- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz
itouchfan #164654 üzenetére
26"-al is simán meg lehet csinálni a magyar maratonokat.
Mivel sokat mész, meg jó erőben van vagy, szerintem egész szép eredményeket is el fogsz tudni érni.
Nem akarok hülyeséget mondani, de Eliteben (20-29 korosztály) kb 20-an voltunk tavaly. Az első 5-6 tényleg elég beteg időket ment. A korcsoport első majdnem fele annyi idő alatt teljesítette a távot, mint én.
Miközben én kb. a középmezőnyben meg fele annyi idő alatt mentem le a távot, mint a korcsoportomban lévő utolsó versenyző.
Szóval nem érdemes nagyon beszarni ezektől a versenyektől. -
parandroid
nagyúr
válasz
itouchfan #164771 üzenetére
Nekem ez az utolsó 20 év statisztikája:
Ebből az idei május eddig 770 km. Április 160. Március 45. A korábbi hónapok nem értelmezhetők.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Alg
veterán
válasz
itouchfan #164779 üzenetére
Na jah, most csináltam egy listát Rosebike-on... kulacstartó, kulacs, Muc-off C3, Motorex lánctisztító, nyomatékkulcs, Muc-off 8in1 tisztítószett, LizardSkins bandázs -> 173EUR, és még kellene egy pedál+cipő minimum, meg pár nadrág legalább. Szerencsére GORE-nál pont van 30% kedvezményem.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Somatom
veterán
válasz
itouchfan #165020 üzenetére
Tipp. Nyisd meg a Google Térképet! Screenshot
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jjeahh
nagyúr
válasz
itouchfan #165263 üzenetére
Sok az ilyen lejtő? Akkor oda nem xc való szerintem. Ha kevés és ritkán mész ilyenen, akkor ezért még nem kell trailt vagy droppert venni, inkább gyakorolgatni. Először lesétálsz 1-2 alkalommal, aztán lassan lejössz párszor, majd egyre gyorsabban, már amennyire a bringa engedi és próbáld elkerülni a rázós-csúszós részeket, szal válaszd meg jól a nyomvonalat, mert rengeteget számít. Ha túl alacsony a sebességed, az sem jó, mert bizonytalanná tesz és könnyebben felakadsz a nyeregben. Amúgy szerintem valszeg tényleg csak szoknod kell, a 10-15% még bőven vállalható xc-vel, sőt, a 20 is, az én gyenge kezdő szintemmel valahol itt kezd rizikós lenni a dolog: [link] [link] . De még ide sem vennék droppert, mert kényelem ide vagy oda nélküle is lejövök és kva nehéz egy alkatrész
.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
itouchfan #165274 üzenetére
Szerintem ahol több xc-s lemegy, oda neked sem kell dropper, inkább csak gyakorlás. Felénk is vannak olyan beteg lejtők, ahol a komolyabb xc-sek simán lemennek és én nem merek, de úgy vagyok vele, hogy majd előbb-utóbb úgyis sikerül nekem is
. Van egy haverom, aki egyetlen egy ilyen rövid lejtőért képes volt endurot venni és gyakorlatilag ő csak ott teker, egy 1-2 kilóméteres szakaszon feltolja, lejön, feltolja, lejön... Aztán neki ennyi a montizás, mert hosszakat tekerni azzal a bringával nem szeret
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
itouchfan #165274 üzenetére
Ha gyakorolsz,vagy elég hosszú a lejtő de te nem a KOM-ot kergeted,akkor szépen leengedheted előtte a nyerget,majd felfele,vagy hosszúban újra visszaemeled.A menet közben állítható nyeregcső egy extra amely változatos terepen átmenet nélkül,gyorsan használható,ugyanakkor drága és karbantartást igényel majd.
(#165276) jjeahh...ott pedig aztán van éppen elég lejtő ahhoz,hogy ne ugyanott ereszkedjen orrvérzésig.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
válasz
itouchfan #165274 üzenetére
Nekem is egy sima alap merev montim van, 100mm rugóút elől, viszont szeretem a helyi traileket amiből van jó pár, és egy-egy igen meredek, technikás illetve sok gyors döntött kanyaros, szóval jóféle singel trailek.
Én úgy szoktam, hogy feltekerek a hegyre, 3 bar körüli guminyomással és magas normális helyen lévő nyereggel. Amikor felértem és jön a lejtőzés, akkor nyerget leengedem amennyire csak lehet. Ez kb 10 másodperc, a két gumiból pedig kiengedek egy kis levegőt, kézzel tesztelve a nyomást (egy idő után belejön az ember, ha nem, akkor van kis kézipumpa nyomásmérővel), ez még max egy perc és mehet a menet.
Ez a plusz 1-2 perc amíg átállítod a bringát szerintem nem a világ vége, hegy-dombtetőn úgyis szusszan egyet az ember amikor felér és így nincs gond, hogy ne férsz el az ülés mögött, meg pattog a gumi a köves gyökeres részeken. Én ilyenkor még a hosszú ujjú kesztyűm is felhúzom, táskát magamra szorítom, bukót csekkolom.
Amikor vége a pályának, leértem és megyek haza, ülés vissza és go.Persze a dropper meg a fully király cucc, tervben is van, de amíg nincs addig abból kell főzni ami van. Ez meg ne vegye el az ember kedvét a dologtól.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz
itouchfan #165274 üzenetére
Na, nekem ez az egyik gyengeségem, a technikás, meredek lefelé (a másik meg az összes mászás
). Én ha eddig estem, akkor nem sebességgel, hanem ilyen lefelé léptetős helyeken gyök kettővel megakadt a kerék, én meg át a kormányon. Amióta felraktam 1 cm-rel kisebb stucnit és a kormányon tekertem előre felé (a markolat így kicsit feljebb áll), azóta jobban át tudom úgy helyezni a súlypontomat a nyereg mögé, hogy jó legyen.
A fóti Somlyón lévő köves lefelét tudom felhozni példának, ahol előtte nem tudtam/mertem lemenni, most meg igen. Egy nem olyan jó videót, és egy képet találtam róla, de szerintem azért látszanak benne a lépcsők, és hogy mennyire meredek. (Dropperes fullysok nem röhögnek!)
Szóval esetleg egy ilyet próbálj meg. De ez is egyén függő, mert ha valakinek a magasságához képest hosszabb a lába (szerintem én ilyen vagyok), akkor a magas nyereg mögé nehezebben ül be, mert nem éri el a kormányt. Jó a dropper, ha nem zavar a súlya, meg a szervizigénye (mert azért az kap sarat), illetve nekem pl. gond, mert 27,2 mm-es nyeregcsövem van, amihez rövid rugóutas dropperek vannak, illetve a becsúszó még vékonyabb, ami kérdés, hogy jó-e a 80 kg-hoz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Csokicsibesz
tag
válasz
itouchfan #165321 üzenetére
Az elsőt ismerem, szerintem az nem nagy szám csak köves. Adagolni kell a féket és ennyi.
A másikat így névről nem ismerem, Strava térképem meg sajnos már/most nincs.
Az talán DH rész ami megy a Stop Shop-ig? Így emlékre van ott pár kanyar. De az sem vészes szerintem. -
Csokicsibesz
tag
válasz
itouchfan #165324 üzenetére
Az első lefelének nincsen stravan szegmense, ami mondjuk kifejezetten érdekes.
A Stop-Shop DH-ra gondoltam. Ezt linkelte Toobee is. A másikat (Schüller) nem ismerem.
Tekerés:nekem valószínűleg megint a hétvégék lesznek jók: péntek-szombat-vasárnap. De egyenlőre most hétvégén is ráérek meg köv hétvégén is.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
itouchfan #165762 üzenetére
Fejleszteni mindíg lehet, a váz jó alap az biztos és az egész szett rendben van kezdésnek. Ha egy ilyenem lenne, én pl. idővel cserélném a gumikat, kerékszettet, féket, telót, kormányt, stucnit, nyeregcsövet, nyerget, markolatot... szal a mindent, még a bovdent is
. Szép lassan fejlesztgetve lehet belőle csinálni egy ilyent, vagy legalább ilyent és még ezeken is lehet fejlesztgetni
metrion: ez de beteg, egy hónap?? Mi a baja a keréknek amúgy?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
INTELligent
senior tag
válasz
itouchfan #165819 üzenetére
(#165819) itouchfan: szembeszél, ááááá
. Ja a pulzust azt eddig csak én láttam (a public ride-ok miatt eltüntettem, azt azér mindenkinek nem mutogatom, aztán úgy maradt followers-only ride-on is), de most már látnod kell. Amúgy abban még lenne kakaó, ez most ilyen egész kellemes volt.
(#165820) Hasaggymeg :még a végén én húzlak be Strava-ra (sokat fizetne érted a Strava
), de parancsolj:
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
nmate91
tag
válasz
itouchfan #165840 üzenetére
Én 140 alatt kb sehogy nem bírom tartani, úgy hogy élvezzem is. Görgőn mért adatokkal szemléltetve: 140 környékén is nagyon lassú vagyok, ilyen 1.5 W/kg jön alatta, viszont 150-160 pulzus között simán megy a 2.2-2.3 is, ami simán megy órákon át. 3 ami ilyen 1 órán át megy, az már szenvedősebb pulzussal (170-180 között)
Mindenesetre tényleg próbáld meg 150-160 közé levinni első körben, az nem akkora ugrás a jelenlegihez képest. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
itouchfan #165842 üzenetére
Én gyűlölök futni,nálam így néz ki egy magányos futás. [link]
Zasszonnyal általában kissé kummantósabb.6030D...még mindig sok a tyúkbél,mi?
Vehettem volna ugyanezt a VDO-t WL-ben,de egyrészt nagy batárnak éreztem az érzékelőt,másrészt macerásnak,hogy egy újabb elem lemerülését kelljen figyeljem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz
itouchfan #165840 üzenetére
(#165837) Hasaggymeg:
ááá, és az nincs rajta, tényleg. Egy óra volt egyébként az egész, nem álltam közben (de ez mondjuk látszik az adatokból).
(#165838) 6030D: most mondanám, hogy kihajtottam magam, de ez volt a kényelmes tekerés felső határa.
(#165840) itouchfan: ahhoz meg is kellett volna erőltetnem magam, nem?Amúgy kicsit annak is szántam a dolgot
. Viccet félretéve, mind a CAD, mind a HR adta magát, azokon a szinteken mentem, ami nekem adta magát és kényelmes volt. Legfeljebb annyi lett volna más, hogy megállok egyszer-kétszer pár percre inni meg orrot fújni
.
Strava-n nem állítottam HR zónákat (én azt nem érem el, mert nem fizettem elő). Elevate for Strava-n egyelőre a 220-életkor képletet használom, mert végletekig még nem hajtottam ki magam (bár ez alapján tegnap szinte végig a hard zónában mentem, szinte semmi Cardio zóna nem volt).
Viszont ha sok, akkor miért sok? Mármint, ez nem edzi a szívet? Talán Tobee írta, hogy ő vagy 180-on megy, vagy nem teker - kicsit most én is ezt érzem, hogy egyszerűen ez a munkapontom (alapvetően van egy robbanékony temperamentumom, már ha ennek van bármi köze a dologhoz). Sajnos még a kerékpározás élettani hatásaiba nem ástam mélyen bele magam (egy videót néztem még tavasszal GCN-en HR-ről, na akkor rendeltem emg a szenzort, hogy lássam, mi a helyzet velem). És hogyan viszem lejjebb? Menjek lassabban, mint a nekem kényelmes tartomány? Minden tanácsot szívesen fogadok.
(#165842) itouchfan: ezt meg tudom érteni (a teljesítményhajhászás elkerülését). Nem mondom, hogy néha nem esek ebbe a hibába (szeretek magamhoz képest/magamnak bizonyítani), de nem mindig. Viszont jelenleg nem nagyon találok arra alternatívát, hogy a tök unalmas, sík köreimet megtegyem. Szint errefelé semmi sajnos, technikás rész szintén nem igazán van (egy 4 km-es út az erdőben), így a sebességgel tolom az adrenalint - egyelőre.
Viszont az is igaz, hogy amikor így megyek aszfalton egy kört, akkor jobban tudok figyelni pár technikai elemre (nekem pl hónapokig nem ment, hogy kanyarban a belső pedál legyen fent, most már látom a fényt az alagút végén).(#165845) ZolkoW:ez tényleg ilyen magas?
Pedig ofszethibája nincs a szenzornak, nyugalmi helyzetben hozza a ~62bpm-et.
[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
-
6030D
Ármester
válasz
itouchfan #165944 üzenetére
Cx-en is így van, most pl a Buzsó várt rám 55 percet, valakire többet.
Ha az ő utolsó köre után nézik a beérkezést, akkor egyszerre ér véget a verseny, nem kering még 4-5 ember a pályán.
bardi: 10000 swing kihívás, keress rá, hajrá!
2012 óta bellezek, kisebb megszakításokkal (törés, sérv, korona). Azóta csoportos foglalkozáson, edzővel, ha nagyobb súllyal akarod, akkor neked is ezt ajánlom.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
INTELligent
senior tag
válasz
itouchfan #167750 üzenetére
Gratula, az nem semmi
.
A chamois részhez: elvileg az egyik GCN-es videóban alternatívaként hozzák a Sudocrem-et, ami patikákban tuti, de néha még diszkontáruházakban is kapható, legalábbis mintha nemrég Aldi/Lidl újságban láttam volna.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
#75376384
törölt tag
válasz
itouchfan #168275 üzenetére
hát ez nagyon változó. ez a mai (a jelölés) egy elég forgalmas pass út aljában kezdődött. legtöbbször ugye ilyen szerpentines, keskeny aszfalt utak ezek. ott tekertem fel, de szörnyű. alig vannak tekintettel a bringásokra. rengetegszer van, hogy pár centire húznak el mellettem és én bevallom azért félek ilyenkor. amint erről az útról letértem semmi gond nem volt. alapjáraton kavicsos volt legtöbb helyen. illetve ilyen keskeny erdei utak is akadtak bőven. személy szerint azok a kedvenceim. szóval minden olyan, ami miatt elkezdtem biciklizni, hogy én itt tekerni akarok.
(#168277) xy.zsolt: köszi itt is.
sajnos ahol lakom a 2000 pluszos csúcsokra max kézben lehet felvinni. onnan pedig lejönni szerintem az én cangám kevés. igy a mai nap után elgondolkodtam, hogy lehet meglepem magam karácsonyra valami komolyabbal, ami nem rázza ki belőlem a szrt is. illetve muszáj lesz valami normálisabb cipő/pedál páros is.
a legmagasabb pont (eddigi tudomásom szerint), ahova fel lehet menni gond nélkül 1900 körül van. de már nézegettem más kantonokban is, csak ugye ehhez nem árt a helyismeret, mert az ilyen utak nem feltétlen vannak jelölve. mindenképp tervben van, mert kivancsi vagyok nagyon.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Diablo IV
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...