Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Xiaomi Mi 10T - erre vártunk idén
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
1x22, bár valójában 2x11, csak máshogy.. [link]
Pont ma néztem rá a 11, meg 12 sebis fogaskoszorúkra, hogy akkor mit is fogok venni, de mind fáj valahol :P
XG1150: drága, de nem olcsó, nem túl nehéz, de nem is könnyű.
XG1175: qrvadrága, majdnem mint a következő, viszont könnyű. ennyi erővel már 12es is lehetne
XG1275: gecidrága, cserébe nem olyan nagyon könnyű, csak az olcsóbb 12esekhez képest.
11es rendszer: eddig azzal voltam legelégedettebb, kis kompromisszum a tartományban, de gyönyörűen vált, bírja a strapát, egész emberi áron könnyű.
12es rendszer: a nehéz is drága, jó a tartomány, érzékeny, és mostmár komolyan megnézek egy videót,hogy hogyan kéne beállítani... (azért majdnem jó ám, de a 11-essel nekem ismeretlen fogalom volt,hogy valaha is a legkisebb mértékben oda kelljen figyelnem, hogyan viszem végbe a váltást..)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #186438 üzenetére
Nem mondom, hogy a hivatalosan nem arra való anyagokkal bohóckodj, de én nem egy drótos Schwalbét használtam már tubelessként, pedig hivatalosan nem tudja . Most is az egyik drótos, a másik hajtogatható, de nem TLR. Persze ezeket csak azért, mert ha már volt, kipróbáltam, de ha vennem kellett volna, nyilván olyat veszek, ami tudja a papír szerint is.
Szalagból nem próbáltam még barkácsot, de mind jó volt, amit eddig vettem (WTB, Joe's, kék olcsó a Planet-X-től, DT), és cserélnem még nem kellett.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #186483 üzenetére
szerintem ez németeknél van, onnan is jött a szabvány, náluk asszem kötelező. Viszont fel tudsz rakni egy STVZO (?) kompatíbel lámpát is rosszul, azt nem tudom, ez mennyire szabályzott, de az aldis lámpám papírjában volt leírás, hogy állítsd be, a Lumintopnál már nem emlékszem. Szvsz ha értelmesen állsz hozzá, csak jó lesz..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Jó volt, olyan vastag a jég minden pocsolyán, hogy nyugodtan rá lehet menni. Meg a fagyott talajjal mintha az egész erdőt leaszfaltozták volna.. A képen talán nem tűnik fel, de mullet setup van, elöl 29x2.35, hátul 27.5x2.8... komoammmondom... olyan érzésem volt, mintha hátul ugyanannyit mozogna, mint elöl, mondjuk nagy igénybevétel nem volt.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #186631 üzenetére
Ja, azt nem fejtettem ki, hogy nem azért lett ilyen, mert meggyőződésből előre keskenyebbet akartam (brrr...), hanem mert ahhoz már nem volt időm/energiám, hogy az elejét is átszereljem, így is volt vele meló a váltáscsere, meg a lánctányér miatt. Szóval szerintem az egyformának van értelme, max előre eggyel szélesebbet vagy agresszívabbat tennék gumiból, mint hátra, de vagy 29, vagy 27,5.
Amúgy a merevvilla nem egyszer merült fel, csak van a kínai 30-40-ért, meg van a márkás ~180-ért..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Barbár: [link]
Az anyás rögzítésű első kerék biztonsági alátétje nem volt beakasztva az erre szolgáló lyukba, utána kézzel megfogta a féktárcsa fékezőfelületét.. nem is néztem tovább.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Az ismert vázanyagok közül én egyedül az alut simerem úgy, mint fáradásra hajlamos anyagot, és a fáradásban pont az a szép, hogy a sok kicsi összeadódik. Tehát ha én nagyon sokszor 1-200 wattal hajtogatom, az lehet olyan rossz, mintha valaki 1000 wattal kevésszer. Meg a görgő tényleg extrém azzal, hogy a hátsó tengely be van fogva. Ennek ellenére egy téli szezont már görgőztem az aluvázammal, drága komoly aluvázat talán félnék befogatni, de karbont egy fokkal kevésbé. Meg aztán úgyis érdekel a szabadgörgő is, amin nincs ez a rögzített hátsó tengely.. lehet, hogy kipróbálnám, ha drága vázam lenne. Meg ha görgőznék.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Napfénysüti #186925 üzenetére
A pozsonyi úti jó arc, fél óránál előbb sosem szabadulok tőle, akkor sem, ha egy szelepsapkáért megyek be
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #186980 üzenetére
amióta vannak 29-esek, azóta magas a versenyzőknek az eleje
Azt meg megelőlegezném neki, hogy azért akkora a kormány neki, mert azt érzi jónak.. a 680 nem is olyan rövid.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Eszembe jutott, mitől van sár eső nélkül: persze hogy az olvadástól. És képen sokkal böszmébbnek tűnnek ezek a gumik, mint élőben. Jól megleszünk a Rocket Ronnal, igaz, hogy ez a sár nem a terepe, de kb. minden másra jónak tűnik.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #187040 üzenetére
Ez a kép jobban mutatja az igazságot, de amúgy ja, most nem is volt vele bajom. Így, 75 psi-vel :)
(gondolom összerakás után nem toltam vissza le)Jjeahh: mértem annó, de nem tudom pontosan, 1 kiló körül rémlik. A hátsó 910g, mindegyik 2.8-as.
Kis sárpofozó: valszeg sokat megfogott a becsúszóra fröcsögő sárból, de a rögzítésre szánt lyukakat le kell ragasztanom, mert azokon keresztül is betalál..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz beleriand72 #187102 üzenetére
mindenképp a sajátja kell.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz vallas #187142 üzenetére
szvsz az egyszínű menőbb, akár fekete, akár ugyanilyen színre fújt villával (én az utóbbit választanám), de a kétszínű nekem már túl retró . Épp a minap láttam a BM fórumban egy acél 29-est, amivel pont annyi volt a bajom, hogy összeretrózták a hátulját feketével . Ja, mert a retrónak is vannak fokozatai, van a kéne-retró, meg a nemkéne-retró
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #187173 üzenetére
Judy téma: Nem lehet, hogy neked a csillapító részben kevés az olaj?
Miközben nekem meg talán sok... utoljára én töltöttem bele, elvileg a kimért adagot, miután kicsepegtettem belőle az eredetit. De ezt lehet, hogy újból meg fogom csinálni, még alaposabban kifolyatva, vagy csak jobban odafigyelve, mert az előírt mennyiség nem is akart beleférni, pontosabban a kupak visszacsavarása már nem ment volna teljesen. A lock kar le van szerelve nálam, szóval azt így nem tudom kipróbálni, hogy az rendesen működik-e. De ha picit még izmozok rajta, még a végén működni kezd...miután tegnap átvettem a használt Raidont, amit a helyére szánokBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Napfénysüti #187129 üzenetére
És jó lett?
Na az ilyenekért szoktam kifejezetten ott vásárolni az olyan apróbb dolgokat, amik tudom, hogy drágábbak, de hátha valami elenyésző hasznot is hoz a boltnak. És ezzel még igazolni is tudok egy-egy kevésbé indokolt vásárlást
Pl. defektgátló lötyit, meg DT szalagot vettem tőle legutóbb.Más, Sziklasokk Judit: Asszem, nincs túltöltve az olaj.. Teljesen össze tudtam nyomni, és most direkt felszereltem rá a lock kart is, hogy ellenőrizzem a működését. Mondjuk a felszereltem elég optimista ahhoz képest, hogy mennyit eltököltem az új bowden befűzésével, amit persze először a rossz lyukba kötöttem, és kezdhettem elölről. Tiszta szerencse, hogy a váltóbowden még új életet kezdhet a Oneloc™ karban, miután a hátsó váltóig már nem ér el.
Hasaggymeg, mondtátok, hogy hidegben nem ugrik vissza a kar, nem lehet, hogy a zsír dermed meg a karban? Elég sűrűnek és ragacsosnak tűnt, ezt is volt alkalmam tapasztalni, amikor szétugrott. Na nem egy veszélyes dolog, csak ott abban a helyzetben nem hiányzott, hogy leejtsem a pici rugót, aztán elvesszen nekem.#187232szitaati : most kevés boltban találsz új vázat, de az MTB váz még elég tág fogalom, mekkora kerékméret, felhasználás is kéne. A 130kg kezdi feszegetni a határokat, a legtöbb esetben talán 120 kg-ot adnak meg felső határnak, általában valami masszívabb merevvillás jószágot szoktak ajánlani a hozzáértők.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #187237 üzenetére
Csak mert annyira írod mindig, hogy hintázik tekerésnél, és arra gondoltam, hátha a csillapító egység nem működik rendesen. Azt meg magyarázhatná, ha kevés az olaj benne. Tegnap újból megnéztem, de én minden szóba jöhető évjáratnál 102ml-t látok, szigorúan, nem tól-ig határt, hanem pont ennyit. És írják is, a manuálban, hogy ez fontos. Azt még nem ejtettem meg, hogy valahogy ellenőrizzem a telópumpám nyomásmérőjét, de azért meg fogom tenni, ha más nem, úgy, hogy rámérek egy gumira a nyomásmérőmmel, amit előtte azzal fújtam fel. Mindenesetre így 75, meg 80 psi-nél már kibékülnék az érzékenységével, pedig ez már bebólint rendesen, ha fékezek, de nekem nem hintázik jelentősen tekeréskor. Az is igaz, hogy szerintem már megszoktam, hogy nem húzom magam a kormányhoz, akár el is engedhetném, ha gondolattal is irányítható lenne. Meg bepatentolva talán kevésbé is szögletes a pedálozásom, bár az nálam tuti messze van a rendes körköröstől.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #187263 üzenetére
A kopogás nálam mintha megszűnt volna a legutóbbi összerakás óta. Az olajhoz egyébként nem kell félig se szétszedni, a jobb felső egységet kell kitekerni egy (asszem) 24-es csőkulcsal.
Miközben szöszöltem, sikerült a lockout kupak részének (a műanyag, gyűrű szerű izé, amibe a bowden megy) oldalsó menetét elnyalnom, de nem tudom mikor, csak azt vettem észre, hogy nem akar megszorulni a csavar. Na átraktam a Rebáét, és azt hittem, találok webshopban fillérekért, vagy legalább akárhogy ilyet, de egyelőre nem is találtam, a komplett egység karral meg irreálisan sokba kerül.. Most vagy így marad, de akkor a másikról fog hiányozni, vagy sikerül eggyel nagyobb menetet fúrnom bele...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #187279 üzenetére
A zen szerzetes nekem sem megy, az is lehet, hogy el kéne engednem, és csak bicajozni inkább
De most mást akartam kérdezni: Linkelsz egy idei versenynaptárat? Illetve nem vagyok mégsem ennyire lusta, ez elvileg eddig még áll? [SUP]
#187276velizare : már pont akartam írni egyik nap, hogy mi lenne, ha a kérdésre is koncentrálnánk (de nyugi, én sem segítek), szerintem azt tényként kezelhetjük, hogy a mozgás alapvetően jó, és a bicikli alapvetően kíméletes. Ha ehhez van kedved, szerintem ezt csináld Nekem is hiába tanácsolnák, hogy menjek helyette úszni...
És én használtan néznék egy fullmerev fitness bicajt (=országúti egyenes kormánnyal, vagy ha úgy vesszük, trekking merevvillával, de ez nem azt jelenti, hogy rakj merevvillát egy trekkingbe), esetleg egy 29-est 140e környékén, pont tegnap kérdezte egy munkatársam egy ilyen eladó Cube-ról a véleményem..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz timarendi #187335 üzenetére
Még adalék az előttem szólókhoz:
-ha jó a mostani bicód hossza egyenes kormánnyal, akkor szinte kizárt, hogy ugyanaz jó legyen koskormánnyal, hasonló (értelmes) stucnihossz esetén. Koskormányhoz olyan ~5 centivel rövidebb vázakat készítenek.
-nem muszáj a fékváltókar, ha nem zavar, hogy máshova, pl. kormány közepére kell nyúlkálni a váltókarokért. Ez esetben maradhat a legtöbb dolog, a váltókarokat fel kell fogatni valahová, erre vannak nagyon sufni, és kevésbé sufni megoldások, a leszedhető bilincsű váltókarok jobbak ilyen szempontból. Egy sima fékkarpár outira nem drága, eleinte én is így használtam a gravelem, de azért nem nevezném kényelmesnek, ha így kell váltani. (kipróbáltam egysebességesként is, úgy meg... nem kell váltani )
-bandázs kell (3 ezresért itthon használhatót kapsz, 6-ért már nagyon királyat)
-kormány szélesség elvileg vállszélességtől függ, mindenesetre 38 centist csak kis méreteknél, leginkább női bicajokon szoktam látni, átlagos az inkább a 40-42.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Raidon téma: még nincs beépítve, de be akartam állítani 100 millcsire az útját. Hát minden jel arra mutat, hogy már abban az állásban volt, kiengedett levegőbel mm-re pontosan ennyit tudtam összenyomni, és belül a pálcán a pöcök is középen volt, nem pedig a legmagasabb állásban. Ezek szerint vagy állítható 80-ra is, vagy csak ugyanazt a belsőt gyártják hozzá, mint valamelyik 80-at is tudó villájukhoz, ezen nem akadtam meg. Érdekesség, hogy ebben az állásban, felfújva épp 125mm látszik ki a becsúszóból, tehát több, mint amit megszoktam.
Ja! Fújtam a gravel kerekébe 40psi-t a telópumpával (munka volt! ), és koppra ennyit mutatott az SKS nyomásmérőm is, tehát elég egyformát tévednek.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #187349 üzenetére
levegős, vagy az előfeszítése levegős, vagy mittudomén, ez minek számít, szétszedős videókon ilyen belsőt láttam más (komolyabb) Suntouroknál is.
Nemértekénehhez. Ilyen szintig mindenesetre még nem okoz gondot a szétszedése-összerakása, és tudok fűrészelni a nyakából isBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #187437 üzenetére
mi mind a ketten gyengék vagyunk, azért nem old ki Nekem nagyon sokáig a leggyengébb állásban volt a rugó, aztán úgy rémlik, 1-2 fokozatot húztam rajta, de nem nagyon van kitépős élményem. Vagy talán még a leggyengébb állásban, de rég lehetett. Azt el tudom képzelni, hogy ha kiállva más szögben tartja az ember a lábát, akkor előfeszíti, ahogy írod.
Nekem inkább befelé állna a sarkam, ha nem figyelek rá, de úg ypróbálom beállítani a stoplit, hogy nyugalmi helyzetben természetesen álljon a lábam, még ha csámpás is. A Habverő mondjuk több mozgást enged, mint a sima stopli az SPD-vel, ez is pozitívum nekem.Tegnap elkezdtem telefonon írni egy hozzászólást, majd abbahagytam, annyira lehetetlen "sebességű" volt a rendszer.... (Chrome/droid)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #187488 üzenetére
azt reméltem, jobban meg tudom közelíteni az új gurulóval, de ez van.. nekem csak 11 sebis a sor, viszont fel van töltve tejjel ;)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Mezga Aladár #187620 üzenetére
Úgy rémlik, nekem a 114 is elég volt, hátul 10-42, elöl 28 foghoz. Ebből is ki kellett vennem 1-2 szemet, normál (440 körüli) láncvillához. Ez alapján a középső méret még 50-es tányérral is jó kéne, hogy legyen.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Mezga Aladár #187628 üzenetére
Amennyi eszem van, kihagytam a számításból, hogy országútin van 11-es rendszered, és akkor 2 tányérod is lehet
De ha most jó a lánchossz, akkor én is megszámolnám a helyedben, ha meg netán nincs számottevő árkülönbség, veheted a hosszút, és a leeső rész jó lesz lánctányért csekkolniA montin most épp egy lenyúlt (0,75 már simán belemegy) láncot gyilkolok kopott fogsorral, de úgyis kapja még a sarat is néha, ez már így lesz elhasználva.. Az első tányér meg olcsó acél, azt nem igazán féltem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #187639 üzenetére
csak nehogy fékezésnél meglepődjön, hogy forog a gumi a felnin
Én most azzal szívtam, hogy valamiért tapadós maradt a levetett TL külső belseje a lötty maradékától (pedig több hónapja szedtem le, meg valószínűleg ki is pucoltam többé-kevésbé), és össze is tapadt a felrakásban, aztán nem akarta helyére ugrani sehogy sem, mivel egymáshoz volt tapadva egy csomó helyen a fala. Amúgy is ideiglenes setupnak szántam, így ment bele belső, meg a halálfélem kerülgetett a tüskés részeknél, szóval ez még annál is ideiglenesebb lesz, mint ahogy először gondoltam. Hintőporozás után lehet, hogy jó lett volna, de elfogyott a TL lötyim... tiszta szerencse, hogy zöld hétfő van, és a Joe's létezik literesben is...
#187640gd4n1: Én valószínűleg túltolom, de ha nem felejtem el, akkor az aszfaltoson is egy 30+30-as kör után kenem.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #187648 üzenetére
Abból gondolom, hogy túltolom, hogy nekem sosem szép tiszta -csak a legelején-, hanem ugyanolyan sötétszürke, de annyira azért nem zavar, mert nem fogja össze a lábszárat/nadrágot. A lánc oldalát pedig külön becsszó, nem kenem
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #187652 üzenetére
Nem tudom felidézni, mennyi idő után kezdett hangosabb lenni a lánc, de nehezebben tudom betartani a minden második-harmadik alkalom utáni kenést, mint ha minden hazajövetelkor csinálom. A 3 alkalom (180 km) már biztos sok ahhoz, hogy akkor se kenjem. Magyarul a 120 még talán oké, ha emlékeim nem csalnak. A "nyári" sima Squirt wax negyed óra alatt megszárad, a "télinek" állítólag több kell, de azt csak 2 alkalommal használtam eddig. Erre nem kitavaszodik?!?!?!
Ja, Balcsi-kör előtt bekenném jól, aztán közben biztos nem...[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Wombath #187693 üzenetére
egyszer én is csináltam olvasztott viaszos kezelést, egysebességesnél. De semmit nem trükköztem, amúgyis volt egy sörösboboznyi méhviasz-paraffin elegyem, amit másra használtam, így amikor felolvasztottam, belelógattam a láncot is. Megvártam, hogy jól átmelegedjen, lecsepegtettem, és arra emlékszem még, hogy első úton zöttyent egyet a pedál, mert valószínűleg olyan vastagon bement mindenhova, a görgők közé is (nem kell ehhez vákuum, ez egy laza szerkezet... ) , hogy akkor ugrott a helyére minden, amikor megterheltem. Le is lazult kicsit, utána otthon állítanom kellett a láncfeszességen . De más különbséget nem vettem észre a Squirthöz képest, illetve még azt, hogy frissen ugye összeállt egy merev valamivé az egész lánc, de a Squirtöt nem is kenem mindenhova, csak a görgőkre alapvetően. Ez nem annyira összehasonlítás akart lenni, csak egy történet - én is úgy vagyok vele, hogy azért használok viaszt, mert kevesebbet kell foglalkoznom ezzel, és ha lehet, nem szedem le a láncot. Épp most rendeltem egyébként 1100 Ft-okért 11, meg 12 sebességes újrahasználható patentszemet is, egyébként fogalmam sincs, mi különbözteti meg ezeket az egyszerhasználatosaktól, de szerintem leginkább a gyártó üzletpolitikája..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #187699 üzenetére
Ja, hát én is kénytelen voltam nem egyszer, de eleinte nem is tudtam erről.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz RexpecT #187737 üzenetére
nekem is van picike bontó fogó, és hasznos-kényelmes, de anélkül is lehet, akár sima kombinált fogóval az ellentétes "sarkoknál" megnyomva, meg van madzagos módszer, stb.
Azt halkan írom, hogy amíg nem tudtam, hogy a SRAM patentszem egyszerhasználatos, addig vígan használtam 4-5-ször biztos, persze amikor láncot cseréltem, vele a patentszemet is.#187736nagypasztor : ezt is halkan írom, mert lehet, hogy totál el vagyok tévedve, de nekem ezért még a majdnem 160 is erősnek tűnik, legalábbis nem jött át, hogy mitől ennyi. Mondjuk legalább tényleg újszerűnek néz ki, szerintem az új ára lehetett (túl) erősen meghatározó az árképzésben...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
A Sram oldalát állandóan változtatják, régen még megtaláltam ott is lebontva így sebességek száma szerint, de most csak közvetetten hivatkozva: https://www.bikeradar.com/features/trail-tech-mastering-master-links/
(röviden: 8-9 sebinél még PowerLink a neve, és újrahasználható, 10-től már nem, és PowerLock a neve.)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Én is a kicsit rövidebbre szavazok, de ha arégi házzal teszel egy próbát, és ahogy mondják előttem, kézzel végigmozgatod az útján, szerintem látszik majd, hogy jobb-e rövidebbel. de látszik, hogy az állítónál is feszül hátra, szóval ez inkább hosszú.
Sokkal drágább, meg nem is kapni talán ilyen rövid méretben, de van a Jagwire-nek is olyan szegmentált háza, mint a Nokon, ilyen helyekre lehet, hogy az lenne a legtutibb.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #187812 üzenetére
Majd ha kőgazdag leszek: https://jagwire.com/products/diy-cable-kits/2x-elite-link-shift-kit
(vagy kicsit előtte)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz parkr #187819 üzenetére
én is elfüstölöm a többszörösét havonta...biciklialkatrészre
A Nokonról tudtam, meg arról is szokták mondani, hogy nyöszörög ha bekoszolódik, szóval ha nincsen kívülről is csőben, az gondolom ennél is reális veszély.
Az eddig szokásos (Jagwire Hyper + valamilyen Jagwire ház) bowdenezéseim árához képest azért elég magas, erre inkább az érdekessége, meg a kinézete miatt költenék, mert 11-es rendszerig meg vagyok elégedve a jelenlegivel is
Azon elgondolkoztam, hogy vajon ezzel nem lenne-e jobb a 12-es is, de ez megmarad inkább ilyen indokolatlan kategóriában nálam. Főleg ehhez mérten drága.JA! van ilyen is, ami oda hátra pont elég lenne, csak szerintem nem tartalmazza a belső slick házat: [link]
khmm.. belső ház: [link]
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #187824 üzenetére
Neeeem, az úgy van, hogy épül az eredeti koncepció, csak lassan. Miszerint kell egy könnyű (könnyebb) 29-es kerékszett, és egy ducibb is, tehát mindegyik megvan, de egyelőre csak hátulra vettem meg a Ront kipróbálni, előre is szeretnék, de még nem döntöttem ez hogy mikor, meg hogy 2,8-ast oda is, vagy esetleg 3.0-t. Egyébként nagyon bejött, biztos, hogy egyik mérettel sem lőnék mellé..
A 29-es gumik megvoltak tavalyról, de lehet, hogy tavalyelőttről, szívem szerint oda is minimum 2,35-ös méretben tennék valamiket, de mégjobb lenne valami valódi 2,4-2,5-ös méret, csak azzal már kompromisszumosabb lehet a könnyű és gyors koncepcióm, na nem mintha én amúgy könnyű és gyors lennék
Bár a 2,35 talán még ésszerű így is, de Ronból nincs olyan . Ha elkopnak ezek a 2,25-ösök, majd feljebb lépek. Tegnap néztem a bicón, hogy lám, még szemre is milyen észrevezető különbség van az első 23-as (még gyári), és a hátsó 25-ös (már új) felni között, mármint a rárakott külső szélességében. Aztán megtapogattam az elsőt, és elmosolyodtam, hogy hja, akkor mégiscsak volt defekt, de lassú - hát, kellett nekem belsővel összerakniBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #187826 üzenetére
Most nem néztem egy ideje a gyári kerekeket, nekem a 3. kerékszettem készül fűzve, Novatec agyak + DT felni összeállításban. Nem feltétlenül nagyon olcsó, meg nem is nagyon könnyű, de mégis, ha összeszámolom, valahogy mégis talán jobban jönnek ki a dolgok.
Az agyak aliexpressről vannak, ezúttal 28 lyukú XR391 felnikkel, tartozék alu küllőanyákkal.
27,5-ösből 30mm széles Mavic XA szettem van, eddig hibátlanul teljesít, és nem is túl nehéz. Amikor megláttam az áttetszű tubeless szalagon át a küllőfuratok sorjáit, meg a fekete matricával egyszerűen leragasztott ilelsztést, akkor azért elgondolkodtam, hogy mire számítsak, de hát valahol spórolniuk kellett..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #187832 üzenetére
hát, ha emlékeim nem csalnak, a Mavic XA volt ~75e HUF, és picivel 2kg alatti súlyú.
(30mm-es felnivel, 27,5")A most fűzött hátsó kerék valahol 50e alatt áll meg árban, és ~945 g. 29", 25mm DT felnivel. Ez egyre kevésbé árképző, de nekem ráadásul XD szabadonfutóval kellett.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz RexpecT #187879 üzenetére
Én ilyen szelepeket használok, bár jobban örültem volna olyan fajtának, ha lett volna raktáron, aminek szögletes a gumituskója, és így nem fordul el (pl. a DT, de az dupla ár, vagy a Mavic), de eddig nem volt gondom velük.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #187961 üzenetére
frissen is mérted esetleg?
Nem tartom kizártnak, hogy úgy is mutatott volna valamekkora kopást, akár a lánc, akár a mérő pontatlansága miatt. Érdemben nem tudok nyilatkozni, mert alig használtam a 12-es láncomat, de én GX-et vettem, viszont a Shimi is azt írja gondolom, hogy kizárólag Shimi láncokat használj
Amúgy meg kihozta a vizsgálat, hogy Ft/km értéket nézve a legolcsóbb láncok a legjobbak#187960szuszinho : az R1900 nem tubeless helyből? én csak akkor fűzetnék, ha az agyakhoz ragaszkodsz, egyébként gondolom road esetében is drágábbra jön ki, mint eladni és venni újat. Hmm, mondjuk én is fűzettem, és abban a konfigban mégis jobban jöttem ki... na mindegy .
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #187966 üzenetére
9a shimano szerszámról tudtam,de a meglátásom az, hogy nekünk pont bele kell mérnünk a görgők és a csapok kopását, hiszen attól függ, hogy fekszenek fel a lánckeréken.
..egyébként a tűrésekből (nem tudok, ezek mekkorák, de nyilván nem nulla egyik új lánc esetén sem) következik, hogy normális, ha az új láncnál is mutat valamit a műszer. leglábbis.. na jó, nrm tudom, ezt belekalkulálták-e, de a csapok névlegesen fél colra vannak egymástól, a görgők pedig picit újan is lötyögnek.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #187981 üzenetére
én máshogy értelmezem, és ő sem úgy fogalmaz,hogy nem számít,hanem hogy a csaptávolságot nem befolyásolja. de ha vékonyabb lesz a görgő, akkor megintcsak kijjebb fog tolódni a lánc a fogakon, nem?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
ilyen Ergonom van a montin, nekem bejött :) ezzel sem tudok végtelen túrára menni, de talán a legjobb eddigi nyergem. nem kimondottan könnyű (a gyári adat kb igaz, nekem a szélesebbik van), ja, és kicsit nyöszörög az egyik sínje, de jó kialakításúnak tartom.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest