- DIGI Mobil
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- iPhone topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
SOAD19
addikt
válasz
venember83 #2827 üzenetére
Nekem sikerült dekódolnom szerintem: a=s
Igaz, nekem se egyből esett le, hogy mi is akart volna lenni.
[ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
Zebu
addikt
válasz
venember83 #2827 üzenetére
ma is megismertem egy új szót!
-
Xantomas
őstag
válasz
venember83 #2827 üzenetére
mobil, sype féle kiegészítés... Ez nem olyan mint az Apple féle, hogy értelmes, csak nem oda illő szavakat rak be, hanem totál értelmetleneket
elluatulaz -> eltunyulsz akart lenni, aztán azt ellustulsz lett kiválasztva. A vége ez lett.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
zoli03
őstag
válasz
venember83 #2857 üzenetére
Kikopik a kenés a csapoknál, és ezért esik bele a láncnyúlás mérő? Én úgy tudtam, hogy a görgők kopnak. Egyébként tolómérővel is meg lehet mérni tökéletesen.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
venember83 #2877 üzenetére
Ez teljesen helytálló.
-
raczger
őstag
válasz
venember83 #2911 üzenetére
Igen, Sellaronda Hero ismét. Köszönöm, de a hátszél itt mitsem ér
.
(#2909) fi:zi'k: Folyamatosan cserélhetjük, így mindig friss ember mehet a bringán
(az út túloldalán hagytuk a többi bringát).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
venember83 #3296 üzenetére
Hát, azért az én egyik bringám is MTB vázas, de attól függetlenül még van rajta szarv. Természetesen ezzel nem megyek terepre, viszont ha az illetőnek is hasonló a helyzete mint nekem, akkor nagyon, de nagyon hasznos tud lenni egy szarv.
-
-HajTömeg-
őstag
válasz
venember83 #3674 üzenetére
Ok, lehet, de szerintem 5 óránál van a legtávolabb a pedál a nyeregtől,nem?
venember83
Ah,tényleg.
Oldalfüggő[ Szerkesztve ]
Alias: Júzer error
-
SOAD19
addikt
válasz
venember83 #3679 üzenetére
Erre gondoltál, ugyi, vagyis ebből a nézetből 5 óránál: [link]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
venember83 #3682 üzenetére
[...] csupán nem szabad semmi nehéz legyen.
Mint pl. két teli kulacs? -
Xantomas
őstag
válasz
venember83 #3782 üzenetére
A felnin is lassan az, el van fékezve a fékfelület, plusz terpeszt is kifele a pereme azért nézegetek komplett keréknek valót, mert az agy csészéi is már elkoptak, ill amikor széttört benne egy golyó, akkor rendesen megszántotta a pályát.
Kb 4 év alatt amortizáltam le. Azért egy 1500 ft-os BikePositive SingleSpeed agytól, meg egy 2000 ft-os Remerx felnitől nem rossz
Kezdem érteni miért lett közösség építő
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz
venember83 #3784 üzenetére
Jó, hát városi rohangálósba már más kategoria. Nem fogok rá költeni, max amire nagyon kell, így semmi se kuka
Viszont nagyon pedzegetem bringában a folding kategoriát. Ha tényleg vidékről fogok bejárni, akkor a fene fog fizetni a kerékpáros díjért a vonaton, plusz a hajtogatós bringát lehet vinni BKV-n is, ha úgy alakul.
Ugyanakkor nézegetem, de nem lehet venni ésszerű darabot. Se újonnan, se használtan- Marad a Csepel camping tuning.(#3790) ludsimon: Ahha, csomaggal együtt 100 kilóval, 622-23-as gumival 2-3 bar. Kb annyit ér benne, mint a szentlélek lehellete
Annyi volt is benne, azt még megfogta a defektgátló, ezért is nem fordult le a külső a felniről, minden kis kanyarakában de arra már nem elég, hogy eltartsa a felnit a földtől bár a sárhányó belseje tiszta zöld gedva, szóval szökött ott még ki rendesen levegő.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Phvhun
őstag
válasz
venember83 #3789 üzenetére
Milyen eszközzel lehet szétszedni a racsnit?
Van rajta két kicsi 1mm mély furat, de sehol nem találtam a neten, hogy hogyan is lehet szétszedni. -
Solad
őstag
válasz
venember83 #3810 üzenetére
Ha esetleg valaki lecsap rá. ismerek karbonnal dolgozó szakit, priviben küldök elérhetőséget
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Muton
addikt
válasz
venember83 #3863 üzenetére
ááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pont reggelizemvagyis -tem
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Xantomas
őstag
válasz
venember83 #3863 üzenetére
Hehe, ezt reggel én is néztem. Annyira nem adja
Pláne mikor felkap a gumi 1-2 kavicsot, vagy netántán egy királydinnyét és megy a pofák közé.
Plusz ebben a melegben ráülni a zacsira is, egy huppanó után. Bele se merek gondolni.(#3868) Tigerteam
A 7 sebességes kazetta az keskeny, ott kétféle rögzítési módis van. Olyan ahol a legkisebb lánckerék a kontra, ami fogja, és olyan is, ami a mostani rögzítést használja. A 7 sebességes láncot fel lehet tenni a 8-9 sebességes kazetta testre 2 db 9sebességes shimano hézagolóval.A 8-9 sebességes kazetta ugyan olyan széles.
A 10 sebességes kazettákat ugyan arra az agyra rá lehet tenni, mint a 8-9 sebességest, de a 10 sebességes az 1mm-rel keskenyebb mint a 8-9 sebességes, így oda egy 1mm-es hézagoló kell. Nincs külön 10 sebességes agy.
A 11 sebességeshez már új agy kell, az megint szélesebb.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz
venember83 #3871 üzenetére
Nem, mert fagyban, a hideg hatására behúzódik az alhasba, ergo nem tudsz ráülni, de a 40 fokban már más a helyzet. Ott biza megy a lengő teke.
Jááj, pláne egy prosztata védős, középen kivágott nyereg, ahova be is tud csusszanni
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
hoffman_
nagyúr
-
válasz
venember83 #4117 üzenetére
Ezeket a szempontokat pont kezeli a kalkulátor.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Daniel Alves
őstag
-
Syd69
aktív tag
-
belaazallat
addikt
válasz
venember83 #4177 üzenetére
A rögzítésen még dolgozni kell! Mert így csak minimális súlyt visel el. Meg ha esetleg mást is csinálna az ember alváson kívül....
Mellesleg a kereket és féket is rakni kellene a villába, hogy könnyebb legyen az ágy áthelyezése, valamint hogy megmaradjon a helyén, ha nem szeretnénk hogy máshol ébredjünk, mint ahol lefeküdtünk."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
csƵ
őstag
válasz
venember83 #4191 üzenetére
Nincs szükségem első váltóra. De úgy alapból váltóra sem nagyon, mert nem szoktam használni. Akkor meg minek legyen rajta?
A hátsót is azért akarom rajta hagyni, hogy egyszerűbb legyen az átépítés, de nagyon nem tűnik így sem komplikációmentesnek. -
sanzi89
addikt
válasz
venember83 #4151 üzenetére
Normál csapágyat szétszedem, zsírzom, beállítom, ezekkel semmi gond nincs. Csak arra gondoltam, hogy az iparis csapágyaknak nem-e kisebb a gördülési ellenállása? Főleg ha nem a gyári csapágyat vesszük, hanem valami drágább csapágyat (pl. SKF) abból is valami kis gördülési ellenállásút, esetleg rám szakad az OTP és kerámia vagy félkerámia csapágyat? Vagy nem ad annyival többet, mint amennyibe kerül és átlag felhasználásra felesleges? A gyári Shimano Deore váltógörgők helyett vettem Acor iparis váltógörgőt, hatalmas csalódás volt...
Gyárilag szorult, sokkal nehezebben lehetett tekerni és hiába a csapágykinyomó nem lehetett sérülés mentesen cserélni, így kuka lett a vége. Pedig elég drága volt...
@superecneB
Köszi a választ, ha esetleg a fenti témában is tudnál vélemény mondani jó volna. Köszi!"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz
venember83 #4203 üzenetére
A megdöglöttek alatt mit értesz? Bemaródott az agytest? Mivel sok dolgot lehet cserélni benne, felújítani az egészet.
Azért kérdezgetek ennyit, mivel nem nagyon értem a különféle agyak közötti hatalmas árkülönbségeket. Például nekem most egy Shimano FH-RM30-as legolcsóbb Shimano agyam van a bringában, mikor megvettem mondta mindenki, hogy majd így meg úgy tönkremegy. Évente egyszer szétkapom, zsír, beállítás és kész. Most 3 éves. De a régi városi bringámban egy még olcsóbb Bikepositive agy van kb 8 éve és a fenti karbantartással sose volt vele gond. Kérdeznék még, ha nem unod.
Egy alap Shimano agy meg egy Deore agy között mi indokolja a kétszeres árkülönbséget? Valamint egy alap iparis agy nem gördül könnyebben, mint egy Deore agy? Mivel árban azzal van egy kategóriában, vagy talán még annál is drágább kicsit. Most a speckó csapágy ne legyen alternatíva, mert az már árban sokat dobna a végösszegen. Csak azért, mivel szerintem egy kerékagynál a legfontosabb, hogy a lehető legkönnyebben gördüljön és ezáltal minél gyorsabban lehessen menni."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
concret_hp
addikt
-
feka007
nagyúr
válasz
venember83 #4320 üzenetére
Akkor rendelem, kösz.
-
rétisün
veterán
válasz
venember83 #4369 üzenetére
oda se kellett kattintanom, tudtam mit linkelsz
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-HajTömeg-
őstag
-
lsebestyen
addikt
válasz
venember83 #4369 üzenetére
ú bazzeg
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
venember83 #4369 üzenetére
Hát ez nem sok mindenre jó.
Olyan infok érdekelnének, hogy például milyen vázakkal, üzemekkel, modellekkel, évjáratokkal vannak problémák, és melyekkel nincsenek.
Esetleg ha valakinek TAPASZTALATA is van valamilyennel, az meg aztán csodás lenne.
Nyilván a modellek nagy része gagyi, törik, reped nagy számban, és ezekkel van tele a net. Ha valaki mondjuk valóban utánanéz, akkor azért látszik, hogy a népszerű, régóta gyártásban lévő, használható vázak halálozási aránya nem olyan magas, mint ahogy azt lefestik egyesek.
Végülis lehet horror töréseket linkelgetni, és kell is, mert nyilván nem szabad csak úgy ebay-en lecsapni egy vázra, mert csúnya vége lesz. De ugye modell, körülmények ismerete nélkül nehéz belőle tanulni. Ha meg a vázra rákeresve azt látja az ember, hogy szar, akkor nem kell megvenni.
Itt van például egy kivesézésre alkalmas típus, a Dengfu FM098. Itt egy kis ízelítő.
A kezdeti évjáratok nem voltak túl jók, de a későbbiekből nem találtam több töröttet, mint márkásakból. Persze lehet linkelniHirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Teasüti
nagyúr
válasz
venember83 #4399 üzenetére
A Kresz ismerete a biciklis esetében itt nem reprezentatív.
Az autósnál ugyan elvárnám a felelősségre vonást, bár ha megvolt a szabályok értelmében az "ajtónyitási távolság", akkor ez a baleset senkinek nem hibája közvetlenül (a szabályok értelmében).
Az iménti Index cikkben is felháborító módon még a biciklist jelentették fel, hogy nem az útviszonyoknak megfelelően közlekedett. Hát ez szomorú.(#4400) mickemoto
Ha képben lennél, akkor tudnád, hogy az MKK kiharcolta nekünk, hogy a szegélytől egy méterrel beljebb legyen lehetőségünk közlekedni, így nem tudnak sávon belül előzni minket. Nincs már kötelező jobbra tartás.Bár az kérdéses nekem, hogy országúton mi a helyzet, mert olyan szabály is van/volt, hogy ahol erre az út alkalmas, ott a padkán kell mennünk.
(#4401) lukaszokni
Hogy hogy feldagadt a szájpadlásod?
Ilyenről még nem hallottam, van egyáltalán köze a biciklizéshez?
A meggyel pont telibe találtál, nagyon jó a tejsavra. Ha van lehetőséged friss megylét fogyasztani edzések után, akkor ezzel az izomlázat is elkerülheted.[ Szerkesztve ]
-
Muton
addikt
válasz
venember83 #4639 üzenetére
szerintem műszakilag megfelel az SLX (nekem is az van), de akár mennyire is jó, nem hozza a cool faktort az XT alatt semmi sem. Nem azért kellene full XT, mert az annyival jobb, hanem mert csak
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Bati0501
őstag
válasz
venember83 #4639 üzenetére
Jó,mindenre elég.De akkor már egy Deore is elég mindenhova nem?Ha az ember tud normálisan váltani-nem nyomja izomból akkor is,amikor épp vált-meg mondjuk nem az a cél,h a gép 5kg-nél könnyebb legyen,akkor az is jó,sztem...Gondolom olcsóban adja,mint a boltban,de mivel tényleg látszik,h kb nem is volt használva,ezért annyival gondolom nem.Ha meg mondjuk 600e egy ilyen bringa a boltban,akkor még jobban igaz,amit mondai akarok:ennyiért miért "csak" ezt adják?Nekem az nem tetszik,h ennyi pénzt elkérnek,és ezt adják érte cserébe.../am ha meg ez a bringa is 860e,akkor meg főleg.../
Igen,gondoltam,h ott dolgozik,szóval biztos jó áron meg tudja venni őket,csak ennyire?Tehát,h feleségének is ilyenje van,talán épített is,persze ehhez semmi közöm,csak kérdeztem... -
válasz
venember83 #4639 üzenetére
Thommey a velo.hu főszerkesztője, legalábbis ez az ucsó infóm róla. De igen, történelem előtti időkben a Bikemagnél is volt.
A topicban feltört SLX-parát én sem vágom, brutál jó alkatrészek, simán hozzák az XT szintet használat közben, mindössze tömeg terén van némi hátrányuk, de ezt az alacsonyabb árral kompenzálják. Kíváncsi lennék, hányan próbálták ezeket tartósan, és melyik SLX alkatrésszel kapcsolatban mi volt a kifogásuk.
Egyébként véleményem és tapasztalataim szerint a Shimano MTB alkatrészcsaládjai minőségben nem egyenlő távolságban állnak egymástól. Értem ezalatt, hogy az Acera-Alivio-Deore-SLX-XT-XTR sorrend az nem úgy néz ki arányosan, hogy mondjuk 5-6-7-8-9-10, hanem inkább úgy, hogy 1-2-4-5-6-10. Acera, Alivio a belépő szinten, középen a Deore/Hone, SLX/Zee majd XT/Saint (amely utóbbi kettő kb. egy kategória) és onnan hatalmas távolságban az XTR.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
venember83 #4649 üzenetére
Pl Sram váltás.
Tudom, telhetetlen vagyok, az SLX mindenre elég.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
hoffman_
nagyúr
válasz
venember83 #4694 üzenetére
értem, köszönöm
bár szomorú hír.
közben megnéztem, hogy a meglévő küllők a 32 lyukas felniből jók-e a 36-ba, sapim kalkulátorral. elvileg igen, 290mm kell, más kérdés, hogy 32 lyuk esetén 294mm-t ír, tehát az előző fűzésbe elvileg rövidek voltak. fura mindenesetre.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz
venember83 #4703 üzenetére
de-de, mint látod
totál nem fogtam fel, hogy nem gömbölyű a dolog, nem is értem.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
sanzi89
addikt
válasz
venember83 #4721 üzenetére
Vázakat nem gyártanak itthon?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz
venember83 #4723 üzenetére
Esetleg arról infód, hogy empirikus úton kívül miként lehetne fény deríteni arra, hogy melyik bringában milyen váltótartó fül van? Kép alapján nekem elvileg ez is meg ez is jó volna, azonban sehol egy szám, azonosító vagy leírás. Nem úgy volna normális, hogy a gyártó oldalán ezek az infók megtalálhatóak legyenek és az ember egy sorozatszám alapján tud keresni neten? És persze a boltok se annyit írjanak ki, hogy Váltótartó fül Noname, azzal sokra megy az ember.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz
venember83 #4725 üzenetére
Hát igen, így volna a normális ahogy a Cube csinálja... Mindegy, gyorsan el is ugrok egy helyi üzletbe, ahol rengeteg Schwinn Csepelt árulnak, elviszem a régi fület aztán hátha kitalálunk valamit. Köszi az infókat!
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Sirandrish
legenda
válasz
venember83 #4727 üzenetére
235K
Szinte ingyen van
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
venember83 #4727 üzenetére
Hihetetlenül idegesítő, hogy így összenyomja a képeket az oldal. Gyakorlatilag használhatatlanok így a képek, mert az arányokat nem jól adják vissza...
-
fpeter07
veterán
válasz
venember83 #4785 üzenetére
Lehet, hogy már előzetes kinézte magának. Az biztos, hogy a fékkart nem igen piszkálta ezen a részen.
(#4784) lecsokolbi: Én élvezném.
szerk2: [link] Milyen "sportosan" nézett ki a bringa leengedett telóval és nyeregcsővel.
[ Szerkesztve ]
-
Atke
senior tag
válasz
venember83 #4873 üzenetére
tektro drako,gyári fékbetéttel.
-
Atke
senior tag
válasz
venember83 #4875 üzenetére
tektrom van nem pechem
A "visításra" sincs tipped? -
Bati0501
őstag
válasz
venember83 #4905 üzenetére
-
Atke
senior tag
válasz
venember83 #4960 üzenetére
Ezért jó közben a BCAA,illetve tekerés előtt a Liquid L-Carnitine edzés előtt kell betolni 20-40 perccel. (röviden: a zsírt alakítja égethető energiává) Én boxhoz használom, igazi csodaszer
de bringázás előtt is betolok egy adaggal ha "hosszabb" távra megyek.
-
amargo
addikt
válasz
venember83 #4994 üzenetére
Nem szeretem az ilyen sportszerűtlen sportokat..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
fpeter07
veterán
válasz
venember83 #5015 üzenetére
Eleve az őrült már, aki egy ilyen versenyen elindul. És akkor még ott vannak az élmenők. Ők akkor mik?
Új hozzászólás Aktív témák
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Új Helly Hansen Nordvik 2 ébenfekete gumicsizma (47-es méret)
- Új Givenchy Gentleman Réserve Privée EDP 100 ml
- Touroll S1 elektromos kerékpár (750W teljesítmény, 100 km hatótáv, 7 sebességes váltó)
- Orient Mako 3