- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
Hirdetés
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
MyWhoosh: párszor tavaly panaszkodtam, hogy nagyon béta a szoftver, aztán az off szezonra megint előfizettem a Zwiftre egészen márciusig. Áprilisban aztán sajnos párszor megint bent kellett tekerni a záporok miatt, úgyhogy elővettem megint a mywhoosh-t (mivel ez ingyenes) és azt kell mondanom, hogy fél év alatt igen sokat fejlődött a cucc. Tök jó edzésekkel lett kiegészítve, vannak tervek is (ezeket nem próbáltam), a program már teljesen stabil.
Windows alá azért kellett a vas, de pár napja megjelent a mywhoosh go, ez amolyan lite verzió a gyengusabb gépekre. Az Androidos app teljesen jó, középkategóriás Lenovo tableten próbáltam, nem melegszik tőle, nem is merült sokat, nem akadozott.Ahogy nézem a radart ma is bent kéne tekerni.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz
FRIZ 22 #283953 üzenetére
Mennyi volt amúgy ez akcióban (Sava Grus 8.0)? Látom visszaküldted végül az Alzának.
szerk.: ami amúgy még mindig 4.0 alatt megy az Alzánál.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz
parandroid #290310 üzenetére
Lol
Dom1no: kene valami az 520 és a sram etap verzió közé...1.2 misit nem adnék perpill gravel bicóért. Decás görgős/téli bicót eladnám, gravel ezekre jó lenne és tudnék menni gravelezni a többiekkel, esetleg majd versenyekre is. Na az a Sava pont jó is lenne erre, de majd nézek használtakat is normálisabb màrkából.
-
lsebestyen
addikt
válasz
balintbaba #290332 üzenetére
Egészen eddig nem értettem minek van a Karooban keréknyomás mező.
-
lsebestyen
addikt
Bejártam a Kínok kínja útvonalát egy erősebb tempóban, végére azért rendesen elfáradtam, de nemhogy a 30-as átlag, hanem a 31-es is összejött (kevesebb mint 2 percet álltam összesen).
246W NP kellett majdnem 4 órára, de a szomorú az, hogy ez szerintem még mindig kevés egy jó eredményhez, leszakadni a második körben meg nincs értelme, úgyhogy erősödöm még jövőre.
Lefelében nem a kátyúkkal van a gond, hanem a sunyi aszfalt kitüremkedésekkel, főleg a kanyarokban. Máshol szerintem a magyar viszonyokhoz képest rendben van.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz
Roland861010 #290444 üzenetére
Héten léptem át az 5000 kilométert idénre (átlag 10 óra hetente), 2022 novembere óta edzek rendesen, nagyobb kihagyás nélkül. Előtte is outiztam, csak volt pár rendezetlen évem.
köszi mindenkinek! -
lsebestyen
addikt
válasz
ZavaBalazs #288756 üzenetére
Megérkezett a Bryton radar. Neked a telefonos app melyik verziót mutatja? Nekem: R0.6.16
De egy árva changelogot nem képesek közölni...Mindenféle fórumos hsz-ek alapján talán ez lehet a legfrissebb.
-
lsebestyen
addikt
válasz
ZavaBalazs #290574 üzenetére
Köszi! Mikor először párosítottam, akkor kiírta, hogy van új verzió (nem néztem a számokat), ráböktem a frissítésre, 5 perc után is 0%-ot írt, végül rányomtam, hogy mégse. Ennek ellenére szerintem lefrissült, csodás programozói teljesítmény.
Reddit thread alapján másnál is így volt. Nyomtam is rá egy resetet (12mp-ig nyomni kell a bekapcsológombot, amíg el nem indul a fényjáték), délután remélem tudok menni próbakört. -
lsebestyen
addikt
Másokkal menésben benne van az is, hogy nem konstans wattokon megyek, hanem ahogy a tempót diktálják, lószokkal. A második kör emelkedő végénél, ami már elég meredek kezdtem érezni a lábamat, harmadiknál pedig már eléggé görcs határán voltam. Na most kigyorsításokkal ez sokkal hamarabb bekövetkezne...Igen, az átlag tuti több lenne, még a felfelében is sokat számít a légellenállás, mert nem olyan meredek, hogy lassú legyen a tempó.
Tegnap lejárt az előnevezés, de nem bánom, majd jövőre.
-
-
lsebestyen
addikt
válasz
-=RelakS=- #290624 üzenetére
Ez a fagyasztós ötlet 10/10!
Pár waxolás után némi olaj/kosz leült az aljára, ezzel a módszerrel ki tudtam venni a lábasból és egy késsel szépen lekapartam az alját.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Fall-N #291027 üzenetére
"Az átlag 10-12 % lenne a sportos alkat, amikor nem zsírpárna fedi a hasizmokat. Egy laikus is szemmel látja ha valaki ebbe a tartományba esik." Nekem mindig azzal jönnek, hogy jajj de sovány vagy, valami baj van??! Bár lehet inkább csak saját magukat nyugtatják, hogy szép az élet zsírosabban is.
-
lsebestyen
addikt
-
lsebestyen
addikt
válasz
velizare #291552 üzenetére
Ja már értem. Bocs kicsit kóma vagyok. Szóval az eredeti kérdés a speedszenzor volt, nekem a fejemben a cadence szenzor maradt meg, az nem ad semmit hozzá a pontossághoz. A sebességszenzor biztosan pontosabb adatot ad, mint a műhold, de hogy ebből pl a Straván mit látsz azt nem tudom. Offba is teszem, mert félremagyaráztam az előző hozzászólásomban.
magene szenzor pedig dual, lehet váltani cadence es speed kozott.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz
-=RelakS=- #291714 üzenetére
Mostani bringás "szájensz" márpedig az, hogy a 90 rpm az arany középút. Persze kell néha tartani talpalós edzéseket is (leginkább résztávokat és nem teljes edzéseket), de alapvetően az lenne a mérvadó amit 90rpm-en tekersz. De ez már picit a ló túloldalának tűnhet, nyilván aki nem szeret "pörgetni" az menjen ahogy jól esik. Mindenesetre tanulható a dolog, mert amikor elkezdtem outizni, akkor nekem is mondták, hogy túl alacsony fordulaton tekerek, utána tudatosan figyeltem rá.
Van persze amikor elfogy az áttétel, de az a ritkább.
-
lsebestyen
addikt
válasz
-=RelakS=- #291738 üzenetére
Kell hozzá némi alázat az biztos. Legalábbis én eléggé elszomorodtam, amikor 90-es fordulattal csak vánszorogtam. De hosszútávon bejön ezt garantálom.
-
lsebestyen
addikt
válasz
fulton #291769 üzenetére
Ez ott bukik, hogy a nyerget csak azért nem fogod feljebb tenni, hogy aerobb legyél, mert először mindig a nyereg pozíciót (magasság, lábadtól való előre-hátra távolság) állítod be. Tehát a nyereg pozíciót vedd mindig fixnek, ha azt már kitapasztaltad, vagy bikefiten be lett állítva, akkor lehet a kormánnyal játszani. Természetesen minél nagyobb a gap, annál jobban rá tudsz feküdni -> légellenállás csökken. Ehhez kell, hogy elég hajlékony legyél, illetve core edzéseket érdemes tolni, különben nagyon hamar elfárad a felsőtested és minden bajod lesz bringázás közben.
Ha a nyereg magasságával játszol és túlságosan felemeled, akkor a hajtásod nem lesz olyan hatékony.
-
lsebestyen
addikt
válasz
parandroid #291819 üzenetére
Nekem sem a kedvenc hobbim a bringatakarítás, lánc karbantartás, de ha ezeket nem csinálom meg, akkor bringázni sem tudnék elmenni, szóval ez ezzel jár. Mostanában tudom tartani a heti 300-320 kilit, tehát másfél hetente ~40 perc lánc karbantartás belefér (aminek jó része annyi, hogy 5 percenként ránézek hány fokon áll a wax). Amíg dermed a wax, addig szépen le is tudom takarítani a bringát. Ha olajoznám ugyanennyi idő lenne, mert a takarítással többet vesződnék, de legalább hét közben is koszosabban nézne ki a hajtás és környéke, én leginkább ezért tértem át a waxra.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Hasaggymeg #292126 üzenetére
Viccen kívül az előző évekhez képest tényleg jóval gyengébbek voltak a felfelék időben.
-
lsebestyen
addikt
válasz
hoffman_ #292236 üzenetére
Esetleg egy Rose Bonero 3? Nem nagyon vágom a montikat, de ebben mintha sokkal jobb villa lenne. Hajtás is jobb, kerékszettről az orbea nem nyilatkozik.
-
lsebestyen
addikt
-
-
lsebestyen
addikt
Na ezért nem értelmetlen a wattmérő, akkor nem az átlagon lovagolnánk, hanem a jobban értelmezhető watt/kg-n.
-
lsebestyen
addikt
"ezeket én még nem értem, nem is tudom rendesen kihasználni, de majd fejlődöm ebben is." Erre írtam, hogy adj neki időt, majd jön a rutin is. Átlag hajhászás néha poén, én azt szeretem, ha visszaérve azt tudom mondani, hogy ez egy frankó edzés volt. Akár 23 az átlag, akár 33.
-
lsebestyen
addikt
válasz
balintbaba #292399 üzenetére
Romandián már tárcsás TT-vel ment Plapp.
-
lsebestyen
addikt
válasz
BusinessGuy #292426 üzenetére
Dry Lube nem rossz, de esőben egyből leázik róla, illetve alapból gyakran kell kenni. Felvitel előtt láncot érdemes alaposan megtisztítani. Ja és egész jó illata van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Filmvilág
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Macska topik
- Konzol Screenshot
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Mathey-Tissot Evasion 42mm Svájci Zafír óra eladó! Makulátlan! Ingyen FOXPOST!
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- Braun Series 9 Pro 9477cc Silver