Hirdetés
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged
gp A klasszikus játék új kiadása az elmúlt hétvégén végre játszható lett.
-
HMD Skyline - jó szerelés
ma Az eddigi legnagyobb tudású HMD telefon lépett piacra, ami külsejében a Lumia modelleket idézi, más szempontból viszont az utóbbi évek Nokiáinak problémáit hurcolja tovább.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
Segítséget kérnék, komoot ügyben.
Már idegesít hogy valamit ennyire benézek, de én sehol nem találom ezt az offline map aktiválást. Felajánlott hogy letölthetek egy régiót, le is kaptam a megyémet, de nem tudom honnan kellene ezt elérnem. Az appon van olyan h offline maps, de ott csak azt tudom megadni hogy hova mentse le.
Neten meg szinte csak német nyelvű videókat találok... btw, tudja valaki hogyan kell ejteni az app nevét? kúmot? v kommüt?
Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Többször megjegyeztem már itt fórumon is, hogy a 140es rugóút hányszor mentette meg a seggem mikor hülye voltam, és nagyot hibáztam egy technikásabb részen, már eleve azzal, hogy mikor lesodródtam az útról el tudta nyelni az egyenetlenségeket, és maradt tapadás.
Na ma a hardtailel voltam, egy másik bringás után, és egy elég király szűk szakaszon mentünk. EGy vicces kedvű seggfej úgy gondolta jó ötlet otthagyni a kivágott nagyobb ágakat az úton keresztbe, a haver látta őket de átment rajtuk, én későn vettem észre és nem akartam belemenni ezért meglehet hogy 1 mpre elengedtem a kormányt h kiforduljak előle, ez persze hülyeség volt, viszont mikor ismét megfogtam, már nem tudtam ráfékezni a kanyarra, és a két hupli felütötte a 100as telót, és belekatapultál a bokorba.
Szerencsémre, néhány karcolással megúsztam, a bringának sem lett baja, remélem a teló sem sérült. Talán annyi a tanulság, hogy bizonytalan terepen ne menjek közel senkihez, csak akkor meg olyan mintha egyedül mennék... ja meg annyi hogy 100as rebával csak óvatosan csapatni.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #94972 üzenetére
Ez így van, de én már mentem ezen a pályán többször is, tavasszal órákig takarítottam és gallyaztam. Arra is számítottam hogy vannak/lesznek belógó ágak, de itt egy kisebb va volt az útban, ami mellesleg ki volt vágva, csak valahogy ott maradt.
Persze ettől még az én hibám, legközelebb csak a 2. körtől megyünk együtt"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Egyre jobban kezdek félni ettől a királydinnyétől. Nekem nem kellett ekkora tüske, elég volt az erdő szélén szétszórt mérhetetlen mennyiségű szemét, amiből egy üvegdarabka beleakadt a gumiba és átlyukasztott a külsőt annyira h át lehetett látni.
Ez az első ilyen acélszál nélküli abroncsom, és nem nagyon értem az előnyét. Nem sikerült helyre pattintanom, tehát a hátsó kerékben egy óriási tojás van, az első meg tele nyolcassal. 4bar után sem javult. (külsőn eleve 3.4 fölé nem ajánlották)
Más.
Sokan mondtátok, hogy pörgetve tekertek, nem csak bemelegítésnek hanem egész túra alatt. Ezt hogy kell elképzelni? Én csak az első néhány kmen szoktam, mert Runner azt tanácsolta hogy az segít valamit a térd folyadékképződésében. Viszont azokon a túrákon ahol egyből fűútra kell mennem, muszáj legalább egy 25öt tartanom, és ehhez egy könnyebb sebességgel már eléggé pattogok a nyeregben miközben gyorsan akarok tekerni, ha meg feljebb váltok, akkor érzem hogy már terhelem.
Nincs megfelelő áttétem, hogy ezt a sebességet tartani tudjam, vagy valamit rosszul értelmeztem és nem ez a pörgetés."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #94996 üzenetére
Nem az a baj hogy nem érem el a 25öt, hanem hogy már ugrál a seggem a nyergen
... a végén kicsit sok a haha, ott elvesződtem
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Ok, akkor most kezdhetek aggódni?
Váradra kellene eljusson, de ehelyett körbelőtték a megyét, és volt Temesváron Kolozsváron Bukarestben, és most ismét magyar földön keresik kicsiny városomat.
Valami ötlet, írjak Rose bikenak hogy szóljanak rá a kocsisra, rossz országban kutat?
The shipment was incorrectly pre-sorted and is now forwarded to the recipient - ezt nem akarom úgy értelmezni hogy valamit elbasztak ezért visszamegy a németekhez, de ők így értik?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Halkow. #95052 üzenetére
A fék a legnagyobb hibája, sosem hallottam erről a márkáról, és mivel ez bowdenes valószínűleg gyengébb mint egy vfék. Ez kb azt jelenti hogy terepen nem tudod egy ujjal húzni ami azért baj, mert így sokkal kevésbé érzed biztonságosnak a bringát.
A többi felszereltség is alap, de nekem is van egy hasonló bringám, amit 3 éve vettem(használtan) és legalább 3-4000 beleraktam, de azóta is egyben van, ha nem volt sokkal jobb bringád, de most váltasz 29re jó választás lehet.
Pont ma voltam egy túrán ahol egy haver merev 26os bringval jött, cserélgettük terepen, és így érződött hogy óriási különbség van köztük, a 29es sokkal szebben elnyelte az apró úthibákat, megfertőzte őt is a 29"es láz
Régebben írta valaki hogy egy carbon nyeregcső még tovább tud segíteni a "rugózásban", rendeltem egyet én is kíváncsi vagyok érződik-e majd valami különbség.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Ezt én is alátámasztom, pont tegnap próbáltam egy rugós recont és levegős rebát, mondjuk a rugós 26" volt, de hiába terheltem nem tudtam még 60%nál sem többet használni a rugóútjából.
Rebán használ valaki levegős tokeneket a jobb szárban? Csak mert én túlságosan is lineárisnak érzem a mozgását, és ha 110re fújom már alig mozog rázós talajon, de egy kicsit nagyobb gödörnél már 80%ot kimozogja, és min 1x felütöm / túra.
Ha meg 20%SAG et állítok, akkor simán koppan egy óvatos túrán is."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Pttypang #95111 üzenetére
Elismerésre méltó hogy egy ilyen alap bringával letoltál 2000 szintet. Már csak a súlya is elég indok lenne hogy én meg se kíséreljem, a v-fék pedig a másik. Neked nem volt még vele gondod, azért itt volt leejtő is rendesen?
Ilyenkor többször is átgondolom, hogy biztos kell-e nekem az a sok kis szir-szar fejlesztés a bringáimra. Valószínűleg pont ugyan olyan jól érezzük magunkat mindketten tekerés közben, és ezen csak elméletben javít a dropper, tubeless v carbon alkatrész. Persze ha egyszer már kipróbáltad akkor már észreveszed a hiányát, de talán okosabb dolog ezek árát arra költeni hogy elutazz valahova a bringáddal, és ott szerezz új élményeket.
fogyasztás orientált társadalom vagyunk, és nehéz ellenállni a mindenhonnan feléd irányuló reklám dömpingnek. Black mirror sorozatban van erről is legalább 1 rész
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #95148 üzenetére
Szerintem ezt a kis eszmecserét itt le is lehet zárni, mivel kimondtad a nagy igazságot. Ha az alját és a tetejét veszed akkor ordít a különbség.
Viszont a közép és top kategória között, már inkább kényelmi fejlesztések vannak, sokszor olyanok amivel arcoskodni lehet haveroknak, de te sosem használod ki mert csak hobby bringás vagy.Mindenki azt vesz amit megengedhet magának, én csak arra utaltam (még az első hszben) hogy talán jobban megérné ha abbahagynám a további pénz pumpálását a bringámba, mert igyis kielégíti az igényeimet, és inkább arra költenék hogy elutazzak egy két helyre ahol feszegethetem a határaimat, és látok legalább 1 hegyet : )).
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #95010 üzenetére
De most komolyan, senki másnak nem volt még gond a Rose bike DHL-es kiszállításával?
Csak arra tudok gondolni hogy mivel csak 8 euró a szállítás a megszokott 15 helyett, kicsit lazábban veszik a dolgokat, és ez kis hibának számít.
Ez a csomag többet utazott, az elmúlt 1 héten, mint én egész évben
Már írtam az oldalnak akkor fordították vissza Budapestről, ma jött tőlük levél, hogy ma már megkapom, válaszoltam viccből hogy ez elég bátor kijelentés, erre most láttam hogy megint Bukarestben van.
Aki nem tudná Temesvár Kolozsvár és Bukarest tökéletesen elkerülik még a megyehatárt is, és mind egyre csak távolodik, Temesvártól 170km lett volna, most 650re van.
Van valami ötlet hogy lehetne elérni a DHL-t és beazonosítani a csomagomat? Lehet elbarmolták a címemet, ezért megy körbe körbe.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz toka96 #95192 üzenetére
Elég fontos hogy mire használod. Ha jársz vele leejtőzni, ahol csapatod neki, ugrálsz és terheled akkor ez már elég problémás. Viszont ha csak kultúráltam túrázgatsz és nem feszegeted a határokat akkor SZERINTEM elég ha figyelmmel követed a repedést, és csak akkor foglalkozol vele ha tovább nő.
Javítani lehet, az ár persze változó. Egy ismerősnek [kép] ezt a teljesen körberepedt vázat erősítették meg ezzel az aluminium lappal, egész jóra sikerült. Mondjuk én attól még nem ugrálnék vele (ő meg kirakatbringának használj, annak megfelel).
Szóval érdemes körbekérdezni az ismerősöknél tud valaki olyat aki hegesztett már vázat, és nem most csinálná először. Ha nincs ilyen, de vadulnál tovább, akkor viszont én is azt ajánlom, hogy nézz másik váz után mert azt nem tudod kiszámolni hogy hány biztonságos ugrás van még benne.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz DUB Inc. #95212 üzenetére
És akkor ez a bringa milyen felhasználásra ajánlott, ez a gravel bike?
Amúgy ez is és Örni bringája is jól néz ki, jó időt hozzá , még van talán egy kellemes hónap, azután lehet bűvészkedni az öltözékkel
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #93612 üzenetére
...ez nem holmi egyszerű erdélyi muslinca és még a sérója sem 7köznapi.Igazi pesti jampi.
Egy hónapos lemaradásban vagyunk A mai tekerésnél megtapasztaltam miről beszéltetek. Óriási felhők az út mentén, és leejtőknél 30 felett olyan érzés nekik menni mintha apró tűkkel szurkálnának.
Tényleg elég kellemetlen, elrontották a leejtők élményét.Azt hittem hogy az aszfalton legalább megszabadulok a bogaraktól, de úgy látszik mindenhova követnek.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Annyira azért nem pontos, az eleje talán más sorrend, a végét meg még nem éltem át
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Használ valaki Prologo nyerget? Ez egy jobb márka, vagy csak annak akar tűnni?
Sokszor zsibbad odalent a nemesebbik felem, többnyire mászásoknál mikor keveset mocorgok, úgyhogy muszáj új nyereg után nézzek, gondoltam hogy a kivágott rész talán segíthet ezen a problémán.
Ezt találtam, már kicsit többért mint amennyit szánnék rá, nem tudom megtapogatni, szóval fogalmam sincs mennyire puha vagy kemény. Persze sok értékelés van hozzá, és többnyire ezért is választottam, de akkor is soknak érzem az árat hogy csak látatlanban megrendeljem.
Azt itteni boltokban nem igazán van komoly választék, többnyire 3-6000ftos nyergek vannak, és nagyon kevés a kivágott típus.
Ez a prologo nyereg vásárlási útmutatója
Lehet már mindenki tudta, de nekem most tisztázódott hogy azért kényelmetlen a lapos kemény nyereg, mert az rövidebb túrákra van tervezve, agresszív pozícióhoz...
XC és maratonra a minél íveltebb formát ajánlják, lehetőleg valami észrevehető béléssel.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Mennyire elítélendő, egy most lecserélt használt láncot télen visszarakni hogy hóban azzal csapassam rövid inkább leejtős szakaszokon?
Az új láncot ha felrakom, és fura hangja lesz kb mennyi idő mire összeérik a hajtás többi elemével?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz hegyimorc #95438 üzenetére
Valaki segíteni megértenem miért éri meg jobban egy ilyen kis eszközt venni rettenet áron, ahelyett hogy egy olcsóbb 100 dolcsis telefont raknál fel, ami nagyobb szebb, és sokoldalúbb is?
köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Amúgy nem kellene kikelnie magából senkinek, nem mondtam hogy hülye aki erre áldoz. Megkérdeztem hogy mifenéért kérnek el 3x annyit mint egy alap telefon ami ugyan olyan jó SZERINTEM.
Egyetlen hátrányától félek, hogy a teló nem szereti a sok vibrációt és hamar gallyra megy, minden más érv számomra nem releváns, csak annyi lenne a cél hogy ne kelljen 3 percenként előkapjam a zsebemből a telefont ha ismeretlen helyen járok.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #95480 üzenetére
Köszönöm, akkor ez felejtős. Marad az óvatos csapatás, és meleg vizes mosás, ilyet még amúgy sem próbáltam.
Valaki hallott már erről a pedálról? Wellgo Xpedo Face Off 18
Nagyon régóta keresek már egy jól kinéző(piros) mégis minőségi pedált, ezt találtam tegnap Bike24en 68euróért, itt viszont csak 30 font, angliából.
A 29es óvatosan vadulós inkább túra bringámra lenne, van rá esély hogy ez valami gagyi hamisítvány?Ezt leszámítva sajnos ez a python következő ami tetszik, de itt szerintem az ár 70%a a design miatt ilyen magas.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Pttypang #95483 üzenetére
Nem olvastam utána de egy akármilyen kezelésnek kitett műanyag nehogy már jobban bírja a terhelést mint az aluminium?! Amiket linkeltél sajnos már sokszor átnyálaztam én is, de kicsit különlegesebb design keresek.
(#95484) Hasaggymeg Van egy Saint pedálom, viszont elég nehéz, amit még le tudok nyelni de emellett robusztus méretei is vannak, ami nem való szerintem a túra bringához.
AMúgy ha az összes külföldi online boltot átnyálaztam és nincs olyan ami tetszik, akkor mikorra várható hogy frissül a kínálat? Ez csak évente 1x történik meg?
(#95487) varsam
Nem szeretnék negatív lenni, de én attól félek hogy ha csak 1 fele ilyen érdekes szép kalandos túrára elutaznék, utána egyáltalán nem tudnám értékelni azokat a helyeket ahol nekem napi v heti szinten esélyem van tekerni.
Biztos nem ez a jó hozzáállás, de ezek a képek annyira jól mutatnak, nem néztem mivel lőtted őket, de biztos vagyok benne hogy élőben még szebb volt a hely, na most ezek után visszazuhanni a 350méteres dombok közé..."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Aki komolyabb túrákat is tervezett már a komoot webes felülettel tudna segíteni kicsit?
Nem igazán találok a leírásban segítséget hogy megértsem milyen útfelületet hogy kellene értelmezzek.
Pl a Road, azt jelenti hogy ott autó is elfér, tehát biztos járható.
De milyen kategória a single track? És mi a path? Nem az érdekel hogy mit jelent, hanem hogy milyen minőségű útra érti.
A linkelt képen van 3 féle út, az 1. az út, ez még látszik is a vastagságból, a 2. fekete single track unpaved, ami kevésbé kitaposott talaj lenne? 3. pedig világosbarna single track unpaved szintén.
Fogalmam sincs honnan tudja hogy merre milyen az út, engem csak az érdekel hogy nehogy olyan ösvényt mutasson ami nem járható, és egy komolyabb ereszkedés után vissza kelljen másszak.
A túra amit tervezek aszfalton mászna, és lehetőleg érdekesebb ösvényen ereszkedne ez kellene legyen a single track, de látatlanban lehet hinni neki? Ha a path jelzésű utakat elkerülöm nagy gond nem lehet?!
Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
ROSE bike webshoppos élmény.
Első rendelés volt, és sanszos hogy az utolsó is.Fizetés után másnap már fel is adták, de 1 kulacs nem volt stockon, írtam hogy akkor azt stornózzák, mert nem fontos, mondták hogy ha megjön küldik és ők állják a postát.
A fő csomag 9 napig keringet össze vissza a célországban, többször kellett írnom a rosenak hogy nézzenek rá és szóljanak hogy gond van, mert inkább távolodott tőlem mint közeledett volna. Aztán egyszer csak megérkezett, kiderült hogy egy helység sem stimmelt a trackingen.
Csomgaból hiányzott két nagyobb elem, futár mondta hogy náluk nem történt hiba.
Boltal ismét beszéltem, mondták hogy hát előfordul, elnézést, küldik megint. Ez gyorsan meg is érkezett. A kulacs amit nem kaptam meg az elsővel ebben sem volt, azt írták hogy már nem kapnak többet, de ne aggódjak mert nem vonták le a számlámról. Megnéztem és nyilván levonták. További levelezés, és elismerték hogy ismét hiba történt és igyekeznek visszatéríteni az árát, ez meg is történt.Az utolsó 2 levélben megmelítettem hogy nevetségesen amatőren intézték az egészet, és az lenne a minimum hogy adnak legalább egy 10 ajrós kupont, ezt meg sem hallották, nem reagáltak rá.
Lehet ez egyszeri eset volt, de akkor is rendkívül zavaró hogy ennyire lazán veszik az egészet. 10 éve vásárolok neten, soha az életben nem maradt még ki termék egy csomagból, és ennél jóval kisebb hibákért is kaptam már részleges visszatérítést, ami szerintem alap főleg, ha ennyit szívatnak. Annyi pozitívum hogy gyorsan reagált a support, csak kár hogy ha őket is be kell vonni az már eleve nem pozitív.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Rettenetesen ijesztő mekkorát estél. A fákkal eleve nem kötetkszünk, de rettenetesen szerencsétlenül eshettél hogy így összetörted magad.
Remélem már a felépülés elviselhetőbb szakaszában vagy. Idén még csak sikerül visszarázódj a nyeregbe mielőtt jön a tél.
Mielőbbi felépülést."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
-
trialboj
őstag
Vásároltam 2 karbon szarvat, mellé egy 5g-os összeszerelő pasztát. Aluminium kormányra megy, van bármi tipp vagy fontos tudnivaló?
Épp csak egy kevés paszta kell alá? Nagyon óvatosan húzom meg a csavart inkább elforduljon mint széttörjön. Bármi egyéb?
A paszta egy kis műanyag zacsiban van, ha megnyitom, esetleg celluxal visszaragaszthatom hogy elálljon, vagy érdemes lesz körbekínálnom ismerősök között, mert innentől hamar kiszárad?
Kösz
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Csak aztán a wd-t nem szeded le a láncról és nem hagyja az új olajat megtapadni. Ha nagyon koszos, én sima benzint használok, majd lelocsolom vízzel, és kirakom a napra, de ezt kb 2 havonta. Általában elég a sima tisztára törlés.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz pvt.peter #95617 üzenetére
A teló nem szereti ha mindig lockolod, nem ismerem ezt a márkát, de ha nem tud magától kioldani (rock shoxnál jelezve van motion sensor), akkor elromolhat akár egy padkáról való leugrás után is, csak akkor használd ha mászol, esetleg kiállva tekersz huzamosabb ideig.
Ha levegős akkor a boltban felfújják neked, ha nem karcos a becsúszó azt többet nem kell piszkáld. Sima pompa sosem fog 100psi fölé fújni egy teleszkópot. Szóval kell a sépci pompa, de szerintem 10k alatt is van, de ez csak akkor ha trail bringád van ahol játszadozol a beállításokkal, attól függően hogy milyen terepre mész. Ha csak lazán túrázgatsz vele, tök mind1 hogy 5-10psi al több v kevesebb.
(#95618) 6030D: Nekem valahogy mégis olajos/csúszós marad a kezem ha rámegy. Láncot én általában túra előtt készítem elő, szóval olyan sok idő nincs a párologtatásra. Szerintem hosszú távon nem jó a wd, de ha neked bevált akkor nem vitatkozom
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Jinxb1rd #95681 üzenetére
Még nem voltam ilyen szituban, de mindenképp legyen a telódon egy régebbi kép amin a bringa is rajta van. Ha elkezdesz szarakodni a zárral, valaki lehet rád hívja a zsarukat vagy simán odamegy és orrba ver. Én ezt tenném ha valaki feszegetné a lakatot, és arra a villámkérdésre hogy milyen márkájú a hátsó gumiabroncs nem tudja a választ
AMúgy ezeket a bóvli lakatokat a legkisebb erővágó is elviszi, ha nem akarsz ilyenre költeni egy fémfűrész, mondjuk az macerás mert nincs kitámasztási lehetőség. Sima drótvágó is jó lehet, ha nem egyben akarod lemetszeni hanem kisebb csípésekkel körbe.
(#95687) anorche1
Biztos hogy jól raktad össze, nem lehet hogy megcserélted a lenti és fenti elemet? Esetleg a kis anya nem ugrott be a helyére és innen ered a mozgás?[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
-
trialboj
őstag
A tegnap elvonatoztam 40km-re és hazafelé a dombok között elértem nagyjából a limitemet 1000 szint és 72 táv. Nem is feltétlen a fáradtság zavart, hanem a nyeregben töltött idő az amit nem bírtam a tovább. Talán az adrenalin ami ösztönöz hogy haza kell érni még sötétedés előtt volt a felelős, hogy alig éreztem fáradságot egész addig amíg itthon le nem dőltem.
Nincs izomlázam, de furán erőtlen v fáradtak a lábaim. Meddig tart vajon hogy regenerálódjanak? Ennyire még sosem küldtem magam padlóra.Jövőhét végén lesz egy kisebb évadzáró verseny nem messze, nagyon kíváncsi vagyok a hardtail bringa és egész szezonos túrázgatás mire lesz elég, jó lenne addig teljesen rendbe jönni.
Most már nem javasolt tekerni egyáltalán, v szerda-csütörtökön még érdemes tolni egy 20-30as kört, bemelegítésnek?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz IMIIKE1998 #95738 üzenetére
Idézet magamtól:
Pont ma voltam egy túrán ahol egy haver merev 26os bringval jött, cserélgettük terepen, és így érződött hogy óriási különbség van köztük, a 29es sokkal szebben elnyelte az apró úthibákat, megfertőzte őt is a 29"es láz
Óriási a különbség 100méter talán nem elég hogy észrevedd, de hidd el hogy sokkal jobban fogod érezni magad egy 29es hardtailen. Kevesebb rezgést ad át, stabilabbank érzed emiatt, nem rázza úgy a karod, nem kell szorítsd a kormányt ha nagyon rossz az út. Ha van lehetőséged inkább válasz gyengébb felszereltségű 29-est, és lassan cserélgesd le a gagyi cuccokat. Össztelósban már lehet nincs akkora különbség.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Azoktól kérdezném akik a hűvösebb időben is tolják, és itt most csak a 10-20 fok közötti átmenetre gondolok.
Ez a Szett, 30-as TREK mennyire lenne rossz vétel? Főleg a zselés fenékpárna érdekelne és a hosszú ujjú felső, tudom hogy valszeg nem a legjobb anyag de van értelme kísérletezni, hátha kibír 1-2 szezont?
Amúgy a nadrág derékszélességét hogy kell érteni, nekem 83, de itt 72cm a legszélesebb?!!?Runnertől vagy téli ingázátóktól kérdezném, hogy ez egy jó térdmelegítő lehet? [Endura Thermolite ] És hogy komolyan van pofájuk 1dbot külön reklámozni, hogy olcsóbban tűnjön?
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Csápájev #95793 üzenetére
Jó hallani hogy ez megoldást jelenthet. Amúgy ha koca bringás vagy nem tudsz letekerni 100+kmt Szóval az egyik állításod hamis.
A strava meg nem életbiztosítás, ahogy a szintet sem méri feltétlen pontosan. Függhet a telefon minőségétől, lehet gyengébb gps van benne, ami nem elég pontos és ok helyen nem pont az úton számolta, lehet nem volt high accuracy-ra állítva és a battery saving üzemmód, többször eldobta a jelet. Amúgy ez tényleg sok, sosem volt még 3km különbség se máshoz se az órámhoz képest.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #95810 üzenetére
Nyilván másképp mérjük az állóképességet, de a koca bringás nem az aki nagyon ritkán pattan bringára, és hetekig regenerálódik miközben azt meséli hogy látott egy mókust az erdőbe?
Nekem a legtöbb bringás ismerősöm mind előttem kezdett bele ebbe a túrázásba, de jelenleg nem hajlandóak velem jönni ha nem küldök térképet ami mutatja a szintet és távot.
Legalább 4 év kerekezés van a lábukban, és a sárga földig le voltam teremtve mikor végül elcsaltam őket egy 67km es 660szinttel rendelkező túrára.Szerintem még ők sem kocabringások, habár nagyon efelé haladnak, viszont én sem toltam sosem 100kmt (tervezek egyet Mo Keleti részén) de akkor a jelenleg érvényben lévő szabályzat szerint én is csak alkalmi kerekező vagyok? : ))
(#95813) padi68:
Sose csinálj ilyet. Ha előre akarsz menni, lámpánál v körforgalomba behajtani, próbálj óvatosan kihúzódni a sáv közepére hogy ne tudjon megelőzni az aki jobbra megy. Szerintem ez a legbiztonságosabb módja annak hogy kulturáltan de mégis biztonságosan áthaladj ezeken a helyeken, mert mindig lesz olyan aki még pont be akar férni eléd ha oldalt maradsz, és ugye azt nem tudod jelezni hogy te tovább mész."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
3000km/5 defekt az idei statisztikám, és ez utóbbi egy 10km-es kerülőn jött össze, apró szeg, nem is értem hogy áll bele az ilyen a gumiba.
EGyre jobb választásnak tűnik a tubeless. Minden defekt hátul ért, nektek volt már elöl is? Mennyire bute elgondolás csak hátul tubelessre váltani?
Illetve használ valaki XCre ilyet, CONTI RACE KING hez hasonló abroncs kapható tubeless verzióban?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Csak hogy biztosan jól értsem.
Nem minden gumin van külön jelölve hogy ajánlott v használható TL-re?
Én ilyet néztem ki: RAce king de ez drótos szóval nem jó?!
A hajtogatható verzió 27 euró, de azon sem írja h TL ready, ettől még használható arra?
Én is sok jót hallottam ezekről a race king modellekről, szóval mindenképp ilyet szeretnék, ha nem ennyire egyszerű a történet akkor még gondolkodom rajta.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #95864 üzenetére
Pofás kis gép, egy dolog hiányzik róla de az nagyon. Egy sárhányó, de az elegánsabb "csak a villát védi nem a pofád" stílusból.
Jelenleg 3 bringámon folyik különböző minőségű nyomtatások tesztelése, a cél hogy a lehető legolcsóbb és legegyszerűbben felhelyezhető megoldást találjam meg, amit bárki el tud készíteni.
Jelenleg 700ft körüli árból jön ki egy decás btwin-nél erősebb anyagú sárhányó, de persze ez függ attól ki ilyen anyagot és nyomdát talál/ismer.
Akit érdekel, és a csoport tagja, annak segítek nyomdára előkészíteni/bringájához igazítani a grafikákat, amiket jelenleg még nem tudok bemutatni.(mert lusta vagyok, és túl szép az idő hogy ezzel foglalkozzam)
A projekt célja hogy mindenki saját magának kell elkészítse, nem kérek és fogadok el pénzt sem itteni sem más érdeklődőtől, szóval nem minősül hirdetésnek.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #95912 üzenetére
Kíváncsi vagyok hogy bírja alattad, én is néztem ezt a modellt, de még mindig nem tudom elhinni hogy a műanyag van olyan jó mint az alu.
Más, Szétszedtem a váltó kábeleket, hogy lecseréljek pár elemet. GYŰLÖLÖM szétszedni a váltót, mikor jól működik. És ez az X7 es sram úgy váltott mint egy álom, most visszaraktam, de nem tűnik olyan jónak, lehet kell egy kis tekerés neki hogy rendesen elhelyezkedjen, de akkor is fura. Legkönnyebb sebességben furán vált, középen jó aztán vége felé megint fura picit.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #95919 üzenetére
Szépen mozog a kábel. A feszességgel lesz gond, csak azt nem értem miért nem lineárisan szar. Mentem vele pár kört, szinte tökéletesen vált 1-8ig, 9-10 között viszont furán viselkedik néha kerreg néha át is vált magától.
Még bűvölöm picit, GMBN-nek még friss az erre szánt videója : ))"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Ezeken kívül van még olyan bringa márka ami igazán népszerű, csak nem jutott eszembe?
Kösz
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #95942 üzenetére
Nah, remek, azt hittem kimarad 1-2, de itt több van mint amennyit én összesen összekapartam.
(#95943) Vasinger!: Én csak előkészítem, a projekt lényeg, hogy attól lesz egyedi hogy mindenki saját magának kell legyártsa. Amolyan fapados ikea, csak itt mindent neked kell beszerezned, viszont ingyen kapod az designst és összeszerelési útmutatót.
Runner_fxr: Ezt még holnap kipróbálom, sosem piszkáltam ezt a beállítást, a linkelt videóig, azt sem tudtam hogy erre van lehetőség.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz IMIIKE1998 #95971 üzenetére
AKi nagyon unatkozik nem tudna találni nekem egy CROSS márka logót, lehetőleg fehér alapon legalább 1000px szélességben? termesztésen szemből perspektívikus torzulás nélkül
BÁrhogy kutyulom a kulcsszavakat csak keresztel kapcsolatos kép jön ki, maga a bringa márka csak teljes kerékpárokat hoz be.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz DUB Inc. #95986 üzenetére
szépen megszívattatok. Hárman három félét linkeltetek, ebből kettőt vektorizáltam, viszont elméletileg ez a jelenleg használt design.
A gyatra idő meggyorsította a melót, jövőhétre megpróbálom összekaparni olyan állapotba hogy akit érdekelnek ezek a designok, azok össze tudják dobni maguknak (sajnos most már szükség lesz rá)
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
(#95991) Vasinger! A grafikák úgy lesznek kialakítva hogy egy jobb fel nyomdában, különösebb ciccegés nélkül át tudják majd színezni bármilyenre bármelyik elemet, de ha megkeres valaki privátban annak én is átjavíthatom a színeket.
Összteleszkópos bringán hátra is lehet rakni, még nem kísérleteztem vele, hogy mennyire eltérő a bringák közt a különbség, nekem jól mutat a canyon nerve-en, de haveroknak nincs, hátul semmi, és nem próbáltam rá, hogy nekik is pont ekkora kell-e.Ass saver nem lesz, én próbáltam 1 megoldást nem sok haszna volt, aztán néztem róla videót, és ott bebizonyították hogy szinte alig segít valamit.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Holnap lesz az évadzáró verseny. Ma voltam egy kört felmérni mekkora a sár, és kb épp elfogadható az én gumimnak, talán nem lesz nagy gond a leejtőkön.
A kérdésem viszont az hogy, miként lehet trükközni a hideggel? Elég rossz idő lesz holnap, ha esik elve nem indulok, de ha száraz idő lesz sem számíthatunk 12-14 foknál melegebbre. Ma 17ben tekertem, és már így is éreztem hogy 1-2 intenzívebb szakasz után csípős a levegő ha nem az orromon veszem.
Ilyenkor eleve óvatosabban kellene csapatni, hogy ne legyen muszáj szájon át lélegezni? A cél hogy teljesíteni tudjam a távot, és ne kapjak tüdőgyulladást. Csak 20km/600m óvatos másfél óra, de ez is elég hogy komolyan meg lehessen fázni nem?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #93360 üzenetére
Canyon Nerve - jelentése masszív idegeskedés minimális szórakozás
5 hét után kegyeskedtek visszaszolgáltatni a FOX Talas teleszkópomat. (PRO TIP:add el a picsába és vegyél egy rendes telót, lehetőleg RockShox-ot, mert arra nem megy rá a gatyád)
Már csak ezalatt az 5 hét alatt többet idegeskedtem bringvával kapcsolatban mint az összes eddigi gépet összegezve.Visszakaptam, még egy minimális árengedményt is adtak, a teló korrektül működött. Elmentem vele 1 túrára, semmi gond nem volt, 0 kotyogás.
Aztán egy másik túrára is egy XC pályára, 3-4 droppot és pár döntött kanyart gyakoroltunk, gyökeres terepen. Megjegyezném hogy ezeken a suntour, a recon, a reba telómmal is végigmentem többször is, a suntour elvérzett(egy év kínzás után) a másik kettő röhögve vette.Hazafelé a talas ismét elkezdett fura kotyogást éreztetni a rázós talajon, reménykedtem hogy a headset lazult meg, otthon viszont ismét kiderült hogy a jobb láb(ahogy a szervíz előtt is), mozog, minimálisan, de hallható és érezhető módon kotyog. Menet közben ha nem figyelsz rá, nem igazán érződik, de ez akkor sem normális, vagy igen? A leg frusztrálóbb, hogy ha tudom előre hogy nem lehet javítani, akkor használtam volna így amíg el nem romlik.
Képek a telóról és lecserélt persely porfogóról
Nem feltétlen hiszem hogy bárkinek lenne tanácsa, inkább csak megosztottam, hogy ha valakiben még nem vált egyértelművé, semmilyen Talas teleszkópot nem érdemes megvenni, bárhol kérdezgettem neten, mindenhol azt írták, hogy ez a Fox legrosszabb modellje EVER.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Az esős idő kicsit hamarabb érkezett mint gondoltam, szóval akit érdekel a saját készítésű sárhányó, az alábbi linken találja a modelleket.
Aki talál érdekes dizájnt, az a model alatti számot küldje el privátban, max annyi módosítást vállalok, hogy a márkaneveket átszínezem, a kreatív grafika jelzésű modellek, csak a megadott színben elérhetőek.
A nyomdától mindenképp olyan papírt v fóliát kell kérni ami valamilyen szinten vízálló, ha ilyet nem használnak akkor nem érdemes szórakozni vele mert 2 mosás v eső után vége.
A sárhányó anyaga:
Legegyszerűbb módszer ha keményebb műanyagból készült mappát keresel, min A4 méretben(legkeskenyebb pontja legalább 23cm legyen). A keménysége legalább olyan legyen mint a hasonló stílusú decathlonos btwin modellnek. A BEAUTONE cég gyárt ilyen mappákat pl.Aki komolyabban ráfeküdne a témára, az kereshet gyurmázáshoz készült műanyag lapot, A3 méretben mivel ebből 2 darabot is lehet készíteni(!!!!!A4 egyre sem elég!!!!!!).
Nyomdákban is érdemes utána kérdezni hátha van ilyen műanyag anyaguk, ez viszont jóval drágább lehet mint az előző kettő.
További instrukciók csak az érdeklődőknek privátban. Ez egy Behance prezentáció lesz, még sok van a publikálásig, grafikailag és tesztek szempontjából is, szóval mindenki ennek tudatában költsön rá pénzt. A módszerek működnek, én több megoldást használok, de mindenkinek a saját kézügyességén, és anyaghasználatán múlik, ha most csinálsz ilyet elsőre lehet, hogy nem lesz tökéletes.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #96145 üzenetére
Ezzel kapcsolatban kérdezném hogy mással is előfordult már hogy annyira rázós volt az út, hogy az alkarján egy 2-3 perces ereszkedés után elkezdett viszketni a bőr? A suntour és még a tavalyi recon villámmal is többször előfordult. Nem tudom hogy idén megszoktam, vagy csak a reba ennyivel jobb, de már nem érzek ilyet pedig a jóval keményebb mint az előző két modell. (btw, honnan érdemes olcsón levegős tokent venni rebába?)
Kicsit más: Ma kipróbáltam egy szivacsos markolatot. Sokkal könnyebb mint az én gumis verzióm, viszont a szivacs érzése, hogy állandóan elpuhul a kezem alatt nagyon fura, nem érzem olyan biztonságosnak. Aztán ma mikor leejtőztem vele kicsit, úgy tűnt mintha a szivacs meg elnyelné a mikro rezgéseket és nem adta át teljesen a csuklómnak.
Használ valaki ilyen markolatot? A fura érzés elmúlik idővel, vagy sosem lesz olyan jó érzés fogni, mint egy normális gumis verziót?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen