- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- A töltőkábel is unalmas...
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Fotók, videók mobillal
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli03
őstag
válasz D.Orion #38722 üzenetére
Arra gondolok, hogy az agy nem jó helyen van a felniben, hanem egyik oldalra el van tolódva. De ha megfordítod, és mégsem változik a helyzet, akkor ez a probléma nem áll fenn.
Ha acélváz, akkor lehetne feszegetni, de ha alu, akkor hagynám úgy, ahogy most van, és használnám keskenyebb gumival. De szerintem elég nagy szerencséd van, ha úgy ment el a hátsó háromszög, hogy a kerék továbbra is párhuzamosan fut a vázzal.
-
belaazallat
addikt
válasz D.Orion #38778 üzenetére
A Shimano milyen agyat használ, az R500/ R501-es kerékben? Olyat kell beszerezni. Az 24 küllős, engem elbír, a 125 kg-ommal, igaz még csak 100km-t mentem eddig vele.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Maximum1
őstag
válasz D.Orion #38974 üzenetére
Én ilyet használok, nyáron is hideg a víz, többi nem érdekel.
-
TripleB
senior tag
válasz D.Orion #38974 üzenetére
Én megértem , nekem is márkahű cuccaim vannak. Markolat, sisak, miegymás. Mondjuk ez Specialized.
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
nagyúr
-
nagyúr
-
fpeter07
veterán
válasz D.Orion #38998 üzenetére
Ezzel jó tapasztalataim vannak, viszonylag ballonos, jó a kanyartartása is, megbízható gumi. Télre felraktam a versenygumi helyett, és teljesen rendben van. Egyetlen hátránya a Racing Ralphhoz képest, hogy az ugratókat ki kell kerülni vele, nem tompít annyira. (előnye, hogy nem kopott meg még annyira és nagy a sárférőhely)
Új guminak egyébként a Schwalbe Rapid Rob tűnik szimpatikusnak, esetleg a Black Jack. Aztán majd úgy is olyat veszek majd, ami a szervizbe is elérhető. -
ivana
Ármester
válasz D.Orion #39257 üzenetére
Agyváltós gép szerintem, elpusztíthatalan, ha kint van akkor a lánc váltó nem az igazi.Mennyire durva emelkedő? 3 sebi sturmey vagy dreigang olcsón kijön, a shimanot inkább hagyjuk, főleg a 3 sebit, enyhe áttételezéssel (3-asban legyen a normál). Nagyon olcsón kijön csak le kell szervizelni. Én például most vettem egy hátul pentasport, elöl dobfékes gépet 10k-ért, 622-es masszív alu kerekekkel, mondjuk itt az eladó volt hülye.
-
ivana
Ármester
válasz D.Orion #39278 üzenetére
Ilyen szempontból kicsit gágzos a dolog, kell szerezni valami kimunstrált acél kereket dreiganggel, kitakarítani a váltót, és befűzni rendes felnibe, aztán építeni bringát, ez az olcsó megoldás, a drága az, hogy veszel egy sram t3-at mindennel fűzve, meg egy csúszó papucsos bringát és össze házasítod.
-
Tothgera30
Ármester
válasz D.Orion #39461 üzenetére
"A vastag, erős oldalfal miatt alacsony nyomáson használhatóak, ráadásul nincs bennük belső sem, ami becsípődne felütéskor, így a hagyományos felütéses defekt esélye nullára csökken.
Azt azért fontos megjegyezni, hogy a felnit ugyanúgy szét lehet verni, ha nincs elég levegő a gumiban. Mindenkit óva intek attól, hogy extrém alacsony nyomáson használja. A sűrűbb szövetszerkezet miatt a szúrásos defektnek is jobban ellenállnak, mint a belsős rendszerek, sőt ha használunk defektmentesítő folyadékot, akkor nullára csökkenthető a szúrásos defekt esélye.
Az alacsonyabb nyomásnak köszönhetően terepen kisebb gördülési ellenállás, jobb tapadás és nagyobb kényelem jellemzi őket. A hátrányuk egyértelműen a súlyuk, két keréken már minimum 200 g. Ha használunk defektmentesítő folyadékot, akkor az már 300 g súlytöbbletet jelent a belsős rendszerekhez képest, ráadásul ez a súly a kerék kerületén jelentkezik, ami miatt többszörösen számít."Forrás: [link]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Slownz
senior tag
válasz D.Orion #39595 üzenetére
Köszi, hogy ránéztél.
Közben már megvettem, mert nem bírtam már idegekkel, de nagyon érdekelne más véleménye is, hogy mennyire volt reális vétel.
Első tapasztalatok: Kicsit nehéz a bringa. Előtte egy Cilo outim biciklim volt és pár kilóval tuti nehezebb. A váltó pedig nem akaródzik felváltani az első tányért, de ez csak beállítás, finomhangolás kérdése gondolom (mert épp, hogy nem ugrik fel, csak egy picit kellene löknie rajta még)
[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz D.Orion #39678 üzenetére
Mi a gond a külföldi rendeléssel?Rá kell szánnia az embernek magát,hogy megtanulja mert drágább tételeknél kerékpár fejlesztésnél jelentős pénzt spórolhat.Kintről rendelve 15-16E egy Hollowtech II Alivio hajtómű.
Idehaza 9-10E egy négyszögtengelyes Acera.
Ha rendelsz mellé pl 2db láncot a szállítás ingyen kijön. -
-=RelakS=-
veterán
válasz D.Orion #39883 üzenetére
Pont ezért érdekelne, csak lusta g3c1 vagyok odáig elmenni Ha meg valakinek van BKK bérlete, meg úgyis elenné a Pólusba a fene, akkor örülnék ha elhozna egyet.
hegyimorc
Semmi gondEzen meg felnyerítettem. Pimp my óra?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
zodo
nagyúr
válasz D.Orion #40081 üzenetére
Minden véleménynek örülők.
Tudom hogy kb. a minimum elvárásokat nyújtják az alkatrészek és nincs is "nagyobb" gond velük ill. érthető hogy látatlanba nem könnyű a segítségnyújtás.Jelenleg ami konkrétan aggaszt hogy pár napja, recsegős hangot hallat a hátsó fertály .
Váltó néha nem vált pontosan avagy önálló életet él.
Nagy ritkán induláskor is el el "forog" a lánc.
Na meg a teló, (ne is említsük kategória) kb. csak messziről az de félek mikor esik ki alólam.Ebből gondoltam megérett a szerviz/csere.
Talán ha hinni lehet az órának akkor kb 3000 km-t futottak már így lehet megnyúlt a lánc, kopottak a fogaskerekek vagy épp kiesett egy két csapágy pláne zsírózás/karbantartás nélkül.Szerk:
Budapest X. kerület
---Lasali---
Szerintem van baj bőven, szóval ezért gondoltam első körben a teljes alkatrészpark cserére de tudatlanul ugye bármit rám sózhatnak ha akarnak amit nem szeretnék és amiért kérdeztem rá a javaslatokra.
Csak kérdés szinten pl a Gepida Alboin 200 CRS Pro felszereltsége már elfogadható szintet képviselnek?
[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
válasz D.Orion #40219 üzenetére
Igen tudom miről beszélsz, köszi!
De a legtöbb ilyen azért azt gondolnám mégsem ilyen felhasználásra van tervezve, hanem hogy egyszer rögzítjük, majd úgyhagyjuk (gyors kopásra gondolok itt leginkább).
Annak örülnék, ha valakinek lenne valami direkt ilyenje (ha egyáltalán tényleg léteznek ilyenek) és esetleg megosztaná a véleményét, esetleg linkeket is mellékelve.
-
Coyot
őstag
válasz D.Orion #40345 üzenetére
Csak a régi xt rendszer miatt meg olyan fura volt hogy shimano váltókarral sram váltó és akkor áll a bowden oldalra, mintha valami hibás konstrukció lenne. Bár akkor csak az én hülyeségem
Meg fogom nézni ha a váz meg a hajtás rendben van akkor cimborámnak van egy jó kerékpárja.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- DJI Spark Drón + kiegészítők
- Polar mirage kerékpár eladó olcsóbb lett!!!
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen