- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Prohardver app (nem hivatalos)
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
- Milyen GPS-t vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz
StLui #115933 üzenetére
Próbálj ki egy Answer-t. Hosszú ujjú kesztyű szinten jól szellőzik (legalább is a Won, ami nekem van), és nem csúszik. Láttad milyen volt a tenyerem, amikor szétnyílt, az se bökte el kesztyűt. Áztam már el benne többször, azt hittem, hogy majd az tönkre teszi, de nem. Egy dolog nem tetszik benne, hogy az ujja vége és a kézfej rész más anyagból van, ezért máshogy fakul, a fekete/zöld kesztyű már 3 színű. De ez a legkevesebb, legközelebb feketét veszek.
A Crazyben szokott lenni, fel tudod próbálni.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #115946 üzenetére
Ha már pedelec: a Bükkön volt ilyen kategória a középtávon, utánunk indították őket talán 2 perccel. Persze, hogy ott értek utol, ahol kezdett meredek köves lenni: küzdök felfelé, megyünk libasorban a járható, tapadós részen, erre jön a troli és elhúz mellettünk a törmeléken. Nem ad lökést az embernek, na!
Aztán jöttek szép sorban, de volt olyan, hogy egy meredek éles visszafordítóban alig bírt befordulni a muki, azt hittem eldől előttem. Síkon meg volt egy olyan, hogy megelőzött, majd utolértem, mentünk egymás mellett, rám nézett, mondott valamit (szerintem azt, hogy csak 25-ig segít, mert kb annyival mentünk), rávigyorogtam és elléptem (3x10 rulez!).
Aztán jött egy agyontúrt, köves erdei út, ahol ő nyert (27,5+ fully, asszem KTM).
Ja és jött egy Cannondale Moterra is, hát böszme nagy dög, az biztos!
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Runner_fxr #115957 üzenetére
Nem engedi az elektronika.... volt egy csávó, fordul rá a meredekre, csak nem váltott vissza, aztán nem indult meg a szekér úgy ahogy gondolta. Visszapakolta, emelkedőnek, közben meg látszott, hogy izomból nyomja: olyan hangokat adott ki a hajtás, hogy azt hittem elszakad neki a lánc, vagy valami törni fog.
Hogy megy ez egyébként? Ha nem vált vissza, akkor miért nem segít úgy a motor? Tehát mondjuk kónuszon miért nem tud mászni? Vagy ezt kb úgy kell elképzelni, hogy ahol én egy adott fokozaton mondjuk csak 500 W-tal tudnék felmászni, akkor ha nem nyomom be a 250 W-os motor mellé a 250 W-ot, akkor megáll a tudomány?
Nem mintha tudnám, mikor mennyi wattot nyomok...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
StLui #116022 üzenetére
Elvileg igen, főleg ha csak lassan engedi a levegőt. Ha tudod, várd meg a holnapot, és betöltés után rázogasd, majd tedd ki a napra, majd kicsit később forgasd át.
(#116027) jjeahh: nekem a szivacsos Rockbros február óta van fent, ha lemosom, olyan, mint az új. De az vastag. viszont a szilikon vékonyabb, egy próbát megér. Havernak meg ilyen van, valamikor tavaly lett felrakva és még viszonylag jól néz ki, ez vékony. Nem tudom mivel rakták fel, de nem fordul el.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
StLui #116032 üzenetére
Sokat rázogasd, pörgesd, esetleg fújj is rá, 3 bar mehet bele amíg megfogja. Ne engedjen le fullra, az a lényeg. De a feles az kevés ám, az enyémben is 1 dl van, a tiéd meg traktor... Megírtam fél órája de elfelejtettem elküldeni.
jjeahh: hát öööö, egy 1700 Ft-os markolat szerintem lehet gyengébb, mint egy 4-5-6000 Ft-os.
De úgy néz ki, hogy ezt az évet kibírja (meg még 1-2-t...), úgyhogy nekem bejött.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
StLui #116052 üzenetére
Milyen külsőd van? Nekem egyébként az elsővel soha semmi gondom nem volt, a hátsóval egy hétig foglalkoztam, hogy tartsa a pincében a nyomást. Azóta is az fúj ki néhol menet közben. Meg kellene már tanulni biciGlizni.
flash-: ahogy írták, több adat kell ahhoz, hogy lehessen kalóriát számolni, alapból a Strava csak a súlyoddal és az életkoroddal számol, amit megadtál. Meg a sebesség, szint, idő. Ha nem barometrikusan méred a szintet, már ott belecsal sokat. Nekem pl a tegnapi menet 1230 kcal lett, 1,5 óra, 142-es átlagpulzussal, a vasárnapi verseny meg 900 kcal/óra, 153-as átlaggal. Egyébként meg ösztönöz a Strava, azért mutat mindent pluszban. Olyan, mint az edzőtermi futópad. Aki a kalória miatt edz, az csak azt látja, hogy de jó, milyen sok, megéri csinálni.
macy: munkába járni miért kell fully? Ha csak nem az erdőgazdaságban dolgozol.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #116063 üzenetére
Pont ugyan erről megy a vita a bm fórumon.
Szerintem nincs igazad, de én még kezdő vagyok tl-ben, április óta van benn. Azóta a tapasztalatok:
- az elején mindig tökölni kellett vele, de erre számítottam, mivel sem a felni sem a gumi nem kimondottan erre van. Májusban a pákozdi karikán volt nyomásvesztésem, de kétszer megálltam 1 percet pumpálni és mentem tovább.
- azután jött Szilvásvárad, ahol a remek körülmények ellenére nem kellett megállnom semmiért, körbe értem. Majd otthon vettük észre, hogy a gumi oldalfalán van egy szakadás és egy 1 mm vastag, 3 cm drót áll ki a futófelületből. Ha a hegyen a híg f*sban ki kellett volna cserélnem a belsőt... és ki tudja, a sáros belső meddig bírja kidörzsölés nélkül...
- június, júliusban nulla defekt
- július végén Zánkán kezdett megint nyomást veszteni, de mint kiderült, az mind user error (illetve a nem megfelelő setup, oldalfal javítása) miatt volt, ha kapkodok, akkor nagyon odacsapkodom a hátulját mindenhez, ezért kifúj. Feltöltöttük, napsütés, öröm.
- múlt hétvégén ismét megerősített, hogy jó ez nekem, sorban mentem el a köves szakaszokon a belsőt szerelő sporik mellett (volt Tubolito is, az olyan volt, mint egy használt koton), a vége felé ismét volt egy kis csúszkálásom hátul, amire azt hittem, hogy kb 1 baron megyek, de akkor meg miért nem üt fel semmi?! Aztán a célban nézem, hogy annyira nem rossz a helyzet. Ledöntöttem a bringát és elkezdett habzani az oldallyukon a tej.Aztán abbahagyta, aztán megint, pörgettem rajta, hogy körülöttem mindenki olyan legyen, ne csak én, aztán megjavítottuk.
Azóta tartja a nyomást.
Rakok rá rendes TL gumit, ha minden igaz, jövő héten tudok is bizniszelni (nem RK...), aztán meglátjuk mit mutat.
Egyébként pont azon gondolkodtam, hogy neked illetve azoknak aki "túrázni" használják, pont jó lenne: ha összeáll a rendszer, akkor onnantól gyakorlatilag nincs vele gondod, max minden szezon elején újratöltöd. Nem rosszból mondom, de te nem is fogod 30-cal odacsapkodni a kövekhez meg a vízmosásokhoz, ezért nem fogja kifújkálni a tejet, mint nekem.StLui: 2,2-2,5-en megyek vele...
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Toobee #116070 üzenetére
Nem, csak kifúj, mint írtam. Meg merevfarú, így több ütést kap. Meg végig kell menni a pályán, így inkább túlbiztosítjuk a dolgot. Zánkán 2,0-val indultam, 30 perc alatt 1 lett belőle
Ja és ez a hátsó, az elsőben tök mindegy mennyi van, nincs vele gond.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz
zoli03 #116083 üzenetére
Pontosan. Ha meg valaki spórol a kötelező dolgokon (mint én), akkor vállalja a kompromisszumokat.
Hasaggymeg: nekem pl a legnagyobb gond az, hogy a Protection külső, amit ajánlanak hozzá, az 40-50 €/db. Ha csak egyszer kellene rá beruházni, akkor még oké, de ha kivágja egy üveg vagy vas, akkor ugyanúgy kukázod, mint a simát. Az meg már fájna...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Szakbarbár #116105 üzenetére
Az a része jó a felhívásnak, hogy kicsit a nagyközönség elé viszik, hogy ez probléma. Viszont ezt korlátozni nettó hülyeség. Autónál sincs ilyen, mennyivel kell előzni, csak az, hogy nem veszélyeztethetsz (vagy zavarhatsz, régen volt...), mégis mindenki tud előzni. Vagy nem, de az már emberfüggő. A 1,5 métert egyenes szakaszon, csekély forgalom mellett lehet betartani. De aki kitalálta, azt elküldeném egyszer hétvégén Szentendréről Dobogókőre, aztán araszolgasson 15-20-30-cal a hobbi bringások mögött, amíg lesz olyan útszakasz, ahol kellően felgyorsít, megelőzi 1,5 méterrel, majd besorol úgy, hogy nem húzza a bringásra. Megcsinálta? Ügyes! Már csak az addig mögötte feltornyosult 50 autónak kell ugyanezt.
Valamelyik cikknél a hozzászólásokban volt, hogy miért nem bírja kivárni az autós, amíg előzhet. 20-30-cal? Innen csókolom az illetőt, illetve kérdezném, jár-e nyáron autópályán? Ott van az, hogy megáll a pálya, majd elindul, majd megáll, és nincs baleset. Mindez azért, mert valaki bejön a belsőbe 100-zal, a mögötte lévő fékez 95-re, mögötte is fékez, 90-re... és a sor vége áll. Ez lenne az utakon is, mert gurulni, meg előre helyzetet felmérni igen kevés ember tud.
Megoldás? Igen, van: 2,5-2,6 m a kamion, legyen 80 cm egy bringa, kerüljön ki 1,1-1,2 m-rel-> 4,5 m széles sávban mindenki elférne. De ugyanezen aszfaltcsíkra ha a szélső fehér vonalat a padkától 50-60 cm-re teszik, akkor a bringás abban megy, a többiek meg kikerülik. Csak ez több pénz, mint a kampány.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
jjeahh #116367 üzenetére
Nincs más, csak a sima meg a téli.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #116402 üzenetére
Cikkszám kinéz, bringabutiknak mail, új kónusz rendel, 2400 Ft kifizet, kerék vígan gurul. Gyors zárasba lehet, hogy olcsóbb is.
FIREBLADE78: ahogy Hasaggymeg is írja, ha rossz az út, nem lehet a szélén menni. Azt meg az autóból nem látod, mert 4-5 méterrel látsz előre (a fejedtől), lapos szögben, a bringán meg közvetlen eléd látsz, magasról, tehát minden lyukat észreveszel. Én ha nem ismerem az utat, akkor tuti hagyok 50 cm-t a szélétől, hogy legyen merre menni.
Tegnap volt egy érdekes szitu, 12-es főút (nem vagyok tiltva), tök egyenes, jó az út széle: mentem, és hallom, hogy hátulról közeledik valami gyorsan, de szemből meg jön a teherautó. Aszfalt szélére kihúztam, a csávó meg szépen berakta a teherautó meg a kormányom közé a Sharan-t 90-nel... volt szerintem 30 cm oldalanként a tükrénél. Aztán mégse anyáztam, mert csak megoldottuk, hogy mindenkinek jobb legyen.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #116407 üzenetére
Ezt a választ kaptam májusban.
Y24698040 Right Hand Cone w/Dust Cap 2390.- beérkezése kb. 1,5 hétMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #116410 üzenetére
Ha más az anyag, simán. Vagy csak azt fizeted, hogy ikszté!
trialboj: "minden" Shimano alkatrésznek fenn van robbantott ábrája itt, ahol megvannak a cikkszámok is. Lehet, hogy más gyártóét is meg lehet találni, próbának én gugliznék egyet "alkatrész neve docs"
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
deny330 #116449 üzenetére
Itt senki sem versenyez, de mindenki egyre gyorsabban akar menni, meg hamarabb megállni. Akkor meg minek?
Egyébként használhatod a fémes betéttel is a gyantás tárcsát, csak jobban fog kopni, meg valószínűleg megégeti. De ha tárcsát nem kell feltétlen cserélned, akkor vegyél csak betétet. Majd ha elkoptatja a tárcsát, cseréled azt is. Eddig én inkább a gyantás betétet preferáltam, mert csendes, de mostanában mindig túlmelegedett, hogy rohadjon meg!Most valami félfémes van benne.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #116463 üzenetére
Mert mindenki kiemeli, hogy nem versenyezik, de gyorsan akar menni.
Én csak eljárogatok hobbiból versenyre.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
zoli03 #116494 üzenetére
Polírt neki, pedálba még jó lesz.
StLui: jöhetnek a videók! Nem tudom minden folyadék egyforma-e, de Mitast ha rázom, pattogtatom, akkor elvileg felhabzik, és jobban elér a felni felőli oldalra is. De ez csak az elején volt lényeg, azóta nincs gondom. Megjöttek a Mitas gumik, jövő héten felkerül hátra. Kíváncsi vagyok milyen lesz.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Bencus88 #116590 üzenetére
Én pl azért mentem tegnap meg ma is a főúton (Révfülöp és környéke), mert egyrészt a bringaút egy fos, másrészt annyira nem örültünk egymásnak a bringaúton, amikor valaki csak kényelmesen teker rajta, gyerekkel, én meg esetenként 30-40-nel megyek, mert edzek. Senki nem dudált le, nem anyáztak, mellesleg csillivilli bringám sincs.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #116673 üzenetére
Igazad van, próbáljunk kedveskedni. Indulok is bringázni, szerintem Zánkán kezdek.
Egyébként tényleg fényévekkel jobbakat lehet tekerni, ha az ember nem a Balaton északi partján halad, hanem pár km-rel feljebb (északabbra) az utakon. Nincs forgalom, teljesen vállalható utak, gyönyörű táj. Ha valaki erre jár és bírja a hullámvasutat, próbálja ki, megéri.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #116685 üzenetére
Nekem ennyi volt, holnap reggel irány haza. Most csak aszfaltoztam a szutyi bringán, egyedül ma tévedtem be a Monoszló -Bcsicsó között egy kis kövesre. Azt viszont meg kellett volna rakni, és enyém lenne a KOM.
Mindegy, majd jövőre.
Nekem a falvak között kialakított széles, fehérköves utak tetszenek. Jól tekerhető, néha jön 1-2 autó, aki kihúzódik a szélére, hangulatos. Ezt a Panoráma bringautat majd meglesem mi féle, láttam kitáblázva, gondolom végig ilyen utakon visz. Lehet, hogy ráveszem ősszel a családot, hogy tekerjük meg.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Az a baj, hogy nem lehet benne kiválasztani, melyikből jön víz.
Egy közeli példám Kékkútról: 3 csapot ír a falun belül, abból 2-nél megálltam, az egyikből csorgott csak a rozsdás víz, a másik zárva volt. Utána az ásványvíz üzemes forrás működött.
Szóval nem érdemes nagyon kiszámolni.Ettől függetlenül szerintem is elég két nagy kulacs. Csak neki nincs a bringán a tartónak hely..
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #116857 üzenetére
Végig nyeregben nem, de nqgyon szép, érdemes elmenni. Két lehetőség van a csúcsig, az eleje mindkettőnek ugyan az, fel a kéken, híd, majd megint a kék. Majdnem a tetejénél van egy elágazás, ahol
1. jobbra megy tovább a kék, még egy darabig tekerhető, utána sziklák között vállon kell cipelni 5 percet a bringát, aztán megint tekerhető. A Látóhegy előtti kereszteződéshez érsz ki, ahonnan nem a kéken kell felmenni a kilátóhoz, az járhatatlan, hanem balra mellette van egy széles út, az is oda megy. Combos, de kitekerhető.
2. a kereszteződésben balra le, kicsit dzsindzsás részen, hullámvasúttal végig legurulsz, majd az aljában lesz egy nagy elágazás, ahonnan lehet menni Gyadára (piros?), Kosdra(zöld?), illetve jobbra fel a kilátóhoz. Na ott akkor menj, ha szeretsz sokat tolni, vagy nagyon pro vagy fél óra mászásból. A vége szintén köves, utána a Násznép barlang mellett szép a kilátás, majd cipelős sziklák és jön a kilátó.
Egyébként ha nem feltétlen kell Katalinpusztáról menni, akkor jobb a 2. rész fordítva, az a kedvenc köröm. Vác-Ezo-Kilátó-hátul legurulsz, balra fel, kéken csapatás le Katalinra. Térkép legyen nálad.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
jjeahh #116859 üzenetére
Ha nincs rajta kulacstartó szem, én sem aggatnám tele ilyen utólagos cuccokkal a bringát, inkább egy kisebb hátizsák, 1-2 l löttyel. Főleg egy fullyn, ahol ha nekiindul, akkor nem kell nézegetni, hogy lerázódik vagy sem (a vázra tépőzárazós).
Sleek: mivel szívpanaszos vagy, ezért egyeztess a dokival, de hozzá is tudod szoktatni magad a meleghez. Megtanulod te is illetve a szervezet is, hogy hogyan alkalmazkodjon, és ugyanúgy fogsz melegben tekerni. Vagy marad a hajnal/este.
Folyadékpótlásra figyelj, illetve a sókra is, ami általában nincs az izóban. 100 km-n azért már kiizzadsz sok sót, valamivel pótold, jó a mogyi is, vagy sótabi. A folyadéknál meg azzal is érdemes számolni, hogy ne nulláról indulj, tehát otthon igyál rengeteget. Egy feltöltött szervezetet egyszerűbb szintentartani. Óránként minimum egy kulacs víz meg 1-2 műzliszelet, mogyi, és nem lesz gond. Fejeden legyen valami, ne telibe kapd a napot: sisak, sapka, kendő. (a korábbi viták miatt írom mindhármat!!)Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #116917 üzenetére
Ez a Kosdról piros, majd Gyada? Csak abban nem tudom mi a 800 m szint.
Vanessza: "Nem a táv öl..." , ugye?!
Tothgera: tegnapelőtt gondolkodtam rajta, amikor lejtőztem, hogy az 1x-hez képest azért is jobb a 2-3x, mert a nagyobb tányér miatt magasabbról lóbál be a lánc, ezért a láncvillát is nehezebben éri el. Egyébként meg jó lenne valami kormányos váltó lock out, ami meg tudná feszíteni rendesen, csak gondolom nem tudják megoldani, hogy beletekerésnél ne tépd le.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #116949 üzenetére
Én most fel akartam menni a kilátóhoz, de megint elengedte a levegőt a javított oldalfal, ezért visszafordultam fél úton. Már a hegyen is dörgött az ég, haza értem, majd elkezdett szakadni az eső. A tubeless miatt nem áztam el.
(héten gumicsere lesz)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #116963 üzenetére
Eddig jól, a dobozból nem mászott ki.
A héten kerül fel az is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
bringasisti #117003 üzenetére
Pont ugyan ezt mondták 15 éve a 8-9-es rendszerről is, nem?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #117055 üzenetére
De miért baj, hogy valami fejlődik? Szerintem senki nem sírja vissza az autókba se a kormányváltót, meg a 4 sebességes váltót. Ha ugyanannyiba kerülne már most a 12 sebesség, mint a 8-9 sebességes, akkor mindenki azt venné új bringával. Csak még drága, mert a fejlesztési költségeket (mérnöki meló, új gépsor, marketing költség...) X éven belül szeretnék visszanyerni, utána majd csökkenni fog az ára, és hirtelen mindenkinek jó lesz (illetve addigra már lehet puffogni a 13-14 sebin
).
Egyébként az is hülyeség, hogy ránk erőltetik, mert ha valami zsákutca, azt nem fogják tovább variálni. Lásd RS-1 teló. Nem jött be, nem is csináltak belőle új vagy olcsóbb változatot. 12 sebi Eagle? Már a 3. sorozat jön belőle, emészthető áron (mondjuk a GX nem is olyan jó állítólag, de nem ez a lényeg). Pedig ugyan az a cég(csoport), tehát a gondolkodásmód is.
Meddig mehetnek el sebességben? Bármeddig, csak kazettát kell hozzá csinálni. Meg minél szélesebb vázat. És igény is lesz rá, mert 1x-hez kell a 42-50-es tányér, de a 10-11-es fogról sem akar senki lemondani, viszont így nagyon nagyok az ugrások már a tetején, ezért kell valami közé.Még egy dolog: a gumi egy relatív olcsó dolog a bringán, és ott kevésbé is megy a puffogás, hogy miért kell a 2,8-3". Az se kell mindenkinek, mert az emberek nagy része pont ugyan úgy eltúrázgat a 2,2-2,4-gyel is. Ez van a sebességben is. Nem kell mindenkinek az 1x meg a 11-12-es sor, de mi a baj azzal, ha valakinek kell/megveszi? Az, hogy drága (drágább) és már most megteheti?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
robee19 #117062 üzenetére
Azért a Black Foresteknél nézz utána pontosan, hogy melyiket veszed. 2015-ben még mindegyik tapered fejcsöves volt és átütő tengelyes, 2016-ban már behozták az LTD-t, ami gyorszáras és sima fejcsöves. 2017 szintén. Ha ezek számítanak, akkor figyelj oda. 2018-ban meg már nincs is Black Forest, mert nem éri meg nekik a piac miatt. Maradt a karbon, a hobbi Whistler, meg az e-montik.
Amúgy milyet nézel? 27,5"? Mekkora vagy?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Zola007 #117073 üzenetére
wd40
Hasaggymeg: ha a mostani 3x10-en egyenletesen koptatod a sort, akkor 1x11-12-n is tudsz olyan hajtást összerakni, hogy egyenletesen kopjon. Maximum az alján vagy a tetején lesz egy kis hiányod, meg az ugrások nagyobbak. Attól, hogy Eagle még nem a mezőn kell vele menni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Mezga Aladár #117080 üzenetére
Ha 1x12-n csak néhányat használsz, akkor 3x10-en is csak néhányat, nem? Egy tisztességes mtb túrán meg azért csak végig váltogatja mindenki a sort.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla