Hirdetés
Hirdetés
-
AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
it Újabb tőkét tudott bevonni egy AI-alapú toborzóplatform, ami érdekes jövőképet vetít előre.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
HMD Skyline - jó szerelés
ma Az eddigi legnagyobb tudású HMD telefon lépett piacra, ami külsejében a Lumia modelleket idézi, más szempontból viszont az utóbbi évek Nokiáinak problémáit hurcolja tovább.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz ivana #181277 üzenetére
a vezeték nélküli computerekre is ezt mondták, hogy "de majd a pelotonban" ... soha nem lett semmi baj belőle.
nem védeni akarom az AXS-t, mert felesleges feature a vezeték nélküliség önmagában, de interferenciára alapozni a nemtetszést felesleges. van más baja, ami miatt hülyeség, mondjuk kezdésnek a két akku - főleg úgy, hogy az ebike-ok egyre nagyobb teret nyernek, és hát egy váltó szempontjából az ebike 6-700 Wh akkuja sokmillió váltásnyi energiát tartalmaz, ergo biztos egyszerűbb 2 csirke kábel a vázon belül az akkuig mint minden váltónak külön li-ion akku
ez egy olyan dolog a Sram-tól, ami azt hivatott mutatni, hogy technológiai fölényben vannak a Shimano-val szemben (vagy tervezésiben, piackutatásiban, mindegy minek hívjuk) semmi más célja nincs. a Renault is ezért csinál Alpine sportautót, a Mercedes AMG-ket, a Samsung meg 85" méretű 8K felbontású tévét, vagy összehajtós kijelzőjű telefont 800 ezer forintért.... egyik sem egy létező problémára ad megoldást (vö 130-as sebességkorlátozás a pályákon, vagy nemlétező 8K tartalom)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Runner_fxr #181326 üzenetére
nem 29" kerék van a Stereo 160-ban?
abban viszont nem értünk egyet, hogy a Horst-link annyira "más liga" lenne a VPP-hez képest, sőt.
az én véleményem az, hogy azért van VPP a piacon, mert a Speci védi az FSR-t, és a VPP igazából csak egy Horst-link rugózás, azzal, hogy közelebb került (a láncvillán előrébb) a monoblokkhoz a negyedik forgáspont.
tovább megyek: a kétféle viruális forgáspontos megoldás között (Mestro vagy DW Link / VPP) nagyobb különbség van, mint a VPP és az FSR között.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Runner_fxr #181434 üzenetére
a Meridádon nem volt Horst Link! a Merida egy megtámasztott egyforgáspontos rendszer (a fő forgásponthoz képest a hátsó tengely egy köríven fordul el, ellentétben az FSR-el vagy bármelyik virtuális forgásponotssal, aminél vagy egy kilapított S vagy egy egyenes vonalon mozog) a Meridád rugózása minden esetben merevvé válik, ha fékezel - az FSR (vagy másoknál Horst link) és az összes virtuális forgáspontos váz, plusz a Trek ABP nem válik merevvé.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Gerr'y #181455 üzenetére
enek szerintem annyi az esélye, mint lónak a hátúszásra
annyira megy a piac, hogy lassan teli ár FELET is elvinnének mindet a vevők
talán nem véletlen, hogy idén egyetlen márkának sem volt semmilyen akciója“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz szitaati #181459 üzenetére
a nyomdafesték sok mindent elbír, de az, hogy nincs a márkának egy rendes európai weboldala, az elárulja a lényeget.
ha baj van, akkor meg mehetsz a sóhivatalba...
gondolom nem olcsó egy ilyen karbon váz, de garanciális problémával mit kezdesz majd?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz jjeahh #181461 üzenetére
az megvan, hogy ez egy 2018-as oldal, igaz? azóta nincs semmi se módosítva rajta, a fent lévő katalógus is 2018-as, a termékek is mind 2018-asok (9000-es szériás XTR például)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz GaezhyFeri #181628 üzenetére
egyrészt forum.bikemag.hu másrészt azért AKKORA hőtágulásbeli különbség nincs, hogy a meghúzás problémát jelentsen.
