagú,
most néztem nagyon szépen rászáradt, olyan fémes lett
köszi mindenkinek a tippet, én ez alapján csináltam 13.oldaltól vonatkozik a smoove-ra, Zerofriction javított tavalyi leírása a dologról, a smmove-ra a pentation issues rész vonatkozik mert az a hátránya hogy nagyon nehezen jut be, főleg ha nincs baromira letisztitva a lánc
meglátjuk milyen lett csak arra voltan igazából kiváncsi hogy amikor újra kell kenni akkor előtte megint ez a procedúra ajánlott?(full lánc tisztitás, wax+lánc melegítés,stb)[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Dark Archon #247465 üzenetére
A főút széle évek óta nincs lepucolva, kb. 50% a defektre az esélyed.
Az meg külön öröm hogy a lámpák a domb tetején vannak és kb. mindet fogod, örülnek neked az autósok az indulásnál, meg te is magadnak ha nagytányéron maradtál.
Mennek mint az állat, kb. mintha Vácon mennél át, nem, Vácott parasztabbak.
Inkább megyek bent arra a kis időre, bevállalom az agresszív anyukákat.[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Dark Archon #247465 üzenetére
fú, ne is mondd, ezt a szakaszt ma háromszor jártam meg, reggel még oké volt, akkor csak elszórtan 10-20 fős mamilhordák kerülgettek minket asszonnyal+gyerekekkel, de dél körül hazafelé, illetve délután országútis cimbivel botrányosan rossz volt. párszor azért megfordultam erre az utóbbi fél-1 évben, de tizedennyi embert nem láttam még itt egy út során, mint ma. nyugtassatok meg, hogy csak az "első igazán jó idő, mindenkinek biciklire kell ülnie" effektusról van szó.
jut eszembe: jövő hét végén mátra ringre megy valaki?[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
stickermajom
addikt
válasz Dark Archon #247465 üzenetére
Crosskovácsi flow pályán tegnap három 4-5 éves kisgyerek sétált és rollerezett. Anyuka feljebb az úton valamit kiabált felháborodva mikor elsuhantam, de nem álltam meg beszélgetni. Szerencsére jó hangos a bicikli, így a pulyák visítva elugráltak előlem.
Anyuka mondjuk nem tudom mit gondol, sokan voltak tegnap a hegyen, ha egy kanyarban éri utol őket valaki, akkor repültek volna, mint a kuglibábuk. Valószínűleg nem gondol semmit, csak gyártja a csokbabákat.. -
Mezga Aladár
veterán
válasz Dark Archon #247545 üzenetére
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a Libegő végállomásától az Erzsébet kilátóhoz vezető út max. hány százalékos emelkedésű?
11 seb. Shimano CS-R7000 11/32 sor, bontatlan, eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #247555 üzenetére
Mind1 is, elmond6od esetleg mi nem megy mert ez a leírás japán módra van elbonyolítva.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #247551 üzenetére
Magyar nyelvű változat.
https://manualzz.com/doc/o/11flc6/shimano-rd-t8000Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
szimpláncsak
tag
válasz Dark Archon #247545 üzenetére
Jah, csak ott a "gumiszabály", hogy a kerékpáros forgalom zavarása nélkül. Magyarán ott meg kell fognod a gyereked kezét és minimum libasorban menni. Múltkor én velük találtam szembe magam. Nyilván nem rongyoltam beléjük, meg idős nénik voltak, nem is akartam őket kioktatni, ha már elmentek sétálni egy kicsit. De akkor is idegesítő, hogy 3-an egymás mellett mennek. Meg ha egy rövid 30-40km-es karikàn többször meg kell állnod ilyenek miatt Te sem lennél boldog. Főleg, hogy minden bicikliút- autóút kereszteződésben is figyelni kell, hogy megadják e az elsőbbséget. Stb. Ha meg az ilyenek miatt nem mész fel a bringaútra és az autóúton mész két település között, meg kapod a dudàlàst meg a " Mennyè mà a bicikli úton b@zmeg! Azért építették az ÈN adómból NEKED!" Okossàgok
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #247574 üzenetére
Nekem egyszer mutatták, illetve videóban is láttam, hogy bele kell nézni hátulról, hogy a felső láncvezető görgő foga pontosan középre essen a láncszemnek. Ha ezt beállítja az ember szemre a bowden feszességével, akkor semmit nem kell utána totojázni vele. A határoló csavarokat is hasonlóan látni lehet mikor vannak jól beállítva. Így szoktam újabban beállítani és szinte alig vagy semmit nem kell utánállítani. De logikus is, ha a felső láncgörgő pontosan vezeti a láncot, akkor jó a síkja és a kazettán is pontosan ott fut a lánc ahol kell.
Sajnos első váltónál ez nem működik, ott fülelni kell. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #247698 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Dark Archon #247698 üzenetére
Az az akku. AXS dropper -nel ott van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #247769 üzenetére
ezt jó hír, majd lehet rendelek ilyet is próbaképp, de nekem 42-es kellene a mérettáblázatuk alapján
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
MPowerPH
félisten
válasz Dark Archon #248094 üzenetére
Ezt miert gondolod igy? Az insert mar most egy letezo dolog, hasznaljak is, mert az uj szelesebb gumikkal es TL -el alacsony nyomason haladhatsz, ami viszont a felutes kockazatat noveli.
Siman jo ez, es fele adag tejjel lehet operalni. Meg is sporolod az 50g -ot, igy nincs sulyfelesleged.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ixion77
addikt
válasz Dark Archon #248170 üzenetére
Én is hajamat téptem attól, hogy a 20"-24" kerékpárok 90%-a 3x7 váltós és teleszkópos... Emiatt 12 kg, miközben egy 20 kilós gyerek hajtja. Ebben a méretben lenne a legfontosabb a kis súly. A karbon is csak azért nem indokolt, mert ütésekre érzékeny, drága, és környezetszennyező.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Dark Archon #248219 üzenetére
" ... nemrég vettem iGPSPORT iGS50-et." - ez tud "csiganyálas navigálást"?
" ... útvonalat tervezni felér egy tökönszúrással." - azt nem is azon tervezném, hanem előre vagy PC-n vagy Locus alatt.
" ... a nyilvános Stava útvonalakat gond nélkül lehet importálni."
Nyilvános? Tudnál egy ilyet link-elni?
Saját magad által készített GPX-el vagy TCX-el próbáltad? -
gordonfreemN
addikt
válasz Dark Archon #248237 üzenetére
Miért, fejjel lefele mit nem lehet úgy beállítani mint talpon? Azon kívül, hogy ha ráülsz, a váz meg a küllők miatt finomítani kellhet még.
Most a beállításban valami nagyon nagy butaságot csi áltam, azért intesz arra, hogy nézegsessem a használati útmutatót?
Rámutatnál mi volt ez a banális hiba, hogy értsem is a problémát?¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Dark Archon #248228 üzenetére
A support milyen? Ha jól értelek, azért meg lehet velük találni a hangot, nem? Vagyis nem ülnek háttal a monitornak.
Szerinted van értelme külön speed sensor vételének azért, hogy pontosabb legyen a sebesség, de legfőképp a távolság mérés? Vagy ez csak arra jó, ha a szobában (állványon) tekerek? -
Ixion77
addikt
válasz Dark Archon #248342 üzenetére
Ez, plusz próbálni kell kicsit csökkenteni az egot, és mások helyzetét átérezni.
Én pl. minap terelgettem a két gyereket a bicikliúton gyökketővel. A kisebbik persze kacsázik jobbra-balra, mert koránál fogva képtelen egy percnél hosszabban jobb oldalt maradni. Egyszer csak hátulról érkezik és elszáguld mellettünk egy outis töknémán 30 kmh felett, és talán 1-2 centin múlt hogy nem csapódtak egymásnak. Aztán még vissza is üvölt hogy "ku*nyád"!
Na most erre mi lett volna a megoldás? Egyrészt a gyereknek is kell valahol bringázni, és egy bizonyos korig képtelen azt úgy tenni hogy kiszámítható legyen a mozgása. Másrészt megértem, hogy az ürge meg bizonyára edzést tartott, vagy mit tudom én miért sietett nagyon, ezért nem akart lassítani. De nagyon csúnya baleset lehetett volna a dologból.
Szóval ja. Ne legyél f@sz, mert te is megszívhatod. Meg lehet halni úgy is, hogy "neked volt igazad/elsőbbséged".[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
arcitec
addikt
válasz Dark Archon #248342 üzenetére
Ezt most nekem címezted? Azért vannak itt is kétértelmű írások és nem ez az első, nekem meg az utolsó. U.I Csak, hogy érthető legyen, miért nem lehetett ezt példul megszemélyesítés nélkül megfogalmaznod? Értem én de akkor is...
No példul ez is hozzátartozik hogy ......Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
mauimagic
aktív tag
válasz Dark Archon #248473 üzenetére
Azért illene végig lejtenie, az alap lenne 2023-ban. Mindkét irányban
-
zsamiatt
őstag
válasz Dark Archon #248473 üzenetére
Azért mert nem vagyok edzetlen és nem probléma a 150-180km sem.
Viszont akor itt a kérdés kinek készült. Családoknak? Nem. Kezdőknek? Talán de inkább nem. Akik edzeni akarnak? Igen. Na azért ez így elég sovány.Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
zsamiatt
őstag
válasz Dark Archon #248483 üzenetére
Az, hogy erre mennyire volt értelme elkölteni az EU-s pénzt arra biztosan nem fog megegyezni a véleményünk. Kb mint a lomb kilátóra, az is egy rétegnek készült
@Fulton: Azért ez kemény. A pálya udvaron bemondták, hogy 5-sel kezdődik a számozás. De ettől még találd ki a 13 hol van. Tudom a 12 és 14 között
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
Nutra
tag
válasz Dark Archon #248483 üzenetére
Buba: Nem az a gond vele, hogy sportos. (Bár én még csak Velence-Etyek-Velence minta alapján tudom, de jön a többi is majd.) Évekig ment róla a szöveg, hogy családbarát, meg kerékpáros turizmus és minden mással szemben ez a tuti útvonal.
Ennek kb fele se igaz - ettől még remek, hogy van és szuper, hogy nem aszfaltkorona sétány meg pincekilátó készült a pénzünkből inkább.
Viszont, most hogy kész, a Balatonra bringázás támogatása pipa, bármilyen egyéb útvonal már csak az unokáimnak készül (ha nagyon optimista vagyok ) Pedig egy kevésbé hullámos alternatív útvonal sokat tett volna a hangzatos célokért. (Nem ehelyett, ha nem pluszban és persze nem is kell egyszerre - de legalább lenne róla szó... )
Hogy a kajászói agyatlanság vagy akár veszélyteremtés mellett (persze szép dumával meg a 10-es sebességkorláttal jogilag "szépen" kivédve) legyen pozitív ellenpont: a Pázmándi pihenő / megálló nagyon rendben van. Vízvétel, USB töltő és 230-as csatlakozó és mindehhez szép faragott szobrok + fedett rész.
Valami ilyen lenne a kerékpáros turizmus fellendítése... -
Friczy
senior tag
válasz Dark Archon #248473 üzenetére
Én az utóbbi időben évente legalább egyszer megtettem a Budapest-Balaton távot oda és vissza is. Szép a BuBa etyeki szakasza, de eszem ágában sem lenne arra indulni, ha a Balaton a célom, inkább megyek a 7-esen Fehérvárig. Fehérvár után már megfelelő az út (eltekintve a Kőszárhegy-Polgárdi közti botrányos útszakasztól), de egy 130 km-es útba nem akarok beletenni +20 km-t meg néhány száz méternyi plusz szintet, főleg, ha meg vagyok pakolva csomagokkal.
-
6030D
Ármester
válasz Dark Archon #248603 üzenetére
aki valszeg semmire sem emlékszik
Aham... pár hónapja éjjel a szomszéd lépcsőház előtt összekaptak a cickányok, és az egyik kitörte a lépcsőház ablakát, meg a másik C kocsijának 3 ablakát. Én láttam az ablakból, reggeli közben meséltem az asszonynak mi volt, gyerek hallotta. Utána sétálunk az utcán, persze, hogy nincs semmi összetakarítva (mondjuk lehet, hogy a biztosító miatt), nézzük, hogy vazze. Gyerek kérdi, hogy miért van betörve az ablak. Bácsi betörte. Miért? Nem tudjuk.
Na, azóta ha arra járunk (nem nehéz, két lépcsőházzal arrébb), akkor heti kétszer előjön, hogy a Bácsi miért törte be az ablakot? 3 éves a lányom.
Szerinted ha egy ekkora gyerek azt látja, hogy a szülei habzó szájjal verekednek egy másik emberrel, akkor azt nem jegyzi meg?ZolkoW: Vasárnap (vagy hétfőn, az is majdnem vasárnap volt ) lemostam a bringát, azóta tiszta. Waxoltam a láncot is. Át akartam fújni féktisztítóval, de elfogyott, úgyhogy csak hideg vizes kefézést kapott.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz Dark Archon #248737 üzenetére
sőt, ugye minél több pénzt költök egészségre, annál nagyobb jóság, nem? örökké fogok élni, vazzeg! itt rontom majd afórumot 99 évesen is, bár addigra se a boomert nem értik majd, se a fórumot, mint olyat.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
itouchfan
senior tag
válasz Dark Archon #248737 üzenetére
Ez jó, el fogom menteni és bármin ragodok csak elolvasom pont a héten szereltettem össze és be a bringába a még múlt ősszel vásárolt DT kerekszettet, új féktárcsákat és fékpofákat plusz akkor már volt egy kisgenerál is, mindezt 1 nap alatt megcsinálták. Szóval ha esetleg valakinek gyors és jó szerviz kell, tudok ajánlani (teleszkóppal nem foglalkoznak, ajánlanak más üzletet (DRBike-ot ők is)).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Phülöp
addikt
válasz Dark Archon #249136 üzenetére
Egyszeri 18 kilós fogyásom nekem is volt 2 éve, sok mozgással, kevés kajával. Kalóriabázist próbáltam - egyrészt a felület átláthatatlan katyvasz, mindent egy képernyőn akar mutatni, másrészt a felhasználók által felvitt kész kaják káosza elriasztott. Ugyanannak az ételnek 4-5 verziója ("Zsuzsi konyhàjából" vs "Sanci-féle" esetleg "ahogy mi szeretjük" változat) teljesen más kalóriaértékkel és összetevőaránnyal nem sokat segített.
Egyszerűen elvesztettem a türelmemet a harmadik napon. Maradt a saccolás, egzakt értékek nélkül. Legyen deficit vastagon, és akkor a hibatűrés is nagyobb.[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Phülöp
addikt
válasz Dark Archon #249138 üzenetére
A 3 nap a kalóriabázis használatára vonatkozott. 18 kiló ment le 9 hónap alatt nélküle is, szemre saccolva a napi kalóriargyenleget. Jó pár óra görgőzés IS volt abban az időszakban. :)
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #249175 üzenetére
Ha boldogulok a műhelypumpával, akkor hagyom, majd kiderül.
A héten már másodjára játszottam el, hogy indulás előtt egy órával betettem egy kulacs vizet a fagyasztóba, amit aztán ott is felejtettem . Volt útközben kék kút, de akkor is...
És ez már csak rosszabb lesz -
kutga
nagyúr
válasz Dark Archon #249191 üzenetére
Most kezdtem igen, tegnap volt az első hosszabb út az új biciklivel. Előtte a régivel szenvedtem végig az utat. Szerintem még állítani is kell rajta, próbálkozok vele a héten.
A telós tanácsokat köszi mindenkinek, az valószínű csere lesz.
[ Szerkesztve ]
Let the Zone take me if I am.
-
zsamiatt
őstag
válasz Dark Archon #249253 üzenetére
a nagy probléma ott van, hogy az emberek nem tudják belőni se az ideális kcal szintjüket. Ami nem annyira egzakt sajnos mint ahogy néhány program a neten számolja.
De az biztos, hogy alapnak kiváló. Plusz tényleg el kell osztani 5-6 étkezésre. Plusz sok folyadékbevitel, rost. Az is eltelít. Ezt a 6 után nem eszem fasz*got meg már nagyon el kellene felejteni. Nem attól fogy valaki, hogy 6 után nem eszik. Inkább azt mondják alvás előtt 2-3 órával már ne egyél mert az alvás minőségére lesz hatással.[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
szuszinho
őstag
válasz Dark Archon #249253 üzenetére
Okéjóvan
-
stickermajom
addikt
válasz Dark Archon #249262 üzenetére
Csak 15ml-t? Mekkora kerék az? Nekem a 29x2,4-be ment kezdésnek 100ml és 50-et pótoltam fél év után.
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #249262 üzenetére
15 ml az elég kevés a 40c-s külsőre, a dobozon is az van, hogy 60 ml a minimum.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Dark Archon #249262 üzenetére
Én a hetekben sokáig kerestem Schwalbe Marathon Mondial Evo-t ingázásra, hogy kapjak egy jól guruló, "defektvédett" külsőt a montira, de feladtam mert kb. már sehol sem kapható. Fura hogy egy ilyen cég befejezi a gyártását miközben nincs utódmodel, ahogy az is hogy van amit gyártanak 27.5 inchre, de 26-ra nem. Végül Schwalbe Pick-up lesz ezen a biciklimen is. Nehéz, de legalább nincs más kompromisszum. Legközelebb meg lehet váltok 27.5-es kerekekre. Ahogy láttam beférne a vázba.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #249293 üzenetére
Ja, akkor felreolvastam.
4 bar sok amugy.
nekem is eresztett, de elengedtem, hetente rafujok aztan keszEladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #249293 üzenetére
nem buborékol vízben sehol a kerék....te most viccelsz?! Úgy merítsd alá, hogy a szelep is teljesen tűnjön el a víz alatt mert kizárt, hogy nem buborékol, vagy legalább gyöngyözi és mégis leereszt. Mozgasd a gumit és szelepet a víz alatt, lehet egy bizonyos mozdulatnál jön ki valahol a levegő a küllő mellett, peremnél, vagy éppen a szelepen, szelep mellett....és ne fújd 4 bárra, csak 2,5-3ra nézd meg úgy is.
#249297n.gab...pfúj, ez hogy néz ki?! ...terepen, olyan gumikkal aligha számít az alu és karbon nyeregcső közötti rugózáskülönbség, nekem alu van 27,2-es és hátra tudom rugóztani kézzel egy cm-t.
#249290Csokicsibesz...hátha összeszervez nekünk valamit Zoliwrc ami mindenkinek jó lesz és akkor megnézhetem...bár félő addig már megveszem.🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #249296 üzenetére
ja, akkor ott valami nem kerek, hogy óránként.
nálam vsz. szelepmagnál szivárgott minimálisan.Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #249262 üzenetére
Tekintve, hogy épp a minap rendeltem meg a TL-hez szükséges cuccokat, pont jókor jött ez a kis szösszenet
Kedvcsinálásnak írtad? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #249880 üzenetére
...és mi a maximum, 3x9?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen