- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Yettel topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Google Pixel topik
- Több Redmi, mint kolbász
- Apple Watch Series 7 - új idők széle
Hirdetés
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ixion77
őstag
válasz vallas #246531 üzenetére
"Ha tényleg egy sebességeset akarsz akkor azt máshogy kell.."
Hanem hogyan?
A gyerek ratyi bringáján amit használtan vett neki az anyja az első alu tárcsák közül főleg a középső fogai teljesen el vannak torzulva, ezért spekulálok az első váltó megszűntetésén és egy fogaskerekessé alakításán, ahogy pl. a Woomokon is van.
Azt hittem, elég ha veszek egy rövid hajtókaros négyszögcsapágyas tárcsát, felrakom a régi helyére, és már kész is vagyok. Tévedek?
(Ami eddig visszatartott attól hogy meglépjem, az a 40 fog. A woomokon 24 fogas van, valószínűleg nem véletlenül.)"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Speedy007
őstag
válasz vallas #246539 üzenetére
igen négy szögtengelyes , de könnyíteni szeretnék a hajtáson mivel menetes racsnis és kazettásat szeretnék rátenni hogy könnyebben lehessen hajtani neki a kerékpárt, annyira nem vadulós sík terepen használná javarészt attól hogy a kerékpár tudna ki menni egy meredek dombon a jelenlegi kiosztással ő inkább már tolja
[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
válasz vallas #246539 üzenetére
A probléma ott van, hogy gyerek méretű (155mm) hajtókarral és láncvédővel én még csak 40 fogasat találtam. Láncvédő nélküliből 36 fogasat, annál kevesebbet nem.
Azt meg nem igazán akarom rárakni neki, mert elkapja a hév a lejtőn, felgyorsul ahogy csak bír, aztán a kanyarban megijed, ráránt az első fékre és ripityára töri magát.
Ha valaki tud 36 fognál kisebb 155mm-es hajtókarú négyszögletes tárcsát, szóljon![ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
nagyúr
válasz vallas #247313 üzenetére
Hohó de még mennyire szép, errefelé voltunk szeptemberben nyaralni. Meg már tekertem is itt pár éve, arról van is írásom.
Ma végre tudtam tekerni vagy 5 hét kihagyás után. Jó volt. Tetszik az új bandázs, egész kényelmes. Az új felni is frankó, Bence-hegyen lefelé megküldtem kicsit.
És végre tudtam lőni egy jó képet ebben a szép időben.
Més que un club!
-
szimpláncsak
tag
válasz vallas #248057 üzenetére
Szerintem menetvágózás előtt, alapos zsírral megkenés mellett érdemes megpróbálni belehajtani. Ha könnyen belemegy akkor felesleges a menetvágózás. Gondolom ezt is úgy érdemes, mint a pedált, meg minden menetes dolgot, hogy először szabadkézi erővel kell elkezdeni, nehogy rosszul legyen beleerőltetve.
Hasaggymeg: Haverom járt így. Szerviz valószínűleg rosszul erőltette bele. Persze már csak a következő cserélnél derült ki, de el lett nyalva a menet. Pont a méretkülönbség miatt csak úgy lehetne javítani, ha előtte raksz oda anyagot, hogy szabvány méretűre tudd újravágni a menetet. Annyit meg nem ér egy kross hexagon váz, így vett egy használt vázat inkább.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz vallas #249188 üzenetére
Egyszer voltam bringás kísérő. Soha többet. Azt vártam, hogy legyen már 1 km-en belül a checkpoint, hogy saját tempóban előre lehessen menni leadni az infót a váltóknak. Pedig akikkel voltam, ők 5 alatti paceszel (12+ km/h) futották a hármas váltót, de akkor is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
fulton
addikt
válasz vallas #249188 üzenetére
Igen, minél jobban tekersz annál jobban "tartod" magad a lábaddal + de nyereg dőléstől is függ (mennyire tartod magad a kezeddel), De- az is megfigyelhető az sem jó mindig ha tök vízszintben van a nyereg, nekem ez a tapasztalat, annak is függvénye milyen messze van a kormány..., vagy kicsit beledőlve tekersz e, milyen intenzitással mész (legtöbbször), ezért jobb valamennyit előrébb dönteni, de ezt is az érzés adja meg menet közben, mindenkinél egyedi módon (ilyen negyed fordítások a nyeregcsavaron stb..1-2 fokot jelentenek döntésben. Én pl néztem vízszintben, de rövid időn belül éreztem hogy nem az igazi menet közben pláne nem intenzíven tekerve nem esett jól az egész, a medencém egyenesebb pozícióban volt ilyenkor kéz kevésbé terhelve, de nem volt jóleső, ezért előrébb van döntve,(nyilván nyereg formától is függ) cserébe ha lassan megyek kicsit jobban terheli a kezeket, de nem éreztem eddig hátrányát (zsibbadás), nekem így sokkal jobb(jobban esik csapatni neki). Meg kell találni az arany közép utat , kísérletezni és menni vele. Elég sok összetevős történet.
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
-
.LnB
titán
válasz vallas #249819 üzenetére
Ezek a sprinterek sem normálisak szerintem. Azért kell golyó ezt bevállalni.
Az utolsó 10km egy sprinter szakaszon őrület, és borzasztó feszült. Ahogy ezek 60-70 néha 80km/h körül helyezkednek, lökdösik egymást..[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz vallas #249823 üzenetére
Giro tegnap előtti befutót láttad? Cavendish esését? Hogy elkapart a kereke a fehér felfestésen?! Abból indult ki az egész. TdH-n szerencsére ezzel nem volt gond.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
rétisün
veterán
válasz vallas #250757 üzenetére
ma találtam rosszabbat.... zalaszentlőrinc és vasboldogasszony között. ott még aszfalt se nagyon van.
ezt viszont nem láttam jönni: (igen, fotóbolt, mert nem álltam meg fényképezni)
és megleptem magam, fel bírtam menni!
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vallas #251715 üzenetére
Olyan mint a farmer, előre koptatott mintha már estek volna vele néhányat. ...amúgy meg 5+e euróért vicc kategória, nagyon rétegtermék mint a Bugatti.
MPowerPH...drága már csak azért sem kellene mert gondban lennék a kopó alkatrészek cserejénél, aki nem vitrinben tartja bringáját muszáj gondoljon a majdani cserék költségére is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz vallas #251735 üzenetére
Annyi különbség azért van, hogy szélesebb gumin jobban lehet a nyomással játszani, alacsonyabbra le lehet menni. Emiatt gondolkodom is, hogy a jelenlegi 32-es gumiról 37-40 környékire visszaváltok (eredetileg 40-essel jött a Cube, de. a gyári gumija elég hamar összeszedett egy defektet, úgyhogy inkább lecseréltem)
-
parandroid
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vallas #253703 üzenetére
Ha fizetsz.
Friczy...ha fizetsz.
Wombat...mindet megcsináltam és továbbra is jú font hev Komoot for Garmin vizit IQ sztór...elengedtem, tervezem a Garminban, látszólag hülye vagyok hozzá.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz vallas #254027 üzenetére
A te fejeden nem is nagy az Elax. Amúgy az Elax és SVCN nálam nem hozta az NRC szintjét, inkább olyasmi, mint a legolcsóbb Uvex-ek, az SVCN még sorjás is.
Más, feltűnt, hogy a profik egyre többen használnak madzag küllőket: Henrique Avancini's Caloi Elite FS.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
.LnB
titán
válasz vallas #254027 üzenetére
& Fifaisshit
Köszi a képeket.
Jól néznek ki. Nem lesz könnyű választani.
Ma bemegyek a helyi boltba, megnézem ott mi van. És megkérdezem, hogy mit tudnak beszerezni.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz vallas #254027 üzenetére
Megvan a szemüveg. Végül nem fehér lett, pedig nagyon olyat akartam.
Volt a boltban ez a Merida, ami neked is van, de nekem az elég széles volt. És volt egy ilyen Rudy is: [link] Ezen nagyon gondolkodtam, mert Rudy a sisakom is, és fehér is van a szemüvegben. Na meg ez a sötétedős lencse jópofa, sose volt olyanom.
De nem tetszett annyira, és végül a dizájn döntött. Így egy Uvex 235 lett, ilyen. Nagyon "disco-s". Élőben sötétebb a keret.
És meglepően olcsón megúsztam, mert csak 25k volt. A követkető majd lesz drágább, meg modernebb. Most maradt a trendiség.Köszi a tanácsokat mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
fulton
addikt
válasz vallas #254194 üzenetére
hát lehet idegen szemében az, bármi lehet
Nekem így kerek.A NW cipő mikor a jobb oldali nyekergett, elsőnek azt hittem a pedál, kezeltem is, de továbbra is csinálta, aztán rájöttem hogy a gumi réteg az, amire a stopli fogatva van az a gumi nyikorog a cipő talpával...kis tf2 és megszűnt. De emlékszem mennyire elvette az egész ízét menet közben. Azért ezt hallani lehetett, 30 nál is.
Aztán a NW ilyen műbőr féle, városi haladásnál vagy alacsonyabb sebességnél hallani lehetett ilyen "nyüsz nyüsz..." hangokat ahogy tekersz mindkét oldalról(mint a bőrkabát volt régen vagy mihez hasonlítsam). Az össze érintkező műbőr hangja volt. 2 pontra kellett kis zsírt kenni, és teljesen megszűnt. zeró tekerés hang.
Egyébként ennél a shimi cipőnél az okozza, hogy valamiért ilyen fura rideg "hangos" szivacsos béléssel látták el a cipő nyelvét. És az okozza. Jó cipő így elsőre felvéve, túrás meleg napokra, társasággal.. észre sem veszed. De én esetemben nem ilyet kerestemSzó ami szó: Nem lehet leírni milyen jó érzés egy jó aszfalton + panorámás helyeken úgy gurulni, haladni hogy jóformán a finom gumi hangon kívül semmi nincs. + nyilván a szél zaj (ami mikor milyen erős).
Egyébként 30 felett is lehet haladni szélzaj nélkül, egy jó aszfalt kell hozzá (végig egy irányú pálya), és hátszél.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz vallas #254461 üzenetére
ZoliWRC megszervezi azt is. 120 km, 34-es átlag.
Amúgy most, hogy kétszer ültem országútin már én is gondoltam rá, ráadásul szerintem egy Megyeri híd - Vác - Szob - Helemba - Egom - DBGK - Megyeri híd útvonalon elég sokan be tudnának csatlakozni, majd leválni, és gyakorlatilag mindenki menne egy kört. Tippre az Egom- Megyeri híd szakaszt meg együtt.
Nem azért írtam ezt, hogy nekünk legyen megint helyben, hanem ezt a kört ismerem, meg a környékről a fórumtagokat.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
stickermajom
addikt
válasz vallas #254458 üzenetére
Nekem a második montiban van Doc Blue, teszi a dolgát. Volt bike-discount stock és olcsó alzás is.
Viszont én a Squirt-tel szívok most. Megbontottam egy új tubussal és ezzel zajol a hajtás. Kicsit sötétebb volt a címkéje, de amúgy a felirat ugyanaz. Meglepne ha hamisítanák, de azért elég fura. Ráadásul fél év eltéréssel BD rendelés mindkét tubus.
-
-
parandroid
nagyúr
válasz vallas #255217 üzenetére
Az orbeás sapit biztos nem adom!
Abban maradtunk, hogy holnap visszamegyünk megint megnézni, most direkt a méretre koncentrálva, pláne, hogy amúgy csak online kapható. Van amúgy 2 ajánlatunk, az egyik egy rakás ingyen kiegészítő, ha online rendelünk (sárhányó, csomitartó, lámpák, mini computer, telefontartó), a másik pedig 25% kedvezmény az amúgy is akciós árból a tesztbicajokra, ha azokból hozunk el egyet. A kormányt is átszerelik trekkingesre a cityn csak nekünk, meg ehhez is jár a computer, lámpa, sárhányó, és van is narancssárgából M-es. S-es csak szíjhajtásos, de Katica azt mondta a próbakörök után, hogy nagyon bejön nekia sram + rásegítés dinamikája, jobban, mint a szíjhajtás egyszerűsége. Ja, gyári kitámasztó alapból van mindegyiken.
Ez a cucc amúgy, tudom, hogy már korábban linkeltem, sry az ismétlésért.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Le Mans Ultimate
- Politika
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Renault, Dacia topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Gyúrósok ide!
- Gaming notebook topik
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- ELADÓ DJI AIR 3 FLY MORE COMBO (DJ RC 2) KIEGÉSZÍTŐK
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- BTWIN gyerekbringa eladó
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!