- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Magyarított Android alkalmazások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
ph A C27G2Z3 egy 27”-es és ívelt VA panelt használ Full HD felbontással, és tudásából nem hiányzik az Adaptive Sync sem.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz eastsider #80058 üzenetére
Az a fémes kongás általában az agyból jön,és a küllők erősítik. Nekem nagy ritkán (8000km alatt talán 5-6x) szól így és a reteszelő a ludas,szalajt egyet.Főleg ereszkedés,ergo a kerék gyors szabadon-futása után.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
skroy
senior tag
válasz eastsider #80835 üzenetére
A 2016-os modelleknél is problémás a felniszalag? Én ősszel vettem egy Courier DT-t, sajnos csak nagyon keveset tudtam tekerni vele eddig. Jobban járok, ha én is cserélem a szalagot?
Eddig egy 26-os MTB-vel tekertem, de idővel egyre kevesebbnek éreztem, ezért váltottam. Csak aszfalton tekerek az alföldön, ezért választottam a Courier DT-t. Eddig is megvolt évente 2-300 ezer km, idén feljebb rakom a lécet.
Tudom, hogy sok embernek ez a Courier is az alja kategória, de sajnos nekem ez a 100k is komoly kiadás volt. Viszont nem bántam meg, örülök neki, élvezem a tekerést, más nem számít.Ő lenne az:
-
andrisbandi
őstag
válasz eastsider #88789 üzenetére
Ground Anchor
Ilyesmit házilag is le tudna gyártani egy hozzáértő.Egy csavar boltban biztos tudnak ajánlani megfelelő dűbelt.
Nálunk a melóhelyen egy lépcsőt fogattak fel betonfalba beütős dűbellel. Azt nem lehet kicsavarozni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
geotigris9
tag
válasz eastsider #88786 üzenetére
Igen szerintem sem éri meg az ABUS röghittő. [link]
A flex vagy a vasfűrész simán elviszi lehet akármilyen ötvözetből. (Max. néhány másodperccel tovább tart.
Ha itt laknál a környéken lehet összetudnék dobni neked egyet.[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz eastsider #89045 üzenetére
(#89044) jjeahh...én nem is tudom mekkora az enyém,de (főleg ha eddig jónak találtam) ahhoz szoktam igazítani az újat.Ha ki kell venni szemet,szükséged lesz egy bontóra,ami amúgy sem árt ha van.Nekem ilyen van,évente 1-2x elég.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz eastsider #89470 üzenetére
Nem tudom mi lesz itt,egy jegyzőkönyvet írtunk,de nem bíztattak.semmi jóval.Most meg keresem az új kereket nejem bringájába ezerrel. ...azt sem tudom merre nézelődjek,valami 30e alatti a Fulcrum Race 77 hez legalább repülőből hasonló 6 csavaros tárcsarögzítéses,10 sebességes kazettás kerék kellene,mely nem ázik be ha véletlenül ráköpök.Nincs nagy választék,az biztos. Nejemnek elmondom 2 kereke 2 féle lesz,magához nyúl.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dunkel
őstag
válasz eastsider #95648 üzenetére
Én ezt vettem a decában mert befér a 15" laptop frankón a víztasak rekeszbe. Nem rohad be alá a hát és épp befér az edzőcucc is. Egy negatívum, hogy mivel szögletes felül is, a hátad mögött a messze hátranézést (180°) kitakarja. De vannak még jó cuccok méret és egyéb igényeknek megfelelően decában, szét kell nézni.
Vagy nézz szét a Deuter táskák között, azok is nagyon jók, csak árban más kategória.[ Szerkesztve ]
-
pc360
addikt
válasz eastsider #96004 üzenetére
Felpróbálni csomagolásban nehéz lesz. Nekem egy kicsit kicsi a nagyobbik méret is, de a legtöbbeknek jó. Nagy pofával para, nekem egyszerűen kicsúszik belőle az állam (mondjuk a sapkák legnagyobb része sem jön fel a fejemre, megszoktam...).
---
Ehhez kapcsolódik is egy saját kérdés: vajon melyik maszk lenne az, ami méretben nagyobb, mint a large Respro?
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
-
AtisFace
csendes tag
válasz eastsider #96007 üzenetére
Én rendszeresen szoktam használni, ha fél óránál többet tervezek tekerni BP-en, vagy parlagfű szezon van.
Egy techno maszkot már elhasználtam jó pár év alatt és tavaly egy ultra light-ra ruháztam be.
Utóbbi sokkal jobb! Respro weboldaláról rendeltem, méretezésben segített a support.
A szűrőn szépen látszik mikor cserés, de amúgy érzem is a különbséget!
Ultra lightot akár sport célú tekeréshez is merném ajánlani nyarat leszámítva, abba már nem izzad úgy bele az ember, mint az alap verzióba.
[link][ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz eastsider #96141 üzenetére
Nem a reteszelő hibázik a racsniban? Maga a hajtás nem ugorhat csak ha a lánc,vagy a reteszelő engedi.Valahogy így szól?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pc360
addikt
válasz eastsider #96143 üzenetére
Csak én látok lehetséges összefüggést kacsyx hozzászólásával?
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Runner_fxr
Ármester
válasz eastsider #96178 üzenetére
Milyen gyakorisággal csinálja ezt? Szokott olyan lenni, hogy menet közben a lánc egy pillanatra nem találja a helyét, és amikor a helyére ugrik, reccsen egyet. Ez bármilyen kerékpáron előfordulhat, akkor is ha jól van beállítva a váltó, normális jelenség ha nem túl gyakori. Ilyenkor kicsit érezheted úgy, hogy megugrik a hajtás.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz eastsider #98092 üzenetére
Bár a Sigma rögzítések egyike,másika tényleg "nyúlós",ennek semmi baj a rögzítésével.Mérgelődtem is mikor megvettem,miért nem csinálják valamennyit ilyenre. A 100 és 200 közötti különbségről nem tudok véleményt mondani,annyit viszont biztosan tudok,hogy koromsötétben,rossz úton/erdőben legalább ennyi kell ahhoz,hogy láss is,ne csak látszódj.Immár 1,5 éve/~10e km használom,de ma is ugyanezt venném.Egyetlen hátrányát tudom említeni,éspedig a bekapcs gomb fényerejét,mely mivel a töltöttséget is jelzi,olyan fényerővel teszi azt,hogy zavaró.Én letakartam a saját gumiburkolata alá becsípett másik gumicsíkkal.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz eastsider #98100 üzenetére
Nem fogsz csalódni benne...a bekapcs meg valszeg zavarni fog,bár nincs fotóm róla,én egy ilyent csíptettem be hosszában a tetején,hogy takarja a fényét.
(#98102) hegyimorc+Strezi...nem tudom feltűnt-e nektek,hogy bár világos a minőségbeli különbség,de azért mégis csak ő 20 dollárosokról érdeklődik,ti meg ajánlotok neki 200 dollárosokat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz eastsider #98157 üzenetére
Azt szoktam,hogy mindig feltöltve teszem le,vagyis akármilyen keveset is használom utána rátöltök,majd csak úgy teszem le.Ha csak látszani akarok akkor egyes,ha látni is időnként,mondjuk kivilágított utcák árnyékos zugait,akkor kettes,hármas meg erdőben,vagy koromsötétben.A villogó funkciókat gyakorlatilag visszaadnám...Ha így használod,soha nem fog lemerülni neked az úton.Arra még figyelj hogyan állítod be,mert főleg egyes,kettes fokozatban nagyon odavág a szembejövőknek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bunddog
tag
válasz eastsider #98100 üzenetére
Kíváncsi lennék rá, ami nekem van velotech az 50 chipled-es abba talán az 1-es villogó fokozatba se tudsz bele nézni vagyis rá és bár gagyi a felfogatása amit sufnizni kell, de olyan erős hátsó fényt még nem láttam 5k alattvisszaolvastam, most látom hogy elsőről van szó úgyhogy nem szóltam
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz eastsider #98170 üzenetére
Vagy feszíteni,vagy lazítani kell,attól függ,hogy teszem azt én a 3-asra állítva le-le dobja a négyesre,vagy bele-belekap a kettesbe.Ha nem tudod tovább feszíteni újat kell fogni a bowdenen a váltó szorítócsavarjával.Tapasztalatom az,hogy ha eddig jól működött és nem is csúszott meg a bowden a váltó becsípésnél,most meg hirtelen sokat kell erre,vagy arra állítani,akkor meglehet valahol a bowdenház nincs a helyén a szemekben.
Szerk: vázon található bowdenháztartó szemekre gondolok,ugyebár.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
bunddog
tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz eastsider #98203 üzenetére
A vázszemekben látszólag rendesen benne vannak a bovdenházvégek.Lehet,hogy rossz irányba tekered az állítócsavart? Csak mert ha le-le ejti kisebbre akkor (a gyakoribb,agytól elfele húzású váltóknál) feszíteni kell a bovdent,a váltódnál meg nekem nem úgy tűnik mintha teljesen ki lenne csavarva az a bovdenfeszítő csavar.(Olyankor már kilátszik a műanyag tekerő alól a fém csavar vége,ott a fekete állítócsavar pereme körüli nútos fém,melybe a fém bovdenvég megy.) Mindegy merre tekerted eddig,próbáld a másik irányba picinként és nézd javul-e.
(#98204) 6030D...látom van még régi szent is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RaiZka
tag
válasz eastsider #98203 üzenetére
hasonló cipőben jártam, Nekem a felfele váltásnál dobálta a láncot. Ha duplán váltottam akkor ment felment egyet majd amikor gondolt egy újra. Lefele ritkábban de akkor is játszotta. Tegnap bevittem a szokásos helyre, bowdenezés és váltó utánállítása volt a megoldás. Azóta mint kés a vajon.
Többieknek: küllő pótolva és sajnos beigazolódott amitől féltem. Megnyúlt a lánc és a hátsó fogaskereket is elkoptattam 4000km után Sajnos így azok is cserések lettek, még mielőtt nagyobb kért okoztam volna.. Ez nagyon nem az én hetem....
-
makoss
veterán
válasz eastsider #98073 üzenetére
Attól többért, nekem ilyen előre hátra: LUMINA OLED 1100 BOOST & SOLAS 100 COMBO
Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
parkr
őstag
válasz eastsider #98553 üzenetére
szerintem elég a hajtómű és a középcsapágy cseréje. váltás miatt hasonló lánctányérokkal, vagy a meglévőkkel ha átrakható az újra.
(#98548) IMIIKE1998 túlliheged ezt az átlépő magasságot szerintem. országútin én csak kicsit megdöntöm oldalra és simán elérem lábfejjel a földet, nem kell leugrálni a nyeregből. sloping váznál egyébként sem fogsz találni két azonos magasságú pontot, így nem is lehet megmérni pontosan.
[ Szerkesztve ]
-
aicon
senior tag
válasz eastsider #105742 üzenetére
Én ezt vettem, hazai beszerzés lehet kicsit drágább.
======== Sim kártyás routerek olcsón ======== https://hardverapro.hu/tag/aicon#aprohirdetesei
-
ro_bert17
őstag
válasz eastsider #105753 üzenetére
A haladós, jó defektálló, olcsó valószínűleg már megint nem az a halmaz ami túl nagy merítést adna....
Ha jól tudom (de majd remélhetőleg az itteni szakik megerősítenek, vagy pontosítanak) ebben az árfekvésben belépős continental gumik nem annyira jók defektvédelmet illetően (és néha még a teljesítményükre is olvasok rosszat).
Szerintem a legolcsóbb, igazán komoly defektvédett 28-as gumi reflexcsíkkal valahol itt lehet: [link]
Ettől olcsóbban esetleg valami ilyet [link]. -
ro_bert17
őstag
válasz eastsider #105759 üzenetére
Akkor szerintem linkeld be ide a neked tetszőeket, és a hozzáértők majd biztos szívesen véleményezik.
Nekem előzőleg maxxis detonators volt. Azzal volt pár defektem. A mostani continental grand prix 4000s II-vel eddig nagyobb a szerencsém. De ez a legtöbbször tényleg csak szerencse kérdése.
Ha olyan környéken jársz ahol esetleg csak szúrásoskttól tartasz jobban, akkor a belsőbe szmötyit is tölthetsz.
Amúgy itt van pl. egy nekem tetsző cikk, a defektvédett külsőkkel kapcsolatosan: [link]
Szerk: célszerű a szövetsűrűségre is pillantani kiválasztáskor. Azt hiszem 60tpi már elég sűrű szövésű.
[ Szerkesztve ]
-
Acef
addikt
válasz eastsider #105759 üzenetére
Hi eastsider!
Külső gumi? Alább némi olvasnivaló, segíteni fog a választásban.
Én Schwalbe-t akartam, mert olcsóbb volt, de "szembejött egy pár alkalmi vétel hajtogatós gp4000sII, így nyilván azt választottam. Beváltschwalbe ez itt jól áttekinthető, mint gördülés, defektvédelem, súly, ...
[link]continental
[link]
+ Infó a contihoz, mert a honlapjukon nincs így egyben az infó:
"Tehát például adott 9-féle a Conti által szabadalmaztatott defektvédelemi technológia: Vectran Breaker, Plus Breaker, PolyX Breaker, Safety System Breaker, Safety Plus, NyTech Breaker, Puncture Protection, Dura Skin, és Hardshell. Ezek közül a Vectran Breaker, a Plus Breaker, illetve a Safety Plus biztosítja a leghatékonyabb defektvédelmet, az első könnyű, de drága, mivel űrtechnológia, így a legmagasabb szintű országúti külsők kapják meg, a második a túra/városi modelleken alkalmazott, az utóbbi E-Bike-okon. A második szint a PolyX, amelyet a kissé alacsonyabb árfekvésű országúti modelleken találunk. A Puncture Protection és a Safety System egyszerűsített Plus Breaker technológia túra/városi modellekre, a NyTech pedig egy alaptechnológia országútra nejlon szövettel rendelkező modellekhez. A Hardshell megerősített szövet országútra ütöm-vágom használathoz, ennek montis párja a DuraSkin, mindkettő inkább a felütéses defektek megelőzésében jeleskedik. A montis Protection Apex és Protection is részben ide tartozik: ezek a technológiák extrémebb és CC felhasználásra biztosítanak optimális szövetszerkezetet, amely könnyű, rugalmas, strapabíró és egyben a defektek megelőzésében is segít."[ Szerkesztve ]
-
Begbiebike
csendes tag
válasz eastsider #105826 üzenetére
Ha amúgy is 7 bár körül jársz akkor szerintem ruházz be egy ilyenre:
Tannus tömörgumiVárosi rohangálóson nekem ez van 23-asban, ez kb olyan mint egy 8 bárra fújt külső, viszont ágyő pumpálás meg defekt.
A szélesebbek valamivel puhábbak is. Annyira jó, hogy nem kell minden tekerést pumpálással kezdeni. -
-
TomMusic
őstag
válasz eastsider #107526 üzenetére
Szia!
Ez a fajta tisztító is megteszi, de máshol sokkal olcsóbban (1000 - 2000Ft) hozzá lehet jutni. Többiek majd belinkelik. Egyébként Lidliben szokott lenni időszakosan.
Mire aliról megérkezik, addigra már a bicikli is le lesz cserélve. Én messziről kerülöm, ha itthon nem tudom beszerezni, akkor inkább keresek valami alternatívát, de nekem nincs idegzetem a kínai vackokat kivárni (feltéve h megérkezik..).Én anno levettem a láncot és kiáztattam petróleumban, hagytam 1 napot száradni és vissza a bringára (patentszem).
Azóta áttértem erre: Squirt Lube. Már vagy 4 hónapja használom, de elég volt havonta 1x áttörölni száraz ronggyal a láncot és kész.
Egy "hátránya" van, hogy gyakrabban kell kenni, mint az olajnál.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
xy.zsolt
őstag
válasz eastsider #157592 üzenetére
én anno-23-ról váltottam 25-re....28 még nem volt. Az akkor hatalmas plusz komfortot adott....szerintem ekkora nincs a 25 és 28 között, de ez csak tipp, A gumirol teszt: https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews/vittoria-rubino-pro-iii-2014
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.