- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Milyen GPS-t vegyek?
- Több Redmi, mint kolbász
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ivana
Ármester
válasz
deny330 #130869 üzenetére
Ja, hogy akkor használt. A linkelés alapján azt hittem valami bolti beragadt készlet. Használtan 360 rohadt sok ezért. Gyorszáras kerekek, 3x10 etc.
Szerk.: Az első átütős csak hülyén van kiírva.
Mondjuk vicces, hogy az outik értéke, ahol kb. alig van értékelhető fejlesztés sokkal meredekebben csökken az idővel, mint a montiké.
(#130872) Runner_fxr Meglepődnék, ha ez valaha is milla körül lett volna. Tele van deore cuccokkal (hajtás, fék, váltókarok...), könnyűnek sem mondanám.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz
deny330 #130980 üzenetére
Szerintem igen, nem tudom mit kéne bevetni referenciaként
A kocsit is ezzel fújtam múltkor akkor kb. reális értékeket mutatott.
(#130975) Chabee Az utódja ez [link]. Elég gagyi lett, 25-el drágábban kapsz egy nagyon ótvar libafogas hajtást. A prowheel helyett ami ugyan 4szög de korrekt. Plusz valahol sikerült ráhúzniuk még fél kilót az amúgy is acél outi súlyban lévő bringára.
-
ivana
Ármester
válasz
IMIIKE1998 #130994 üzenetére
Ez bőven váz súlyban van, 1500g-os vázakat még acélból is csináltak.
ZolkoW: vagy hitenből van...
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz
ecneb #131091 üzenetére
Ez elég gagyi felszereltség. Legolcsóbb gagyi hajtás, ezer éves váltók (nem tudom honnan kotorják még ezeket, az acera is shadow és integrált már...) etc. Az egyetlen előny, hogy az axa lámpák jók... Szerintem nézelődj még.
(#131093) trialboj Ez az effect of light rims... ő itt nem kilókról beszél, hanem 200-300g-okról. 1kg-vel nehezebb kerék szerintem simán érezhető már.
-
ivana
Ármester
válasz
IMIIKE1998 #131135 üzenetére
Amikor az emberek ilyeneket mondanak, akkor mosolyog a mérnök
Ez egy emberi dolog, ha az embereket le tudnánk írni matematikailag akkor eléggé megváltozna a világ.
-
ivana
Ármester
válasz
rwin5 #131195 üzenetére
Szia!
Egy hajtás oldali képet csatolj a gépről, ez alu váznak tűnik ezért szerintem érdemes lehet vele foglalkozni.
Lánc, hajtás, racsni cserés.
Lánc: SRAM-ot érdemes az olcsón is viszonylag értelmes.
Hajtás: Ősmontis csopiból valami régi deore akármi 3-4 ezer körül.
Racsni: Szerintem egyszerűbb venni egy kereket szintén ősmontis csopiban 3-4 ezer körül.A stucnit is a legegyszerűbb cserélni valami normálisabb darabra.
(#131197) bringasisti Ez racsni szóval sokra nem megy a kazetta leszedővel
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz
rwin5 #131200 üzenetére
Mármint olyan képre gondoltam ahol látszik az egész bringa. De ebből pl. látszik, hogy az első váltó is csúnyán össze van rohadva. Hol állt ez? Az agyak se lehetnek túl jó állapotban ezek után...
(#131199) bringasisti Tény, hogy jobb felszereltségűek szoktak ezek lenni, fura... De az 100%, hogy racsni.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz
Hasaggymeg #131550 üzenetére
Mondjuk szerszámból rozsdamentes az biztos nem kéne, a rendes szerszámacél is max. patinás lesz, de cserébe sokkal keményebb.
-
ivana
Ármester
válasz
Runner_fxr #131621 üzenetére
Azért a 270 ezres árkategóriában mások sem szolgáltatnak túl komoly vázakat. A felszereltsége meg egyértelműen kiemelkedik. Hátul átütős, press fites aluváz, annyira nem lehet vállalhatatlan, hogy ne legyen még így is sokkal jobb, mint egy elől, hátul gyorszár rugós villa kombó ami bőven létezik ebben a kategóriában. A kúpos fejcső sem alap. De az acera és a négyszög tengelyes hajtókar is megesik ennyiért.
(#131623) robee19 Rose-on pl. olcsó. Mondjuk ebikeon tényleg fura, régen a hurricane az ilyen 8 ezer körül volt, a double fighter meg 5 körül.
-
ivana
Ármester
nagyon vékonyfalú és vastag cső
Ez mondjuk pont nem arra utal, hogy szar. Így szokás vázat építeni már egy ideje.
A benne lévő hajtás váltás deore szint kb
Azért bőven nem, ez kb. olyan mint azt mondani, hogy egy chorus 105 szint, mert a 3. szett a campánál.
(#131652) Runner_fxr Én se ilyet vennék, hanem valami jobbat használtan.
(#131712) raggg Külön gumit szerintem nem fogsz kapni, ha veszel másikat akkor meg inkább vegyél campát.
7 sebi shimanohoz -> 9 sebi campa
8 sebi shimanohoz -> 10 sebi campaArra vigyázz, hogy csak a kattogós mechanikásat szabad venni, xenon az nem jó. Mirage vagy chorus főleg.
Plusz később campára kapsz hoodot, mert ellentétben a shimanoval általában nem szett specifikus.
-
ivana
Ármester
válasz
pc360 #131775 üzenetére
Szerintem akkora különbség azért nincs, a RaceKing + XKing kombó, meg a double fighter között a legnagyobb különbség a hang. Meg nyilván az, hogy a double fightert 4.5 barra szoktam fújni, az előbbit, meg 2-re.
De ha kell akkor fel lehet nyomni az XC gumikat is 4.5-re. Akkor minimálisan gyorsabb a double fighter, meg azt jóval nehezebb eldobni aszfalton.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz
pc360 #131787 üzenetére
bütykös terepgumi Azért a RaceKing nem az a tipikus bütykös terepgumi. Igazából 2 raceking szerintem még talán jobb is, mint a doublefighter, mert könnyebb. A baj az, hogy a puha keverék miatt megeszi az aszfalt.
Az XKing már rendesebb terepgumi, de még az is XC verzió. A közepe úgy van kialakítva, hogy aszfalton sincs vészesen traktor hangja, de azért nem is zajtalan.
Azonos nyomáson (4.5 bar, ez mindegyiknél a max.) aszfalton, én minimális különbséget érzek, azt is főleg a 2.2-es XKing miatt.
(#131793) pc360 +1
-
-
ivana
Ármester
válasz
dragonfx #131810 üzenetére
Simán, a határoló csavarokat ne bántsd. Kelleni fog egy új bowden, ne a legolcsóbb gagyit vedd. Leszered, behúzod a bowdent, utána viszonylag feszesre húzva becsavarozod alsó állásban. Normál esetben a váltókarnál van állító csavar, azon annyit tekerj, hogy felmenjen szépen a nagyobb tányérokra.
-
ivana
Ármester
válasz
trialboj #131911 üzenetére
Shimano sort 7 sebiben felejtsd el. A sunrace sokkal jobban vált [link] Plusz ez krómozott. 32-es cognak hátra nem sok értelme van aszfalton, 22-es kistányér mellett.
Hajtókarból szerintem megér az integrált +4 eurót [link] Boltba járni a műanyag láncvédő bizbasz is hasznos. Szerintem egyértelműen a rövidebb.
használható hézagolókkal, csak 7 sebességes sorral? Konkrétan 1 hézagoló kell, de igen.
-
-
ivana
Ármester
válasz
Runner_fxr #131937 üzenetére
Az egészről süt, hogy 45km/h-ra van tervezve. A funkciója pedig szvsz ugyan az, mint a babettának. Nyuggereknek akik motorozni nem mernek, bringázni meg nem bírnak.
Egy bringán, ahol vészfékezésnél a hátsó kerék nincs a földön nem tudom, mit csinál az ABS, de lehet nem is akarom megtudni.
Négyszöget venni max. használtan éri meg és ott is csak a vintage monti hajtások olcsók. Amennyibe az acera, !eg a sora integrált fáj tök felesleges 4 szöggel szórakozni.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz
EasyKnight #131960 üzenetére
Mindenképpen kazettás agy fog neked kelleni, 36 küllős.
Küllő leginkább sima 2mm-es rozsdamentes acél sapim vagy DT.
-
ivana
Ármester
válasz
EasyKnight #131970 üzenetére
Érdemes lenne egyben vántani 7 vagy 8 sebire, ehhez egy új váltókar kell, ha SIS kompatibilis a váltó.
2.3-as küllőt a nagyok nem gyártanak, szóval maradj a 2.0-ás sapim vagy DT.
-
ivana
Ármester
válasz
Runner_fxr #131990 üzenetére
Az emontival semmi bajom amíg 25-re van korlátozva, az e országútit mondjuk továbbra sem értem. De a 25-re korlátozott trekkinggel sincs különösebb bajom.
Azért 45 nem kicsi sebesség bringával, főleg nem városban és ezek ott is mennek annyival. Meg azért az sem mindegy, hogy országútiból kisprinteled a 45-öt vagy visz a motor.
Szerencsére ezek jogilag sem minősülnek bringának. Szóval jogsi, biztosítás, motoros sisak kell (a legtöbb országban rendszám is). Igazából amíg ezek megvannak ezzel sincs különösebb bajom, de attól, hogy finoman tekerni kell a szememben nem lesz bringa. Ennyi erővel lehetne gyártani 100-al menő motort is amit tekerni kell a gázkar helyett.
Négyszög hajtókart azért érdemes használtan venni, mert 3-ad annyiba kerül egy rendes LX vagy XT, mint ezek az ultra gagyi acerák. Újonnan meg amikor gyakorlatilag ugyan annyiba kerül, hülyeség négyszöget venni. Az integrált acera jó cucc, nem könnyű, de jóval vastagabb a hajtókar, mint a négyszöges esetén és ezt érezni is.
Más: Gondolkodtam mostanában, hogy az Alpinestars-ra beszerzek egy magura hidrós abroncs féket. Használt valaki ilyet?
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Na lánccsörgés a wilieren megoldva, avagy mi lehet a gond, ha amúgy nagyjából szépen vált a bringa, de egy-két fokozatban csörög.
Kiderült, hogy három hiba is volt:
1. 4 szemmel hosszabb volt a lánc a kelleténél (ez pont annyi, hogy nem veszed észre egyből szemre), úgy tűnik az előző tulaj a nagy-nagy + 2 láncszem ökölszabályt alkalmazta, ami itt láthatóan nem jó. nagy-nagy + 0 kell ehhez.
2. Az alsó végállás kb. 1.5mm-el el volt mászva, valószínűleg nem az a kerék volt benne anno.
3. kicsit meg volt hajolva a kapocsszemMeg szemrevételezés után az is kiderült miért ilyen finom ez a sor. 14-25-ös, csak 22 és 24 nincs rajta
-
ivana
Ármester
válasz
Katsu #132087 üzenetére
Szia,
Először is milyen magas vagy? És mennyi a belső lábhosszod?
Alapjáraton shimanoból érdemes kerülni mindent amin nem rejtett bowdenes a fékváltó (az oldalából jön ki a váltóbowden). Campából meg a Xenont, illetve az új hoodos 10 sebi szetteket.
Ebben a csopiban érdemes még nézelődni [link]
-
ivana
Ármester
válasz
Katsu #132111 üzenetére
A belső lábhosszt szinte biztos, hogy rosszul méred.
Gyorsban ezt a kettőt találtam ami méretben jó lehet. Meg ugye az utolsó amit linkeltél az jó cucc.
(#132108) jjeahh Az emonti jogos. De az outi monti tök felesleges, mert ennél jóval több kategória van. Szóval ha gyors akarsz lenni aszfalton menj outival.
-
ivana
Ármester
válasz
trialboj #132194 üzenetére
De-de ez egy montis hajtókar. Az egyik vintage montimon pont ilyen van. Igaz, ez 46-36-26. A montis triplek az outis two-ring plusz granny konfigurációból alakultak ki. Ezek 110BCD hajtások, mint a modern kompakt outi hajtások, plusz egy kistányér. A racsnihoz pont jól jön egy viszonylag nagy nagytányér.
-
ivana
Ármester
válasz
IMIIKE1998 #132250 üzenetére
Nem, sőt a karbon villa és támvilla miatt nagyon kellemes, pedig 23-as gumi van rajta (amíg el nem kopik, utána valószínűleg 25-ös lesz).
-
ivana
Ármester
válasz
IMIIKE1998 #132308 üzenetére
Maradjunk a stucni elnevezésnél, mert amúgy mindenki úgy hívja. Milyen az a két csavaros? (Gondolom AHEAD stucnira gondolsz, én abból még 1 1/8-asban csak 4 csavarost láttam).
-
ivana
Ármester
válasz
IMIIKE1998 #132312 üzenetére
A Bontrager az nem valami noname cucc, nem hiszem, hogy ez gondot okozna.
-
ivana
Ármester
válasz
IMIIKE1998 #132314 üzenetére
Emelni akarod a kormányt? Mert nekem mindkét montimon alacsonyabban van a kormány, mint a top outin.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
- Formula-1
- Google Chrome
- Milyen notebookot vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Formula-1 humoros
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Peugeot, Citroën topik
- További aktív témák...