- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- BYD Atto 3 menetpróba
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
polonic #176879 üzenetére
a CLICK'R pont úgy működik, mint egy sima SPD azzal a különbséggel, hogy mivel jóval puhább benne a rugó, egyszerűen felfelé (ahogy normál esetben szoktad) is ki tudod venni a lábad belőle, bár a normálnál azért nagyobb erőfeszítésre van szükség, de az irány legalább ugyan az.
hogy számokkal szemléletesen kifejezzem: a sima SPD és a CLICK'R rugóereje is állítható. ha a sima SPD teljesen kicsavart rugóelőfeszítés melletti állapotát vesszük alapul (100%) akkor ehhez képest a CLICK'R 70% csak (tehát fullra betekerve sem biztos, hogy eléri a sima SPD legpuhább állapotát)
egy bizonyos szint felett a CLICK'R kevés lesz majd, és folyton kilépsz belőle felfelé, de alkalmi bringásnak kiváló, mert javítja a kapcsolatot (kontrollt) a bringa és közted“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
válasz
Runner_fxr #176949 üzenetére
ez az évi 2000db honnan van? nekem egészen más számaim vannak
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Runner_fxr #177066 üzenetére
több, ráadásul sokkal több, majdnem 3000 az én számom
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
sebgutkopf #177522 üzenetére
azért lehet kikapcsolni, hogy ki tudd venni a kereket
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Runner_fxr #177728 üzenetére
gondolom hosszan tartó XTR tesztelés (vagy birtoklás) után állítod ezt
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
6030D #178089 üzenetére
nekem Aldis van, hobbi használatra szódával elmegy, de továbbra is vallom, hogy egyszer kell jóba befektetni, és az örök élet meg két nap
egy Feedback Sports Eco ami a belépő szintje a Feedback-nek annyival masszívabb, és használat közben annyival jobb, hogy azt nehéz pénzben kifejezni. és ennél még jobbak is vannak, a Pro Elite az a szint, ami után bármi más visszalépés a motoros állványokon innen“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
a Specialized átveszi a magyar forgalmazást 2021-től, azaz direktben szolgálja ki a kereskedőket, megszűnik a magyar nagyker forgalmazási joga
úgy látom ez egy trend, ami egy ideje megy a kerékpár iparban, és csak idő kérdése, míg az ilyen kis piacokra is begyűrűzik, mint a magyar.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Csokicsibesz #178149 üzenetére
a meridások sokkal büszkébbek annál, hogy egyszerű 1:1 másolásba fogjanak.
az, hogy egy geometria hasonlít, az meg általános dolog, nincsen már új a nap alatt (vagy nagyon kevés)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
vallas #178339 üzenetére
biztos, hogy a peremen körbe jól ül a gumi?
ereszd le 1 bar-ra, és ütögesd meg körben a földhöz a kereket gyakorlatilag küllőnként, az segít abban, hogy a drótperem a helyére kerüljön körben a felniben“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Napfénysüti #178584 üzenetére
minden ruházat ilyen, főleg kereskedelempolitikai okokból.
egy sör mellett részletesebben is ki tudom fejteni, de ez már nem fórumtéma“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
bringasisti #178651 üzenetére
egyetlen kivétel van, a Pearl Izumi PI DRY™
a cég élethosszig garantálja a vízlepergető hatást[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
FerNandor #178663 üzenetére
azért az emberek nagyrésze itthon hanyatt esik egy 64.990-es* dzsekitől, és inkább vesz 6.490-ért valamit a dekában
*: nem tudom mennyi a hazai ára, csak a 200$-t felszoroztam“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
bringasisti #178673 üzenetére
mivel a termék 1 éve jött ki, nehéz lesz olyan tapasztalatot szerezni ennyi idő alatt, ami a gyártó kijelentését (miszerint a víztaszító tulajdonságot nem lehet kimosni a ruhából) alátámasztaná.
de megveszed, és lesz tapasztalat is“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
bringasisti #178678 üzenetére
ha mindenki ilyen lenne, akkor senki nem venné meg az új termékeket
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
polonic #178745 üzenetére
a biztosító mindent meg fog tenni, hogy ne kelljen sokat (vagy egyáltalán) fizetnie
mivel használtátok a kerékpárt lehet, hogy avulást akar majd, de autóknál is úgy tudom egy évig egyáltalán nincs olyan, hogy avulás.
ha nem fogadják el a kisker bolt javítási összegét, akkor kérjetek a forgalmazótól szakvéleményt, hogy a sérülések cserélése vagy javítása mennyibe kerülne
nézessétek meg, hogy 1 nyomon fut-e a kerékpár a baleset után (beletolod egy pocsolyába, és száraz aszfalton egyértelműen kiderül a nagy bibi) mert a váz is meg lehet csavarodva annak ellenére, hogy nem látszik rajta kívülről semmi“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
polonic #178750 üzenetére
ha nem fut egyenesen, akkor nézesd meg, hogy "csak" a villa van elgörbülve, és egy villa cserével újra egyenesen fog-e futni, vagy a váz is sérült! nagyon nem mindegy. a második esetben akár gazdasági totálkár is lehet
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Csokicsibesz #178849 üzenetére
az Elite görgők szilikon gumis (Elasogel) hengere csendesebb, mint a többiek sima alu hengere, ha a hagyományos görgőket nézzük.
és a folyadék ellenállásos görgők mindig csendesebbek, int a ledkerekes (vagy neadj Isten a szél ellenállásos, ventillátoros) típusokészóval nem csak a sebességtől meg az ellenállástól, hanem a görgő felépítésétől is függ.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nem rendel valaki Wiggle-ről mostanában? (vagy bármilyen angol webshopból)
kellene egy Hope XC agyhoz kalapács meg rugó szett, de a kettő együtt 15 font csak...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Hasaggymeg #178871 üzenetére
kénytelen vagyok, elég sz@r hangja van az XC4-nek
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
arcitec #179220 üzenetére
nem akarok itt nagy flame-t robbantani, de engem felháborít, hogy sokak úgy érzik joguk van valamihez.
és ez kétoldalú, a kerékpáros is azt hiszi, azért mert ő edz (!!) mintha ez valamire is följogosító dolog lenne, akkor ő már tekerhet lámpa nélkül, tekerhet a főúton akkor is, ha mellette van kerékpárút (akkor is, ha az jó minőségű, csak mert azon nem tudnak bolyozni) stb. ez olyan, mintha jönne a focista, és kiállna az előkertembe a fűre, mert neki edzése van, és ott a fű.
meg kellene érteni: az, hogy valaki edz, az nem szükség, hanem választott tevékenység, és ilyetén módon semmire nem ad jogot. adott esetben el kell fogadni, hogy nem lehet BÁRHOL edzeni. a vizilabdások el tudnak menni az uszodába, csak a kerékpáros akar BÁRMIÁRON a házkapujától a házkapujáig edzeni.persze emellé párosul egy ugyanekkora autós önérzet, aki képtelen felfogni, hogy a piros lámpa is ugyan úgy állítja meg, mint egy kerékpáros, mégsem száll ki és veri bucira az oszlopot, amin a lámpa van... meg sokan attól, hogy autót vettek úgy érzik nekik JOGUK van a közutakat használni, és a közlekedés = autózás. a saját kényelmük felülír minden más ember minden egyéb igényét, legyen az környezetvédelem, vagy testmozgás, vagy pénz spórolás.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
maximilian4 #179230 üzenetére
félreértesz, nem célom és nincs is lehetőségem alternatívát adni.
a kérdésed olyannak érzem, mint amikor a gazdák a Parlament elé borogatták a búzát, hogy a kormány emelje meg a felvásárlási árakat, mert különben ők éhen halnak, vagy csődbe mennek, vagy tudomisén - a kiindulási alap nálam az, hogy nem kötelező búzát termelni. ez egy önkéntesen választott tevékenység, így bárki mástól várni a segítséget szerintem fölöttébb felháborító. én sem kapok pénzt az államtól, ha nem vesznek tőlem elég terméket, amit forgalmazok. ha nincsenek meg a lehetőségek arra, hogy eladja a búzát akkor bizony nem kell búzát termelni! ennyire egyszerű. nem ragaszkodni kellene ahhoz, amit én szeretnék, és várni a világtól, hogy az úgy változzon, hogy passzoljon ahhoz, amit én szeretnék.
ezzel egy szóval sem szeretném azt sugallni, hogy a kialakult status-quo megfelelő, és nem lehet (sőt, KELL) dolgozni azon, hogy ez megváltozzon. de a nagy egészet nézve talán nem az a legfontosabb, hogy az emberiség azon részének legyen kielégítve minden igénye, aki országúton szeretne edzeni (nyiltvízben sem edzenek a triatlonisták, hanem medencébe mennek, ugye? ja de ők csak triatlonisták....) hanem mondjuk - figyelem, nagyon demagóg leszek, de direkt - mondjuk az egészségügy legyen rendben, vagy az oktatás, vagy más, alapvető és mindenkit egyformán érintő szükségletek. és ha ezek már rendben vannak, akkor lehet kezdeni azokkal a réteg igényekkel is valamit, hogy a triatlonista a nyilvízben akar edzeni a Dunán Kopaszi gátnál, mert neki az van közel, vagy a bringás a 11-es úton akar edzeni, mert neki az van közel.
azt nem értik meg sokan (fel sem merül, vagy ha igen, akkor az személyt érintő sértés) hogy akkor, hogy ha te edzeni akarsz és nincsenek meg a feltétele az edzésenk a közelben, akkor nem csak az a megoldás, hogy CSAKAZÉRTIS megcsinálod, hanem az is, hogy más hobbit választasz. ha úszni akarnál de uszoda csak a szomszéd városban lenne, akkor kiásnád a főúton az egyik sávot, és megvárnád, míg tele esik esővel?
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
jjeahh #179627 üzenetére
most rendeltem a Wiggle-től, miért nem ajánlott? (mondjuk már lassan egy hete, hogy rendeltem, de a tracking még mindig csak annyit mutat, hogy Németországból elhagyta a DHL központot...)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
jjeahh #180122 üzenetére
én is nemrég szedtem ki egy vázból így bele galvanizálódott csapágyat (alu váz, acél csapágy, persze, hogy összerohad) és csak nagyon nagy unszolásra jött ki
én bele vágtam a benn maradt csapágy csészébe dremellel, és mikor már majdnem átért a korong, akkor kezdtem el feszegetni csavarhúzóval, aminek hatására összeroppant, és kijött.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
bringasisti #180129 üzenetére
amit írni akartál, az a "menetes szár" vagy "menetes rúd"
ezt lehet használni csapágyprésként, de attól tartok nem lesz pont akkora alátét, amivel ki tudja préselni (visszafelé préseléshez viszont nagyon jó lesz majd!)és gondolom esztergához, vagy esztergályoshoz sincs hozzáférése, különben már kinn lenne a csapágy (eszergába befogva simán ki lehet szúrni a csészéból a megmaradt csapágyházat)
amire nagyobb esélye lenne, hogy talál, az egy pvc cső amit az ábrának megfelelően 4 helyen megfúrva és kihajtogatva megfelelő kiütő szerszám lehetne:
vasból még jobb természetesen, de a pvc sűrűbben fordul elő“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Runner_fxr #180480 üzenetére
a Magura Royal Blood is elméletben helyettesíthető 1:1 Shimano-val úgy tudtam
azt próbáltad?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
jjeahh #180506 üzenetére
az ülés annyira egyedi és emellett annyira kerékpár-beállítás függő, hogy lehet te is jónak itélnéd meg egy más bringán azt a nyerget amire azt mondod most szörnyű
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
INTELligent #180534 üzenetére
én írtam, hogy 23-ról váltottam 28-ra, de a valódi különbség talán, ha 1,5mm volt (nem emékszem pontosna, de biztos vissza lehet keresni, egy Ultremo-t cseréltem le Pro One-ra)
emiatt iagzi különbséget nem érzek“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
INTELligent #180700 üzenetére
nem tudom hogy lehetne a kamáslit a cipőn hagyni?
vagy nekem rossz kamáslijaim vannakmert azoktól nagyon nem tudom kinyitni a cipőmet
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
FerNandor #180720 üzenetére
a 8-9-10-11 Shimano lánckeréksorok mind elférnek ugyan azon a kazettatesten, bár vannak szélességbeli eltérések (a 11-es keskenyebb, mint a 8-as pl) de az hézagolható mindig.
87 ezer jó ár azért kerékszettért, de figyelj arra is, hogy könnyű belsőt és könnyű külsőt tegyél rá, ha már homár....“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
maximilian4 #180730 üzenetére
kamásliból is sokféle van, eltérő felhasználásra
van ami csak a szél ellen véd (mondjuk ősszel jól jöhet) meg ami városba való, sima cipőre (nekem is van ilyen, egy Pearl Izumi Elite Barrier WxB) meg a téliek, amiből én egy régi Pro Tarmac NPU+ használok, amiből XXL-es kellett a 43-as cipőre
az országútisakat arról ismered fel, hogy alul nem tépőzárasok, míg a montisak a cipő alján is tépőzárral rögzülnekkamáslihoz nem árt valami thermo talpbetét, mert az ember jellemzően a talpa felől hűl ki gyorsabban és nem a lábfeje felől, főleg montinál kell figyelni a hőszigetelésre az SPD csatlakozása a cipőn belül jellemzően egy vas lap, ami ha áthűl akkor bizony adja át a hideget befelé
vannak home-made megoldások (én is sima radiátor mögé tervezett hőtükör fóliát használok a talpbetét alatt) meg vannak gyári thermo talpbetétek is.szerk: és ahogy jjeah írta, a vastag zokni miatt nem árt télire rendszeresíteni egy nagyobb méretű cipőt (még ha nem téli, akkor is) hogy elférjen a thermo zokni, vagy a rétegzett több zokni benne.
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
IMIIKE1998 #180788 üzenetére
ha integrált 1.1/8" a fejcső, akkor a CaneCreek-nek van átalakítója
ha sima, akkor nem lehet megoldani“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
IMIIKE1998 #180790 üzenetére
meg kellene mérned a fejcső belső átmérőjét alul (a csapágyak, és ha van, akkor a csapágycsésze kivétele után)
Ez a kép fog seíteni értelmezni a kapott számot
A Hope is csinál egyébként olyan csészét, ami az integrált 1.1/8" fejcsőbe megy bele, és tapered lesz tőle, de az összes ilyen megnöveli a fejcsöved hosszát (lefelé) ami változtatja a geometriát (feltételezve, hogy a villa minden egyéb paramétere ugyan az marad) ezt kalkuláld bele
szerk: valamiért nem sikerül a teljes képet belinkelni, csak egy kicsinyített mását
az eredeti kép nagyítható a Hope Technical Guide-jában: [link][ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Hasaggymeg #180843 üzenetére
van képem egy nagyon első generációs Cube ebike-ról, majd előkotrom valahonnan
meglepődnél, hogy néznek ki dolgok a prototípus/teszt fáisban“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
IMIIKE1998 #180874 üzenetére
a kényelmet nem biztos, hogy a rugóút határozza meg
sokkal inkább a bringán elfoglalt testpozíció pl“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
INTELligent #180995 üzenetére
én ajánlottam
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
mobal #181062 üzenetére
a belsőknél az ár általában egenesen arányos a természetes kaucsuk tartalommal
egy régi teszt, de érdemben nem javult a helyzet azóta sem: (svájci Kassensturz magazin tesztje, 2012.05.29)
minél több a mesterséges butyl annál porózusabb a belsőgumi, ami szemmel ugyan nem látható, de azt érzékelni fogod, hogy mennyi idő alatt ereszt le
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
szimpláncsak #181069 üzenetére
és mi van azokkal, akik meg a fehéret szeretnék, de nekik csak kék jut?
a tömegtermelés az ilyen
vannak persze made-to-order bringák is, csak nem ennyiért... jahogy olcsó is legyen, meg jó is meg szép is? a háromból most is csak kettőt választhatsz.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Hasaggymeg #181096 üzenetére
mióta mondom már, hogy nem véletlen a Shimano kónuszozása, de ti soha nem hallgattok rám
a jól kivitelezett állítható kónuszos rendszer technológiailag az alkalmazásnak megfelelőbb a zárt csapágynál.
és meg is válaszolom ivana kérdését: 1) mert ez nem motor, nincs akkora terhelés és ebből következően 2) mert a motorokon ugyan ez annyival többe kerülne, amit ember nem fizet ki.szerk: egyszer már futottunk itt egy kört ebben a kónusz VS. csapágy témában, akkor is megemlítettem, hogy egy csapágy ki-be préselése csak egy túlméretezett agynak nem probléma, minden más tágul (azaz lógni fog benne a csapágy), mire az volt a konszenzusos válasz, hogy de ha meg kikopik a kónusz felfekvő felülete, akkor nem cserélhető és b*szhatom. persze mire elkopik, addigra mentél vele 40-50 ezer km-t, de azt senki nem számolja
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
ivana #181166 üzenetére
már többször kiderült, hogy elképzelésed sincs a piac valóságáról (legyártott és eladott darabszámok) szóval legyen elég annyi, hogy a Campa, a Mavic és a DT nagyjából EGYÜTT csinál annyi agyat, mint a Shimano Deore-től felfelé. (a Campa igazából elhanyagolható mennyiséget gyárt mindenből, ezen a szinten ez hibahatárnak megfelelő szám csupán)
ennyit arról a "piac vesztésről" amit mondasz
hidd el, a japánok piacvezetőként már régen átálltak volna a csapágyra, ha azt jobbnak / gazdaságosabbnak / olcsóbban gyárthatónak itélték volna meg.
gyakorlatilag 3 évente van modellváltás minden termékcsoportban, szóval ha igaz lenne amit leírsz (még egyszer: nem az) akkor Alivio-Deore-SLX-XT-XTR azaz 5 termékcsalád, átfedéssel 8 év alatt meglett volna a TELJES váltás. elhiheted, hogy ha profitról van szó, akkor a japánok nem viccelnek. bármiből képesek voltak kiszállni, még az akkora elánnal nyomott szarokból is, mint a DualControl fékváltókar montin, a fordított működésű hátsóváltó, az Airlines, a dobfék vagy a tripla XTR...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Hasaggymeg #181175 üzenetére
majd ha egyszer megnézed a Hope Bulb / XC agyak kalapács mechanizmusát... 3 pici tollrugó nyomja vissza a kalapácsokat, de oldalra lehúzható az egész kazetta test kézzel, mint mondjuk egy Hügi. namost ha rosszul húzod le, akkor elgörbü a rugó, és soha nem lesz jó, de nem kell vele 10.000 km-t menni, hogy az a pici rugó eltörjön leszedés nélkül is....
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Hasaggymeg #181191 üzenetére
ez igaz, de ha a Shimano saját belső mechanikás gyorszárát használod, akkor nehezebb túlhúzni
de ott is be kell tartani a szabályokat“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Runner_fxr #181243 üzenetére
ha a 160-as Stereo-ba teszel hátra 27,5" kereket, akkor megvan a bullitt geo-ja, féláron
szerk: az actionteam-et akartam linkelni[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- N€T0X|N: Soyes XS16 mini, Droidos minifon
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Windows 10
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Google Pixel topik
- További aktív témák...