először kilazítod a kormányszárat rögzítő két csavart, és csak utána húzod meg a kupak csavarját, igaz?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz GaezhyFeri #181631 üzenetére
akkor neked nem egy rózsa van beütve a villanyakba, hanem egy starnut szerű dolog
ilyen, vagy ehhez hasonló elvű valami:az a csavar (a negyedik) azért felel, hogy a starnut megfelelően feszüljön a villanyakban
azt meglazítod, ütközésig letolod, majd újra meghúzod. az lesz a biztosítéka annak, hogy a kupakban lévő csavar össze tudja húzni eléggé a rendszert
de miután a kormányszár két csavarját rögzítetted, ahogy írják töbebn is, akár az egészet elfelejthetnéd, mert azok nem tartanak (vagy nem kellene, hogy tartsanak).[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Mauzes #181650 üzenetére
még van idejük
úgy van, hogy felhasználóként megkéred a támogatói okiratot (megpályázod és megnyered) és 180 napod van átvenni a kerékpárt a kereskedőtől
és ha nem jön meg ezidő alatt a kerékpár, akkor buktad a támogatást
lehet csak arra várnak, hogy legyen készletük, amire lehet pályázni...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Mauzes #181652 üzenetére
ne legyenek illúzióid, az "értelmes" a Shimano/Bosch/Brose motornál kezdődik
nagyon neccesen tartozik bele a Bafang, és meglátásom szerint a Shengy, az Nxus meg a többi kínai ismeretlen háttérrel és supporttal (3 évig meg kell tartani a kerékpárt!!) hiába jó árban, nem tartozik az "értelmes" kategóriába...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Mauzes #181658 üzenetére
nekem hiába mondod, szerintem ár/érték arányban sem jó ez az agymotoros bringa
Runner_Fxr le is írta, hogy miért, montinak néz ki, de annak pont nem jó.
ha trekking lenne, akkor talán, de továbbra is fennáll a kérdés, hogy mi van használat közben? a Deka mit csinál egy olyan kínai agymotor gyártó motorjával, ha baj van? meg te szeretnéd 3 havonta szervizbe vinni, mert mondjuk szoftveres problémája van?
a nyomatékszenzor amúgy nem egyértelműen jelenti azt, hogy a teljesítmény leadás természetes érzetű, hidd el, 3db ebike-om van, azért nagyjából tudom miről beszélek.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
őstag
válasz Mauzes #181692 üzenetére
ahogy a nemzetközi piacot nézem, nagyjából a €2000 az alsó határa egy olyan ebike-nak, ami alkalmas terepre, szóval a 660e itthon teljesen reális ár
egy Cube Reaction Hybrid 400 listaáron 720e és a 60 ezernyi különbség (10%) nagyjából a branding összege - ebből is látszik, hogy "normális" alkatrészekből másnak sem lesz olcsó bringát előállítani. plusz szerintem még mindig él a kiskereskedőknél az a rossz szokás, hogy nem akarják elengedni a vevőt és inkább török kofásat játszanak (letolják az árat) csak ne menj el a dekába megvenni, szóval az a 720-as bringa a végén lehet, hogy 660-ból is megvan.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Runner_fxr #181730 üzenetére
azért ugyan annak a kerékpárnak (felszereltség, váz alapanyag) az analóg és elektromos változata között még mindig van jó 5kg súly különbség
hiába 2600 gramm az új EP8 Shimano motor, az igény a nagyobb akkukra (700 Wh) érdemben nem csökkenti a rendszersúlyokat“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Runner_fxr #181740 üzenetére
megnéztem, de a weboldal szemérmesen nem listáz súlyokat
ettől függetlenül a motor és az akku súlya mindenképp plusz, nem tudsz elcsalni sehol máshol a sima vázhoz képest az "üres" pedelec vázon.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Runner_fxr #181745 üzenetére
áhá, megvan a turpisság, az akku 360Wh csak
mert túl szépnek nézett ki, hogy igaz legyen a 18,18kg
( a range extendernek nincs súlya a tesztben)amúgy nem szoktak tetszeni az Orbea bringák, de ez kifejezetten szép, és a legszebb e-mtb amit eddig láttam
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Runner_fxr #181826 üzenetére
még egyszer átfutottam a cikket, nincs benne, hogy a tesztelt bringa nem 18,18kg lenne - ezt megerősíti a német cikk is, ők 17,96-nak mérik az M-Team-et, mindkettő teszt ugye ezt a modellt tesztelte
mindkettő azt írja, hogy van egy elméletben 16,2 kg-os modell (M-LTD)
de egyiknél sincs kiemelve, hogy ez a súly a range extenderrel vagy anélkül értendő-e
és én attól tartok, hogy az M-LTD 16,2 kg súlya és az M-Team 18kg körüli súlya mind az extender nélkül értendő (ha azt veszem, hogy tényleg 1,4kg az extender súlya, akkor a 18-ból levonva az 16,6kg maradna az M-team verzióra, és 1000€ különbség, szerintem ennyire nem lövik magukat lábon, hogy csupán 400 grammot faragnak a csúcs modellen...)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Runner_fxr #181834 üzenetére
ebben teljesen igazad van, a 18 kilós extenderes rendszersúly is jellemzően 5-6 kg-al könnyebb, mint az árban hasonló standard termékek (Cube Stereo Hybrid SLT 23,6kg, Scott Genius eRIDE 900 Tuned 22.9kg és ne is beszéljünk a németek lieblingjéről, a sárnehéz és szerintem bűnronda Haibike Duro Allmtn 10.0-ről ami 26,9kg) és jó egy kilóval könnyebb, mint a hasonló elven megépített Specialized Turbo Levo SL (17,35kg) amiben szintén kicsi az akku
és még szép is! és ahogy nézem, a Trek-féle ABP felfüggesztése van, ami szintén jónak ígérkezik... 2-3 év múlva, mikor az első németek elkezdik eladogatni, majd lehet rákívánok“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz xy.zsolt #181926 üzenetére
ez mivel jobb, mint egy téli kamásli? (mármint ez + egy kamásli, amiről feltételezem, hogy nem kifejezetten téli)
vagy te a téli kamásli alá még extrának beteszed ezt?nem próbáltad a hőtükör fóliás trükköt a talpbetét alá?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz sebgutkopf #182031 üzenetére
olcsó menetrögzítéshez jó az asszony által már nem használt körömlakk is, vagy bármilyen vastagabb lakkfesték
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz sebgutkopf #182042 üzenetére
nekünk piros Loctite van (243) ami az ő besorolásuk szerint "közepes"
ehhez képest a már szilárdulásnak indult festék vagy körömlakk akkor kb a "gyenge" szint
mindenképp jobb, mint a semmi, de csodát azért nem ettől kell várnihasonló ötlet, mint a kormány markolat alá fújt hajlakk, ami felhelyezéskor síkosít, utána meg ragaszt - a csavaros markolatok korában persze nincs már rá szükség, de régen használták bőven (én is)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #182053 üzenetére
nálam se az összes körömlakk vált be, majd hazamegyek megkeresem melyik volt, amelyik működik
de mondom, piros Loctite (253) szintet ne várjunk tőle, én forgáspont csavarokat szoktam rögzíteni ezzel a módszerrel[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz sebgutkopf #182121 üzenetére
mi az a 12-es kazetta, ami feltehető régi Shimano agyra? Sunrace?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
egyetértek Runner-el, a gyerek ha nem is tudja mit hajt olyan szinten, ahogy te tudod, azt észleli, hogy jó minőség, és, hogy könnyebb vele hajtani, hogy be tud vállalni vele olyat, amit a másikkal nem, hogy a féke, váltása rugózása fényévekkel jobb, mint az áruházi gagyinak
sok versenyre járok (ha nem is résztvevőként) látom, hogy a gyerekek milyen elánnal bringáznak egy-egy XCO versenyen már U12-ben is...
kár, hogy a fiam még csak 10 hónapos, mert ha 12 éves lenne akkor ilyet kapna“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #182560 üzenetére
körhátamper... néztem egy ideig, mire leesett
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Runner_fxr #182664 üzenetére
szar"szuboptimális" a feje annak a Parktool-nak, mert a szilikon kis gumi "csöcsökkel" rögzül a vasban, és ha azok elszakadnak (márpedig elég egy ferdén beletett valami, ami meghúzás után megcsavarodik benne) akkor leszakad róla, és kiesik a pofák közül a szilikon..
[link] saját kép
szerintem a Feedback Sports Pro Elite jobb konstrukció, használni is könnyebb
(persze kevésbbé menőnek néz ki, meg a Parktool "nagyobb név")“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #182678 üzenetére
én csak műkedvelő vagyok, nem szakmabeli mint Runner_fxr
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Runner_fxr #182721 üzenetére
igen, annak a 3 lábnak én sem vagyok híve, ezért csak a fejet kell megvenni, és csinálni neki egy plafonról lelógó tartót.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz belsodavid #182752 üzenetére
én megpróbálnám itt
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #182872 üzenetére
miért akarod szétszedni?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #182877 üzenetére
nekem van egy Saint fékkarom, amit fel tudok ajánlani donornak
köpi az olajat (ismert Saint betegség) de már nem garis...
https://i.ibb.co/L9w3K1k/IMG-9506.jpg
https://i.ibb.co/4NVwhpx/IMG-9507.jpg
https://i.ibb.co/whHXTRx/IMG-9508.jpg
annak úgy látom a videódból, hogy kiszedhető a tengelye (mert csavar van a fékkarban)
érdekesség, hogy az újjabb Saint fékkaromnak nincs imbuszcsavar ott hátul azért, hogy kiszedhető legyen a tengely, annak ellenére, hogy valószínűleg csavarral van rögzítve... tudnám hogy csavarják be, ha nincs feje annak a csavarnak? ettől függetlenül 1:1-ben ugyan az a Saint kar“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #182889 üzenetére
ami ott van, az tömör, de ránézésre menetes
mint egy hernyó imbusz, aminek nincs feje
(már mint a stift, ami tartja a tengelyt, amin a kar forog)közben megnéztem, haverom új XT-jén is ilyen szerelhetőnek tűnő kar van, de abból se lehet kicsavarni azt, ami tartja a fékkart a tengelyen... mintha gyártáskor amikor összeteszik egy letörhető kis csap lenne, amivel becsavarják és kakukk, onnan se ki se be.
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz sebgutkopf #182895 üzenetére
az si.shimano.com listáz minden alkatrészt, amit elméletben be lehet szerezni.
aminek nincs Y-al kezdődő cikkszáma, az nem rendelhető
egy BL-M6000-ben nincs túl sok rendelhető alkatrész“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz bringasisti #182898 üzenetére
simán lehet, én csak a végeredményt látom, és tippeltem
(igazából nem voltam biztos benne, hogy létezik ilyen technológia, de látom igen)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #182915 üzenetére
akkor hiába lenne a Saint kar? nincs benne, ami neked kell? (műanyag pöcök?)
ez is hátrafelé folyik egyébként, a dugattyútól a fékkar felé, de az a tömítés tudtommal nem cserélhető bár még nem próbáltam szétszedni, lehet neki ugrok este“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #182935 üzenetére
ezeknek az alap felépítése szerintem egyforma, nem hiszem, hogy a japánok többféle öntőformát használnának...
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #182939 üzenetére
na persze, nem bírtam és szétkaptam a Saint kart
hát, nagyon nem olyan, mint a tied
https://i.ibb.co/fkwXQsC/IMG-9515.jpg
https://i.ibb.co/bbzyMQD/IMG-9516.jpg
https://i.ibb.co/Q9BY0Sn/IMG-9517.jpg
https://i.ibb.co/Z8xrZjY/IMG-9518.jpg“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #182946 üzenetére
az a törött fekete bizbasz az első képen lévő vékony tengelyen van rögzítve, csak én nem tudtam azt a kis tengelyt kiütni a helyéről. azon forog el.
ezt a műanyagot nyomja a Freestroke csavar, annyi a feladata igazából, hogy a dugattyút bentebb tolja ha csavarod a Freestroke csavart befelé (most összeraktam nélküle, és szerintem így is működne a kar)
a dugattyúnak két gumitömítése van, de mindkettő a dugattyú első felében, azaz ha hátrafelé kintebb is jön, attól még nem kéne folynia...
nem látom miért kell(ene) egyébként rögzíteni a dugattyút a hátrafelé kieséstől, mikor az a nyomórúd eleve megakadályozza a kiesést. szerintem ez a kis fekete műanyag, amit eltörtem** semmit nem tud érdemben fogni, akkor sem, ha még ép. annyit biztos nem, mint egy seeger gyűrű.** ép volt, mielőtt nekiálltam szétszedni, csak nem tudtam mi az, és hogy jön ki, szóval nekiálltam feszegetni, el is törött azonnal
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen