- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Sony Xperia XZ1 Compact - izomkocka
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott az RKGK
gp A 3D-s platformer játék végre elérhető lett, azonban egyelőre csak PC-n játszhatunk vele.
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #164374 üzenetére
Ha nem kell, hogy jelezzen kanyar előtt, elég, ha látod, hogy az úton vagy, vagy sem, illetve milyen utak vannak melletted, akkor odaadom a Polar V650-et kipróbálni, aztán ha tetszik, akkor beszélünk róla.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
nrg.960-nak és mindenkinek aki szereti.
Merida BigNine Team CF5 karbon vázMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #164456 üzenetére
Nem, de csapattársam. Szerintem vett egy újabbat, ezt meg eladja alkatrészenként.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #164492 üzenetére
Azt már hallottam, hogy az embernek mindent ki kell próbálni, de balesetre még nem hallottam azt, hogy "végre".
Jó, hogy nem lett komolyabb. Gondolom nem volt sok hely, de én egy ajtónyitásnyi távolságra megyek az autók mellett ezért is.
A múltkor haveromat előttem úgy ütötték el majdnem, hogy a csávó egy Transittal 50-60(!!)-nal csörtetett végig a hétvégi telkén (!!), látta, hogy jön jobbról két autó, azok elé akart kiérni. Mi jöttünk balról... láttuk, hogy jön, de nem hittük el, hogy nem fog fékezni, az utolsó pillanatban satuzott, haverom meg egy laza mozdulattal nyomott egy 2 m-es hurkot (szemből ugye jöttek a többiek), kb 15-20 centi volt közte, meg a furgon között. (Motorozik, tesztel, ír is róla, szóval innen a technika).
A Tranzitos is meglepődött, nekem nem győzött bocsánatot inteni, de ahogy visszanéztünk, még 1 perc múlva is ott állt. Lehet, hogy végiggondolta ő is. Ez után, 3 órával később 500 m-re innen kaptam a defektet.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Teasüti #164574 üzenetére
Ennek olyan kicsi mintázata van, amire újként sokan azt mondanák, hogy már cserés. Aszfaltra illetve földútra való. 127 tpi, ugyanazt tudja, mint a nagyobb, szélesebb gumik, defektálló, nem vágja ki sok minden az oldalát sem. Nekem ilyen Textra gumi van a Meridán is, ez a konkrét példány meg régi vasgépen. Arra mondjuk nem azért került, mert könnyű, hanem mert ez volt, meg ki akartam próbálni milyen aszfalton. Amennyit télen mentem vele, az alapján tök jó.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz xy.zsolt #164604 üzenetére
Mivel nincs vele tapasztalat. Nekem évente kerekenként minimum felmegy két gumi, akkor van cserélve. De igazából akkor sincs, csak leöntve a maradék, és újjal keverve feltöltve. Mondanak 1 évet, 2-t, de ha nagyon nem akar elkopni a gumid, akkor én szelepmagot kitekerve kiönteném belőle x idő után, és összehasonlítanám az újjal. Ha ugyanolyan, akkor boldogság, ha nem, akkor meg mosás és csere.
Mennyi van benne: súly, lötyögtetés, szelep ki.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
A SUP karantén sorozatra jön valaki?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #164659 üzenetére
Felnőtt a korcsoport, nem? (18-29)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #164689 üzenetére
Ha a Schwalbenál az EPI az megfelel a TPInek, akkor az csak 67, míg a Vittoriánál 120. Aztán ha inchben nézzük, akkor a 2,25 súlya az elsőnek 610 g a másiknak verizótól függően 660-680 g. Szóval nagy csodákat szerintem egyik sem tud művelni, vagy az anyag lesz vékony / nem olyan sűrűn szövött, vagy nehezebb lesz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Mekkora vagy? Én is 100 mm-rel vettem át az XL vázat, csak akitől vettem, ő magasabb volt. Most 80 mm van rajta, a 188 cm-mel így most fain.
yyeahh: ez is egyén függő. Pl elvileg egyforma magasak vagyunk a fórumos Tóth fivérekkel, ők 19" vázzal mennek, én 21"-lal, csak a stucni más, és mindenki elégedett. Az is lehet, hogy ha jobban tudnék bringát kezelni, akkor jobb lenne a kisebb váz (fordulékonyabb), de egyelőre maratonozni jó a buldózer érzés.
robee19: szuper! Indulás után 5-10 percel húzkodd át a csavarokat majd.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Kb ekkora embertől vettem, szóval jó lehet. Ha dobsz egy képet oldalról a jelenlegi beállításokkal az sokat elmond.
Alg: ez Elite kulacstartó (ha nem tévedek), és abból az Cannibal így áll, mint a képen, a Custom Race meg fordítva. Szóval ha az utóbbi van, akkor nyertél.
arcitec: látom nem vittél még tetőn bringát.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz arcitec #164750 üzenetére
Akkor csak annyit mondok, hogy erőkar... meghúzod kézzel a rögzítő csavart, és pár billegés után az 1-1,3 m-es erőkar szépen lelazítja a keresztrúd és a tartó kapcsolatát. Akkor újrahúzva lazításig működik.
Tök jó a horgorgos tartó, ha van horog. Ha nincs, akkor drága, ha céges az autó, akkor meg nem is megoldható.
További verzió (ami mondjuk nálunk van), hogy van 3-4 autó, ami használja a tető tartót, de ha valamin nincs horog, az bukná.
Ja, és ha féltjük a bringát: előbb csúsznak belém hátulról, mint hogy én elfelejtsem a tetőn a McDrive előtt.
Ettől függetlenül ha teheteném, én is horgost raknék minden családi autónkra, de egyelőre ez nem megoldás (egyiken sincs horog ).nrg.960: ne izgulj, az elmondások alapján a csomagtartón mindig koppan.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz dbala #164755 üzenetére
Én középsulis korom óta 186-ot mondtam mindenhol, aztán a pulzuszóna mérésen 188 lett. Meséltem, hogy volt sérvem, nevetett a csaj, hogy simán lehet, hogy ennyit nyílt/nyúlt a gerincem az edzéstől/gyógytornától. Neked mondjuk brutál az a nyergvázcső a nyeregcsővel, de lehet, hogy csak a fully miatt. Próba cseresznye (van egy 90 gr-os 90 mm-es stucnim ).
Hasaggymeg: nem tudom, de ma lemértük a bringát... Nem vigyorogtam. (sóhajt)
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #164763 üzenetére
XT pedállal 11,36 kg. Mondjuk a Garmin tartó, meg a két kulacstartó is rajta maradt.
Amúgy nem lett semmi tuning rajta, csak sor, lánc, fékbetét csere volt, és feldobtuk mérni. Mondjuk az a vicc, hogy haverom karbon Trekje még nehezebb (Sid, Crossmax, 1x XT). Mondjuk bírják a gyűrődést.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz nrg.960 #164767 üzenetére
+yyeahh: gyári kerékszett, valami 520 g-os dt felnivel, szóval ott lehetne fogni 300 g körül egy 16xx g-os kerékkel. Fékből az xt 250 g-mal lenne könnyebb.
X01 váltó, GX kar+sor, X1 lánc, itt 70 gr-ot lehetne fogni a soron, de az nem ér nekem +40 eurot minden sorcserénél.
A hajtókar is valami S1000, abból jó lenne egy üreges, de súlyban nem nagy a különbség, inkább csak a felirat miatt lesz csere, ha lesz (MT900 kar marhára tetszik). Pedálból Eggbeater is kicsit könnyítene.
Illetve a gumik nehezek, most csak fejből a hátsó 660 g az első 740 g, ott viszont fontosabb nekem, hogy ne kapjak defektet, szóval ilyen 500 hrammos svábli meg sworks gumira ezért nem fogom lecserélni.
Szóval igen, tudnék rajta 1 kg-t csökkenteni, csak dönteni kell, hogy ez, vagy egy használt karbon outi. Mert kb ugyanannyi.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz xy.zsolt #164823 üzenetére
xc... Amúgy nem grammhuszárkodás, inkább álmodozás (részemről).
Főni, meg aki Börzsönyözne: Vácon az elmúlt napokban szerintem 1-2 órát esett az eső összesen, a port elverte, de ennyi. Bezzeg 10 km-re innen... láttam a szerpentinről csütörtökön is, hogy ott szakad, de azért fura, hogy eddig porban mentünk, most meg az a cuppogó sár, ami a felső 1 centit összefogja, és ráragad a gumira. Voltak olyan emelkedők, ahol 30-as (!) pedálfordulatnál elpörgött a kerék. Összességében jó volt végre nem porban menni, és ahol nem állt meg a víz, ott patent volt.
Bringamosásnál ujjal kellett letolni a ragacsot, mert a szórófej, meg a kefe nem vitte.
Van egy kicsit beégett kép is, hogy legyen nyoma. [kép]
Új cipő, új lánc, új sor bekopott.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Maximum1 #164832 üzenetére
CX-szel a Látóhegyen?
yyeahh: ne tudd meg mennyit szopott az elmúlt két hónapban egy váltófülért... Úgy kellett maszekban legyártatni.
Kulaccsal nekem nincs bajom, kicsit csöpög, de nem érdekel, meg igen, kemény a csöcse. Ellenben 500 ft, és ha csúnya, vagy nem takarítható, akkor csere. Ja, és átlátszó, tudom, hogy kell inni, vagy nem.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz manager2220 #164836 üzenetére
Maximum1: nem tudom, hogy hol mentetek fel, de van egy rész, ami nem lesz jó, már csak az áttétel miatt sem (kell a granny ring), de a gumi is necces. Az összesen kb 5-700 m, de a többiért megéri.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Jó ez kb, majd ha bírod, akkor a stucni fordulhat lefelé a sportosabb/mászósabb helyzet miatt.
Spd: szerintem reflex egy idő után. Illetve lehet gyakorolni fejleszteni az egyensúlyt, hogy ha megáll a bringa, akkor ne dőlj el, így vagy el tudsz majd indulni, vagy van időd kicsatolni. De szerintem ennek nem lehet utána olvasni, sokat kell menni, sokat kell tapasztalni, és a lábadban lesz. Nekem ez olyan, mint a kanyarban hogyan fékezz első, hátsó fékkel, hol a jó ív, hol legyen a súlypont, és hasonlók.hardline: mivel most a korona szabályok miatt divat lett a bringa, így nem a legjobb időszak kifogni az aranyhalat, de ha elmész pár boltba személyesen, az lesz a tuti. Bp-n ez egyszerűbb, mert több a lehetőség, de lehet, hogy megér egy kirándulást az, hogy végigjárod a boltokat. Az igazán jó akciók nem a neten lesznek, hanem személyesen az eladóknál, csak meg kell keresni. Tudom, közhely, de tényleg ez van. Esetleg egy körbetelefonálást próbálnék még meg, hogy ki mit ajánl a méretedben, de tényleg a legrosszabb időszakban keresed, szerintem most nem hogy kedvezménnyel, de inkább drágábban is el lehet adni bármit, csak legyen méret.
A kérdésedre nem tudok választ, én személy szerint nem vennék Rometet, mert sznob vagyok.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #164857 üzenetére
Tegnap mi is összefutottunk egy családdal, én természetben még nem is láttam ilyen kicsi vadmalacot. Kb 10 m-re voltak, először ők indultak meg a völgybe, aztán meg mi nyélen tovább, nehogy megkergessenek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz metrion #165118 üzenetére
A RaceSport az a könnyített versenygumi, csak belsővel használható, és jobban kopik. Az oldalába bele van sütve, hogy mikori gyártás, úgyhogy pontosan meg lehet mondani. 21 euro a bd-n darabja, így én használtat max ennek az árnak a feléért vennék, még ha RaceSport, akkor is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #165163 üzenetére
Szerintem egyik progi sem szinkronizál nevet a Stravára. Ott kell megváltoztatni (máshol úgyse nézi senki ).
A pulzusod azért nem ugrál, mert mindenkinek van egy pulzusérték, amiben kényelmesen teker, neked ez a 160 környéke. Innen lehet állóképességi edzésekkel lefelé lépkedni, illetve majd felfelé kitolni, hogy minél több időt bírj magas pulzuson.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz itouchfan #165274 üzenetére
Na, nekem ez az egyik gyengeségem, a technikás, meredek lefelé (a másik meg az összes mászás ). Én ha eddig estem, akkor nem sebességgel, hanem ilyen lefelé léptetős helyeken gyök kettővel megakadt a kerék, én meg át a kormányon. Amióta felraktam 1 cm-rel kisebb stucnit és a kormányon tekertem előre felé (a markolat így kicsit feljebb áll), azóta jobban át tudom úgy helyezni a súlypontomat a nyereg mögé, hogy jó legyen.
A fóti Somlyón lévő köves lefelét tudom felhozni példának, ahol előtte nem tudtam/mertem lemenni, most meg igen. Egy nem olyan jó videót, és egy képet találtam róla, de szerintem azért látszanak benne a lépcsők, és hogy mennyire meredek. (Dropperes fullysok nem röhögnek! )
Szóval esetleg egy ilyet próbálj meg. De ez is egyén függő, mert ha valakinek a magasságához képest hosszabb a lába (szerintem én ilyen vagyok), akkor a magas nyereg mögé nehezebben ül be, mert nem éri el a kormányt. Jó a dropper, ha nem zavar a súlya, meg a szervizigénye (mert azért az kap sarat), illetve nekem pl. gond, mert 27,2 mm-es nyeregcsövem van, amihez rövid rugóutas dropperek vannak, illetve a becsúszó még vékonyabb, ami kérdés, hogy jó-e a 80 kg-hoz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #165297 üzenetére
Fentről elég jól belátni, jön-e valaki, mire az aljába érek, akkor meg úgyis hallják, hogy jövök, és ugrálnak félre.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #165304 üzenetére
Nem tudom, szombat óta nem voltam az erdőben, akkor f*s vó't! Szombaton kezdődik a zárt pályás versenysorozat, én azon leszek. Remélem szombaton jó idő lesz. Ha előtte esik, az nem zavar.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Kéne egy kört menni a Naszályban egy gravellel.
[link]Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
A vasparipában gyári kónuszos noname csapágyak vannak, elöl a gyári, hátul talán csak 15 éves, mert cserélve lett a kerék egy félresikerült bunnyhop miatt. Újrazsírozva tökéletesen futnak, pedig volt már szétszedve.
A Focusban az átütős Deore agyakban már elöl hátul kellett kónuszt cserélni egy-egy elázás, sarazás után (majd nem azonnali szétszedés, persze) után, állítgatta a mester, de mindig az volt a búcsú mondat, hogy nézzél valami iparist.
A Meridában iparis van, amikor vettem, kicsit kotyogott az első, 3000 ft volt bele a két csapágy, olyan lett, mint a vaj. Hátulra egy évvel később szintén ennyi. Képeket szoktam berakni, hogy mit kap. A Shimano kónuszoknak is darabja (!) ennyi, csak a Bringabutikon kívül senki nem rendeli be, és a megrágott rendszernek csak két elemét cseréled (kónusz+golyók), a tengelyt (túl oldalon nincs kónusz) és az agyat nem.
Az otthoni szerelésről, meg a csapágypréselgetésről meg csak annyit, hogy régen ha megjött a Lada (mindenki behelyettesíti a sajátot) , akkor egy hónaposan már szerelték a parkolóban,meg az út szélén, mert lehetett. Ma meg egy darabig nem kell szerelni őket, ha kell, akkor meg a szerelő megcsinálja, mert nap, mint nap "csapágyat présel". (sarkított példa, de remélem érthető)
Amúgy a tuti megoldás az lenne agyba is, mint a középcsapinál: egy menetes csészében a zárt csapágy.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #165491 üzenetére
Gyakorolni kell a körbeforgatást, hogy melyik pedálfázisban melyik izmot kell dolgoztatni, hogy mindig legyen hajtóerő. A pattogás azért van, mert csak lefelé nyomod a pedált.
Gyakorlásnak jó, ha csak egy lábbal tekersz, fél-1 perceket, vagy tekerésnél odafigyelsz, hogy csak egy mozdulat legyen benne mindig (mondjuk ahogy a térdeddel dekáznál a labdával). A teljes kört is alacsony pedálfordulaton lehet megtanulni, és azt gyorsítani.
Nyilván mindehhez patent pedál kell.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Köszi mindenkinek, igen, Fortuna kemping. Érdekes volt ez a körözés, a pályabejárásról haza akartam menni, de aztán kialakult a mókuskerék.
Csokicsibesz: straván nézted a köridőt v máshol?
Majd írok beszámolót[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen