Hirdetés
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 10T - erre vártunk idén
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2a) Plus - semmi lényegi plusz
- Jókora telepet kapott a OnePlus 13 is
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ShiTmano
aktív tag
Azt eddig nem írtad, hogy ismétlődik. Akkor viszont tényleg gyári. Viszont elb@szott egy konstrukció. Azokat a fogakat alig tartja valami anyag. A kihajlás viszont nem tűnik gyárinak, mintha a többinél nem úgy lenne. De mindegy is, Én nem bíznék egy ilyen hajtóműben. Nézd meg a képeimet. A Shimano "komolyabb" szinten nem csinál ilyen gyengítést.
Lehet, hogy a lánc ott egyszer váltás közben megfeszült és kihajtotta azt a (masszív ) lemezdarabot.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
No problem. A lényegen nem változtat. Szerintem ezzel kár foglalkozni, érdemes lenne lecserélni valami biztonságosabb cuccra.
Visszatérve egy régebbi hsz-edre. Biztos, hogy csak 8ezret nyernél, ha a Rosetól vásárolnál? (Nem számoltam utána). De valaki írta, hogy csak a hajtómű 6ezerrel olcsóbb, a többiről nem is beszélve.Hasaggymeg: Hát ez akkor is egy szégyen, műszaki szemmel nézve.
Neked mint gépésznek, tetszik, hogy a fél fog alja el van csippentve?[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz -=RelakS=- #73092 üzenetére
Ok, az már kiderült, hogy gyári, de a Shimanoról nem gondoltam volna, hogy ilyesmire képes. Ezen a képen is látszik, hogy a fog felét nem tartja semmi.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
Ok, elfogadom, hogy volt ilyen is valaha, de ha olyan jó akkor miért nem így csinálják most is, és miért csak a Tourney gagyiszinten volt akkor is. Valamiért csak nem vált be annyira.
De nem szeretnék ezen tovább vitatkozni.
Az okos japán mérnökökről meg csak annyit, hogy meg lehet nézni a Honda tavalyi forma 1-es szereplését. Ők sem tévedhetetlenek. De ez már nagyon off.A mostaniakon megoldják kivágás és hegesztés nélkül is. Lehet, hogy azzal a pöcökkel.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
Egy évvel később kezdték el fejleszteni a turbó motorjukat, mint a többiek. Mégis az egy évvel azelőtti Ferrari, Mercedes de még a Renault is sokkal megbízhatóbbak voltak, mint a Honda.
Úgy érzem ez a lánctányéros téma kezd vihar lenni a biliben.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz imyourfriend #73107 üzenetére
Értem mit akarsz ezzel mondani, és egyet is értek Veled. Szerintem félreértettél. Elmondom, hogy miért nem szeretem-ajánlom a Tourney szintet. Nem azért mert sznob vagyok, hanem rossz tapasztalatom van vele. Az RR 5.1-emen Tourney váltók voltak. A hátsó még relatíve jól működött, de az első miatt kétszer kishíján buktam. Pedig nem szoktam vadulni. Szóval, egyszer terepezés közben kb. fél százalékos emelkedőnél merészeltem váltani középső tányérról kicsire, és ezt az óriási terhelést azzal hálálta meg, hogy felcsavarta a láncot és azonnal blokkolt a hajtókar. Szerencsére lassan haladtam így le tudtam lépni a pedálról. Azt hittem véletlen, de később még egyszer eljátszotta ugyanezt. Utána letettem a próbálkozásról, és csak szigorúan a legkisebb terhelés nélkül váltottam. És igen, a váltó jól volt beállítva. Aztán áttértem SRAM X9 elsőváltóra, és "látá az úr hogy ez jó", minden problémám megoldódott. Tudtam biztonságosan váltani, akár meredek dombon is, nem kellett félnem, hogy pofára esek. Most XTR van és az is profin működik. Persze ez csak az első váltóra vonatkozik, a hátsó hellyel-közzel tette a dolgát.
Szóval csak azt szerettem volna ezzel mondani, hogy a drágább, minőségibb cuccoktól nem feltétlenül leszel gyorsabb, de sokkal jobb a használhatóságuk, biztonságosabbak. Nyilván nem végletekben kell gondolkodni, egy Alivio vagy Deore vagy SRAM X5-X7 már a legtöbb felhasználónak megfelelő. Tourneyt nyugodt szívvel a fentiek tükrében nem szívesen ajánlom senkinek. Pár ezer forinttal drágábban már sokkal jobbak vannak. Mind váltókeret merevségben, mind rugóerőben óriási különbség van közöttük. A Tourney rugója a SRAMhoz XTR-hez képest kb. lankadt f@sz, azért bizonytalankodik váltáskor.Ja, és amúgy respekt a teljesítményedért!
Ahogy olvasgatom, elég komolyan nyomod.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #73633 üzenetére
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz TSanya #73639 üzenetére
Szerintem annyira nem jó. Octalink hajtómű, alap teleszkóp, Tektro fékek.
Annyi pénzért szvsz ez sokkal jobb vétel. Kúpos fejcső, integrált hajtómű, Shimano fékek. Cube
Csak nem tudom szállítanak-e Magyarba?"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #73645 üzenetére
Nem ismerem ezt a típust, de a Shimano fékeket dicsérni szokták. (Jó ez nyilván nem egy XT). Ha a v-féked jobban fogott, akkor szerintem a valami baja lehet a Tiédnek. (Volt már egy pár tárcsafékem, v-fékem igaz Avidok, de a v fasorban sincs a hidróshoz képest.)
De, amúgy a féket leszámítva is jobb vétel szerintem.Amúgy a Tektro mennyivel lehet jobb?
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Normi™ #73932 üzenetére
Nekem ugyanilyen X5 triggerem van pár hónapja. Nagyon pöpec a működése. 8-as kazettám is volt tőlük, azzal sem volt gondom. A láncom 9-es SRAM, de ennél gyengébb szintű, talán PC951, az is teljesen jó. Azonkívül X9-es hátsó váltóm van, az első osztályú. (Tudom nem X5) Próbálgattam pár évvel ezelőtti Shimanokat, de nem jöttek be. Lankadt f@sz rugóerővel csapkodott a lánc rendesen, SRAMnál ilyen nincs. Katonásabb, határozottabb a működésük. (Állítólag az újabb Shimanoknak már erősebbek a rugóik.) Volt X9 első váltóm is, hibátlanul teljesített. Most XTR van, de szerintem nem jobb, talán nem is rosszabb. Viszont hajtásból inkább Shimano párti vagyok, SRAMokról több rosszat hallottam.
Összegezve: X5-ből csak váltókarom van, és az sem régóta, de elégedett vagyok. A többi SRAM cuccom magasabb szintű (volt), és rossz szavam nem lehetett rá ellentétben némelyik Shimanoval. Ráadásul SRAMban igazán gagyi szint nincs, mint pl. a konkurensnél (Tourney). Úgy vettem észre azok ódzkodnak a SRAMtól akiknek sosem volt. Szerintem nem csalódnál bennük. A FÉRFIAK SRAMot használnak.
Testbikeon is 5 répás. hátsó váltóÉrdemes elolvasni a véleményeket.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Normi™ #73987 üzenetére
A Truvativ (SRAM) hajtóművekről olvastam hideget-meleget, ezért azt nem merem ajánlani. Személyes tapasztalatom nincs, de több helyen is írták, hogy a csapágyak hamar tönkremennek.
Itt is vegyes a kép. [link]Szvsz hajtóműből inkább Shimano. Nyugodtan mixeld. Nekem teljesen vegyes a kép és működik.
XTR 9000 első váltó SRAM X7 grip shift váltókarral.
X9 9s hátsó váltó x5 triggerrel.
SLX 2 tányéros 10s hajtómű SRAM 951 v. 971 (már nem emlékszem) lánccal Alivio HG400 sorral.
Szerk: Régebben az Deore LX 9s hajtóművem is működött SRAM 8s lánccal, SRAM 8s fogaskoszorúval.Sajnos a hátsó váltóm egy kicsit elgörbült, néha picit fura hangja van, de így is szuperál a rendszer.
Viszont arra figyelj, hogy a hátsó váltók csak sajátmárkás karral működnek együtt! Más a bowdenhúzás mértéke!
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Agostino #73991 üzenetére
Én is gondolkodtam U-lakat vásárlásán, de egyszer láttam valahol (lehet, hogy pont itt linkelte valaki), hogy egy angol tag egy hagyományos mechanikus-tekerős autóemelővel úgy feszegette szét az U-lakatokat sorozatban másodpercek alatt, mint a pinty. Azóta sem vettem semmilyen komolyabb zárat. Pedig már nem ártana. Talán egy vastagabb, márkás lánc biztonságosabb lehet.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
-
ShiTmano
aktív tag
válasz ShiTmano #73997 üzenetére
Ennél is volt autóemelő.
[link]
Vajon a csővágót mire használhatja? Az U-lakatot körbekarcolja vele, hogy meggyengítse, vagy a vázat vágja el vele?
Habár kerékpáros, ezt most már offba teszem.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
Na jó, most már befejezem mert azt hiszitek ki akarom tanulni a "szakmát".
Az azért elgondolkodtató, hogy pl. egy tanyabájkot ott lehet hagyni félkilós sodronyzárral, egy kicsit komolyabb bringához már illik egy kilós U-lakat. Egy karbon-XTR montihoz meg három db. kilós zár kell legalább, hogyha be akarsz menni egy boltba. Nyersz egy pár kilót fél milkáért a bringán, zárban meg cipelheted ugyanazt a súlyt. Mondjuk ilyen kerót nem szokás őrizetlenül hagyni, de akkor is."Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Agostino #74001 üzenetére
Attól függ mihez akarod kikötni. A 80 centi a teljes hossz, de mivel a zár nagyjából félbe van hajtva ezért csak 40 centi a távolság, ami kb. két arasz. Ha hozzávesszük a tárgy (oszlop, korlát stb.) íveit, meg esetleg nem tudjuk szorosan kikötni a biciklit, akkor kiderül, hogy a 80 centi max. egy vékonyabb korláthoz való kikötéshez elég. Egy oszlophoz, vékonyabb fához már rövid. (Egyszer már szívtam emiatt). 120-al nagyobb a szabadságod.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz joysefke #74004 üzenetére
Nyilván sokkal kényelmesebb az U-lakat, meg sokkal könnyebb is mint a lánc. De a (jófajta) lánc meg jóval biztonságosabbnak tűnik. Persze ha flexxel állnak neki akkor kb. mindegy. Én könnyű és biztonságos zárat szeretnék, ezért nem vettem még semmilyet.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Csokicsibesz #74008 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz geotigris9 #74010 üzenetére
Mondasz valamit. Akkor még ez is kevés. Na talán ez már elég vastag és hosszú "zárnak" számít.
Ezmegmiez?
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz joysefke #74013 üzenetére
Nem Agostinoéra gondoltam, hanem arra, hogy szerintem alapvetően biztonságosabb a lánc mint a lakat. Nem zavar, (tudom, hogy k. nehezek a láncok) nem fogok ilyet venni csak példa volt. De U-lakatból sincs mindenkinek olyan vastag. Amúgy amit linkeltél 13mm vastag és csak 6-os biztonsági szintű a tízből. Milyen akkor a tízes?
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz cellpeti #74124 üzenetére
Cube Cross [link] Kúpos fejcső, integrált hajtás, hidrós tárcsafékek, XT hátsó váltó, olajcsillapítású teló. Szerintem elég jó áron van.
Itt vannak boltok, csak nem tudom melyik szállít magyarba. Idealo.deMás: Amit a múltkor linkeltem még jobb áron van most. Cube Race
Kúpos fejcső, RS recon silver, majdnem full XT. Ha lenne "időm" rá, simán venném."Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz cellpeti #74142 üzenetére
Van annyiért is. Cube curve Valamivel gyengébb felszereltség, de már tárcsafék. Itthon mondjuk ez már 182ezer.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
Kipróbáltam ma a kollégám fat bikeját. Ilyen. Háát mit mondjak, kellemesen csalódtam. Kb. száz métert mentem csak vele. Próbálgattam a gyorsítást, fékezést, kanyarodást egész kellemes, simán lehet vele haladni. Azt hittem sokkal lomhább lesz. Aszfalton nem sok különbség van egy montihoz képest. Pedig ez egy alaptípus Tourney váltóval, négyszöges hajtással, menetes aggyal. A váza viszont alu, egész jónak tűnik. A hajtást ellenben lejtőre tervezték kb 42-es egytányéros rendszer. Mivel kolléga természetesen terepre vette, ezért szeretne rá egy monti hajtókart kb. 22-32-mindegy osztásban. (A harmadik tányért levenné.) Használtban gondolkodik. Kerestünk a Bikemagon, Testbikeon ilyet, de nem találtunk (négyszöges). És ezzel a felvezetéssel ragadnám meg az alkalmat, hogy megkérdezzem nincs-e itt valakinek eladó, Budapest és vonzáskörzetéből.
Runner, esetleg nálatok valami lecserélt-becserélt-használt verzió?"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz #56474624 #74156 üzenetére
Csak rövid távon, és egyenes úton próbáltam. Montimhoz (2,25-ös kerék) képest nem sok különbséget éreztem. Emelkedőn a nagyobb súlyát azért biztosan megérezni. Outihoz nem tudom hasonlítani, ott azért jelentős lehet a difi. Majd elkérem egy karikára terepen is.
Köves lejtőn mondjuk funny lehet.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #74206 üzenetére
Ezt a lejtőt ismerem.... látásból. Nagyon sok pénzt kellene fizetni azért, hogy ott bringával lemenjek.
Mondjuk Én beszari vagyok. Ez Crytecnek való.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #74228 üzenetére
Szerintem menjetek le a Libegő vonala alatt.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Pttypang #74239 üzenetére
Kapod az ívet rendesen mostanában. Mondjuk aki ilyen hőstetteket hajt végre, az ne csodálkozzon ha bekerül a krónikákba. Lassan Te leszel a B'Twin reklámarca, és a Decathlon a szerződés mellé ingyen váltókarokat biztosít Neked.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
-
ShiTmano
aktív tag
válasz bunddog #74335 üzenetére
Bikemagon a régi 785-ös XT-t jobbnak írják mint a 8000-est. Nem csak egy személy, több is.
Még mindig csak "lelkes újonc" vagyok. Kivel kell itt lefeküdni, hogy végre előléptessenek.
(Tudom kell még pár hsz.)
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz geotigris9 #74388 üzenetére
"Az új 8000-es XT fékek maradnak csak el teljesítményben a korábbi szériától, nem szeretik a hosszas fékezgetést" [link]
"Sajnos az M8000-es fékek nem lettek annyira jól eltaláltak, mint előtte az M785-ösek, amiket csak a világ legjobb fékjének szoktunk titulálni." Innen [link]
Itt a kommentek között is írnak róla. [link]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Tothgera30 #74423 üzenetére
Köszi az infót. Ha jól emlékszem Neked az átütős agyakkal volt problémád ebből a szériából. Úgy néz ki vannak gondok ezzel a sorozattal, de majd a 8100 kiköszörüli a csorbát.
(#74424) bunddog Itt van még egy teszt róla. XT
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #74435 üzenetére
Létezik. 48cm=19"-os.
DE, mivel a nyeregcső állítható, így a horizontal vagy effective top tube (vízszintes felsőcső hossz) ami meghatározza igazából a méretet. Azt érdemes figyelni. Ez gyártónként eltérhet. Vannak kimondottan rövidebb vagy hosszabb (egy nyeregvázcső méreten belül!) vázak. A stucnival túl sokat nem érdemes játszani, mert az irányíthatóságot általában rontja, ha eltérünk az átlagtól.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #74437 üzenetére
Ha átlagos testalkatú vagy, akkor igen. De mint fentebb írtam inkább a felsőcső hossz ami számít, mert az nem állítható. Én pl. idomtalan vagyok (extra hosszú láb, extra rövid felsőtest). 180centimhez 16-18-as vázak felsőcsöve jó, viszont a nyeregvázcső lehetne 21-23" is akár.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz -=RelakS=- #74443 üzenetére
A kérdés(ed)ben benne volt a válasz(od) is.
Ha integráltra váltasz azok már 9-10-11 sebességesek minimum. Tehát új sor is kell, ahhoz természetesen új váltókar. Az új sorhoz új (kazettás) agy is kell. (a 6 sebességes valszeg még menetes) Láncból (mondjuk ez nem említetted) is természetesen a hajtáshoz való (9-10-11) sebességes kell. És bizony a 6 sebességes hátsó váltó sem viszi el az új sort.
Első váltó passz, de szerintem az is cserés.Ja és persze középcsapágy is kell hozzá.
Ez így mondjuk nem lesz olcsó. Lehet érdemesebb lenne bringát cserélni, hacsak nem valami űber teleszkópod van.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz -=RelakS=- #74450 üzenetére
Szerintem ennyi. Ha valami komolyabbra cseréled pl. Dyna sys akkor fokozottan kell figyelni a kompatibilitásra! (Váltó-váltókar). De Runner jártasabb ebben. Majd mond Ő is valamit.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz DJZoliboy #75241 üzenetére
Levegős teló, kúpos fejcső, integrált hajtás, szinte full XT.
http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/4857782_-race-one-cube.html
http://www.fun-corner.de/en/mountainbikes/2467-cube-race-one-2016-4054571120335.html#/54-frame_size-17/919-radgrosse-29
https://www.cube.eu/en/products/mtb-hardtail/ltd/cube-race-one-blacknflashorange-2016/
Vagy kérdezd Runnert. Hátha van valami kedvezményes tippje.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Külpolitika
- Sorozatok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen routert?
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest