- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #179984 üzenetére
Trek-ebb, modernebb, traktorabb. De hasonlóan sáros .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #180016 üzenetére
Írtad már párszor . Nem jön ki annyira amúgy, nincs magasabban a nyereg a kormánynál . A harmadik képen amúgy az is összezavarhatja a szemlélőt, hogy olyan helyre sikerült letámasztani, ahol a hátsó kereket megemelte a terep egy picit. Alig látszik, de sokat számít, pl. ezen már kb. egy síkban van a két kerék:
Amúgy meg lehet ezen javítani: kell venni egy -17 vagy akár -30 fokos stucnit .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180023 üzenetére
Csak most jöttem rá, hogy ez egy saras kép lett, pedig a felszálló köd miatt fotóztam
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Amúgy ha már sár, a tegnapi után nem lett olyan vészes . Mondjuk úgy, hogy volt már sarasabb.
Be is rendeltem egy tartalék középcsapágyat a biztonság kedvéért, meg a télen megpróbálom megcsinálni a teló nagyszervízt (upper tube?).
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180030 üzenetére
Nem igazán értem miért féltik a haverok is a sártól a bringát . De most komolyan, tapasztalataim szerint így a mini sárvédővel a telónak többet árt száraz nyári tekeréseken a rengeteg rárakodó por, a kerékcsapágyak nem kapnak olyan sok sarat és ha mégis tönkremennének 1-2 évente 1x, egy ipari csapágy 6 euró. A középcsapágy az, aminek tényleg rosszat tesz a folyamatosan rárakodó sár, de az is csak 12 euróba kerül. Na most ha tönkremegy szezononként egy kerékcsapágy és egy középcsapágy, az összben 18 euró évente, most komolyan, ennyit nem ér meg az élmény és hogy szabadon, felhőtlenül veretheted sárban? . A lánc még ami hamar rozsdázik, de így is kihúz minimum 2500km-t, ami szvsz egy montin rendben van. Az egyetlen ami engem is zavar a sárral kapcsolatban, az a bringamosás, ezért ha már sarazik az ember, érdemes minimum 3 órát veretni, vagy legalábbis hosszabbat, mint amennyi időt a bringamosással elt*kölök .
szerk: persze azért Shitmano agyakkal és négyszögtengelyes középcsapággyal nagyobb szívás lehet a sarazás, mint iparis-integrált cuccokkal.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180038 üzenetére
Ja, ez elég gáz így, olyankor max aszfaltozni érdemes.
Toobee: 6 csapágy? Olyant sem láttam.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Tegnap amúgy megint megtámadott 4-5 pásztorkutya, konkrétan nem engedtek tovább és el kellett meneküljek. Szerencsére nem szaladok vagy túrázok, hanem bringázok, mert gyalog semmi esélyem nem lenne ilyenkor... Úgy tűnik felénk ennek a juhász maffiának soha nem lesz vége .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180059 üzenetére
Az a 4-6000km durva
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #180065 üzenetére
Köszi! Nem tudom ebben van-e egyáltalán zéger, de meglátom. Butter és 15wt olaj akad itthon, valamikor rendelek 5wt olajat is.
Hasaggymeg: ha montisként általában 80-90-es a csapásszámod, az szerintem brutál, a sok technikás emelkedőt én szinte mind izomból mászom meg, másképp képtelen vagyok. Aszfalton persze nekem is megy a pörgetés, de terepen strapálom rendesen. Sár, por bőven akad nálam, keresztbeváltás soha . A legutóbbi láncom 2500km körül kezdett ugrani 11T-n, de a láncnyúlásmérő 0.75-ön még nem esett bele. Mivel zavart az ugrálás, inkább cseréltem.
xy.zsolt: outival más lehet az élet, nincs lower leg service , a csapágyak örökké tartanak, a lánc is sokkal tovább él. A kopó féken és gumin kívül egyáltalán van, amire költeni?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #180068 üzenetére
Akartam is írni, hogy szép az a váz és a színe is nagyon bejön . Ha rákapsz a terepezésre, lehet kevés lesz idővel a 2.0", nekem legalábbis a 2.25" pont határeset, ez alá nem mernék menni a helyi terepen, lájgtosabb terepen talán. A 45-ös stucni nagyon rövid, bár ha trailos génjei vannak a gépnek, akkor elmegy, a 700-720mm kormány xc-n szerintem alap, trailokon meg még szélesebbek szoktak lenni. Szerintem megszokás kérdése, én montival kezdtem a bringázást, ahhoz szoktam és az outisokhoz mindíg az az első kérdésem, hogy nem nehéz irányítani a bringát annyira keskeny kormánnyal? Mert én tuti bedőlnék a bokorba az első 5 méteren . Persze idővel tuti megszoknám azt is.
Örülök amúgy, hogy tetszik, valamiért én azt hittem, hogy nem fogod szeretni ezt a monti dolgot.balazs1022: 2019-es Recon RL:
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Hát ezt nagyon csúnyán megszívtam asszem, méghogy könnyebb az ipari csapággyal az élet . Megpróbáltam kiütni a rossz csapágyat az agyból, de csak a közepe esett ki és a külső gyűrű benne maradt. Hiába ütöm, hiába melegítem fel, meg sem moccan . Remélem ennek nem új agy lesz a vége, mert akkor ugyanott vagyok, mint a Shimanoval .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz dobolan #180102 üzenetére
Nincs ilyesmim itthon, de nem is értem amúgy sem. Belepréselni bele lehet menetes szárral és alátéttel, de kiszedni? Az agyba egyáltalán hogy rakom bele az alátétet? Mert belülről kéne kinyomni-kiütni. A kiütéshez tudtommal ilyen kéne, de ezt már ezzel sem lehetne kiütni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180108 üzenetére
Pont így próbáltam, elméletben működik, gyakorlatban meg sem mozdul, pedig a végén már nem óvatosan üttem, hanem izomból . Megpróbálom beáztatni később csavarlazítóba, ha azzal sem megy, tanácstalan vagyok .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180111 üzenetére
Meg, de azért pár ütés után lecsúszik. Azt ütöm, van egy zéger gyűrű, ami belülről tartja a csapágyat, de azt már kiszedtem onnan. Műanyag nyelű, de lehet ütni ezerrel . Nem moccant meg, pedig két és fél órája szenvedek vele... csavarlazító úton van, egyelőre nincs nálam . Úgy legyen.
Fotót később lőhetek, de amúgy egyszerű mint a faék, semmi extra. Az agy belül egy henger, két végén két belepréselt csapággyal, amiket belülről egy-egy zéger gyűrű tart, hogy ne csússzanak beljebb, kb. ennyi.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #180117 üzenetére
Mintha értem, de nem vagyok biztos. De ha jól értem, túl sok meló, mert mindent be kell szerezni franc tudja honnan úgy, hogy érteni sem értek hozzá és nem igazán leszek előrébb. Mármint ha kijön, akkor valszeg csavarhúzóval is kijön, csak moccanna már meg .
Azóta WD40-ben áztatom, nem segített, most csavarlazítóban próbálom, de van egy olyan érzésem, hogy ez sem fog és a kerék kuka . Azért az elég gáz lenne#180118 dobolan: Kösz, próbáltam, befelé sem mozdul.
#180120 ZolkoW: Igen, a Nobby nehéz traktor lett, a Schwalbe-nek már nincs könnyű agresszív xc-semitrail gumija. Ez jó alternatíva lehet, vagy ha jobb oldalfal kell, ez. Esetleg a Maxxis Forekaster.
#180112 Hasaggymeg: az a csapágy beragadt külső gyűrűje:
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180121 üzenetére
Egyformák a csapágyak és kifelé kell ütni. A gyűrű a vájatban feküdt. Ábra: [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #180126 üzenetére
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz dobolan #180128 üzenetére
A műhelyben van, de nem igazán látom értelmét és a kereket hogy tudnám abba befogatni? Mert szét nem szedem.
bringasist: mint írtam, a menetes szár belepréselni jó, kiütni nem.
f4lcon: nincs eszterga és pvc cső itt már szvsz nem segít, lassan a fém csavarhúzót is szétcsesztem és hiába üttem a végén már teljes erőből, meg sem moccant. Áztattam is WD40-ben, majd csavarlazítóban, az sem segített. Nekem nagyon úgy tűnik, hogy pont én leszek az élő példa arra, hogy mennyire meg lehet iparis kerékkel is szívni . Az éjszakára beleraktam WD40-be, hadd ázzon még és ha reggel sem jön ki (szvsz nem fog), akkor vehetek új kereket, ami jó nagy sz*pás . Egy normális agy és fűzetés kb annyiba fáj, mint egy kerék, szal... szerintem nem éri meg ezen a szinten fűzetni. Eléggé kiábrándító a dolog, mert pont azért vettem iparis kereket, mert az tartós és könnyű szervizelni, de ha minden szezonban új kereket kell venni, hát... .
dobolan: ez nem rossz ötlet, de tartok ettől a száras menetes izétől, mert messze van a csavarbolt, odáig el kell gyalogolnom a kerékkel, magyarázkodnom, mint egy hülye, nem tudom az is mennyibe fog kerülni, abszolút nem értek a dologhoz én sem és ha a végén több mint valószínű, hogy azzal sem sikerülne, csak szétcseszné az új csapágyat is, és akkor öngyi leszek. Amúgy meg már be van rendelve kínából egy ilyen préselő szett. Fura, hogy videókban anyira egyszerűen, lazán ütik ki és be a csapágyakat, hogy hihetetlen. Nem értem nálam miért nem műkszik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz dobolan #180136 üzenetére
& bardi & ZolkoW: ha bent hagyom a régi gyűrűt és ráhúzom az új csapágyat, azzal csak egy baj van: ha a csapágy tönkremegy és megint cserélni kell, megszívtam, mert a berohadt gyűrűvel együtt tényleg nem fogom tudni kiütni. A másik meg, hogy ha ennyire be van rohadva a csapágy külső acélgyűrűje, egy gyengécske anya hamarabb fog szétmenni, mint, hogy megmozduljon a gyűrű. De persze ha más választásom nem lesz, egy próbát megér a dolog .
ZolkoW: ja ezt most kezdem érteni
sticky35: ha jól értem ez csak akkor műkszik, ha a túloldalt is ki van szedve a csapágy.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #180187 üzenetére
A Barzo már gyorsabb gumi, de ha ez nem gond, hajrá. Nekem ez a bajom vele, meg az, hogy a 2.35" 57-es, ami azt jelenti, hogy egyel szélesebbet kell venni, hogy a 2.25" Nobby szélességét kapd. Ez még oké lenne, de az 57-es Barzo már nincs olyan jó súlyban... . A goodyear escape 29x2.35 van még jó súlyban, Nobby szerűen agresszív és dicsérik is. Ha elkopik a Nobby, szerintem én kipróbálnám a Pirellit, csak sehol nem írja hány mili széles... remélem a 2.2"-es 57mm.
#180188 bardi: Performance Rocket Ron? Mert a belépő Performance Nobby nálam is ezt csinálja, az EVO nem.
Más: köszi mindenkinek a tanácsot, ki nem találnátok végül mi volt a gond. A manual és a tutorial videók ellenére kiderült, hogy csak egyik irányba lehet kiütni a csapágyakat . Hassagymeg-nek volt igaza és én üttem rossz irányba, mint állat... Ez a menetes szár + alátét + anya DIY szerszám tényleg olcsó, viszont a menetes szár vagy másfél méter, alig fértem vele a házban . Ma letesztelem a kereket, mert nem vagyok biztos benne, hogy az utolsó zieger gyűrű rendesen a helyére ment, remélem nem csúszik el a kerék oldalirányba, szerintem csak az akadályozza meg.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #180245 üzenetére
Szerintem ez a SAG dolog csak arra jó, hogy kapsz egy számot amit nagyon nem jó túllépni, mert akkor felütöd. Pl. 100mm villa esetén mondjuk 25mm. Én sosem tudtam kizárólag SAG alapján belőni a megfelelő nyomást, mert ha picit mozdulok vagy egyet fingok, rögtön másképp ül be, gyakorlatilag ha 3x SAG-et mérek, 3 különböző eredményt kapok. Kell tesztelgetni, kisérletezni a nyomással, megpróbálni előidézni rizikós helyzeteket, pl. a kormányra tehénkedve belemész egy 20 centis gödörbe és ha túlélted, meg maradt még 1cm tartalék rugóút, akkor király vagy .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #180254 üzenetére
Érdeklődj lámpás topikban akku ügyben, Liitokala, Samsung, LG alin szokott lenni olcsón, a noname kínai meg olcsó random 100000mah akkuk nem jók semmire. Vagy ha nem bízol aliban, akkor gearbesten és banggoodon is akad néha jó áron jó minőségű izmos akku.
Ott van még esetleg a Lumintop b01, itt szokták ajánlani, drágább, de annyival talán okosabb is, pl. fogad 21700 akkut és STVZO (nem vakít). Amúgy el sem tudom képzelni milyen lehet ez az 1800 lumenes S2+, nekem a régi ezres van más leddel.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #180261 üzenetére
Nem tom milyen, de nem nehéz.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180267 üzenetére
2.35" agresszív trail gumiban nem. Nobby 29x2.35" 890g-1045g keveréktől függően. Conti Trail King 29x2.40" 935g, Vittoria Agarro, ami valójában csak 57-es, 850g... tudtommal a többi gyártó sem megy 800g alá ebben a kategóriában. Eddig a Nobby EVO nagyon eltalált gumi volt, ellenálló, könnyű, agresszív, jó gördülési ellenállással, de ezt az újat elcseszték, kőnehéz lett. Szal örülni kell annak a néhány trail-agresszív xc guminak ami még 800g alatt van, ilyen a Forekaster és az Escape.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180271 üzenetére
Ja, azzal a mintázattal és méretben az nehéz . Elég egyszerű, az agresszív xc, trail meg enduro gumik vaskosabbak, több az anyag bennük, főleg mert sokkal nagyobbak a bütykök, így sajnos nehezebbek is. Lemérve amúgy a régebbi Nobby EVO 29x2.25" gumim ha jól emlékszek 690g-ot nyomott, ami kva jó. Nagy kár érte, hogy elcseszték .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Hasaggymeg, van aki 7km/h alatt DH-zik
bardi: engem is sokáig összezavart, hogy csak a Schwalbéknál lehet bízni a colos méretezésben, más gyártóknál nem, szal szerintem is inkább az etrto-t nézd, mert pontosabb és még akkor is érhetnek néha meglepetések.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180312 üzenetére
Nyáron sosem lesz olyan király a táj, mint ősszel és csak a csapágyak nem bírják a sarazást nálam, de ha évente el kell költenem 20 eurót csapágycserére hát egye fene . Mai rövid:
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180322 üzenetére
Forog, gurul, minden oké . Csak az egyiket cseréltem Enduro-ra, a másik NSK és benne hagytam. Van 3 tartalék csapágyam és mostmár szerszám meg tapasztalat is, szal lehet sarazni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #180335 üzenetére
57-es gumit használok 21-es felnin, haverom meg ugyanilyen széles felnin 60-ast, mindkettőn ilyen szélességű gumi volt gyárilag is és sosem volt gondunk vele. Szerintem nyugodtan nézegesd csak az 57-60-as gumikat, h olyan széleset akarsz, mert jó lesz. Gondolom xc bringa, arra amúgy is talán az 57-es a legáltalánosabb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #180341 üzenetére
61 kiló vagyok és tubelessesítve vannak az 57-es gumik, ezért alacsonyra tudom engedni:
- nedves-csúszós körülmények között elöl 1.5 bar - hátul 1.7 bar
- száraz, sziklás terepen 1.6 - 1.8 bar
- aszfalton 2.5 bar elöl hátul (a Stan's azt ajánlja, hogy tubelessel max 2.75 bar legyen a nyomás)
Ilyen nyomásokon sosem üttem fel én sem. Amúgy ezzel is le tudod csekkolni a megfelelő nyomást, ha droidos telód van, de csak pontos nyomásmérővel vagy montis pumpával lehet jól belőni, az átlagos műhelypumpákkal 1.xx bar-ra nem lehet.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Valaki nemrég írta, hogy sikerült kiégetős módszerrel helyrehozni az olajas fékbetétet. Jelentem, nekem is! Pedig a csiszolás, alkohollal törölgetés nem hozta helyre. Kiégetéssel viszont már másodikat "javítottam" meg.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180372 üzenetére
Arra nem is gondoltam, hogy leválhat, de amúgy valszeg kicsi az esélye. Nem sütőben égettem ki, hanem láng fölé tartottam pár másodpercig, szvsz amikor egy hosszú lejtőn fékezel is lehet felhevül ennyire, nálam többször előfordult már, hogy megégette a vádlimat . Nem hiszem, hogy sokáig kell égetni, a lényeg az, hogy azt a nagyon kevés fékolajat leégesd róla. Mondjuk az is igaz, hogy nálam tuti nem ázott át a betét, csak a minimálisan összeolajazott tárcsáról került rá egy pici, ami a felületén elkenődött. 1 fékbetét valóban nem drága, de nekem itthon van vagy 5 ami olajas .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180375 üzenetére
Fékbetétet a sütőbe, friss tejet a gumiba, teleszkópszervízre ott az olaj meg Sram vaj
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz maximilian4 #180414 üzenetére
Ja, nappal fölösleges a világítás, csak meríti az akkut, a transzreflektív kijelző minél erősebb a fény, annál jobban látszik. Legalábbis az enyém ilyen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #180430 üzenetére
Jó nektek, nekem kb a harmadik lábam vastagabb, mint a két szélső . Kéne valahogy valamikor combra gyúrni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz FerNandor #180446 üzenetére
Én montiról kerékszett cserével és tubeless átalakítással kb. egy kilót faragtam le, pedig csak 160 eurós kerékszett és a gumi is "nehéz". Szerintem is ott és a telón érződik a legjobban.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #180471 üzenetére
Olyant használok, amilyen az első képen van itt, -15 fokban is bőven elég volt. 0 és 10 fok közé ajánlja, de nekem 5 fokban már sok .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #180489 üzenetére
Mavic Crossride FTS-X.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180497 üzenetére
Egyedi eset, Sigma márka sem kifogástalan, anno itt is írtak a komputerekről bőven rosszat. Nálunk 4db S2+ van a caládban és mindegyik kifogástalan, amivel inkább baj szokott lenni, az a noname random 18650 akkuk. A Convoy nem egy Rockbroshoz hasonló kínai márka, utóbbit simán elhiszem, hogy sz*rt csinál és rossz a tapasztalatod vele. Convoy egyetlen hibája szerintem az, hogy nem bringalámpa, szal a bringás ficsőrök hiányoznak róla, nincs töltöttség jelzés, nincs távvezérlő, STVZO-t sem tud. A rögzítésnek meg semmi köze a márkához, mert mivel nem kerékpár lámpa, nem adnak hozzá konzolt, hanem te veszel olyant, amilyent akarsz. Az 1 dolláros konzolok között nem csoda, ha mellényúlsz és valami nem válik be. Erre valók a fórumok, olyant kell venni, ami másoknak bevált, vagy veszel 4-5 különféle konzolt fillérekért és legalább fele biztos jó lesz . Én sosem értettem ezt a kínai ellenzést, igen, lehet onnan is vackot venni, de lehet jót is . Van, amiben egyszerűen meg sem tudod kerülni a kínaiakat, pl. gimbalokat, drónokat szinte csak ők csinálnak és szvsz semmi gond nincs pl. a DJI-k vagy Feiyutech cuccok minőségével.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz J.C.G. #180500 üzenetére
WTB Volt nekem is volt, utáltam, nagyon gagyi és kényelmetlen, pedig asszem nem is kínai . Vettem egy kőkemény Prime nyerget, az rendben van.
Hasaggymeg: nálam talán 3-4 éve hibátlan, de amúgy is tudod, hogy a háztartásomban a cuccok nagyrésze Xiaomi évek óta . Na de.. megyek sártúrni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #180557 üzenetére
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #180561 üzenetére
Fogalmam sincs mennyit bír, mert csak nehéz lejtőn kapcsolom max fokozatra és ha leértem vagy nem olyan kemény a terep, kapcsolom vissza 40%-os fényerőre, így nálam még sosem merült le hazáig. Na jó, egyszer igen, de akkor asszem valami 40km-t tekertem vele. De mindegy is, mert a cserélhető akkunak pont az a nagy előnye, hogy vihetsz magaddal egyet tartalékba és cseréled. Konzolból én tépőzárast használok aliról, ezek a gopro mountosak valszeg nem tartják elég stabilan, meg ami a Garmin konzol alá jár, azt nálam zavarják is a belógó bovdenek.
flash-: köszi! . Hihetetlen amúgy a hőmérséklet különbség, bent a városban a ködben 0-3 fok között van, kint a köd fölött 15 fok kánikula .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 3 akku, garancia, tartozékok (45)
- DJI AVATA drón akkumulátor - vadonatúj, nem használt
- DJI Mini 3 Pro / Mini 3 / Mini 4 Pro drón akkumulátor (eredeti DJI)
- Addiesdive AD2101 automata karóra
- DJI Mavic 3 Classic / Pro / Cine FMC drón táska, koffer (StrartRC)
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest