Hirdetés
- Csokornyi S25 Ultra renderkép érkezett
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Netfone
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
it Nagy médiaszenzáció lett az a jelentés, amely szerint a Qualcomm megvenné az Intelt, erre azonban az elemzők szerint kevés az esély, ráadásul óriási trösztellenes botrányt okozna.
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
-
-
Fall-N
veterán
válasz Friczy #292432 üzenetére
Az a baj, hogy egyszerre mindenre nem jók a kenőolajok. Amelyik sűrű azt nem tudja lemosni az eső, de szedi a koszt és nehezebb eltávolítani tisztításkor. Persze több fekete olajsarat is hagy maga után. Amelyik olaj meg vékony azt könnyebben le tudja mosni az eső, így sűrűn kell kenni, cserébe nem hagy annyi szutykot.
Speedy007: gyerekeknek a tekerős markolatváltó sokkal előnyösebb. Nagy erőt sem kell kifejteni. A microSHIFT-nek van gyerekek való váltókarja, de azért kár váltót és kart cseréni.
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz Friczy #292432 üzenetére
C3 ceramic dry-t használok vagy 2 éve és tökéletes, nem ragad az. 2-300kmenként le kell láncmosóval tisztítani egyébként is. Ellenben miben más a wet? Száraz időben az nem annyira jó? Mert hát az OK, hogy esőre tervezték, na de az eső úgy amúgy "alkalomszerű" nem?
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Ringman
nagyúr
válasz Friczy #294166 üzenetére
Ez egy dia compe x-1-es modell, nem nez ki felsokategorias modellnek, mondjuk vettem hozza minosegi beteteket
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Friczy #294278 üzenetére
jó a hegy, tényleg inkább a forgalmat kerülném.
még egy ilyen opció jutott eszembe, kettes pontból indulva valamelyiken (melyiken?) lecsorogni pilismarótra, és onnan a 11-esen esztergomig? gondolom ez kicsit forgalmasabb, viszont a mászás-lejtőzés erdészeti úton zavartalanul mehet, a forgalmat meg áthelyezi a sík részre, inkább ott jöjjenek. a szentendre-dömörkapu szakasz tudom, hogy tömény fos, de a dömörkaputól elvileg jónak kell lennie, annyit meg kibírok.
szerk: #294280 és melyiket ajánlod pilismarótig, a dobogókőt északról vagy délről kerülőt?aztán persze ha ma egész nap esik, akkor lehet jobban járok a pomáz-szentkereszt úttal, mert az a forgalom miatt valószínűleg előbb szárad fel, mint az erdészeti...
[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Lacerta
aktív tag
válasz Friczy #295052 üzenetére
Hehe, vasárnap csak nem te mentél el mellettem fölfelé Lillafürednek?
Elment mellettem egy csóka e-bájkon fölfelé, sokkal jobban pörgött a lába, mint az enyém, csak én elöl-hátul középen voltam a 3x9-en, ő meg a legkisebb lánckeréken az 1x12-n.
Mondjuk a térde a fülén szikrázott, annyira lenn volt az ülése. -
parandroid
nagyúr
válasz Friczy #295855 üzenetére
Mint kiderült, nekem a boardmanen 60-as stucni van. Fel sem tűnt, amíg nem szóltak róla, de igy legalább értem, miért jó ebből az 54-es méret. Tényleg, a görgős bullson is ki kéne cserélni rövidebbre, mert az is 54-es, és kicsit nyújtózkodós. Görgőn meg sokat kormányozni úgysem kell…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
válasz Friczy #296028 üzenetére
Abszolút egyetértünk, különösen abban, amit a második bekezdésben írtál. Valóban edzettségen múlik, de ebben azért benne van az is, hogy mi a kiindulási állapot, és hogy az ember merrefelé lakik.
Nekem a Hyde-on 26/34 (0.765) volt a legkönnyebb áttétel, amire asszem csak 1-2x volt szükségem az első hónapokban egy combosabb emelkedőn, de a legtöbbször elboldogultam a 26/26-al (1.0) is. Mielőtt elkezdtem használni a kompakt Nulane-t, előtte direkt próbálgattam a Hyde-on, hogy hol fogok tudni felmenni, és hol nem. Pont feledződtem annyira, hogy elég legyen az új bringán a legkönnyebb fokozat, a 34/32 (1.06). Amit egyébként csak (számomra) komolyabb emelkedőkön használok, a kisebbeken legfeljebb a 34/25-öt (1.36).
Na de abban azért gondolom egyetértünk, hogy ha adott egy kezdő bringás, aki ráadásul még ki is emeli, hogy nehezen bírja, annak célszerűbb nem egy 30/25-ös (1.2) legkönnyebb fokozatú bringát vennie, hanem inkább egy kompakt 34/32-est. Az is eléggé demotiváló tud lenni, ha elkezdesz tekerni, aztán itt-ott tolnod kell a bringát. Persze idővel belejössz, de amire belejössz, már más lesz a bringád is, hiszen addigra más tudod, mit akarsz.
-
Ringman
nagyúr
válasz Friczy #296033 üzenetére
Di2 alfine 11 vagy pinion megy elektromos fvk-ral, lassan lesz nagyobb kinalat, de csak felso arkategoriaban
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Tin
veterán
válasz Friczy #296053 üzenetére
Értelek, és ha a gravelből egy teleszkópos bringa lenne pár év alatt mindenkinél, az endurance pedig egy kicsit még jobban "gravelesedne", akkor melyiket választanád?
Én a mostani Nulane-t mindenre használom, vagyis sportolás, de mellette kirándulás is, és a terep is nagyon vegyes, a kirándulások általában 80%/20% aszfalt/gravel, szóval mindenféle terep. Most ebben a (még nem túl nagy tapasztalattal rendelkező) pillanatomban inkább dobnék rá egy jó 40-es gravel gumit, és tojnék az átlagsebességre, akkor viszont mindenhova mennék. De nálam ez nagyon kialakulós, az is lehet, hogy a vége egy túrabicikli lesz, de az is, hogy egy országúti.
#296056 Friczy: gyerekként és a 20-as éveim elején én is egysebességesekkel nyomultam, sőt még kézbesítettem is a 90-es évek közepén nyaranta diákként, egy elég dombos körzetem volt, elöl-hátul tele a kosár a Campingen, aztán mássz fel. Fel is másztam, fájt is a térdem tőle, azt hittem tönkre is vágtam, mert később is előjött amikor bringáztam, de aztán elmaradt a bringázás, én pedig attól féltem tavaly, amikor "újra"(el)kezdtem, hogy lehet, hogy hosszú távon sikerült akkor kicsinálnom a térdem, de aztán szerencsére mégsem.
De azért van különbség a "felmegyek" és az "ésszerűen felmegyek" között. Ha az embernek van lehetősége választani, akkor célszerűbb azt, ami jobban illik az edzettségéhez és a terepviszonyokhoz. Akkoriban nekünk nem nagyon volt választási lehetőségünk.
-
mauimagic
aktív tag
válasz Friczy #296460 üzenetére
Kicseréltem a bowdenházat, ég és föld a különbség
Pedig egy alap Sunrace házat vettem, az bolt a helyi bótba. 1db köszörült fékbowdent kaptam csak, úgyhogy a hátsó fékhez azt tettem.
Hátsó végre blokkol, elsővel simán pofáraesek ha kell, meglátjuk Enduro Gravel felhasználásnál mit nyújt -
Roland861010
addikt
válasz Friczy #296489 üzenetére
Volt itt is menekülési terv. Velence vasút.
Ha már egy távolságot megtettem egyszer olyan nincs hogy legközelebb ne menjen.Az a baj Érden is ez sok gyökér autós úgy közlekedik mintha az élete múlna rajta.
Volt Törökbálinton olyan szakasz ahol kint volt a sebességmérő jelzett hogy lassítani kellene 50km/h felett mentem erre jön az asszony és szinte megint éreztem a kocs visszapillantóját.. Nem volt hova lemenni már. -
dom1n0
senior tag
válasz Friczy #298945 üzenetére
Szerintem hasznos dolgok ezek. Nem ezek visznek fel a hegy tetejére, de segíthet beosztani az erődet egy komolyabb körnél.
A teljesítménysegéd is hasonló, beállítasz előre egy vállalható wattot, és nem végig azt kell menni, de néha ránézel, főleg ha úgyérzed fogyóban van a kraft, és lehet éppen túltolod.
Én ahogy kezdem kiismerni a saját erőnlétemet, határaimat, elég jól lehet beosztani már a watt/pulzus adatokból is, de nagy segítség ha látja az ember mi van még előtte, pl. nem nyomok meg nyélen egy 5-6% emelkedőt, ha utána jön még 3-4kili 8-9%.
Egyszó is száz, nekem nagyon hasznos -
MC Pite
veterán
válasz Friczy #300609 üzenetére
Köszi, akkor Giant, a Courier lassabb.
Szakbarbár: Nem tudok róla hogy lenne ph csapat. Most neveztem, végül hosszúra.
Grat a vasembereknek
És mégnagyobb gratula szimpláncsaknak a kislányhoz, jó egészséget a családnak!
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
addikt
-
Speedy007
őstag
válasz Friczy #301110 üzenetére
Lámpákat is kb. heti rendszerességgel töltöm függ ez a hőmérséklettől is ha 0 vagy a feletti a hőmérsékletet akkor egy hét elég a ha mínuszok vannak 3-4 naponta. CR2032 elem kell ezekbe ha jól emlékszem méretükhöz képest drágák és én szerintem elég nehézkes a beszerzésük is
-
addikt
válasz Friczy #301118 üzenetére
Így viszont év végén nem lehet menőzni a megtett össz km-rel és emelkedéssel
Lacerta: aztán a computer árához képest már nem nagy tétel a sebességérzékelő. Hobbi sport szinten meg pedálfordulat-érzékelő, és pulzusmérő sem árt. De a legjobb ezekben, hogy nem kell megállni, és a telefonon szerencsétlenkedni, hogy merre kéne továbbmenni, hanem mutatja az eszköz (
kivéve, ha Garmin és egyszer letértél). Nekem, aki a kertben is eltéved, hatalmas megváltás volt.attiss66: na, majd kipróbálom, ha megjön.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Friczy #302620 üzenetére
Korábban volt néhány hozzászólás mely taglalta, talán valami konstrukciós hiba ott a csörlő körül a váltókarban. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dom1n0
senior tag
válasz Friczy #303518 üzenetére
Nálam is ez lesz szerintem, fiamnak is mondtam hogy az övét is egy alap aksis pumpával mint az enyém, meg egy multitool-al felszerelem, akkor még egy táskát meg egy multitoolt-t még rendelek a montira is.
Nálatok láncszakadás előfordult már, érdemes elrakni egy tartalék láncszemet is a táskába? Meg akkor nyilván érdemes egy normális láncbontót is mellérakni.
Vagy van olyan multitool amiben használható a láncbontó, teszteltétek?
Nekem láncszakadás még hálég sosem volt.Maximum1: A lejtőn jöttek a gondok, a wattok meg hálég megvannak bárhova
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Friczy #303727 üzenetére
Hát igen elmondhaó hogy az olcsó néha nem jobb (Bár most a BL-M6100-al megszívtam eléggé hogy a bal kar "kuka" a be tépett légtelenítő csavar miatt). Erős túlzással a BR-MT410 olyan volt mint egy hidraulikus V-Fék. Még a téli üzemre leszek kíváncsi majd mikor a mínuszok lesznek mert BR-MT410 és a BL-MT401 párosnak olyankor csapni való volt a fogás pontja. Bár ha ez a legkisebb mozdulatra reagál akkor nem fogok tartani a téli üzemtől sem.
Jobban bele gondolva elejétől kezdve is szinteres betétekkel kellett volna kezdeni is annyira de annyival jobban fognak még szárazon is a gyantáshoz képest hogy öröm fékezni. Bánom is én hogy a szinteres betét eszi a rotort
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csokornyi S25 Ultra renderkép érkezett
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Tőzsde és gazdaság
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen videókártyát?
- Béta iOS-t használók topikja
- A Radeon Pulse RX 5700 XT sem kerülhette el a sorsát
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen