Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toomy
senior tag
Megvolt a X. Háromországos Pannon maratonon.A pénteki 300 után sikerült ma egy ilyet is alkotni. X. Nem gondoltam volna, hogy végig bírom a 15-20 fős mezőnnyel. Elején jó pár 12% -os mászások, majd az utolsó 20 km-en kemény 45-50 -el mezőnycibálások voltak. Gyilkos egy menet volt! Szki is keményen tolta a 15kg -os trekkingel a sok százezres outisok között!
-
Toomy
senior tag
válasz Vasinger! #5199 üzenetére
10 éves MERIDA ROAD 903 full alu. EASTON CIRCUIT EA 70 szettel. MAXXIS versenygumikkal. A 4-5 százezres full karbon bringák mellett. Persze akadt azért ott milliós is.
Na most alvás, mert holnap Szki -vel és Timi-vel toluk egy laza 60-80 túrázós tekergést. -
Toomy
senior tag
válasz sketchifun #5742 üzenetére
Nagyon kíváncsi vagyok én is arra a kényelmes 37-es szembeszeles tempóra.
Rögzítsd már le legközelebb valami GPS-es alkalmazással, azt dobd fel ide.
Én egy időfutamon jelenleg olyan 38-39 között tudnák TALÁN produkálni 20-30 km-en. De ott már valószínű, hogy vért hánynék.
Jövőre majd ott is kipróbálom magam.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz vendingo #6119 üzenetére
Én télen szoktam csak a sós latyakos úton használni a motorhoz való lánc sprayt. Viszont ilyenkor nyáron iszonyat tapad rá a por-kosz és a tisztítása is sokkal nehezebb utána. Én váltó olajjal kenem az enyémet. A fölösleget meg mindig letörlöm.
Igen az előttem levő kolléga is okosat írt, mert pl. a teflonos CASTROL lánc spray iszonyat ragad! Ronggyal le sem lehet csak úgy törölni.
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz hoffman_ #6180 üzenetére
Nekem VITTORIA ZAFIRO-m van most ami szintén 10 bar-t tud. De 9,5 -nél még nem nyomtam bele többet. Igaz én most 69-70 kg vagyok.
A 11 szerintem már elég necces. De azt a plusz 10% -ot ki kell hogy bírja.
Amúgy miért nem dobsz fel 25-ös külsőt inkább a városi használatra?
Nekem van egy ismerősöm aki versenyen 25-ös külsővel úgy megy az élbollyal mint más a 23 -assal.
Azt se tudja mi az hogy felütéses defekt. -
-
Toomy
senior tag
válasz Vasinger! #6217 üzenetére
Van nálam azért jobb is M.o. -n akivel pl. aug. 24-25 én ringbe szállok a 24órabringán Kiskunlacházán.
Jelenleg Ők a legnagyobb magyar nevek a 24 órázásban, de ismerek feltörekvő emberkéket.
Szőnyi Ferenc 24/757 -es távját nem hinném, hogy valaha is ki tudnám pörgetni. Esetleg ha egy 2-3 fős csapat menne előttem aki csak engem segítene.(#6219) Revolit - Az hapci duma. Az élsportolóknak se nagyon megy 30 alá.
(#6221) Teasüti - Nekem idáig 3 órám volt és mind a háromnál kellett a folyadék film réteg a test és a pánt között.
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz Vasinger! #6232 üzenetére
Most fog leesni az állad, mert tavaly áprilisban kezdtem komolyabban az outizást. Kicsit kétkedve fogadják az élmezőnyben haladók mikor ezt meghallják tőlem.
Az egyik nagy löketet a közel 90kg -os túlsúlyom adta a másik nagy löket meg az endo feltelepítése volt a telefonomra.
Előtte kb. havi max 3-4 száz km-t ha mentem akkor sokat mondtam. Most a bringás szezonban 2ezer felett megyek havonta. Ez a mennyiség odáig juttatott, hogy egy 1év alatt bekerültem az amatőr outisok első 5-10% -ba.
Tudatosabb edzésekkel, egy 500ezer forintos outival lehetnék jobb is, de a 39 évemmel, már teljesen felesleges fickándoznom, mert a 10-en 20-on évesekben érezhetően több energia tombol a versenyek alatt. Arról nem is beszélve, hogy elég sokszor bevállalom a mezőny vezetését is. Vagyis a végén a sprintre már nem marad sok kraft bennem.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz Cathfaern #6241 üzenetére
Tini koromban kemping bringával ökörködtem, majd az első fizum 14 évesen egy BMX-re ment el. Kb. 20 évesen vettem 4000Ft -ért egy rozzant mountit amivel már mindenféle komolyabb edzettség nélkül nekimentem az országnak össze vissza. Az outi az kb. 6-7 éve lett vásárolva. Eleinte többet majd a munkám miatt egyre kevesebbet mentem azzal is. 3 éve volt egy sérvműtétem onnantól teljesen el lett felejtve a bringázás. Tavaly áprilisban kezdtem újra, de mondhatni, hogy elmebeteg módon.
Versenyszerűen soha nem tekertem. Tavalyig egy év alatt ha mentem max. 2000km-t akkor már sokat mondtam.
Hát tömören ennyi a hátterem. -
Toomy
senior tag
válasz Gyufaaa #6298 üzenetére
A Solo és Duo kategóriába nevezett versenyzőknek a verseny ideje alatt minimum 4 óránként kötelező a
helyszínen felállított orvosi sátorban egészségügyi vizsgálaton részt venni! A vizsgálatra minden esetben
az orvos által kiadott beszólítás alapján KÖTELEZŐ megjelenni!
Az orvosi vizsgálatnak minimum időtartama van, azaz minden vizsgálat 20 percig mindenképpen eltart. Erre az időszakra a versenyző köteles az orvosi sátorban tartózkodni, letelte után az orvos kiadott írásos engedélyével, a versenybíró utasítására indulhat vissza a pályára.Ezt még is hogy a bánatos f@szba gondolták??? Így hogy verseny a verseny, hogy 4 óránként kiállok min. 20 percre de lehet hogy sorállás van és akkor 1órára ?
Amúgy is kissé magas a nevezési díj. Értem én hogy Hungaroring, de akkor is. -
Toomy
senior tag
válasz fpeter07 #6571 üzenetére
Gratula, ebben a melegben. Ilyen finom kis gumival... Nem kéne azt megcsinálni, hogy ne szívjál vele?
Én reggel 6:30-11 -ig zavartam le a 115 km-et. Szigorúan 110 -es átlagpulzussal amihez 26-27 -es átlag tartozik nálam. Viszont 9:30 után már engem is igen zavart a hőség pedig akkor még nem is volt olyan vészes.
Délután 4 óra bringa tisztogatás szerelgetés gumizás, lánc mosás olajozás, kormány bandázsolás készülve a holnap 15 órától kezdődő vasárnap 15 -is tartó 24 órás tekerésre. Napközben leszünk min. 20-25 -en. De éjszaka biztos meg fog csappanni a létszám.
Nagyon jó kis strandidő lesz hozzá, fürdeni fogunk a saját levünkben rendesen.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz Bati0501 #6593 üzenetére
Ez bizony nem az odapörkölésről fog szólni. Annál inkább a túlélésről
Szerelés remélhetőleg nem lesz mert nagyon átnyálaztam az egész gépet.
Igaz a hajtás ami rajta van: a hajtóműbe - több mint 40ezer, a láncba - 7ezer, a hátsó sorba 16ezer kili van.
De ezt még ki kell bírnia, ha azt nézzük, hogy amikor még tudatlan voltam pl. egy lánccal 14ezret is elmentem. -
Toomy
senior tag
Nem volt leányálom, de csak sikerült a tegnapi és a mai kitűzött cél. Persze ez legfőképpen a jól működő csapatmunkának volt köszönhető. Mert egyedül 500-nál már garantált elvérzés lett volna.
-
Toomy
senior tag
Törődj bele, hogy a büdös életben nem fogsz Te ott biztonságosan közlekedni. A kocsik között nagyobb biztonságban van a bringás, mint a bringaúton. Ez az én meglátásom és tapasztalatom. De persze nem akarok ezzel senkit sem heccelni és uszítani a szabályok megszegésére!
Az úttesten pl. észrevesznek az autósok ( az más tészta, hogy némelyik direkt köcsög és leszorít ), de a bringaúton simán rád fordulnak úgy hogy észre sem vesz téged (ahogy szinte mindig megtörténik velem is ). És akkor a figyelmetlen gyalogosokról valamit bringásokról már ne is beszéljünk.Amúgy meg köszönöm a gratulációitokat! aug. 24-25 -én a reptéren már élesben fog menni.
-
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #7051 üzenetére
Ha jól emlékszem nincs tiltó tábla csak visszafelé. Sokan járnak arra outival 1x 1x én is bevállalom.
Ha teljesen síkon szeretnél menni akkor ezt az utamat nézd meg. Igaz ott egy jó darabig menned kellene a 6-oson a tiltás ellenére. Valamint Érd után van egy mászás a TESCO-tól és Batta mellett elhaladva is van egy kis szintezés utána már csak Enyingnél van kis emelkedő.
A 7-es út tényleg nagyon forgalmas, főleg Székesfehérvár közelében. Ott átmenni meg kész katasztrófa.
A másik opció miszerint Budaörs-Biatorbágy-Etyek- Alcsútdoboz- Lovasberény-Székesfehérvár. Ott van mit mászni egyfolytában. De egy edzett embernek ez nem akadály Íme az útvonal.
Amúgy egyáltalán nem olyan vészes ha a 7-esen mész Fehérvárig és onnan meg már tudod. A velencei ónál be kell menni a part menti útra valamint utána kint kell menned a 7-esen egy darabig - mert csinálják a bringa utat - majd Pákozd fele és onnan balra Székesfehérvár irányába Kisfalud érintésével. -
Toomy
senior tag
válasz pengemetal #7068 üzenetére
Legtöbbször én is ott megyek be minden reggel és jövök vissza valamint ott is szeretnének az esetek túlnyomó részében elütni az autósok .
-
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #7072 üzenetére
Csak "megnyugtatásképpen" engem már a 811 -esen is szorított le SPAR -os pótkocsis nyerges. De tény és való hogy azért csekélyebb a forgalom arrafelé.
-
Toomy
senior tag
Ez volt már? Hát ez komolyan mondom besz@rás ilyet versenyen megcsinálni és ezzel nyerni.
-
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #7081 üzenetére
Valahogy sejtettem
-
Toomy
senior tag
Nekem anno a mountimon a kormány alá egy a meccseken is használatos palackos gázkürt volt felrakva. Akkor szereltem le amikor a 7-esen mentem át a 0-ás felett 40-45-el és a 0-ásról kikanyarodott egy személyautó elém én meg egyikk kézzel az egyik fékkart húztam a másikkal meg nyomtam egy kürtöt neki. Az a szenecsétlen barom meg állóra fékezte az autót, mert megijedt, hogy nem vette észre a kamiont ami elé kifordult. Én meg persze átborultam a kocsin. Ha mind a két kézzel fékezek akkor persze megúsztam volna.
Én ha mégis bringaútra vetemedem akkor már 20 éterről üvöltök a delikvenseknek, hogy HELÓÓÓÓÓ! Mert a csengő nálam sem ér semmit. De amikor vicces kedvembe vagyok akkor mögélopakodok az illetőnek és ott üvöltöm el magam. -
Toomy
senior tag
válasz Szakbarbár #7253 üzenetére
Azért én nem egész másfél év alatt több mint 30ezret tekertem. A fejlődésem főleg ennek köszönhető és annak is, hogy néha eljárkálok mezőnyversenyekre is, valamint próbálok összeállni nálam erősebb emberekkel.
A lényeg hogy hetente 1x célszerű úgy menni ami a csövön kifér. Had fájjon a comb is, mert igazából akkor tuti az edzés ha nagyon fáj!
Ha nagyobb túrára indulsz akkor előző nap célszerű jól bekajálnod mondjuk tésztából.
Eleinte én is sok kajával vágtam neki a nagyobb útjaimnak, de ma már ott tartok, hogy 100 km-re nem versenytempójú tekeréshez semmit nem viszek magammal esetleg 1db müzliszeletet. De pl. a 200km -e s Balaton maratonon is csak egy fél power bar-t és egy banánt ettem, pedig elég rendesen haladtam. Végig a mezőny legelején. A végén 38,7 -es átlag született. Ami az jelenti hogy 5óra 16perc alatt lett megkerülve a Balaton.
Na persze előző nap "ducira" zabáltam magam. -
Toomy
senior tag
válasz fi:zi'k #7258 üzenetére
Az a kemény és ott nem szabad szakadni, mert elmegy a vonat és tekerhetsz egyedül vagy a lassabb sorral. Nekem ott 175-180 -ig ugrik fel a pulzusom. De ha nincs emelkedő a csapatok síkon is tudnak neked emelkedőt produkálni amikor 36-38 as menetelnél megrántják hátulról 50-55 -el na az nagyon kemény tud ám lenni.
Érdemes megnézni ezen a maratonon a pulzusomat síkon. Na meg a hozzá tartozó sebességet is. Igaz ahhoz mé hozzá kell adni 5 km/h -át, mert az endo a pillanatnyit sosem menti el csak ha 2-3 km-en produkálod. A 80. kn -nél már azt hittem, hogy be fogok esni az árokba. Elég rendesen szűkült a látómező mikor az enyhe emelkedőkön megcibálták a sort 50-el. Persze mindezt 10-en 20-on éves suhancok. -
Toomy
senior tag
Sokat utazni? Menj át a velencei hegyen. Nadaptól azért kifelé beleszalad 10% -ba itt-ott. Bár nem hosszan. De pl. versenyen ott szoktak ám lógni a nyelvek rendesen.
-
-
Toomy
senior tag
válasz D.Orion #7381 üzenetére
Bizony hogy nyújtanod kellene! Nagyon fontos és hozzátartozik az edzéshez.
Megfogod a bokádat és hátrahúzod teljesen majd egy lábon állsz. Nem feszítgeted jobban csak tartod végállásban. A másik klasszikus amikor egy széknek a támla tetejére felrakod a lábad egyenesen és megpróbálsz a törzseddel a lábfejed irányába dőlni. De itt sem szabad rugóztatni csak megtartani amikor érzed hogy feszül akkor jó. -
Toomy
senior tag
-
Toomy
senior tag
válasz fi:zi'k #7401 üzenetére
Igen, nem szabad túlfeszíteni a húrt mert elpattanhat.
#7400) Szakbarbár - Azt jól teszed. Én elkövettem év elején azt a hibát hogy 28-29 -es átlagokkal tekertem sokat és a szervezetem hozzászokott. Igen nehezemre esett utána 30 feletti átlagokat produkálni.
Néha próbálj meg 20-30 km-en keresztül menni olyan pulzussal amit még végig bírsz.Én tavaly nagyon büszke voltam magamra hogy 40km -es körön keresztül 36.4 -es átlagot nyomtam 160-as pulzussal egy. Idén beláttam, hogy időfutamokon ez édeskevés. Még a közép csoportba sem férnék be vele. Jövőre veszem a bátorságot és legalább 2 időfutamon ( 1sík, 1dombos ) megnézem mi van bennem. 38 vagy a felettivel már megelégednék.
-
Toomy
senior tag
válasz Szakbarbár #7528 üzenetére
Tökéletes útvonal. Ahogy Gyufaaa is írta hibátlan az út minősége, bár igen forgalmas. A Vértesen át lesz egy kis mászóka, de nem vészes, mert hosszan emelkedik.
Jó utat és kitartást kívánok Neked, na meg körbe hátszelet a balatoni túrához! A bringautakkal meg vigyázz, mert katasztrofálisak a legtöbb helyen![ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #7531 üzenetére
Elég sokat várhattál a hangokkal, míg idáig jutottál
Bringaszerelőnél szerintem biztosan lesz, mert elég spéci való bele. -
Toomy
senior tag
válasz D.Orion #7691 üzenetére
Budai oldalon a Bécsi út felett vagy a Rózsadomb környékén regéltek nekem 25-30% körüliről. Igaz csak 200 méter egyenes a házak között. Egyszer majd egyik haver el fog vinni aki igen jó erőben van. De Ő is csak halszálkázva tud felmenni a tetejére 39/25 -el.
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #8125 üzenetére
Van amikor csak fél nap múlva teszi be akár a challenge-be és a Te legjobb 50km -be! Reggelre már ott lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #8141 üzenetére
Ja és gratulálok hozzá!
Eszméletlen ösztönző ereje van ezeknek az alkalmazásoknak! Szerintem. -
Toomy
senior tag
Konkrétan Őket láttad.
Szerdánként és péntekenként van közös csapatás náluk. Bárkit szeretettel várnak. Nem kell megijedni, ha lemarad az ember, mert mindig mindenkit bevárnak menet közben. Kemény srácok, ha srint van akkor 50-55 -el is haladnak síkon. Szeretek én is velük menni, mert nekik is köszönhetem, hogy versenyeken végig tudok menni a főmezőnnyel 38-as átlagokkal 100-200km -en.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz Szakbarbár #8334 üzenetére
Majd belejössz, csak rójad szépen a kilométereket. Jó az a 27-28 -as átlag és közben próbáld 90 felett tartani a pedálfordulatot. Hetente 1x 2x küld meg rendesen 20-30 km -en ami a csövön kifér. Plusz látogasd a Pilist ill. a Gerecsét is.
(#8326) csabi94] - Abból engem se hagyjatok ki! 3-an csak összekaparunk valami 36+ os átlagot. Igaz csak a közös szakaszon.
(#8337) deicide - A sisak tényleg nagyon fontos! Ha csak 1x esel el vagy fejelsz le egy kretén autóst. Ott mindjárt kiderül. Szóval a bajnak csak elég 1x megtörténnie és ha nincs rajtad sisak nagyon kevés esélyed van rá, hogy akár életbe maradjál! Tudom drasztikus amit írtam, de így hatásos! Elég sok törött sisakos cikket olvastam már. Valamint van az a mondás, hogy "okos ember a más kárán tanul a ...."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Formula-1
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen