- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iPhone topik
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
ph Az specifikációk alapján az alsó kategóriába igyekvő M.2 2280-as meghajtó 2 TB-os kapacitással érkezik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #117967 üzenetére
Pontosan, az a baj, hogy nem tudom, hogy néz ki belül, mert nem találtam róla rajzot, de elvileg görgős. Amúgy ez a gyakoribb szabadon futó, pl. a shimano gyárt horgász orsót is abban is ilyen van. Tartósabb és kisebb a holtjátéka megfelelő anyaghasználat esetén, csak éppen hangja nincs Kontrából létezett 7 görgős az állítólag elpusztíthatatlan volt.
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz bringasisti #118046 üzenetére
Újat nem vennék, rendes szerszámacél csepelt, az nem hajlik, max. törik. Pl. Hódmezővásárhelyen a piac ócskás részén marékszám szokott lenni darabja 200-ért.
-
ivana
Ármester
válasz pc360 #118223 üzenetére
Az összes városi bringámon ilyen 2300-2500 körüli CST van. A montin, meg az országútin nem, mondjuk utóbbin szintén CST van, de az drágább fajta. A city travel széria kb. az egyetlen olyan olcsó gumi amit érdemes megvenni. Városi használatban trekking mintával a drágább gumi se lesz jobb, minek. A defektállósága teljesen megfelelő, 3 évig napi 10km-eket alsó hangon belevertem ilyenbe Pesten, kétszer volt defektem.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #118256 üzenetére
Ha -20 lenne akkor megértem, de szvsz ilyenkor kezdődik újra Nyáron 40 fokban sokkal szarabb, mint kellemes őszi hidegben. Főleg, hogy ilyenkor a leggyorsabb az ember
-
ivana
Ármester
válasz pc360 #118360 üzenetére
Köszi. Most ezen vacilálok még, nagyon pörgős vagyok, lehet nekem a 44 még 26-oshoz is túl sok. Most hátul a két legkisebben alig van. Ebből adódóan a hajlítás se játszik annyira.
Hasaggymeg: súly nem igazán izgat, de nem hiszem, hogy nagy lenne a difi.
Trekking teleszkóp téma: Én se vagyok nagy híve a suntournak, de azért lássuk be, hogy ennyire az olcsóbb suntourok se szarok. Ez nem suntour. Nyilván gyengék, meg csavarja a villát a tárcsa, kotyognak is, de nem azon a szinten, hogy átlag Józsit zavarja, legalábbis amíg nem futnak túl sokat.
-
ivana
Ármester
válasz bringasisti #118428 üzenetére
&Tomi_Sci: A vegallas csavarokat egyszer kell beallitani, egy adott vazon, adott kerekkel. A vegallas csavarok tekergetesevel lehet jol elcseszni a beallitast. En a lancra tippelnek ha nem volt megutve. Ha meg volt akkor fulcsere vagy egyenesites.
-
ivana
Ármester
válasz pc360 #118453 üzenetére
Osmontis csopi, 20 es 50 kozott hasznaltan is kb. az egyetlen kategoria amiben lesz ertelmes. Pl. az en munkaba jaros montim 18k volt.
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #118613 üzenetére
Tény, hogy elég nehéz. A kormánnyal érdemes játszani, esetleg egy modern kompakt kormányt felrakni ha nem az van.
-
ivana
Ármester
válasz Toobee #118653 üzenetére
We advise degreasing a new, out of the box, chain completely. Ez biztosan hülyeség. A lánc gyárilag kenőanyaggal van összerakva, ha kimosod a csapok közül olyan már sose lesz.
Generally, every 4 hours on the MTB, and 6 hours on the road bike. Kb. ennek 5-10 szerese után kenem a láncot sima műszerolajjal.
-
ivana
Ármester
válasz 6030D #118658 üzenetére
Oké de láncot már 130 éve használnak kerékpárokban, nem egy akkora bonyolult dolog.
Az 1x rendszerek más eset, ott az utóbbi évek két tényleges fejlesztése látszik váltás terén: a clutchos váltó és a narrow wide tányér, mindkettő ténylegesen új ötlet. Szvsz 10 év múlva már outin is a clutchos lesz a standard.
-
ivana
Ármester
válasz bringasisti #118713 üzenetére
Az ipari csapágyak érdekes dolog. Már a 30-as években használtak ilyen agyakat, aztán valahogy mégis a kónuszosak terjedtek el...
[link] Forrás
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Mezga Aladár #118788 üzenetére
Nem tudom találkoztatok-e már ilyen erdélyi pásztor kutyákkal, nekem volt hozzá szerencsém 4-en túráztunk a bozótoson át menekültünk 5-6 kutya elől. Szvsz ezek ellen a hatásos az valami tisztességes revolver lenne
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #118842 üzenetére
Most nem találom, de régebben láttam egy plakátot a '30-as évekből ami kifejezetten bringásoknak készült pisztolyt reklámozott kóbor kutyák ellen.
-
ivana
Ármester
Sziasztok!
A rose mivel szallit? Vegig DHL vagy nalunk mar magyar posta? Utobbi szamomra jobb lenne, a DHL az eddigi legszarabb futarceg amivel talalkoztam, a postankon viszont kifejezetten normalisak mindig rendesen megjon minden, meg kenyelmesen at tudom venni.DHL-rol annyit, hogy amikor alirol vettem oltonyt azt a legmagasabb kategoriaju express csomagkent hoztak, 2 nap alatt volt itt hongkongbol, a gyoker futar meg bedobta a kertbe esoben
[ Szerkesztve ]
-
-
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #119292 üzenetére
Szvsz egy váznak addig jónak kell lennie amíg össze nem töröd. Mondjuk én a jó öreg acél híve vagyok
-
ivana
Ármester
Valaki tud valami viszonylag olcsó használható bilincses markolatot? Alis is jöhet. Ne essen szét amúgy nem vagyok kényes bármilyen ami nem kemény műanyag jó. A sima egyenes fajtákat szeretem.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz kacsyx #119354 üzenetére
Ez az 1x11-es Sram rendszer sem áll nekem össze egy cross-trekkinghez, inkább dobtam volna rá egy Alivio szettet Szerintem pont teljesen ok egy cross trekkingre egy ilyen rendszer. 36/42 már elég kell legyen mászni mindenhova ahol ez felmegy, cross trekkinggel meg úgyse forgatod ki a 48/11-et ami gyakori, szvsz ahhoz még outival is elég táposnak kell lenni, hogy 48-asnál nagyobb tányér kelljen. Az alivio az valami nagyon más szint, kb. 2-vel lejjebb.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #119376 üzenetére
Azért a bringa alkatrészek rendesen túlárazottak, brutális mennyire drágák pl. motor alkatrészekhez képest.
(#119377) ZolkoW Pl. egy acél villa reális ára ami nem a valami drága triplán húzott különleges cső valahol 10 körül lenne szvsz. 40k+ egy olyan villáért amire még az sincs ráírva, hogy milyen cső baromi túlzás. Ennyiből két olyan vintage montit is veszel ami jobb csőből van mint ez és a vázgeo is merev villához való.
-
ivana
Ármester
válasz ZolkoW #119423 üzenetére
vékonyra húzott csőből A húzott cső lényege, hogy középen vékonyabb a végein meg vastagabb ez nem gyengíti.
Ahhoz kár hasonlítani, hogy bemegyek a boltba, és 2800 Ft egy 26-osba való V-fékes A-heades acélvilla. Annyira szerintem nem, mindkettő villa ez kicsit nagyobb, meg tárcsás, de attól még nem sokkal nehezebb gyártani.
Ja az nagy kár, hogy nincs olyasmi mint a vintage monti 29-erben vicces cucc lenne
30k-ért alis villát én se vennék.
-
ivana
Ármester
válasz 6030D #119429 üzenetére
Nem, mert ez nem merev villás geo, ezért is néz ki furán az eleje. Nyilván ez valami custom made, retek drága acél cucc, de ez olyan geo.
-
ivana
Ármester
válasz hegyimorc #119587 üzenetére
Én egy ilyet rendeltem [link], tényleg 3 hét mire beszerzik?
Amúgy van ami sokkal olcsóbb rosen-on mint ebike-on, de az oldal logikája és minősége valami katasztrófa az ebike-hoz képest + ami nem tetszik, hogy sunrace cuccok egyáltalán nincsenek. Viszont találtam egy egész jónak tűnő minipumpát [link] -
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #119643 üzenetére
En altalaban egy alis fejlampat hasznalok, ha nem dinamossal megyek. Most olyat akarok, hogy bosch toklampaba rakni 2db speci dinamos lampaba valo ledes 1W-os izzot, az tuti brutalis lenne
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #119646 üzenetére
Az enyém rozsdásabb viszont cserébe tökéletes a foncsora és megvan az eredeti üveg. [link] Mint ezen.
-=RelakS=- A típus veterán kerékpáros körökben elterjedt neve ugyanis rohadt nagy. Illetve van régebbi verzió ami szögletesebb attól megkülönböztetendő is.
Gyárilag amúgy kettős üzemű a lámpa az egyik égő dinamóról a másik aksiról ment. Én ilyet akarok belerakni [link] A "távolsági" super kondenzátoros dinamóról, a "tompított" simán dinamóról. Illetve egy plusz mód 3-4 18650-ról dc-dc-vel.
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #119658 üzenetére
Ezt nem teljesen értem axa dinamós lámpát akarsz akksiról üzemeltetni? Az axa lámpáknál a hátsót az elsőre kell kötni, nekem is van. A dinamóra kötődik az első a hátsó meg az elsőre (az hátsóban elvileg nincs egyenirányító), a superkondenzátorok miatt nem igazán villog, elég jól kitalált áramkörök vannak az ilyen modern lámpákba séta sebességnél már egész normálisan ég, 10-el meg bőven jó.
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #119660 üzenetére
Az normális nagyon kis sebességek esetén direkt villog, egy ledet nem lehet a nyitó feszültsége alatt hajtani.
Én a gyakran oldok meg hasonló problémákat kontra bilinccsel
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vicces képek
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...